M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
ja klopt, dan is jouw Jasper jarig!!!
[

Was erg gezellig bij Frans. Ik heb eerst Syl opgehaald en de 2 jaspers zaten gelijk gezellig achterin te babbelen. We hebben de hele ochtend buiten gezeten. Heerlijk in zonnetje. Kids gingen fietsen, op loopfiets van Milena, ze heeft goed gekeken maar we begrijpen ook wel dat ze niet zo durft. Mama heeft wel een grote fiets gekocht! Bojan is erg leuk. Wat een schatje. Ik mocht hem flesje geven en die dronk hij bijna slapend op. Daarna wilde hij niet echt in de wagen liggen. Vond op de arm bij ons veel gezelliger.

Lekkere broodjes bij Frans gegeten en daarna zijn we weer in auto gestapt. Jasper van Syl was er wel klaar mee. Die heeft laten horen dat hij net als een meid kan gillen hahaha....

Frans en Syl nogmaals bedankt voor gezellige ochtend! Wie weet tot snel!

Indian, fijn dat Yuma weer wat fitter is.

Greetz

Scooby
[
baalt hier nog steeds dat ik er gister niet bij was!
Hoi!

Pips, dank je wel! Superlief van je!!

Koud drinken is juist fijn bij keelontsteking. Alhoewel, het drinken niet, maar de koelte wel. Ik ruik het altijd als Milena ziek is, dan heeft ze zo'n zieklucht om zich heen hangen. Ik kan dan ook wel ruiken of ze keelontsteking heeft.

Was gezellig gisteren! Ik wilde nadat Scoob en Syl weg waren met de benen omhoog, maar de buurvrouw kwam de tuin in. ZIj had allemaal stekjes bij zich en wilde die bij ons gaan planten. Heeft ze alle perkjes (haha alle drie dus) leeggetrokken en bij geharkt, planten ergens anders neergezet enzo. Potten moesten leeg. Haha nou ik kan haar moeilijk alleen in ijn tuin laten werken, dus ik moest wel meedoen. Tot 1600 in de tuin gewerkt en daarna kwam mijn moeder. Mijn ouder kwamen eten om op te passen savonds. Poeh, niet met de benen omhoog geweest dus

Bojan heeft vannacht geslapen van 2330 tot 430! Knap he? Ik gaf steeds de laatste voeding met de fles en dan kwam ie na 3 uur weer. Nu heb ik de voeding met de borst gegeven en sliep ie 5 uur. Misshcien toeval, maar ik heb het idee dat ie aan mijnborst minder moeite hoeft te doen. Niet de gangbare gedachte, maar als ik kijken hoe het eruit spuit als ik kolf, dan ga ik wel sneller dan en fles

Strax komt mijn zusje die op ploffen staat (oeh spannend spannend!!) en gaan we naar het tuincentrum om nog wat planten te kopen voor in de potten!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Zo grappig trouwens gisteren: de Jaspers deden allemaal dingen met MIlena;s speelgoed die ze zelf niet voor ogelijk had gehouden. Zoals staa op de bankjes in de zandbak . Haha toen ze weg waren, had Milena het er nog over en ging ze zelf ook op het bankje staan

Fiets is niet te hoog, kind is te klein
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Heb een foto van gisteren in de AK geplaatst

Was idd erg gezellig gisteren. Bojan is super super super schattig. Echt een mooi kindje. Milena trouwens ook. Wat een lief en bedeesd meisje. Ze keek haar ogen uit hoe de Jaspers haar speelgoed ge(mis)bruikten. Ik weet intussen wat Jasper voor zijn verjaardag wil: een roze stofzuiger.

Thuis was t nog drama om hem naar bed te krijgen. Hij moest wel want we hadden nog een etentje en dan wil ik geen draak mee.

Daar was het gelukkig erg gezellig en een ballenbak dus de kids hebben zich de hele tijd vermaakt en wij lekker gegeten en bijgekletst.
koffie, zwart graag...
[
Lynn heeft ook zo'n roze stofzuiger, heb ik ooit gekocht zodat ik zelf weer rustig kon stofzuigen. Ze pakte die van mij steeds af.

Klinkt erg gezellig gisteren!

Scooby, weet je welke maat dat badpak is? Als ik er niet in pas is het een beetje zonde om op te sturen...

Morgen heb ik lekker vrij, ga bij een vriendin op bezoek, gezellig!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Juul: ff snel, vandaag nog niet gekeken naar badpak maar denk dat het een 44/46 is. Het is geen hele strakke. Is een beetje katoenachtig, niet een glad stofje. Rek goed mee alle kanten op.

Zal zo als ik naar bed ga even kijken en dan laat ik het hier morgen weten.
GM,

Oeee ik ben zo nerveus voor de gyn. Ik hoop dat er een echo gedaan wordt. Verder nog steeds misselijk enzo

Heb vandaag vrij om mijn scriptie te maken, hopelijk kom ik daar aan toe. Ik hou jullie op de hoogte.

Succes bij Gyn Merel! Blijf je je hele zwangerschap bij Gyn of wordt het alleen een VK?

Juul, excuus ben vergeten te kijken naar maat badpak. Morgen ga ik zwemmen en dan moet ik in de la van zwemkleding zijn dus dan ga ik zeker kijken.

Frans, nog wat leuks over Milena gehoord bij je gesprek op kdv?
[
Merel, succes bij de gyn!
Jaaaaa een kloppend hartje! Wat een fijne dag Niet voor niets al die dagen misselijk en lamlendig.

Ik had een super aardige vrouwelijke gyn. Nota bene net promotieonderzoek gedaan naar pre eclampsie. Ik legde haar eea uit dat ik onzeker ben over bevalling etc. En ze zei direct dat als ik een geplande KS wilde dit zeker tot de mogelijkheden behoort! Wat een opluchting.

Ga even naar de markt om het te vieren.
[
joehoeee!!! Fijn Merel!!!
koffie, zwart graag...

Heel goed Merel dat je hartje hebt gehoord en dat er gelijk goed naar je geluisterd wordt! Nu mag de hele wereld het weten??
hahaha, wil nog even wachten tot week 12.

Goed dat je het nog niet tegen Roos hebt gezegd trouwens.

We hebben zondag een verjaardag en ik denk dat ik haar daar tegenkom, dus dan gaan we het zelf vertellen.
ff zwaaien!!
Super, Merel een kloppend hartje!! Wat een goed gevoel he? En fijn dat je een ks kan krijgen als je dat wilt.

Ik ben vandaag precies 12 weken, voelt toch als een soort grens, hoewel de echo al goed was vorige week.

Scooby, fijn als je wilt kijken morgen! 44/46 is te proberen.

Vanmorgen gezellig bij vriendin op bezoek geweest en vanmiddag met man en Lynn naar open lucht museum geweest, was erg leuk. Schoonzus belde net of we zondag mee gaan daarheen, dus dan gaan we nog een keer.

Morgen komen vrienden op bezoek, ik had vorige week een mail gestuurd om te vertellen dat ik zwanger ben. Ik weet dat zij al een hele tijd bezig zijn, dus ik wilde ze daar morgen niet mee overvallen. Niets op gehoord, dus we zien morgen wel.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Merel Gefeliciteerd!!!

Hier heb ik het een beetje gehad. Gelukkig komt vanavond mijn man weer thuis. Morgen heeft Milena nog een feestje en vanaf dan ga ik helemaal niks meer doen heb ik bedacht
[
[

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven