Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd

donderdag 25 juli 2019 om 17:44
Kwam het zo over dan? Dat was niet mn bedoeling.
Beetje vroeg maar ik krijg honger van dit weer en ik had erg veel trek in de pizza.
Die echt heeeeeerlijk is!
Ook dankzij Teau, die mij op een idee bracht de bezorgster blij gemaakt want ik had toevallig nog een waterijsje.
Ze was echt helemaal gelukkig ermee, daar word ik vrolijk van!
Oww wat heb ik toch goede ideeën soms, echt de lekkerste pizza van de wereld!
Oww eigenlijk was het Teau's idee ook een beetje...
Beetje vroeg maar ik krijg honger van dit weer en ik had erg veel trek in de pizza.
Ook dankzij Teau, die mij op een idee bracht de bezorgster blij gemaakt want ik had toevallig nog een waterijsje.
Oww eigenlijk was het Teau's idee ook een beetje...

donderdag 25 juli 2019 om 17:51
Jazeker, een eenvoudig waterijsje kan een groot verschil maken en vreugde brengen. Leuk hè?Phoebemeaculpa schreef: ↑25-07-2019 17:44Kwam het zo over dan? Dat was niet mn bedoeling.
Oww eigenlijk was het Teau's idee ook een beetje...![]()
Ik denk dat de pizzabezorgers het erg druk hebben dezer dagen. Ik denk ook dat het bij Thuisbezorgd storm loopt.

donderdag 25 juli 2019 om 18:15
Ja!!! Ze was er zo blij mee!!!!
Ik hoorde haar ook pas na een paar minuten wegtuffen op haar scootertje dus ze was het lekker aan het opeten. (Is ook handig anders was het snel limonade geworden)
He ik word blij van iemand blij maken!

donderdag 25 juli 2019 om 18:17
Ja, daar word ik ook altijd blij van.Phoebemeaculpa schreef: ↑25-07-2019 18:15Ja!!! Ze was er zo blij mee!!!!
Ik hoorde haar ook pas na een paar minuten wegtuffen op haar scootertje dus ze was het lekker aan het opeten. (Is ook handig anders was het snel limonade geworden)
He ik word blij van iemand blij maken!![]()

donderdag 25 juli 2019 om 18:23
Ik douche altijd koud na, het hele jaar door, maar de laatste tijd heb ik daar helemaal niets aan, het water is gewoon lauw. Is één van de dingen die ik niet leuk vind aan de zomer en de herfst, ik hou van lekker koud en fris, daar gaat mijn bloed van stromen en spuit er lekker veel adrenaline door m'n lijf. De hoofdreden dat ik niet goed wakker word van het douchen, dezer dagen. Van alleen warm douchen krijg ik het benauwd en ga ik zweten.

donderdag 25 juli 2019 om 18:36
Teau ik douche nooit koud, brrrrrr...
Ook met dit weer niet want dan gaat het lijf zich weer opwarmen, maar lauw/koud is echt heerlijk met dit weer...
Ga denk ik zo ook weer even douchen.
Ik overleef deze hitte overigens wel hoor, alleen ik vind dat geplak en gezweet niet prettig...
Nou ja, nog maar 1 dag...
Ook met dit weer niet want dan gaat het lijf zich weer opwarmen, maar lauw/koud is echt heerlijk met dit weer...
Ga denk ik zo ook weer even douchen.
Ik overleef deze hitte overigens wel hoor, alleen ik vind dat geplak en gezweet niet prettig...
Nou ja, nog maar 1 dag...

donderdag 25 juli 2019 om 19:27

De dames die hier normaal gesproken dagelijks de boel afbreken die vinden het zelfs te warm om mij sochtends uit bed te werken en ook om te zeuren om eten.
Twee zakken aardappels met 4 pootjes en een staart sinds gisteren.
En ik ben tot nu toe te eigenwijs geweest om hun voorbeeld te volgen...

donderdag 25 juli 2019 om 19:28
Ik begrijp dus pas nu waar het over gaatPhoebemeaculpa schreef: ↑25-07-2019 19:27ik dacht echt 'gozer in bontjas? Waar heeft ze het over...'
De dames die hier normaal gesproken dagelijks de boel afbreken die vinden het zelfs te warm om mij sochtends uit bed te werken en ook om te zeuren om eten.
Twee zakken aardappels met 4 pootjes en een staart sinds gisteren.
En ik ben tot nu toe te eigenwijs geweest om hun voorbeeld te volgen...![]()

donderdag 25 juli 2019 om 19:31

Hier is nog 28 graden voorspeld...
Zoveel scheelt het toch niet met west nederland?
(Al is 28 graden meer dan 10 graden minder dan nu, zie ik ook erg naar uit...)
Dolfje

anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 25-07-2019 19:32
4.54% gewijzigd

donderdag 25 juli 2019 om 19:34
Ja volgens mij wel. Hier in Eindhoven staat voor zaterdag 27 graden en voor de plaats waar we heen gaan 21 met regen.

donderdag 25 juli 2019 om 19:35

Maar nogmaals welk weerbericht heb jij gecheckt?
Anders kom ik jou gewoon lastig vallen dit weekend als het nog zoveel scheelt...
Lijkt Berlijn wel in de koude oorlog, oost vlucht naar west...

donderdag 25 juli 2019 om 19:41
Phoebemeaculpa schreef: ↑25-07-2019 19:36Ik ga weer terug naar het westen...
Ik stik hier zowat joh...
Wij zitten precies op de verkeerde plek inderdaad, samen met Limburg is het hier het warmst.

Van de andere kant, als de zeespiegel straks stijgt dan zitten wij hier juist goed.

donderdag 25 juli 2019 om 19:46
Buienradar.Phoebemeaculpa schreef: ↑25-07-2019 19:35![]()
Maar nogmaals welk weerbericht heb jij gecheckt?
Anders kom ik jou gewoon lastig vallen dit weekend als het nog zoveel scheelt...
Lijkt Berlijn wel in de koude oorlog, oost vlucht naar west...![]()
![]()

donderdag 25 juli 2019 om 19:52
Ach van de andere kant, veel zweten is gezond en wij hebben gewoon meer recht op ijsjes..

Oww dan blijf ik toch hier, als het toch Gelderland aan zee wordt straks...

Wat ik trouwens wel een voordeel vind van dit weer is dat ik weer in een soort relaxde vlieland-mood kom...
Lekker alles op mn dooie gemakje, ik ga mij echt niet haasten als het bijna 86 graden is...
En anders gewoon even naar de dametjes kijken, die liggen allebei bij mij, languit en voor pampus.
Zoë heeft nog een beetje rondgescharreld (paar tellen voor ze languit neerploft op de grond) maar Mien ligt al bijna de hele dag op dezelfde plek..
Zo mooi om te zien hoe makkelijk ze zich aanpassen...ik word helemaal relaxed van ze als ik naar ze kijk...

donderdag 25 juli 2019 om 20:41
Ik geef mezelf even een schouderklopje. 
Ik ben zowaar gaan koken. Heb helemaal geen trek in kleine liflafjes, maar heb trek in een echte maaltijd waar het zweet me van tussen de billen druipt.
Ik heb al deze dagen heel weinig en slecht gegeten, dus wordt het hoog tijd voor iets zinnigs op mijn bord.
Heb voor morgen ook kip uit de vriezer gehaald, dus heb ook het plan om het morgen ook maar vol te houden, tot ik erbij neerval.
Oorah!!!

Ik ben zowaar gaan koken. Heb helemaal geen trek in kleine liflafjes, maar heb trek in een echte maaltijd waar het zweet me van tussen de billen druipt.
Ik heb al deze dagen heel weinig en slecht gegeten, dus wordt het hoog tijd voor iets zinnigs op mijn bord.
Heb voor morgen ook kip uit de vriezer gehaald, dus heb ook het plan om het morgen ook maar vol te houden, tot ik erbij neerval.
Oorah!!!

donderdag 25 juli 2019 om 21:12

Ach igg wel bewijs dat het een keer overgaat.
Ik eet ook niet erg goed de afgelopen dagen, beetje te weinig...
Das niet handig bij dit weer voor mij, ik val namelijk nogal makkelijk flauw...
Goed dat je gekookt hebt! Ik mag morgen weer, vis