Gone Flying, Dubai
woensdag 12 december 2018 om 17:57
Welkom in mijn vervolgtopic!
Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.
Maar eerst... inpakken en afscheid nemen.
Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd.
Begin Januari verhuis ik naar Dubai om aan een spannend, nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik deel hier graag met jullie hoe het mij vergaat in die hete, zanderige smeltkroes van culturen.
Maar eerst... inpakken en afscheid nemen.
Dit topic slechts heeft 1 regel: mijn werkgever mag niet worden genoemd.
anoniem_380051 wijzigde dit bericht op 06-01-2020 15:47
79.16% gewijzigd
vrijdag 2 augustus 2019 om 14:54
Jij bent niet idioot hij is de idioot.TrolleyDolly schreef: ↑02-08-2019 13:29Nou ja! Dat heb ik weer. Hij stuurt net terug dat hij een vriendin heeft.Het is niet dat hij niet de kans had om dat even ter sprake te brengen. Ik voel me zo idioot. Maar goed, dat weet ik dan.
Pfff.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 2 augustus 2019 om 15:09
Idd, hij is de idioot hoor!TrolleyDolly schreef: ↑02-08-2019 13:29Nou ja! Dat heb ik weer. Hij stuurt net terug dat hij een vriendin heeft.Het is niet dat hij niet de kans had om dat even ter sprake te brengen. Ik voel me zo idioot. Maar goed, dat weet ik dan.
Pfff.
Maar niets aan de hand toch?! Je wilde eigenlijk van het verliefdheidsgevoel af, nou dit helpt, denk ik.
Maar tegelijkertijd heb je ook weer even gevoeld hoe lekker het is; die echte vlinders in je buik, dus op naar het volgende avontuur! Met misschien sneller dan je zou willen een nieuwe
verliefdheid
Hopelijk heb je nu lekker vrij en kun je met een glas wijn op de bank ploffen. Morgen weer door!
vrijdag 2 augustus 2019 om 15:28
Ik voel me een idioot omdat ik echt dacht dat ik inmiddels het verschil wel kende tussen onschuldig geflirt en meer serieuze intenties.
Hetgeen mij deed twijfelen was het gebrek aan opvolgingsplannen. Hij was zelfverzekerd genoeg om het me te vragen en toch deed hij dat niet. Dat hij een vriendin zou verzwijgen kwam niet in mij op. Ik dacht eerder dat hij dan toch niet zo "into me" was. Maar zijn geflirt was overtuigend genoeg om er toch een berichtje aan te wagen. En maar goed ook. Nu kan ik hier even om kniezen en daarna weer met opgeheven hoofd verder.
Ik kan er niks aan doen, maar ik voel me als het lelijke eendje in de klas dat plots aandacht krijg van die ene knappe jongen. Ze is zo stom om te geloven dat het echt is maar al snel blijkt dat het een grap is en dat de populaire kliek van de klas de grootste lol heeft. (Is me echt overkomen)
Ik blijf echter nog liever voor de rest van mijn leven vrijgezel dan dat ik settel voor minder. Vrij deprimerend idee wel. Het is dat mijn roommates geen kat willen anders had ik er prompt 1 geadopteerd.
Sorry dames. Ik moet hier even van herstellen.
Hetgeen mij deed twijfelen was het gebrek aan opvolgingsplannen. Hij was zelfverzekerd genoeg om het me te vragen en toch deed hij dat niet. Dat hij een vriendin zou verzwijgen kwam niet in mij op. Ik dacht eerder dat hij dan toch niet zo "into me" was. Maar zijn geflirt was overtuigend genoeg om er toch een berichtje aan te wagen. En maar goed ook. Nu kan ik hier even om kniezen en daarna weer met opgeheven hoofd verder.
Ik kan er niks aan doen, maar ik voel me als het lelijke eendje in de klas dat plots aandacht krijg van die ene knappe jongen. Ze is zo stom om te geloven dat het echt is maar al snel blijkt dat het een grap is en dat de populaire kliek van de klas de grootste lol heeft. (Is me echt overkomen)
Ik blijf echter nog liever voor de rest van mijn leven vrijgezel dan dat ik settel voor minder. Vrij deprimerend idee wel. Het is dat mijn roommates geen kat willen anders had ik er prompt 1 geadopteerd.
Sorry dames. Ik moet hier even van herstellen.
vrijdag 2 augustus 2019 om 15:49
Dit is je oude pijn van die ervaring die nu praat en je idioot noemt en laat voelen. Je bent niet meer dat meisje van toen. Het is niet de waarheid.TrolleyDolly schreef: ↑02-08-2019 15:28
Sorry dames. Ik moet hier even van herstellen.![]()
Je hebt een goed gevoel van iemand gekregen en je hebt een kans gewaagd met een andere uitkomst dan je had gewild. Don’t be to hard on yourself.
vrijdag 2 augustus 2019 om 16:03
Je bent weer een ervaring rijker (en een illusie armer) maar wat maakt het uit.
Goed dat je contact hebt gezocht, anders zou hij toch maar als stoorzender in hoofd blijven rondspoken.
Nu kan je hem uit je hoofd zetten en je weer op andere leuke dingen concentreren.
Ik vind het trouwens behoorlijk kinderachtig van hem om niets over zijn vriendin te zeggen. Kan me niet voorstellen dat hij dat per ongeluk heeft verzwegen.
Niet netjes naar jou en niet netjes naar zijn vriendin.
Goed dat je contact hebt gezocht, anders zou hij toch maar als stoorzender in hoofd blijven rondspoken.
Nu kan je hem uit je hoofd zetten en je weer op andere leuke dingen concentreren.
Ik vind het trouwens behoorlijk kinderachtig van hem om niets over zijn vriendin te zeggen. Kan me niet voorstellen dat hij dat per ongeluk heeft verzwegen.
Niet netjes naar jou en niet netjes naar zijn vriendin.
vrijdag 2 augustus 2019 om 16:46
vrijdag 2 augustus 2019 om 17:07
Ohh nooo
Wat een onwijze soepkip is die jongen.
Chocolade en slechte series dan maar? Wat worden je volgende vluchten? Kan je al wel zien dat je voorlopig niet weer met hem samen hoeft te vliegen?
En psst. Ik zou er van dromen om er zo uit te kunnen zien als jij, ik vind je echt een (sorry voor mn taalgebruik) lekker wijf!
Chocolade en slechte series dan maar? Wat worden je volgende vluchten? Kan je al wel zien dat je voorlopig niet weer met hem samen hoeft te vliegen?
En psst. Ik zou er van dromen om er zo uit te kunnen zien als jij, ik vind je echt een (sorry voor mn taalgebruik) lekker wijf!
vrijdag 2 augustus 2019 om 17:46
Dus dit! Wow knappe vrouw ben je hoor! Niet aan jezelf twijfelen, hij vond dat blijkbaar ook en heeft daardoor zijn relatie verzwegen en volop geflirt. Rot voor jou dat je daar de dupe van bent geworden.Hanne_Solo schreef: ↑02-08-2019 16:17Begrijpelijk dat zo'n ervaring sporen heeft nagelaten. Dat is nogal wat en dat vergeet je nooit.
Maar ik volg je op Insta: je bent geen lelijk eendje (meer). Maar een prachtige jonge vrouw. Ze vragen je niet voor niets voor het promotieteam.
Goed geprobeerd door zelf initiatief te nemen. Helaas heb je vandaag geen beet. Morgen weer kans op een nieuw avontuur.
vrijdag 2 augustus 2019 om 18:15
Utakar schreef: ↑02-08-2019 17:07Ohh noooWat een onwijze soepkip is die jongen.
Ik heb al gecheckt. De komende vluchten in ieder geval niet. Daarna heeft hij reserve.. dus laat ons hopen dat al mijn csv's gezond blijven deze maand.
Inmiddels ben ik alweer klaar met kniezen. Er heeft een knappe man met mij geflirt! Misschien moet ik eens wat zelfverzekerder worden in het gezelschap van mannen die ik aantrekkelijk vind.
En het is echt hoog tijd dat ik eens stop met mezelf zo neer te halen. Tijd voor wat meer zelfrespect.
Ik verspil geen minuut meer aan mannen die dat niet waard zijn.
vrijdag 2 augustus 2019 om 19:23
Je moet wat om het interessant te houden aan boord.
En ik kan mijn vrienden in Dubai of de volgende crew best goed entertainen met mijn verhalen. Intussen stijgt het Sex and the city gehalte van dit topic ook enorm. Maar ik kan je geruststellen, het aantal mannen die mijn hart sneller doen slaan is beperkt. Er wonen hier mensen van over de hele wereld maar ik val blijkbaar vooral op mannen met een Westerse look. (Saai!) Dus dan valt er al een grote groep af.
Het volgende avontuur is echter de assessment day voor het Business promotion team over 4 dagen. Dus de komende posts zullen wat minder, eh... hormonaal zijn. Ik heb al een afspraak gemaakt voor een pedicure de dag ervoor. Mijn schoenen moeten nog opgeblonken worden. En verder heb ik een nieuw make-up palette gekocht in KUL waar ik echt heel blij mee ben! Als je make-up maar goed zit...
Het volgende avontuur is echter de assessment day voor het Business promotion team over 4 dagen. Dus de komende posts zullen wat minder, eh... hormonaal zijn. Ik heb al een afspraak gemaakt voor een pedicure de dag ervoor. Mijn schoenen moeten nog opgeblonken worden. En verder heb ik een nieuw make-up palette gekocht in KUL waar ik echt heel blij mee ben! Als je make-up maar goed zit...
zaterdag 3 augustus 2019 om 11:25
oh dolly, speciaal weer ingelogd om even te reageren... wat ken ik dat gevoel! Ik was, toen het net uit was met mijn ex, een leuke collega tegen gekomen op een conferentie in Frankrijk... Veel geflirt, geappt, maar ik vond het al vreemd dat ie geen drankje voorstelde toen we allebei in Parijs waren na de conferentie. We zouden elkaar 3 weken later weer treffen in Barcelona en tussen door veel geappt, afgesproken om in Barcelona een drankje te doen... In Barcelona geflirt, maar van het drankje kwam het maar niet..Op een gala diner avond zaten we samen buiten in de tuin met een wijntje... Na een uur geflirt zei hij langs zijn neus weg dat hij morgen vertrekt om zijn vriendin te zien voor hij op vakantie gaat... Vriendin? wat voelde ik me stom, had ik dan werkelijk alle signalen verkeerd geinterpeteerd of had ik mij alles verbeeld? Maar hij bleef appen (ook toen hij bij zijn vriendin was.. Uiteindelijk is het appen verwaterd, we wonen ook in andere landen... af en toe sturen we elkaar iets work related en dan gaat er altijd een beetje geflirt vanaf... Ik denk dat hij mij leuk vond en daarom zijn vriendin verzwijgde, dat denk ik bji jouw csp ook... Is geen smoes, maar ik denk niet dat ze het express doen, het flirten is leuk, maar ze doen er niks mee (is maar goed ook).. IK heb vriendinnen die op apps mannen tegen kwamen, mee gingen daten en er toen achter kwamen dat die een partner hadden!
Je bent een hele mooie vrouw, er komt gauw weer iemand op jouw pad
Je bent een hele mooie vrouw, er komt gauw weer iemand op jouw pad
zaterdag 3 augustus 2019 om 13:06
Precies dat!
Het spreekt in mijn csv's voordeel dat hij het netjes afkapte. Ik had nu ook niet bepaald een liefdesverklaring gestuurd. Dus het was duidelijk dat hij het wilde laten waar het begonnen was: in de lucht. Terecht. Maar hij had om te beginnen best wat terughoudender mogen zijn uit respect voor zijn vriendin. Maar ook voor mij. Een beetje onschuldig flirten doen we allemaal maar dit was toch van een ander niveau.
Vanochtend heb ik me goed in het zweet gewerkt in de gym. Daarna heb ik mezelf wat upgetut en ben nu onderweg naar de mall. Een beetje als tegenreactie. Ik heb geen man nodig om mijn zelfvertrouwen op te krikken. Dat kan ik prima zelf! Achter elke ervaring zit een levensles verborgen. Achter negatieve ervaringen zit er eentje die dubbel zo waardevol is. Je moet er wel even tijd en energie in stoppen om die te vinden. Als je het op die manier bekijkt was dit weer heel waardevol.
Zo, dit was weer heel erg Sex in the city: Drama, zelfreflectie, eindconclusie/resolutie.
anoniem_380051 wijzigde dit bericht op 03-08-2019 13:32
27.74% gewijzigd