Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Eze schreef:
24-07-2019 11:29
Is wederzijds hoor, meid. Doe eens iets aan die kras op je leesbril, want je leest niet eens wat er staat.

Hé gezellig, ik ga weg uit je stokpaardjetopic en je komt me naar hier achterna.
Ga alsjeblieft wat aan je humeur doen zeg.
Bah.

Ik ken je niet eens, kom je daar nu voor het eerst tegen.
PoesinBoots schreef:
24-07-2019 11:29
:biggrin:
Allereerste keer dat hij een proefwerk had, topografie, had ie maar 4 antwoorden gegeven. Onvoldoende dus.
Vond ie gek, want hij had alles goed.
Toen ik vertelde dat als ie geen antwoord gaf dat dan fout was, was ie buitengewoon verbaasd. Want hoe kon ie nou antwoord geven als hij het antwoord niet wist.

Slimme jongen, beetje autistisch soms.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Nou Eze, eerlijk is eerlijk. Ik ben het in dat topic in grote lijnen best met je eens, maar je dramt nu wel een beetje door.
PoesinBoots schreef:
24-07-2019 11:32
Hé gezellig, ik ga weg uit je stokpaardjetopic en je komt me naar hier achterna.
Ga alsjeblieft wat aan je humeur doen zeg.
Bah.

Ik ken je niet eens, kom je daar nu voor het eerst tegen.
Maak jezelf niet zo belangrijk. Ik kwam je niet achterna, maar keek toevallig even in dit topic.
Eze schreef:
24-07-2019 11:35
Maak jezelf niet zo belangrijk. Ik kwam je niet achterna, maar keek toevallig even in dit topic.

Prima. Ik zou het fijn vinden als je mij verder met rust laat. Veel te warm voor toevallige ontmoetingen als het niet klikt.
Solomio schreef:
24-07-2019 11:33
Allereerste keer dat hij een proefwerk had, topografie, had ie maar 4 antwoorden gegeven. Onvoldoende dus.
Toen ik vertelde dat als ie geen antwoord gaf dat dan fout was, was ie buitengewoon verbaasd. Want hoe kon ie nou antwoord geven als hij het antwoord niet wist.

Haha, lekkere logica.
Lady*Voldemort schreef:
24-07-2019 11:34
Nou Eze, eerlijk is eerlijk. Ik ben het in dat topic in grote lijnen best met je eens, maar je dramt nu wel een beetje door.
Ik heb er nogal een hekel aan als me uitspraken in de mond gelegd worden (met dode bejaarden die er niet toe doen als hoogtepunt) die ik niet gedaan heb, vandaar de Teletubbie benadering: herhaling, herhaling, herhaling. Maar zelfs ik kom nu wel op het punt dat ik sommige mensen maar als compleet hopeloos afschrijf hoor :)
Eze schreef:
24-07-2019 11:44
Ik heb er nogal een hekel aan als me uitspraken in de mond gelegd worden (met dode bejaarden die er niet toe doen als hoogtepunt) die ik niet gedaan heb, vandaar de Teletubbie benadering: herhaling, herhaling, herhaling. Maar zelfs ik kom nu wel op het punt dat ik sommige mensen maar als compleet hopeloos afschrijf hoor :)
Que?
Eze schreef:
Met al die herhaling bereik je vooral het punt dat mensen schijtziek worden van je gezaag, en dan ga je ze helemaal niet meer overtuigen. Als dat laatste al moet, want je kunt er ook gewoon mee leren leven dat er mensen zijn die jouw briljante zienswijzen niet delen.
Eze schreef:
Probeer eens een tijdje te schrijven met een minimaal gebruik van emoticons, dan heb je helemaal de poppen aan het dansen. :-D
Wat een gezeik, en dat in deze hitte :rofl:

Ik ben blij dat het hier thuis lekker koel is, werk was amper te doen.
¡Apagando las luces!
Lady*Voldemort schreef:
24-07-2019 11:56
Met al die herhaling bereik je vooral het punt dat mensen schijtziek worden van je gezaag, en dan ga je ze helemaal niet meer overtuigen. Als dat laatste al moet, want je kunt er ook gewoon mee leren leven dat er mensen zijn die jouw briljante zienswijzen niet delen.
Ik hoef niemand te overtuigen hoor; niemand hoeft mijn standpunt te delen, maar ik vind het wel prettig als mensen zich realiseren dat mijn standpunt niet is dat bejaarden geroosterd mogen worden.
doe_es-lief schreef:
24-07-2019 10:55
Ik had weer eens iets 8-) , ik lul altijd tegen mijn hond aan, loop vanmorgen heel vroeg (half 6 tot 7 uur) met hem te wandelen door het dorp waar ze aan het bouwen zijn. Mijn hond kijkt onder het lopen zo af en toe naar me"om met zo'n blik van "wij gezellig samen hè" en dan is hij zo cute. Dus ik zeg tegen hem: wat ben je toch ook een lekker kereltje.
Hoor ik ineens vanaf een bouwsteiger een stem: ik hou ook van jou :hihi:

Ik had er geen erg in dat ze vanwege de hitte extra vroeg beginnen :proud:
:HA:
charlottew88 schreef:
24-07-2019 11:14
Sinds een week hebben wij bij de receptie ook een mobiele telefoon naast de vaste lijn. Tot vanochtend zijn wij hier nog niet op gebeld. De mobiele telefoon gaat over en blijft over gaan. Collega en ik kijken elkaar aan met een blik wie is degene die haar/zijn mobiel niet opneemt. Tja dat was dus onze mobiel :facepalm:
:proud:
Wat een leuke verhalen hier :proud:

Torment, ik ga a.s. zaterdag je recept maken, ben erg benieuwd maar door alle fans hier heb ik er het volste vertrouwen in dat het heerlijk is.

Ik was gisterenavond met de ramen wijd open gaan slapen, werd vanochtend half slaapdronken wakker en dacht oh zalig, wat waait het hard! Eenmaal iets wakkerder kreeg ik door dat de wind werd veroorzaakt door de ventilator op mijn nachtkastje die op de hoogste stand stond en er buiten geen zuchtje wind stond :nut:
Ik adviseer je een kat.
Eze schreef:
24-07-2019 11:35
En al kwam je dr wel achterna, wat dan nog?
Je mag hier napraten over topics en forummers. Ik over jou, jij over mij. Dit is geen 1richtingstopic.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Solomio schreef:
24-07-2019 11:33

Haha, jouw zoon. Ik vind hem leuk.
Ik liep net in de stad geroosterd te worden, zat er een papegaai op een stokkie (arm beest) heel hard te krijsen. Dus ik zeg tegen die papegaai 'hé, doe eens rustig joh!' Waarop de papegaai keurig antwoordt: 'HALLO!'

Zie dan nog maar eens kwaad te blijven :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
24-07-2019 15:15
Ik liep net in de stad geroosterd te worden, zat er een papegaai op een stokkie (arm beest) heel hard te krijsen. Dus ik zeg tegen die papegaai 'hé, doe eens rustig joh!' Waarop de papegaai keurig antwoordt: 'HALLO!'

:proud:
Solomio schreef:
24-07-2019 11:28
Ow, en zoon heeft er alle vertrouwen in.
Resultaten uit het verleden hebben aangetoond dat dat niks zegt.
:roll:
Arm kind, hij heeft een 4. We mogen niet meer zeggen dat hij slim is. :|
Lady*Voldemort schreef:
24-07-2019 15:15

Geweldig :HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
24-07-2019 16:12
Arm kind, hij heeft een 4. We mogen niet meer zeggen dat hij slim is. :|
Ah, jammer zeg.
Ik moet zeggen dat ik zijn logica wel kan waarderen, nu ook zoiets?
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
24-07-2019 16:15
Ah, jammer zeg.
Ik moet zeggen dat ik zijn logica wel kan waarderen, nu ook zoiets?
Hij kent wel alle feitjes, maar voor vwo moet je die feitjes ook nog met elkaar in verband kunnen brengen en toepassen op een artikel dat je vlak van tevoren te lezen krijgt.
Ik denk dat het daar misgaat.
Jammer Solo :|
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Is daar training voor (er vanuit gaande dat dat iets uithaalt)?
There is always something happening, and it's usually right now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven