Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Nou was ik opeens wel heel benieuwd hoe zo'n slijmprop er uit moet zien. Dus afbeelding gegoogled. Ik doe hem maar even als linkje dan kun je kiezen of je het wilt zien. Niet echt smakelijk, maar wel handig om te weten misschien zodat we niet meer hoeven te twijfelen? Komt ie: http://home.hetnet.nl/%7Etom-bus/bellen.html
DD; bedankt en ieuw!!!

Nee, echt bedankt voor het zoeken hoor. Wordt wel helemaal duidelijk zo en dat heb ik niet verloren trouwens. Denk dat mijn lichaam geintjes uithaalt met me. Ik heb ook last van een spastische darm en hoe drukker ik me maak hoe meer last ik van krampen krijg. Onderin de buik en dus precies daar waar je de eerste weeen zou moeten voelen. Dus heb besloten om er niet meer over na te denken en te relaxen. Tot dusver werkt dat aardig. Af en toe nog krampen, maar ik doe net of ze er niet zijn. Merk het vanzelf als het echt weeen zijn toch??
Lekker plaatje DD

Maar was stiekem ook wel benieuwd hoe dat er dan uit zou zien, dus toch wel nuttig!

Chicaatje, bijna 39 weken zwanger en steeds krampen.....
Ja, ik ben hier vaak, want ja, het is rustig op mijn werk!

De vrouw van Jamie Oliver is bevallen vanmorgen, zie hier de foto's:

http://www.dailymail.co.u ... ew-daughter.html?ITO=1490

Wat ik vooral grapig vind is de dikke buik van Jools; ik dacht altijd dat je buik een soort instortte als het kind eruit was Kennelijk is dat dus niet zo
Ja ik was ook wel blij dat ik de lunch op had, maar lij met dat inetrnet hoor nu weet ik waar ik over 6 maand naar uit mag kijken haha. Durf te wedden dat de bevalling zelf nog veel viezer is dus we kunne alvast gaan wennen aan het idee

Mijn vriendinntje die nu 7 weken is heeft het echt zwaar. 't arme kind is echt constant misslijk blijft maar overgeven. Nu hefet ze pilletjes van de dokter gehad maar die ontnemen ook haar eetlust dus eten gaat heel moeilijk. Maar als ze niet gaat eten laat de huisarts haar opnemen. Ze is de hele tijd lijkbleek en was gisteren en eergisteren ook ziek thuis.

Ik probeer haar moed in te spreken dat het echt over gaat. Want kijk maar ik heb nu al bijna geen last meer van misselijkheid. Maar om eerlijk te zijn heb ik er gewoon niet zoveel last van als zij dat nu heeft alleen heeft ze daar geen drolletje aan als ik dat ga zeggen, dus ik probeer het maar bij bemodeigend te houden. Ik zou zo een dosis van haar over willen nemen als dat het voor haar makkelijker zou maken, vind het zo rot haar zo te zien echt niet leuk voor haar
Petal Blossom Rainbow? En al Poppy en Daisy... oh dear... each to their own, zoals ze zeggen, maar zijn niet mijn sorrt namen dat, haha.

Maar ik zou Jamie best een dagje in mijn keuken willen hebben, vind hem onwijs leuk. Vond zijn lyrische beschrijving over tomaten in een van zijn boeken laats zo leuk, ik vind dat ook zo'n bijzondere groente/fruit, wil ook dit jaar weer tomatenplantjes gaan groeien.
Oh Elev, wil je mijn datum nog even aanpassen? Ik ben op 21 oktober gezet, wat ook onze iegen berekeningen zijn dus daar houden we het op :-)
Ah DD, wat zielig voor je vriendin. Lijkt me echt vreselijk zo ziek te zijn. Las hier ook eens op Viva van een vrouw die echt aan de sondevoeding moest omdat ze niks binnenhield. Afschuwelijk zeg!

Chiek: Heb je inmiddels al met je baas gesproken of zit je nog moed te verzamelen??

Hier alles goed. Ben trouwens vandaag precies 39 weken want volgende week vrijdag uitgerekend....

Manlief heeft net ook al weer gebeld om te vragen hoe het gaat. Heb gezegd dat ik er niet aan mee doe nu. Veels te mooi weer en het zet dus niet door en ik word er alleen maar onzeker van, dus ik ga gewoon niet bevallen nu. Ugh, ik heb gesproken. Manlief moest er heel hard om lachen..
Niet zomaar Poppy en Honey he?! Nee nee, Poppy Honey en Daisy Boo Vre-se-lijk!

(ach ja, smaken verschillen!)
Nog niet met baas gesproken, hij is buiten de deur en komt niet meer terug vandaag. Het zal dus maandag worden. Hoop ik.
Oh, en wat een naam weer voor de derde dochter van Jamie zeg. Oh my god! Maar goed, hun keuze.

Ik vond haar buik er ook nog erg zwanger uitzien. Las toevallig vanochtend hier dat topic met de titel Hoe zag jouw buik eruit na de bevalling. Volgens mij moet het meer een soort pudding zijn toch? Ik heb trouwens zo'n sluitlaken gekocht. Zal de link even plaatsen:

http://www.motherwear.nl/index.php?cat=ini

Volgens mij iets uit grootmoeders tijd, maar ik vind het wel logisch klinken eigenlijk. Dus ga het proberen en hopen dat ik daardoor meteen weer een platte buik heb.
Ik had daar een foldertje van in mijn tas van de VK caatje, laat weten of het werkt allicht dat ik er tzt ook een bestel.

Ik geloof dat alles wat met bevallen te maken heeft, bij mij op het moment "tzt" heet, van dat is nog heeeuuul ver weg dsu die details maak ik me later nog wel eens zorgen over... beetje van het struisvogelen haha.

Chiekje gewoon maandag doen hoor. Als het helpt kun je even oefenen met man van het weekend om de woorden te vinden, maar eigenlijk moet je er gewoon niet teveel aan denken en gewoon even doen heo meer je er tegen aan blijft hikken hoe moelijker het gaat voelen. Zure appel, en hup klaar, kun je makkelijk!
Ik had er weleens over gehoord, maar ik ben ook benieuwd naar je ervaringen, want voorspel hier ook blubber na de bevalling
DD, je hebt 100% gelijk hoor, maandag....echt!!
haaaai,

ja, ik was er wel even, maar alleen gelezen (nog niet toen je me riep trouwens) want moest weg. Vanmiddag leuk interview gehad, nu elevmeisje ophalen, ik kom vanavond weer terug. Maar wilde alleen even zeggen: Caatje, spannend!! (Niet om je uit je zen-mode te halen, keep up the good work, maar om te laten weten dat ik meeleef.) En DD, ieuw, plaatje! Maar wel nuttig, want ik had ook géén idee hoe zo'n ding eruit zag. Ik heb de mijne nooit zien langskomen in elk geval.

Tot straks!
@Chicaatje, de slijmprop ziet er niet altijd uit als op de foto hoor. Bij mij was het gewoon heul veul afscheiding met bloed er bij. Diezelfde dag ben ik toen bevallen... Dus het hoeft niet echt een prop te zijn.

En die buik van Jools ziet er trouwens nog wel heel zwanger uit, bij mij was het meer een plumpudding, mijn broers vonden het toen heel geinig daar in te prikken, maar ik vond dat helemaal niet zo geinig :-)

Wat een weertje he? Ik ben wel helemaal af, godskolere. Eerst een takke-end gefietst en daarna nog 2 uur door de modder gelopen, want dat was part of the deal van de excursie. Nou ja, 2 woorden: Nooit meer! Ik ben KAPOT! Lig nu echt helemaal gevloerd op de bank een beetje bij te komen. Uiteten maar even geskipt, denk dat we gewoon even naar het strand wandelen en daar een ijsje gaan eten. Het worden anders ook wel erg veel etentjes zo. Lief is nu mini aan het ophalen van de creche. Verheug me er weer zo op om lekker met haar te knuffelen :-)

Meisjes, tot later!
Haai!!

Ok, het hoeft er dus niet zo uit te zien. Hmm..

Nou hier in elk geval verder geen tekenen en ook geen bloed, dus het zal wel niet zo zijn.

Duft: Ben echt jaloers op jou. Je kan gewoon zo naar het strand lopen!! Dat kon ik ook altijd vanuit mijn ouderlijk huis. Nu zitten we op een kwartiertje rijden van het strand af. Is ook dichtbij, maar toch weer anders. Ik wil terug!!

Chiek: Je hoefde er dus nog niet aan te geloven?? Ik zou dit weekend inderdaad even oefenen met wat je gaat zeggen, maar niet te veel want dan ligt er te veel druk op en dat hoeft helemaal niet.

Elev: Fijn dat je zo'n leuk interview had vanmiddag. En dat wil ik dus ook!! Ga me volgende week maar eens orienteren op mogelijke opdrachtgevers als ik dan nog niet bevalen ben natuurlijk.
Elev een leuke dag gehad, Dufty een vermoeiende maar vast ook leuke dag gehad en hier zitten we ook lekker buiten, dit weer mag van mij zo blijven!

Zou Sproet geslaagd zijn met winkelen vandaag??

Chicaatje, ik blijf het spannend vinden hoor bij jou...
Ohhhh! Die verschrikkelijke zwangerschapsdementie! Ik ben vergeten door te geven wanneer ik kan werken in mei en nu krijg ik dus net het rooster... met nul keer mijn naam erin! Ik móet werken, ik ga trouwen for god's sake! Ik heb het geld echt zwaar hard nodig. Er waren nog 6 open plekjes in het rooster waarvan ik er 4 kon opvullen, dus ik hoop dat ze dat nog voor me wil doen. Maar verder is het echt mijn eigen domme schuld... Ik baal als een stekker, normaal werk ik 7 dagdelen of meer per maand, dan krijg ik minstens 250 euro. 4 dagdelen is echt weinig geld.
Hysterisch al die yells achter elkaar. Ik ga zo ook nog even over een stokkie plassen om te kijken hoe het er vandaag voor staat. Om dan (hoogstwaarschijnlijk) man in bed te trekken.

Caatje wat een gewacht inderdaad. Zo helemaal gek worden. Maar denk ik ook toch voor jouw tactiek gaan. Gewoon negeren al dat gedoe en dan maar zien wanneer het gebeurt.

Oh hoor net dat vrouwen die wonen in warme landen meer kans hebben op een meisje. Nou wij gaan dus gewoon hartstikke een meisje maken (of hebben die al gemaakt misschien).

Mien balen zeg van je werk. Irritant ook dat je dan inderdaad alleen jezelf de schuld kunt geven. Geeft zo'n gefrustreerd gevoel.

Oh Elev als je het niet te druk bent dan ben ik morgen weer in de buurt. Was ik niet heel blij mee. Maar er ontstond stress dus moet ik morgen werken. Wordt wel een ok dagje denk ik. (lees: tijd om te kletsen met Elev en Elevmeisje )

Duft ik hoop dat je weer een beetje aan het bijkomen bent met een lekker ijsje en een dikke knuffel van miniDufty.

DD: ieuw! Wat vervelend zeg van je vriendinnetje. Hopelijk voelt ze zich snel beter. Gelukkig dat het met jou zo goed gaat.

Nou hier aan het avondeten.
Heeeeeeee ik snap er even helemaal niks meer van. Gisteravond had ik een tweede streepje op mijn ovu stokje. Maar was niet overtuigd dat het al net zo donker was als het controlestreepje. Nu doe ik net weer een test en helemaal niks. Dat kan toch sowieso niet?! Al was ie gister wel positief dan zou je nu toch nog wel wat moeten zien?!

Anybody?! Want ik snap het niet meer.
Poeh weet ik niet zeker Pien, ik heb dag na onze positieve donkere streepje niet meer getest dus weet niet of na je LH piek je weer lichter test of gewoon helemaal niks. Misschien piek je en dan klaar? Sorry vaag antwoord maar weet het niet zeker...
Oeh Pienie ik zou het ook niet weten? Was je urine geconcentreerd genoeg? Ik zou ook verwachten dat je nu een iets lichter streepje zou hebben als je échte piek gisteren was. Ik heb verder geen ervaring met stokkies. Ik weet wel dat de LH piek ongeveer net zo snel daalt als zakt, maar misschien zijn er andere contributerende factoren die dit kunnen beïnvloeden?

Duft meissie, lekker uitpuffen op de bank vanavond met meissie! Ik zou het ook net trekken als ik jouw activiteiten zo lees.

DD wat een ranzig plaatje!! Jukkk! Maar toch goed te weten hoe zoiets er nou uit ziet, vroeg het me ook al een tijdje af.

Mienie pop, wat balen van je werk. Misschien kan je ook werken voor andere zoveel mogelijk? Van mijn sommige bijbaantjes kwam het nog al wel eens voor dat anderen niet konden werken op het laatste moment en dat er rond gebeld werd. Werkt dat bij jullie ook zo?

Die namen ja, van Jamie Oliver...pffffff

Caatje, spannend hoor!! Ik vind het wel echt leuk om elke dag te lezen hoe het gaat met je en hoe je het ervaart. Vind het zó spannend ook voor jou en chi-man!

Chiekje een voor je bekkenpijn! Ik heb, ff afkloppen, al de hele week nauwelijks last! Begrijp het niet goed maar ben er ergggg blij mee!
Och Chiekie ik vergeet helemaal op jou te reageren. Wat superduper vervelend die pijn. En ik hoop dat je praatje maandag met je baas gewoon normaal en goed verloopt. Ik vond de tip van DD wel wat hebben om te oefenen met je man. Hoewel je het dan misschien groter maakt dan het is.

DD en Luus dank voor het meedenken. Vaag he?! Ik dacht ook echt dat het hoorde zoals Luus beschrijft. En volgens mij was mijn plasje echt wel geconcentreerd genoeg. Nou ja ik sleur man straks het bed in (hij is nog niet thuis ). Is het ei sowieso benut.
anoniem_72687 wijzigde dit bericht op 03-04-2009 21:32
Reden: stom!
% gewijzigd
Pientje, helpt dit??

Ik krijg geen positief resultaat betekent dit dat ik niet ovuleer:

Nee dat hoeft niet. Het kan zijn dat je de LH piek net mist wanneer je één keer per dag test. Je hebt dan bijvoorbeeld één of meerdere bijna positieve testen en de dag daarna een negatieve test. Om er zeker van te zijn dat je de piek niet mist zou je kunnen proberen twee maal daags te testen. Eén keer begin van de middag en één keer aan het eind van de avond

Niet helemaal je vraag, maar dit antwoord geeft me wel het idee dat je na de piek zelf (ook als je die net niet gemeten hebt) negatieve testen krijgt. Dus denk dat het wel allemaal normaal is bij je hoor, en dat je grote kans hebt dat je piek net geweest is en dat jou eitje en zijn zaadjes elkaar misschien toch net vinden. En anders ga je volgende maand op de "bijna" dagen 2 keer per dag testen. Dus komt helemaal goed!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven