Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
vrijdag 26 juli 2019 om 14:48
Gewoon naar de yoga gaan in julie weer
Leuk dat datum ding! Ik vergeet alle datums heel snel maar de herinneringen blijven wel.
Zal nog even wat toevoegen: ik heb net de badkamer schoon gemaakt, yey! Ik verhuis woensdag weer tijdelijk naar mijn ouders hun huis dus ben alvast wat aan het inpakken en schoonmaken enzo

Leuk dat datum ding! Ik vergeet alle datums heel snel maar de herinneringen blijven wel.
Zal nog even wat toevoegen: ik heb net de badkamer schoon gemaakt, yey! Ik verhuis woensdag weer tijdelijk naar mijn ouders hun huis dus ben alvast wat aan het inpakken en schoonmaken enzo

vrijdag 26 juli 2019 om 16:12
Zoek een zwembad op.Phoebemeaculpa schreef: ↑26-07-2019 16:07Morgen max 29 graden en de dagen daarna 24-22.
Heerlijk, ik verheug mij erop!
Ik begin me overigens aardig te vervelen...![]()
Ga naar een park.
Haal een ijsje.
Bel een vriendin die zich ook verveelt en ga het gesprek aan, wie weet valt er nog wat te lachen.
Kom eventjes de afwas bij mij doen. Kan je gelijk de kastjes even een sopje geven.

vrijdag 26 juli 2019 om 18:17
Ik wil windkracht 5 vanuit het westen, lekker fris van zee. Hou ik heel veel van en is één van de belangrijkste redenen dat ik niet te ver uit de kust woon. 
Alles staat tegen elkaar open. Het is nog maar 24 graden in de stad, maar mijn huis koelt maar niet af. Word er gallisch van.
Heb net geprobeerd wat te lezen, maar mijn handen blijven aan het boek plakken, dus heb ik het maar weer opzij gelegd. Ook met een tijdschrift lukt het niet.

Alles staat tegen elkaar open. Het is nog maar 24 graden in de stad, maar mijn huis koelt maar niet af. Word er gallisch van.
Heb net geprobeerd wat te lezen, maar mijn handen blijven aan het boek plakken, dus heb ik het maar weer opzij gelegd. Ook met een tijdschrift lukt het niet.

vrijdag 26 juli 2019 om 19:28
Het is hier lekker bewolkt aan het worden ipv die bloedverziekend hete zon, het wordt een stuk aangenamer hier momenteel, heerlijk!
Ik heb overigens weer gekookt, niet hoog culinair hoor, te warm.
Lekkere visspiesjes in de oven (die het weer doet!!!
) met salade, beetje pasta met pesto en een paar stukjes turks brood met saus.
Het is me afgelopen dagen inclusief vandaag niet echt gelukt om fatsoenlijk te eten, daar word ik erg belabberd van.. (erg vaak ook flauwgevallen met heet weer omdat ik niet genoeg at, ook een keer midden in Parijs, daar ging Phoebs met loeiende sirenes
. Zoiets krijg ook echt alleen ik weer voor elkaar...
) dus ik heb mezelf ongeveer gedwongen om een beetje fatsoenlijk te eten.
Straks weer naar de bios met man 2, die ik bij deze transformeer tot... mmm wat zullen we doen? Fling? Hoofddate? (Moet wel anders want man 1 is verleden tijd)
Iemand een beter idee
?
Heerlijk naar de bios met airco.
Ik weet overigens dat die dingen rete duur zijn maar ik overweeg serieus om een mobiele airco aan te schaffen...
Het is echt niet te harden hier met snikheet weer en dit zal helaas vaker voorkomen met de opwarming van de aarde.
Het maakt me eigenlijk wel kwaad dat nu het kwaad al geschied is er naar maatregelen wordt gekeken.
Was toch praktischer geweest als ze dat eerder hadden gedaan, iedere debiel kan toch bedenken dat co2, uitlaatgassen, plastic en vliegtuigen enz. schadelijk zijn en dat je daar vroeg of laat een keer gedonder mee gaat krijgen? Grrrrrr...
Ik heb overigens weer gekookt, niet hoog culinair hoor, te warm.
Lekkere visspiesjes in de oven (die het weer doet!!!

Het is me afgelopen dagen inclusief vandaag niet echt gelukt om fatsoenlijk te eten, daar word ik erg belabberd van.. (erg vaak ook flauwgevallen met heet weer omdat ik niet genoeg at, ook een keer midden in Parijs, daar ging Phoebs met loeiende sirenes

Straks weer naar de bios met man 2, die ik bij deze transformeer tot... mmm wat zullen we doen? Fling? Hoofddate? (Moet wel anders want man 1 is verleden tijd)
Iemand een beter idee

Heerlijk naar de bios met airco.
Ik weet overigens dat die dingen rete duur zijn maar ik overweeg serieus om een mobiele airco aan te schaffen...
Het is echt niet te harden hier met snikheet weer en dit zal helaas vaker voorkomen met de opwarming van de aarde.
Het maakt me eigenlijk wel kwaad dat nu het kwaad al geschied is er naar maatregelen wordt gekeken.
Was toch praktischer geweest als ze dat eerder hadden gedaan, iedere debiel kan toch bedenken dat co2, uitlaatgassen, plastic en vliegtuigen enz. schadelijk zijn en dat je daar vroeg of laat een keer gedonder mee gaat krijgen? Grrrrrr...

anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 26-07-2019 19:42
18.89% gewijzigd

vrijdag 26 juli 2019 om 19:39
Hier is het in de kamer ondertussen afgekoeld van 33 naar 29 graden en warempel, het voelt lekker, verhoudingsgewijs.
Er staat nu een heerlijke bries die steeds een beetje meer aanzwelt, plus de ven en ik word echt wakker nu, niet meer zo suf.
Phoebs, veel plezier gewenst met je date vanavond.
Maak er niet meer van dan het is, de rest komt dan wel. Laat het los!
Je bepaling van wat het is vanavond, een date of meer, is een beetje controlefreakerig, zorg er gewoon voor dat jullie het leuk hebben.
Er staat nu een heerlijke bries die steeds een beetje meer aanzwelt, plus de ven en ik word echt wakker nu, niet meer zo suf.
Je bepaling van wat het is vanavond, een date of meer, is een beetje controlefreakerig, zorg er gewoon voor dat jullie het leuk hebben.

vrijdag 26 juli 2019 om 19:44
Oww om het een naam te geven, was meer voor de grap bedoelt hoor maar bedankt voor de waarschuwing.Cateautje schreef: ↑26-07-2019 19:39Hier is het in de kamer ondertussen afgekoeld van 33 naar 29 graden en warempel, het voelt lekker, verhoudingsgewijs.
Je bepaling van wat het is vanavond, een date of meer, is een beetje controlefreakerig, zorg er gewoon voor dat jullie het leuk hebben.![]()

vrijdag 26 juli 2019 om 19:45
Je vroeg of iemand een beter idee had.Phoebemeaculpa schreef: ↑26-07-2019 19:44Oww om het een naam te geven, was meer voor de grap bedoelt hoor maar bedankt voor de waarschuwing.

vrijdag 26 juli 2019 om 23:33
Zo ik kom net thuis, buiten is het lekker maar binnen, bloedheet.
Wat betreft man 2, ik ga ivm privacy niet te veel in detail treden...
Het was leuk maar hij is behoorlijk voorspelbaar, komt dwingend over en als ik zeg dat ik niet wil wat hij in z'n hoofd heeft gedraagt hij zich als een klein kind en daar heb ik geen zin in en ik ben er klaar mee.
Ik ben duidelijk geweest, hij zegt op dat moment dat hij het ermee eens is maar uiteindelijk probeert hij toch mij een bepaalde richting op te duwen.
Ik heb daar geen zin in, mannen zijn stom en ik blijf lekker vrijgezel.
Wat ik overigens bijzonder vind is hoe ik hierop reageer. Voorheen was ik te bang om alleen te blijven en ging ik daarom vaak over mijn eigen grenzen. Nu heb ik daar geen zin meer in. En als hij daar kwaad om wil worden, hij gaat maar lekker zn gang.
Oww wat ben ik, voor mijn doen, lekker bitcherig zeg...
Wat betreft man 2, ik ga ivm privacy niet te veel in detail treden...
Het was leuk maar hij is behoorlijk voorspelbaar, komt dwingend over en als ik zeg dat ik niet wil wat hij in z'n hoofd heeft gedraagt hij zich als een klein kind en daar heb ik geen zin in en ik ben er klaar mee.
Ik ben duidelijk geweest, hij zegt op dat moment dat hij het ermee eens is maar uiteindelijk probeert hij toch mij een bepaalde richting op te duwen.
Ik heb daar geen zin in, mannen zijn stom en ik blijf lekker vrijgezel.
Wat ik overigens bijzonder vind is hoe ik hierop reageer. Voorheen was ik te bang om alleen te blijven en ging ik daarom vaak over mijn eigen grenzen. Nu heb ik daar geen zin meer in. En als hij daar kwaad om wil worden, hij gaat maar lekker zn gang.
Oww wat ben ik, voor mijn doen, lekker bitcherig zeg...

zaterdag 27 juli 2019 om 01:06
Hahaha dat je daar nog "het was leuk" voor kon zetten. Fijn dat je het hebt overleefd, ook daar weer doorheen gekomen. Gewoon verder daten hoor, de juiste loopt ergens rond. Zoals ik zei, misschien is man 3.0 wel een upgrade.
Maar als je single wilt zijn zou ik lekker iedere dag het relatie topic doorlezen. Echt prachtig, ik hou alles bij
Maar als je single wilt zijn zou ik lekker iedere dag het relatie topic doorlezen. Echt prachtig, ik hou alles bij

zaterdag 27 juli 2019 om 10:07

Dat begin ik me ook te realiseren, dat het zo werkt, gelukkig.
En ik realiseer me dat dat inzicht ook komt door fouten uit het verleden waar ik van geleerd heb.
Anyway ik ben erg trots op hoe ik gereageerd heb.
En ik wil ook even alleen zijn voorlopig, ik vind het niet leuk maar op man 1 was ik echt verliefd en ik hield/houd echt van hem.
Hij was/is toch i.m.o wel echt het type man waar ik op val en ik moet eerst daar nog maar een beetjevan bijkomen want ik vergelijk nu toch iedereen met hem, en gevoel kan ik helaas niet 123 uitzetten..
Realenz:

Hutsefluts:

Waar zit je?
Hier is het ook nog wel warm, maar wel een stuk beter dan de afgelopen dagen, en de katjes beginnen ook weer hun onmogelijke zelf te worden

Het was 37 in de woonkamer op zolder, nu 28.
Nog wel heet maar wel wat aangenamer, ik leef helemaal op en heb alweer een smerig klusje achter de rug. (Minikliko met bewoners schoonmaken, bleeeeggg)