Entertainment alle pijlers

90 Days To Wed en 90 days fiancé - geen spoilers s.v.p.

26-10-2018 21:39 3028 berichten
Jullie zijn van harte welkom om hier mee te schrijven over het programma '90 Days To Wed'.
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen schrijven.

GEEN SPOILERS S.V.P.

De koppels momenteel op vrijdagavond zijn:
* Ashley en Jay (Jamaica)
* Colt en Larissa (Brazilië)
* Eric en Leida (Indonesië)
* Kalani en Asuelu (Samoa)
* Jonathan en Fernanda (Mexico)
* Steven en Olga (Rusland)

De koppels momenteel op dinsdagavond zijn (90 days fiancé-the other way):
* Tiffany en Ronald (Zuid-Afrika)
* Deavan en Jihoon (Zuid-Korea)
* Paul en Karine (Brazilië)
* Corey and Evelin (Ecuador)
* Jenny and Sumit (India)
* Laura and Aladin (Quatar)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 20:37
96.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wanneer wordt Andrei wakker? Waar haalt hij in vredesnaam 15.000 dollar vandaan voor de bruiloft in Moldavie?
Ozo.
Go feed her please.... Andrei dat kun jij ook doen.
hallekie schreef:
26-07-2019 21:43
Wanneer wordt Andrei wakker? Waar haalt hij in vredesnaam 15.000 dollar vandaan voor de bruiloft in Moldavie?
Andrei heeft geen besef van geld en wat het kost om te leven.
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder dat Andrei voor de deur van het vliegveld kan parkeren en er verder geen andere auto’s zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de neiging om iedereen te slaan daar.
Andrei, Russ en Pao, Chantel en nu zelfs ook Pedro terwijl ik altijd wel aan zijn kant stond. (6)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
26-07-2019 21:46
Ik heb de neiging om iedereen te slaan daar.
Andrei, Russ en Pao, Chantel en nu zelfs ook Pedro terwijl ik altijd wel aan zijn kant stond. (6)

Ik doe mee!
(Terwijl ik heel vredelievend ben hoor!)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het topic is over de 3000 berichten, gaat er nog een nieuwe geopend worden na de uitzending?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Pedro laat zich zo emotioneel mishandelen en sjokt achter haar aan terug naar de VS. Zo erg dat ik nu ook begin te twijfelen aan zijn goede intenties. Ik bedoel: hoe kan je dit over je kant laten gaan en getrouwd blijven bij zo'n *bliep bliep* als het niet om de green card gaat?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
26-07-2019 21:49
Het topic is over de 3000 berichten, gaat er nog een nieuwe geopend worden na de uitzending?

Ach, dat heeft geen haast. 3000 is maar een getal.
Ik ga het niet doen in elk geval. ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt inderdaad niet uit wat Pedro doet, zij gaat hem nooit geloven. Ze heeft issues en dat heb ik altijd gezegd.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me aan de wimpers van Sjetel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
‘Spaans moet zijn eerste taal worden’
Je woont in Amerika met je kind, muts!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
26-07-2019 21:59
‘Spaans moet zijn eerste taal worden’
Je woont in Amerika met je kind, muts!

Eens, maar vergeet niet dat ze in Miami wonen. Als ik het goed heb is in Miami Spaans de meest gesproken taal.

Libby, hou toch een keer je mond!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Maar die zussen van Libby zijn ook lekker aan het stoken. En Libby moet eens leren wat ze voor zich moet houden als ze wat meer vrede wil creëren.
Alle reacties Link kopieren
Nou Coltie, dat had je voor het trouwen ook wel kunnen bedenken.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
De Tell All ziet er juicy uit. :P
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
26-07-2019 21:49
Pedro laat zich zo emotioneel mishandelen en sjokt achter haar aan terug naar de VS. Zo erg dat ik nu ook begin te twijfelen aan zijn goede intenties. Ik bedoel: hoe kan je dit over je kant laten gaan en getrouwd blijven bij zo'n *bliep bliep* als het niet om de green card gaat?
Ik vertrouw Pedro van het begin al niet met zijn drama's. Hij zal wel goed in bed zijn.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
26-07-2019 22:20
De Tell All ziet er juicy uit. :P
Wanneer is dat dan? Ik weet niet eens wanneer deze uitzendingen zijn. Schakel altijd pas in als ik dit topic naar boven zie komen. :facepalm:
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag, 20.30.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
26-07-2019 21:56
Ik erger me aan de wimpers van Sjetel.
Ik moet hier zo om lachen. Hoor die stem van Pedro hahah! Sjetelllll
dont listen to me!

Nicole is echt, het zal je kind zijn zeg. Die moeder heeft zoveel geduld pffff.
Ik kan echt niet begrijoen hoe dan. Ook laat ze kind daddy noemen.
Ik heb het idee dat Nicole en Azan niet oprecht liefde hebben voor elkaar.

Colty is stiekem thuis denk ik een ander type man/partner. Denk ook saai , te rustig voor zijn drama queen.

Pao doet het express lijkt wel soort zoete wraak
Alle reacties Link kopieren
ik bijna up to date...
Ik vind Deavan echt een aansteller en dramaqueen en ga het niet eens over haar rampen kind hebben.

Paul &Karine zijn een disaster waiting to happen..
Laura & Aladin zelfde verhaal....
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er nog iemand vanavond of zijn jullie allemaal op vakantie? :)
Only dead fish go with the flow
Dreamglasses schreef:
30-07-2019 21:39
Kijkt er nog iemand vanavond of zijn jullie allemaal op vakantie? :)
Ik kijk straks terug .
loisnvt schreef:
26-07-2019 21:31
Pfffff en Ashley neemt hem gewoon wéér terug. Ze houdt wel enorm van drama zeg.
Was wel de verwachting. Anders had ze hem niet in een hotel afgezet, maar wel gewacht tot hij echt in het vliegtuig was gestapt.
Wel heftig van die Lupus en nierfalen. Zo oud is ze ook nog niet.
himalaya schreef:
26-07-2019 21:46
Bijzonder dat Andrei voor de deur van het vliegveld kan parkeren en er verder geen andere auto’s zijn.
Ik heb net pas teruggekeken en dacht precies hetzelfde.
Jammer dat de vader van Andrei weer terug is naar Moldavië. Hij is de enige die nog wat invloed op hem heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven