Het algemene make-up topic
zondag 14 juli 2019 om 21:52

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)
Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.
Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.
Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.
Newbies, wees welkom

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica

woensdag 24 juli 2019 om 22:21
Niemand ervaring met de maskers van starskin?
Ga ik ze proberen. Ga 2 weken surfen en na een dagje in zee liggen met de zon op je gezicht mag mijn huid wel wat extra's gebruiken.
Is het een idee om van de frequente testers een kleine omschrijving in het openingsbericht te zetten. Wat betreft leeftijd, huidtype etc. Dan kun je sneller inschatten of het geteste product ook iets voor jou is.
Misschien vinden jullie het niets, maar even een hersenspinsel van mijn kant.
Ga ik ze proberen. Ga 2 weken surfen en na een dagje in zee liggen met de zon op je gezicht mag mijn huid wel wat extra's gebruiken.
Is het een idee om van de frequente testers een kleine omschrijving in het openingsbericht te zetten. Wat betreft leeftijd, huidtype etc. Dan kun je sneller inschatten of het geteste product ook iets voor jou is.
woensdag 24 juli 2019 om 22:43
waaromzijndebananenkrom schreef: ↑24-07-2019 22:21Niemand ervaring met de maskers van starskin?

Prrrr, mauw miawwwww.

donderdag 25 juli 2019 om 16:49

donderdag 25 juli 2019 om 17:17
Jawel, present. Ik persoonlijk vind de sheetmasks zwaar overrated (die van Paula in de tubes doen het werk net zo goed en zijn een stuk voordeliger). Enige masker van Starskin dat echt iets doet (gelijk ook de duurste uit het assortiment): Starskin pro microfiller mask. Zelfs man ziet dan verschil.waaromzijndebananenkrom schreef: ↑24-07-2019 22:21Niemand ervaring met de maskers van starskin?
Ik dacht dat het platinum mask dan ook iets zou doen (zelfde principe) maar dat bleek helaas niet zo te zijn.
Kortom: het is best goed spul maar te duur voor wat het is. M.u.v. Microfiller mask. De andere maskers zijn wel leuk om jezelf te verwennen maar als vast onderdeel vind ik ze dus veel te duur voor wat ze doen.
donderdag 25 juli 2019 om 17:41
Ik vond de maskers van starskin ook niet bijzonder, maar ik hou sowieso niet zo van maskers. Ik gebruik liever goede crèmes etc. Oh jongens het is zo warm, ik wil niet meer. Wil niet meer leven zo. 30 graden in huis. Send help. Dacht lekker lang in de auto te gaan zitten met de airco aan en dat was inderdaad heerlijk. Maar naderhand heb je het nog warmer. Ik verheug me alvast op de winter. Mutsen, sjaals, laarzen en kerstfilms.
donderdag 25 juli 2019 om 19:12
Sjulia, ventilator aan, ijs eten, niksen, frisse douche nemen!!
Hier ook kapot! En mijn foundation zit nog goed!!
Ik dacht vanmorgen, shit lange dag...mijn
foundation gaat t niet redden.
Ik geef Estee Lauder een tweede kans, dun laagje en daarna nog een dun laagje NYX foundation, ik heb hem nu 8 uurtjes op. Zit PERFECT!!! Dus dislike word super LIKE Estee Lauder!! ( met aanpassing dan)
Hier ook kapot! En mijn foundation zit nog goed!!

Ik dacht vanmorgen, shit lange dag...mijn
foundation gaat t niet redden.
Ik geef Estee Lauder een tweede kans, dun laagje en daarna nog een dun laagje NYX foundation, ik heb hem nu 8 uurtjes op. Zit PERFECT!!! Dus dislike word super LIKE Estee Lauder!! ( met aanpassing dan)

Prrrr, mauw miawwwww.

vrijdag 26 juli 2019 om 08:41
vrijdag 26 juli 2019 om 09:02
Getest (Fullsize)

Deze cream zat in de bluxbox en ik heb hem inmiddels 2 weken bijna dagelijks getest.
Het is een geurloze huidkleurig romige crème.Hij is goed smeerbaar maar voelt droog aan op de huid wanneer het ingetrokken is.Het beloofd rimpels, wallen en donkere kringen te verminderen alleen zie ik geen resultaat en toegevoegde waarde plus het is een extra stap in mijn make-up routine.
Kopen, nee.

Deze cream zat in de bluxbox en ik heb hem inmiddels 2 weken bijna dagelijks getest.
Het is een geurloze huidkleurig romige crème.Hij is goed smeerbaar maar voelt droog aan op de huid wanneer het ingetrokken is.Het beloofd rimpels, wallen en donkere kringen te verminderen alleen zie ik geen resultaat en toegevoegde waarde plus het is een extra stap in mijn make-up routine.
Kopen, nee.
Prrrr, mauw miawwwww.

vrijdag 26 juli 2019 om 12:16
Shit, ik heb er net een paar besteld vanwege het gratis masker dat je bij Douglas krijgt. Nou ja, wie weet doet het bij mij wel wonderenlemoos2 schreef: ↑25-07-2019 17:17Jawel, present. Ik persoonlijk vind de sheetmasks zwaar overrated (die van Paula in de tubes doen het werk net zo goed en zijn een stuk voordeliger). Enige masker van Starskin dat echt iets doet (gelijk ook de duurste uit het assortiment): Starskin pro microfiller mask. Zelfs man ziet dan verschil.
Ik dacht dat het platinum mask dan ook iets zou doen (zelfde principe) maar dat bleek helaas niet zo te zijn.
Kortom: het is best goed spul maar te duur voor wat het is. M.u.v. Microfiller mask. De andere maskers zijn wel leuk om jezelf te verwennen maar als vast onderdeel vind ik ze dus veel te duur voor wat ze doen.

vrijdag 26 juli 2019 om 12:28
Wel lekker dat het regende.. het was zo snikheet vannacht. De honden lagen ook allemaal voor de ventilator te slapen.
vrijdag 26 juli 2019 om 13:05
Auw, hoeveel honden heb je?
Hier 2 katten ook kapot...
Heb last van koopdrang ben maar wat huishouding gaan doen en koken.
Shit, zo hottttttt!!!
Prrrr, mauw miawwwww.