Top 100 babynamen

02-04-2009 22:56 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mhh en daar heb jij je speciaal voor aangemeld?!
Tja lezen is niet mijn sterkste vak want die vraag van u ziet ik niet staan, beetje blont hé!
quote:JepJep schreef op 02 april 2009 @ 23:04:

Ja, waar komt t door dat Jayden toch zo populair is?

Sorry als ik mensen voor het hoofd stoot, maar das toch geen naam?

Hele lijsten staan vol met mees, pim, wim, stijn, teuns etc en dan opeens een JAYDEN?Ach ieder zijn smaak hè ik vind Jayden ook niks maar Pim ,Wim Stijn en Teun ook niet
Spam of niet, ik was al tijden op zoek naar zo'n lijst. Dus Judith: foei dat je spamt, maar bedankt voor de link!
Dank voor de lijst. We gaan vanmiddag een poes uit het asiel halen en zijn nog op zoek naar een leuke naam. De lijst biedt genoeg inspiratie. Fijn. De babystuff die je aanbiedt, laat ik even links liggen.
Minoes?
Wat dacht je van Poes...dekt de lading aardig toch?
quote:misschicken schreef op 03 april 2009 @ 09:04:

Wat dacht je van Poes...dekt de lading aardig toch? Briljante tip. Dank. Dekt de lading inderdaad helemaal. Zal zodra poes hier thuis is 's even kijken of die naam goed voelt .
Even serieus...Jayden..zo heet het zoontje van Will Smith...misschien vandaar.

Maar verder toch stiekem even gekeken of "onze" jongens er ook tussen stonden. En gelukkig niet...en nee, ze hebben geen zelfverzonnen namen.

En voor de rest: lief zijn hier, haha!!!
Goh wat ingewikkeld dat met die regels. Als je ze schendt oogst je dankbaarheid.

Wat dacht je van Poes...dekt de lading aardig toch? Poes, leuke naam voor mn dochter. Vergeet ze nooit meer waar ze vandaan gekropen is
http://www.svb.nl/interne ... lag/kindernamen/index.jsp

is de niet commerciele link naar babynamen :-)

Wat dacht je van Poes...dekt de lading aardig toch? Elynnimini blijkt een kater te hebben uitgekozen. Toch maar geen Poes dus. Zal die retehandige lijst toch nog even raadplegen voor een kekke jongensnaam.
Wat een commotie om dat lijstje. Om heel eerlijk te zijn heb ik de site niet echt bekeken, het lijstje vond ik echter wel handig en leuk om te zien hoeveel baby's er met dezelfde naam zijn, en dacht dat het voor een aantal handig zou zijn.

Over mijn website bouw kennis. Ik ben ooit jaren geleden begonnen met een startpagina over katten, maar zelfs dat is op een mislukking uitgelopen. :-) De site is dan ook niet van mij. Al had ik best website directeur willen zijn.

Als ik iets verkeerd heb gedaan dan is dit niet mijn bedoeling geweest. En kan het berichtje natuurlijk gewoon verwijderd worden. Maar aan de reacties te zien zijn er toch ook wel mensen die het lijstje net als ik ook handig vinden.
Judith je hebt niets verkeerd gedaan maar dit soort melige reacties kun je nu eenmaal verwachten hier.

En nu ga ik stoppen...ik moet Jaeron-Jesus-Junior nog de tiet geven en Elvany-Jade-Serenity brult al een half uur om een schone luier.

Succes met het namenlijstje.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Heeeee Sprok
quote:Star schreef op 03 april 2009 @ 19:43:

Heeeee Sprok

Hai Sterreschat (mag ik wel zeggen he)

Had weer even zin om te rellen hierzo....

Hoest met jou????

Je stond nog steeds op mijn lijstje om te mailen...ga ik dit weekend snel even doen...heb nogal wat aan mijn hoofd zoals je kunt lezen hier..
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
De naam van mijn dochter staat er niet in, die van de hond wel!
quote:Nellebelletje schreef op 03 april 2009 @ 09:34:

Even serieus...Jayden..zo heet het zoontje van Will Smith...misschien vandaar.Zijn zoontje heet Jaden, zonder y dus.
Ah, maar begin het wel te vatten. Net zoals Sem populair werd door Wendy van Dijk, is Jaden misschien populair geworden door Will Smith. Alleen mensen kennende moet er dus een Y ergens tussen geplakt worden... hehe.
quote:JepJep schreef op 03 april 2009 @ 20:05:

Ah, maar begin het wel te vatten. Net zoals Sem populair werd door Wendy van Dijk, is Jaden misschien populair geworden door Will Smith. Alleen mensen kennende moet er dus een Y ergens tussen geplakt worden... hehe.

Maar de zoon van Will Smith is al 8 en de naam Jayden is nu zo'n 4 jaar populair in ons land.

Toevallig weet ik dit omdat het zoontje van vrienden van ons zo heet, en toen hij geboren was had nog niemand van deze naam had gehoord. Een paar dagen later werd er trouwens wel een zoontje geboren met de naam Jayden bij Winston Post.
Hmm oke.

Ja, ik vroeg het me gewoon af. Top 20 bevat allemaal korte Hollandse namen, en dan opeens een Jayden ertussen...
Britney Spears is volgens mij de veroorzaker van de ellende: haar zoontje Jayden is van 2006
quote:JepJep schreef op 03 april 2009 @ 20:05:

Ah, maar begin het wel te vatten. Net zoals Sem populair werd door Wendy van Dijk, is Jaden misschien populair geworden door Will Smith. Alleen mensen kennende moet er dus een Y ergens tussen geplakt worden... hehe.Ech nie! Sem is al heel wat langer populair hoor!
quote:fleurtje schreef op 03 april 2009 @ 22:23:

[...]

Ech nie! Sem is al heel wat langer populair hoor!Die van jou heet sem!! Nee je hebt een meissie toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb twee meissies en die heten allebei geen Sem :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven