Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Jammer Age! Zo zou je het eigenlijk gewoon een keer moeten treffen, zodat je "ineens" spontaan met hem aan tafel zit.

So Crispy, dat zijn toch een soort Snack-a-jacks?

Erwt, heb niet echt een tip voor je. Misschien kun je jezelf aanleren dat je elke keer als je een snack-aanval aan voelt komen eerst een glas water drinkt. Het is een beetje het stoppen met roken principe. Waarbij de zin in een sigaret ongeveer 10 minuten duurt, net zolang als wanneer je hem wel zou hebben opgestoken en hebben opgerookt. Als je het snack-moment uitstelt, vergaat de zin je misschien vanzelf en word je overspoeld door een golf van verstandigheid, doordat je in de tussentijd bedenkt dat dat glas water een goed alternatief was. Je bent daardoor trots op jezelf, zodat je het een tijdje zo kunt volhouden en het gezond eten langzaam weer je "way of life" wordt??? Pfff... Dit is maar huis tuin en keuken psychologie, maar wellicht zou het kunnen werken. Denk dat ik mezelf zo wel voor de gek zou kunnen houden.

Bij mij gaat het wel ok met eten. Vanavond heb ik nasi opgewarmd. Das niet erg verantwoord volgens mij, maar ik ga zo ook even uitsloven @ the gym... Dus ik vond dat het mocht. daarnaast geloof ik toch wel in enige afwisseling en het positieve effect daarvan op de spijsvertering...

Tien, balen joh van die buikpijn. Komt dat nu door je ongesteldheid of van dat ene paaseitje??
Hmmm.. hier vandaag een vergadering op het werk met chinees en een toetjes buffet.

Heb redelijk weinig opgeschept voor mijn doen, maar echt goed kan het niet geweest zijn

Ben nu gaar. Drukke hectische dag gehad, dus ik ga lekker bank/bedhangen!
*geeuw* Ik zou nu al wel weer kunnen slapen, geloof ik. Net een glaasje wijn op, heerlijk zitten lezen vanaf zes uur.

ErWt, ik ga ook niet echt goed momenteel hoor. Snoepen doe ik dan niet, maar wel teveel drinken en niet al te netjes eten. Heb besloten dat ik vanaf maandag weer echt netjes ga doen, en ook weer lijstjes ga plaatsen. Gaan we samen aan de bak, ja? Met Age d'rbij trouwens ook, want die Celebrations moeten natuurlijk ook niet

Maar 10, mag je al wel drinken dan, als je nog zo heftig op suiker reageert? Lijkt me dat je dan nog niet echt topfit bent dan, toch?

Pff, ik kan verder niks meer bedenken. Had nog van allerlei nuttigs willen doen vanavond, maar ik kan me niet eens meer herinneren wat. Maar ik kan ook nog niet naar bed, want ik weet hoe dat gaat: Dan val ik om 21,00 uur in slaap en dan ben ik om 1 uur klaar wakker. Da's ook niet goed. Eerst maar eens even was op gaan hangen dan..
quote:AgentL schreef op 02 april 2009 @ 20:16:

Zo... mailbox is afgesloten... Het is mooi geweest voor vandaag...

Ga morgen wel snel even shoppen, werk maar een halve dag want ik ga 's middags even naar mama toe

Ik scoor op het station wel wat eten... al dan niet gezond

(volgens mama mocht ik best een patatje )

tot later!

Volgens mij heb je lang genoeg gewerkt toch vandaag Age? En je verdient morgen dat halve dagje vrij!

Een patatje kan best op zijn tijd, is goed voor je stofwisseling.
Vandaag echt een klote dag gehad.

Kom ik om 6.15 beneden met mijn slaaphoofd, ga de hond uitlaten, kom terug in een tropisch paradijs, not, de ketel op hol geslagen en is het wel 29 graden in huis........

De monteur laten komen ketjing even 170,- afrekenen, lekkere start van de maand (als je nagaat dat ik vrijdag de auto heb laten maken voor 1100,-) maar ach.

Nou ik ging lekker even in de tuin liggen met een boek, kom ik binnen en heb ik het me toch een partij warm, weer die KL*te CV op hol.

Ik weer bellen, tja mevrouwtje dan is dit en dat kapot en vervangen kost 497,- euro. Maar meneertje de ketel is pas 4 jaar oud: tja mevrouwtje dan heb u geen garantie meer GrMbL.

Maar ik hoef geen arbeidsloon te betalen en we sturen het onderdeel wel op, wie weet krijg je nog wat retour.

Pfffff

Anyway ik heb 4 crackers op en een bak yoghurt en toen later als avondeten een raspatatje, dat was ecth even stress weg eten en daar voel ik me nu alweer schuldig over.

Sorry voor de egopost maar moest er ff uit.
Iewwww... 29 graden...

Balen zeg Zusenzo! Pffff....

Hmmm... we kunnen dus met z'n allen weer even aan de Goede Voornemens geloof ik . Die Golf Van Verstandigheid klinkt errug goed Floor . Ik beloof hierbij dat ik morgen de GlasWaterTheorie ga uitproberen!
Peas on earth!
Ohja, die GlasWaterTheorie klinkt namelijk nét iets aantrekkelijker dan die SuikerIntolerantieOptie. Sorry Tien

Moos, gewoon lekker een beetje hangen en relaxen vanavond!
Peas on earth!

Ik ben weer thuis van vriendinnetje. We hebben heerlijk in de zon op haar balkon gezeten met een pastasalade en glas rose! En hebben geproost op het begin van de zomer. Dus vanaf nu wordt het alleen mooi weer

Was erg gezellig.

Balen Age, van die treinen. Ik hoop dat je nog een beetje thuis bent kunnen komen. Vriend van vriendin had er ook last van, reist de omgekeerde route die jij moet hebben en is weet ik veel waar gestand en na een hoop gedoe thuis gekomen met zijn gezicht op onweer.

Moos, lekker rustig aan doen dan vanavond. Misschien met een boekje op de bank en redelijk op tijd naar bed zodat je gewoon slaapt tot morgenvroeg?

Erwt, kan Xan geen bloes met erwtjes erop aan? Past vast heel goed bij jou!

Tien, balen van die buikpijn! Is het ongesteldheid of toch dat ene paasei? Wat stoer dat je toch gaat sporten dan!

Zusenzo, wat ontzettend balen van die CV-ketel. Zeker als het zo'n prijzig grapje blijkt te zijn!!

Floor, goede theorie denk ik van dat glas water en het uitstellen van het snaaimoment.

Vinyl, lijkt me een goed plan als jij morgen eens lekker niets doet! Jij bent volgens mij ook hartstikke druk!

Tien en Floor, ik ga jullie nu even mailen voor mijn adres enzo...
Zag net een mergpijp en toen was ik glaswatertheorie even vergeten

Maar vanaf morgenochtend, echt!
Peas on earth!
Ben thuis!

(zit al gaten van jubeltenen in panty's te naaien)

Heb bij AH to go een kaasbroodje (omdat die zo goddelijk lekker zijn) en een lunchsalade met brie, walnoot, appel, rozijnen, aardappel en honingmosterdressing gehaald.

Toch nog enigzins goed dat ik (behalve kaasbroodje dan).

Heb de salade niet helemaal opgekregen, en ook niet alle dressing gebruikt. Voordat ik het bakje weggooide zag ik dat zo'n salade nog 510 kcal bevat!

Nou ja... morgen ook maar de GlasWaterTheorie toepassen

Ben morgen trouwens heerlijk aan het heen-en-weer reizen hoor... Eerst naar Waterfietscity. 's Middags naar Stad-Waar-Vriend-Van-Mama woont (bij Erwt in de buurt), dan weer terug naar huis (en dat gaat via Waterfietscity) en dan zaterdag wéér naar Waterfietscity

Ach ja, houdt je scherp...

He bah, dat is vervelend Zusenzo... 29 graden in huis én een financiele tegenvaller

Even verder naaien hoor...
Oooooh mergpijpen... die zijn goddelijk!!

Maar wat moeten die bij jou in huis Erwt?!?!?!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 april 2009 @ 22:34:

Zag net een mergpijp en toen was ik glaswatertheorie even vergeten

Maar vanaf morgenochtend, echt! He, die lustte je toch niet? Dat was toch Xan zijn voer?
Oh en druk valt wel mee hoor, al zo drie weken niks aan de studie gedaan...
Goed onthouden KikkerT! Ik snap het zelf ook niet, maar ik zág er eentje en dacht ineens:

Het stomste was nog dat ik er daarna eigenlijk een beetje misselijk van was

(en nu zijn ze gelukkig op trouwens)
Peas on earth!
Ja, toen dacht ik nog: hoe kan ze die nu niet lekker vinden!
Bij Nova zit een man die heel sjiek praat...

'enurm', 'veuruitzicht' en 'meui' etc

Ik zit ook een beetje vol van het gevreet vandaag
Ik ben er veur;leupig (veur het keumende jaar denk ik) wel weer van genezen, die mergpijpen

*imiteert nova-man*

Ik ga lekker slapen, want ik ben moe!

Morgen meer
Peas on earth!
Erwt, om die mergpijp die je eigenlijk helemaal niet zo lekker vindt!

Slaap lekker!

Age, fijn dat je thuis bent. Hoop dat het de komende dagen dan allemaal goed gaat als je zoveel in de trein moet zitten.

Vinyl, met dit weer hoef je van mij echt geen excuus te hebben voor een dagje niks doen En ik had het dus totaal niet door dat je al drie weken niet echt met je studie bezig bent...
Wat een goede veurnemens Eurwt!

Welterusten!

enne... nog 2 nachtjes!!!
quote:AgentL schreef op 02 april 2009 @ 22:53:

enne... nog 2 nachtjes!!!

Jaaaa!

Heb er zoveel zin in! En met dat superweer wordt het vast helemaal gezellig!
Ach tja tis maar geld hé!

Dus jullie gaan lekker met z'n alle waterfietsen en een hapje eten?

En dan wel allemaal aan het water hé!
Jaa! Gelukkig maar, want met rotweer was het vast een enrom debacle geworden, want van onze zonnige karakters moeten we het niet hebben natuurlijk!

Zo, ik heb nog wel wat nuttigs gedaan (wat zeer urgente werkmails verstuurd) maar nog steeds mijn was niet opgehangen, en me bezondigd aan nog een witte boterham (mijn avondeten bestond uit een bakje ananas en een stapel van die Engelserige witbrood-sandwiches met gerookte zalm en met hele lekkere ham, komkommer en Philadelphia, maar ik was zielig met een verdoofd bekkie van de tandarts, dus ik kon Echt Niet gezonder eten ) dus ga nu wel mijn was ophangen en dan weer lekker 't bed in met 'De modernisering van Europa' (2 eeuwen maatschappijgeschiedenis). Lekker recreatief Wel waanzinnig interessant trouwens, hoop dat ik 'm ook echt uit weet te lezen (ik wil altijd wel veel weten, maar ik hou ook wel erg van lekker makkelijke boeken emt een goed verhaal...)

Ik ga ook weer braaf doen morgen hoor ErWt. Da's toch altijd het allernaarst, dat je dan iets gaat opeten wat je niet eens echt lekker vindt, gewoon om 't eten Komt dat ook niet van het slechte slapen? Ik ga altijd meer eten als ik moe ben.

Flora en 10 nog fijn gesport? Stelletje bikkels

En Age, een avondmaaltijd mag echt wel ruim over de 500 kcal zijn hoor, niet te streng zijn voor jezelf

Zusenzo, jemig wat een hoop geld! Ik heb nu de kans (waarschijnlijk lukt het niet eens hoor) om mijn huurflat te kopen, maar als ik dit soort dingen lees, ben ik toch erg geneigd om lekker te blijven huren. En een patatje is natuurlijk niet super gezond, maar als je er 1 eet als avondeten (een bakje bedoel ik, niet 1 frietje ) dan is dat calorietechnisch nog niet eens zo beroerd. Maar als je weer wat motivatie vindt, zou ik wel die crackers uit huis schoppen als ik jou was hoor, heb je echt niet zoveel aan..

Trust y'all!
Oh maar die cracker zijn voor mij echt iets lekkers, ik heb trouwens wel die volkoren hoor.

Tis echt een ritueeltje koffie en een paar crackers en ik hebgeen honger hoor overdag, veel te druk bezig, meer 's avonds, verveling enzo.

Gelukkig rook ik anders was ik een tien tonner
Hai kom nog even aanwaaien. Ik bied baas-boven-baas op Drifts terrasje, ik heb met Kees en een vriendinnetje in Scheveningen op het strand gegeten, mijn eerste (drie ) witbiertje(s) van het seizoen verorbert en lekker de zon in de zee zien zakken. Nu weer thuis en morgen lekker vrij. Helaas voor het lijntechnische aspect van dit topic moet ik morgen weer uit eten met schoonouders die op bezoek komen. De rest van mijn vrije dag plan ik dan ook te verdelen tussen de dakdekkers die nog wat meuk komen repareren (wat ze de eerste keer niet goed hebben gedaan), het huis puinen en de sportschool.

Van wat ik nog weet: Balen voor Zusenzo van de ketel (verzekering?) en Tien van de paaseiPijn. Leuk jurkje Erwt. Lekker genoten van het weer Drift en Flora? Rustig aan Moos!
Kees verzekering?!

Vertel eens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven