M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Ja, is wel raar, maar ik denk dat het komt doordat de afplatting vrij laag zit, dan valt het sowieso al minder op. In ieder geval op het kdv nog maar eens aangegeven of ze er ook op willen letten.

Zo, Syl, jij hebt niet stilgezeten! Lekker gevoel dat je zo bent opgeschoten? Hoe gaat het met je bi?

Balen van de hooikoorts zeg. Ik hoorde vanmorgen op de radio al dat het daar een slechte dag voor zou worden. Ben benieuwd hoe het met man gaat, die is een dagje motorrijden met zijn collega's en heeft ook heftig hooikoorts...

Heerlijk die zon! Ik ben net even lekker naar buiten geweest, mp3-speler mee en heb 3 kwartier gelopen. Weer helemaal opgeladen voor vanmiddag, dus ik ga maar weer eens wat doen
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Jaaaa, dat zonnetje doet een mens goed. Hier ook lekker 3 kwartier hardgelopen met collega (nou ja.... geJOGGED, meer.... Er was zoveel te bepraten ). Heerlijk!!!

Maar idd; ik ga maar eens weer wat doen!
Bij mij was het gewoon wandelen hoor, hardlopen kan ik niet...
nee wij zouden eigenlijk vandag en morgen gaan wennen en dan zou hij dinsdag met school beginnen. Nu gaan we volgende week do en vrij pas wennen.

Do gaat Yuma ook naar de zwemles, voor A. Maar gaan het lekker rustig aan doen. (ivm zijn longen, krijgt hij anders veel alst van als hij te vaak moet zwemmen)

nou ben er weer vandoor tot straks!

Frans hoop dat jullie een fijne dag hebben!!!

IS ze lekker verwend door iedereen??
Idd een heerlijk gevoel. Uiteindelijk toch wel te gek gedaan. Op zich ging dat behangtrekken goed. Maar dan wil ik toch nog even dweilen en wat spullen versjouwen. En dat moet ik dan ook niet doen. Dus wel erg kreupel gisterenavond en vandaag.

Eigen schuld.

En t behangen wil ik ook zelf doen, dus er komen nog wel een paar dagen afzien aan.

Lekker hoor wandelen/joggen/hardlopen/in de zon zitten
koffie, zwart graag...
Ik heb in de zon gezeten . En een heul klein beetje getuinierd (als in nieuwe plantjes in de tuin gezet).

Milena heeft vanochtend getrakteerd op school. Ze had er zo'n zin in en toen ik haar op ging halen zei ze : mam vanmiddag ga ik weer ik hoor. Maar ik had afgesproken om haar vandaag nog even thuis te houden smiddags. Had het ponykasteel gepoetst (cadeau van ons gekocht via mp) en in elkaar gezet. Ze was zo blij verrast toen ze thuiskwam. Ze vindt het echt prachig. Even mee gespeeld, toen buitengespeeld. NU zijn we net weer binnen en speelt ze weer met het kasteel, hele verhalen echt leuk. Indian bedankt voor je kaart! HEEEEEEEEEEEY das Megamindy!! .

En ik ga zo even een bestelling bij H en M plaatsen ;)

Syl, weet je al wat voor behang je gaat doen?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Milena van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Uiteraard ook felicitaties voor je broertje, je papa en je mama.

Frans: al getrakteerd op school? Niet meer op de KDV?

Bij ons mogen de kindjes als ze 4 worden niet meer trakteren op school. Gelukkig maar, anders wordt het een dure bedoeling.

Emdin is vanochtend voor de 1e keer wezen wennen en volgens de juf was het allemaal goed gegaan. Vanavond heeft hij me het er het een en ander op verteld. Vanmiddag heb ik hem weer naar de KDV gebracht alwaar hij een boterham heeft gegeten. Toen ik hem na 17.00 uur weer kwam ophalen, was hij helemaal op. En ik denk er hard over na om hem volgende week maar 2 keer te laten wennen, want zo'n gebroken dag is het niet helemaal. Zal volgende week even overleggen met de juf.

Syl: wat spannend dat je weer een jongen gaat krijgen. Tis wel lekker makkelijk, hoef je weinig nieuwe spullen aan te schaffen. Of had je al veel weggedaan?

Indian: fijn dat het stukken beter gaat met D en ook fijn dat Yuma dan ook zo lief is. Ik wil je niet bang maken, maar de weersvoorspellingen voor komende zaterdag zijn niet best. Wel een goede temperatuur, maar ook regen. Hopelijk valt het mee.

Juul: wat vreemd dat de afplatting niet minder wordt. Je kan altijd naar een ziekenhuis gaan om de afplatting te laten bekijken, of het nodig is om een helmpje te nemen. Ook Emdin had een afplatting, maar bij een second-opinion in het ziekenhuis in Tilburg, bleek zijn afplatting zo minimaal te zijn, dat deze arts het mij afraden om een helmpje te nemen. Terwijl het CB (consterantiebureau) het een soort van aanraadde. Wel verstandig om de KDV nog eens extra te vragen om erop te letten. Ik had toendertijd voor Emdin een speciaal kussen waar hij ingelegd werd voor links- en rechtsom slapen. Had het geleend, dus nu heb ik het niet meer.

Ik ga weer solliciteren op mijn werk. Er staat een erg leuke functie bij onze afdeling dagbesteding. Een medewerker textiele werkvormen gevraagd met een MBO voor mode en kledingopleiding. Laat ik nou net zo'n opleiding gedaan hebben. Nou ja, ik heb de MTS voor mode en kleding gedaan (met diploma). Al is het een functie voor slechts 20 uur, toch ga ik reageren, want ik vind het helemaal mijn ding. En ze hebben bij deze afdeling nog meerdere vacatures staan, dus wie weet lukt het me om daar binnen te komen en toch aan een 28-30 urige werkweek te komen. Van de week even de sollicitatiebrief maken en mailen. Kan reageren t/m 2 april 2010.

Het lijkt erop dat Emdin nu slaapt. Ga hem zo eventjes weer in zijn eigen bed leggen, want hij was uit bed gekomen en heb hem even in mijn bed gelegd. Ik wil vannacht ook een goede nachtrust hebben, dat betekent dat hij in zijn eigen bed moet slapen. Voor mezelf voorgenomen dat hij bij mij mag slapen in het weekend en als hij ziek is. Tis niets als hij bij mij slaapt, maar hij duwt me praktisch het bed uit.

Fijne avond allemaal!
Het gata weer minder met D. gister (en eergister ook al) hij eet en drinkt weer amper. En tot "over maat van ramp" begon hij om 19u te spugen. Had om 17u al de HA gebeld, en we mochten stoppen met de AB. (diarree, nou zeg maar eerder water, liep langs zijn benen omlaag / omhoog als hij lag)

Om 19:20u het ZH gebeld om te overleggen, de KA dacht aan een buikgriep. Arm kereltje, eerst longonsteking, dan 5/6de ziekte en dan ook nog buikgriep eroverheen. Ben blij dat we vandaag naar de HA meoten, want zei gister al tegen vent, je ziet hem gewoon afvallen. Man schrok er gister ook wel van.

En rond 23u begon Yuma ook over te geven. Dus 2 buikgriepboys hier.

Gisteravond en vannacht al weer veel gewassen, net om 6u, Yuma weer gespuugd, dus weer een wasmachine aan.

Pffffff....weet ook niet wat dit moet worden het weekend zo.

Ja Q. had de weersvoorspellingen gezien, daarom duim ik ook dat het nog veranderd.

Schema had ik aangepast, maar doet dus raar zo te zien.

Ben hem nu opnieuw aan het uploaden. Hopelijk staat hij er dadelijk weer wel.

Sorrie dat ik alweer erg ego ben....ben daar wel goed in de afgelopen 2 weken, sorrie!!

Nou ga snel met de hond eruit...en dan weer naar de zieke boys!!
yes, schema staat er weer!!!
Ach Indian wat waardeloos! Heel veel sterkte met de boys, hoop dat ze snel opknappen.
He, Indian, wat sneu nou! En voor jou zwaaaaaarrrr. Want natuurlijk ben je hartstikke bezorgd, daarnaast levert het enorm veel extra werk en veel minder slaap. Heftige tijden!!! Sterkte, meid!

Enneh... als er iemand mag ego-en op dit moment, ben jij het! Hoef je je niet voor te verontschuldigen!
Volgens mij had ik nergens gemeld of we een jongen of meisje krijgen?

Dus het zal nog een paar maanden gissen zijn voor jullie ghe ghe

Commode was nog in gebruik, ik had daar beddengoed in, zijn sokken en ondergoed.

We hebben een nieuwe kast gekocht, nieuw ledikant en 2e hands kinderwagen.

Moet wel dus behangen, nieuwe gordijnen. Rest hebben we nog. Wipstoel had ik bewaard, want die klap je toch dubbel en is dus geen sta in de weg. Handig voor als een vriendin met baby komt. Box was van mijn ouders dus had ik niet weggedaan. Dus al met al heb ik nu moeite om iets te verzinnen voor ouders/vrienden om ons kado te doen.

Zal ik vast een bankrekening openen ??

Balen Indian dat je kids continue ziek zijn. Is er een oorzaak?

Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat kinderen echt zo'n slechte weerstand hadden. 1x wel gehoord en dat kind bleek een fout in zijn immuumsysteem te hebben en kreeg preventief altijd een lage dosis antibiotica.

Hoop dat de ellende snel voor je ophoudt.

Frans, leuk zeg dat ze het huisje helemaal geweldig vond.

Bij ons op school mogen ze ook niet trakteren als ze 4 worden. Te hectisch voor de net naar school gaande kindjes.

Q, Emdin ook al aan het wennen!

Hoop dat de sollicitatie goed gaat.

Jasper begint volgende week donderdag op school.

Wat vliegt de tijd he.
koffie, zwart graag...
huh sorrie syl, dacht dat ik dat gelezen had bij de juni mama's. Was even daar lezen over jou hoe het met je ging, want loop erg achter...en dacht dat te lezen. Sorrie.

Nou Yuma ngo steeds echt ziek.

D. weet ik niet zo goed nu, hij leek vanmorgen wel weer de goede kant op te gaan, maar had net toch weer een heel klein beetje verhoging (37.8)

Hij mag niet zieker worden of weer koorts krijgen, dan moeten we meteen de HA bellen. (of HA-post in het weekend)

Hij moet eigenlijk vandaag al opknappen, hooguit morgen of zondag. En anders moeten we ma zo ie zo terug naar de HA,
Oh dan snap ik hem. Die gegevens waren gebaseerd op voorgevoel. pas later kreeg iedereen de 20 weken echo's en werd er bekend of het voorgevoel klopte of mis was.

Wij schrijven daar nu al even niet meer. Alleen nog op hyves.
koffie, zwart graag...
Q, ik denk eigenlijk dat het bandje waarmee de afplatting gemeten wordt dit keer lager zat dan de vorige keren, en dat er daarom een hogere afwijking uitkomt. Op dit moment willen we niet voor een helmpje gaan, de afplatting is zodanig dat het bijna niet opvalt (heel laag op het hoofd) en in combinatie met Sams eczeem en de zomer die eraan komt lijkt het mee geen goed idee. De fysio denkt er ook zo over, al zou ze volgens mij wel een helmpje adviseren als hij geen eczeem zou hebben.

Fijn dat ook Emdin het naar zijn zin had op school. Het is ook echt wel wennen hoor, alles nieuw en dus vermoeiend voor zo'n (toch nog) kleintje.

Klinkt leuk, die vacature!

Ah, gos, arme D en arme Yuma! Beterschap ermee!

Jullie weten het zelf wel, Syl? Ik ben benieuwd, spannend weer!

Moeilijk te bedenken bij de 2e he, als mensen vragen wat je wilt hebben. Wij hadden bij Lynn de maxi cosi van mijn broer gebruikt, maar die is inmiddels 7 jaar oud, en dat schijnt te oud te zijn om nog veilig te zijn. Van mijn ouders hebben we dus een nieuwe gehad. En ik wilde nog een kleine buggy die helemaal plat kan, die kregen we van schoonouders. Het scheelt wel als je 2e van het andere geslacht is, dan weet je aan het kraambezoek in ieder geval wat te vragen

Trakteren op school mag wel hier, maar ik doe het niet. Veel te druk allemaal, het is zo al spannend genoeg.

Nog even werken en dan moet ik naar de dokter (voor mezelf).
Oh, ja zag al wel dat jullie daar niet meer schreven. Gaat het buiten je bekken om, wel goed??

Juul, succes bij de dokter.

Is idd niet prettig als hij al last heef van eczeem enzo dan ook nog een helmpje op als het broeierig weer gaat worden.

Yuma, nog ziek, maar speelt nu eventjes.

D. erg wisselend, net nog overgegeven. We zien wel hoe het weekend gaat lopen...misschien zijn kinderfeestje afblazen naar volgende week en zijn feestje door laten gaan....we kijken nog wel.

Nou ga weer, alweer zit de laatste was in het wasmachine.

(haha die draait vol op met al die zieke hier)

Man klaagde ook al over buikpijn en veelvuldig naar het toilet.
Hoi!

Indian wat balen dat Y ren D allebei ziek zijn!!! Armerds. Zeker arme Yuma morgen op zijbn verjaardag. Alvast gefeliciteerd!!

Syl, oehhhh kun je ons niet vertellen wat je krijgt???? Hoe is het met je bi?

Leuk dat Emdin hetl euk vindt op school. Wel zwaar zeg, ochtend school en dan smiddags weer naar het kdv.

Milena heeft dinsdag op het kdv getrakteerd en gisteren op de basisschool. Ze wilde het graag en vond het prachtig, dus dat was prima. Kindjes van 4 mogen zelf kiezen of ze willen trakteren en de meeste willen dat wel. Hoef toch ook niet heel duur te zijn? Ze heeft gewoon smoeltjes in een cars of prinsessenbeker getrakteerd en voor de juffen had ik steeds 3 paaseitjes in een plasticje gedaan.

Hier hangen de slingers en de ballonnen. Gisteren werd mijn meisje dus al weer 4!. Ik was er eigenlijk al de hele week een beetje sippig om en heb vanochtend, terwijl Lena op school was, toch maar even wat tranen ende tuiten om gehuild. Ik weet niet precies waarom maar ik v ind het toch zo'n mijlpaalleeftijd. NU gaat ze haar veilige wereld juit en de grote boze wereld in. Aan de ene kant is het zo mooi, want ze vindt het echt prachtig op school en ik ben zo apetrots op haar zoals ze met haar blonde vlechtjes tussen de grote kinderen op het schoolplein doorstapt en naar de klas loopt . Aan de andere kant zou ik haar wel altijd 3 willen houden. Heerlijke leeftijd is dat, ze kunnen al lekker veel en zijn toch nog lekker klein en veel thuis. Ik heb het echt het gevoel alsof ik haar een beetje kwijtraak. Nou ik kan vast mijn hart gaan vasthouden voor als ze straks uit huis gaat ofzo

Morgen vieren we haar verjaardag. Er komen veel mensen, dus het huis zit vol (en waarom maak je altijd van tevoren je huid schoon dan he?). Zometeen krijgen ook nog bezoek, gezellig weekend dus
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Dankje Frans. Jij ook een heel fijn weekend.

Wij hebben het kinderfeestje voor morgen afgeblazen, vanmiddag alle kindjes gebeld, hij heeft nog steeds koorts nu. En net weer gespuugd, armerd, heeft alleen maar wat ranja op, en dat kwam er weer uit.

Ook D. is vanmiddag weer begonnen met spugen. (en het liefst natuurlijk op mama)

En ik denk dat we Yuma's verjaardag zondag ook maar afblazen en het een weekje verzetten.

Klinkt leuk die tractatie Frans!!
haha, nou vent is gister avond ook ziek geworden. Ben ik de enige overlevende hier!!!

Gisteravond nadat Yuma gespuugd had, ook zijn feestje voor morgen maar afgeblazen. We doen nu alles volgend weekend.

(duim dan ook voor bter weer)
Dames,

Er is geklaagd dat deze pijler erg langzaam is. Nu heeft de kinderpijler erg veel topics tussen de 2500 en 3000.

Nu willen we kijken of het helpt om topics al bij 2500 te sluiten en een nieuw topic te openen.

Dus zouden jullie met 2500 + topics een nieuw topic willen openen?

En even melden, zodat ik het oude kan sluiten.

Alvast bedankt!
We gaan dus sluiten hier

iemand nog leuke titels in het hoofd?
ik open wel ff een nieuwe met maart06.

En als we iets leuks weten openen we gewoon nog een nieuwe.
link naar het nieuwe topic:

Indian in "Maart06"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven