Duowagen
vrijdag 2 augustus 2019 om 18:01
Even advies nodig:
Ik ben in verwachting, kindje komt in februari, de nu jongste, is dan 1,5. Ik gebruik veel de draagzak, maar niet altijd is dat handig. Welke duowagen gebruiken jullie? Wat raden jullie aan en welke juist niet? We gebruiken nu met veel plezier de Stokke, maar die heeft helaas geen duowagen.
Bedankt voor het meedenken.
Ik ben in verwachting, kindje komt in februari, de nu jongste, is dan 1,5. Ik gebruik veel de draagzak, maar niet altijd is dat handig. Welke duowagen gebruiken jullie? Wat raden jullie aan en welke juist niet? We gebruiken nu met veel plezier de Stokke, maar die heeft helaas geen duowagen.
Bedankt voor het meedenken.
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
zaterdag 3 augustus 2019 om 14:19
Hier hebben we een duo-wagen voor een prikkie op MP gekocht, omdat we al aan zagen komen dat we hem weinig zouden gebruiken. (Oudste 18 mnd toen nr 2 kwam)
Als we met z’n 4en op pad gingen gebruikten we de kinderwagen en de buggy.
Als ik alleen ging voor boodschappen of zo vaak de buggy/kinderwagen voor oudste en jongste in draagzak.
Vanaf het moment dat jongste van de bak naar het zitje ging hadden we een plankje. Maar oudste zat eigenlijk liever op de voetensteun voorop met haar beentjes in het boodschappenmandje onderin. Dan lag ze lekker voorover met haar hoofdje tegen de voetjes van nr2. (En ze liep ook al snel hele stukken zelf.
Als we met z’n 4en op pad gingen gebruikten we de kinderwagen en de buggy.
Als ik alleen ging voor boodschappen of zo vaak de buggy/kinderwagen voor oudste en jongste in draagzak.
Vanaf het moment dat jongste van de bak naar het zitje ging hadden we een plankje. Maar oudste zat eigenlijk liever op de voetensteun voorop met haar beentjes in het boodschappenmandje onderin. Dan lag ze lekker voorover met haar hoofdje tegen de voetjes van nr2. (En ze liep ook al snel hele stukken zelf.
maandag 5 augustus 2019 om 23:14
Oudste was iets jonger dan jouw oudste toen de jongste kwam. Kon toen al goed lopen, zat al niet graag in de wandelwagen. En aangezien we dat ding al een sta in de weg vonden, hebben we geen duo-wagen gekocht. (Ik had ook bedacht dat mocht het echt niet gaan is zo’n ding zo gekocht.) oudste zat nooit in draagdoek, jongste (gelukkig) vond het heerlijk. Dus vaak jongste in doek, oudste in wandelwagen. Bij kleinere stukjes naar supermarkt, of gewoon stukje wandelen ook wel eens oudste gewoon mee lopen en jongste in wandelwagenbak ( bak en zitgedeelte was enorm makkelijk te verwisselen, dus dat ging prima). Iedereen raadde me een duowagen aan, maar ik vond het echt ondingen... heb hem dan ook nooit gemist!
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:39
Mijn kinderen schelen 11 maanden en ik heb de Easywalker Harvey duo wagen, en ben er zo blij mee en nog steeds (ze zijn nu 2 en 1)
Ze zitten boven mekaar, hele fijne lichte wagen.
Wat ik wel deed met wandelen was de jongste vaak in de maxicosi onderin klikken naar me toe gedraaid, zoon vond de reiswieg na 2 maanden al niks meer. nu zit hij bovenin en dochter onderin.
https://babyjungle.nl/easywalker-harvey ... 1-reiswieg
Ze zitten boven mekaar, hele fijne lichte wagen.
Wat ik wel deed met wandelen was de jongste vaak in de maxicosi onderin klikken naar me toe gedraaid, zoon vond de reiswieg na 2 maanden al niks meer. nu zit hij bovenin en dochter onderin.
https://babyjungle.nl/easywalker-harvey ... 1-reiswieg