Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

wat een schatje is Lars! En leuk ook die trots grote broer. Hij vindt het helemaal te gek he!
Stressed is just desserts spelled backwards
Lieve foto's, Enka! Heerlijk, zo'n klein frummeltje! Lekker genieten met z'n viertjes!

Wat een prachtige dag! Wij waren vandaag met M3 in Hank voor een survivalcursus en dat was super! De kinderen hebben genoten en heerlijk in het water gespeeld (wat STEENkoud was). Ze waren heel gezellig en deden prima mee.

Nu even genieten van de rust tot de kinderinvasie hier weer begint. Ze komen pas om 19 uur thuis want Sam heeft zwemles.

Even relaxen dus!
Mal, die zomerjas van Laurens ben ik kwijt, boeheooeheoeo. HIj had zo'n leuke en die paste hij nog en ik kan hem nergens vinden.....

Maar vandaag was geen jas nodig, jemig wat een hitte
Mal, moeten jullie niet eens gaan vragen of jullie Mr J zelf mogen injecteren? Dan kunnen medicijnen misschien geinjecteerd worden?

Wij hebben een nieuwe auto eindelijk

Peugeot 307 met zonnedak, zoooooooo gaaf.
Oooo leuk Star!!!! Doe eens foto? (denk dat ik wel weet welke het is, maar even zeker weten) welke kleur hebben jullie?

Ik zou wel AB in zetpilvorm willen . Maar de KNO zei dat het misschien beter was als we doorgingen met neusspray en dan het weekend aankijken. Het gaat sinds vandaag al wat beter. Zul je altijd zien he! Maar het zonnetje doet ook veel. En Jonathan zijn haar is al meteen een stuk lichter! Dat gaat echt snel.

Amalia, ik heb uiteindelijk een jas gekocht bij de Zara voor Jonathan, die je dubbelzijdig kunt dragen. De ene kant is blauw en de andere kant is wit met groen/blauwe ruitjes. Staat erg cute!

Deuze, kan alleen de kleur even niet meer vinden. Lichtgroen

Bestaat niet in zetpilvorm volgens mij. Misschien een gat in de markt voor je?
Gaaf, gaaf!!! Daar heeft M wel eens in gereden, omdat zijn vorige baas zo een had! Leuk als je in het bos rijdt voor Ceetje met dat schuifdak! Mooi hoor. Wanneer krijg je hem?
Star Heel gaaf! Kan het dak ook open? Mijn zus heeft de 406 geloof ik, maar kan ook 307 zijn en die heeft zo'n glazen dak. Vooral toen de jongste nog in de MC zat was het fijn, want dan had zij ook wat zicht tijdens het rijden Goed gekozen dus van vent, ha ha.

Stoer ding.

Ha, Idols komt zo, gezellig.

Net in de tuin gegeten, wat een feest! En we hadden niet eens meer zon (tuin op het oosten) maar het was nog zo lekker warm. Heerlijk! Dit mag blijven!!!!

Mal, ik kan idd een nwe jas kopen, maar deze was erg leuk. en als L hem niet meer past zou ik hem nog naar B door willen doen. Is van Okaidi ofzo. Nouja, nog maar eens de dozen met kleding doorspitten...

Vandaag wel 2 broeken bij We gekocht en een polo, want ik zag dat opeens de broeken 3 cm te kort waren. Geen gezicht.
Joehoe!!!

Star, mooie bak zeg! En met zonnedak, heerlijk!

Hier ook net in tuin gegeten, zalig was het inderdaad.

Bam, mooi balen, alles stuk... Goed kijken op Inet want de prijzen wisselen enorm. Ik heb laatst wasmachine gekocht bij Megapool, snelle levering, uitstekende prijs en goede service (oude machine meegenomen, nwe aangesloten).

Maar heb je nog met de beentje omhoog in de tuin gezeten????

Oh Enka, Lars is een dotje! En wat kijkt Thijmen trots naar zijn broertje zeg, schattig.

En dank voor je kaartje, erg leuk en vrolijk.

Cin, dank voor je kaartje, lief!

Fijn dat het de goede kant op gaat en je ook weer aan het werk bent.

Zo, ik ben nog een beetje moe.. Deze week weer hele dagen aan de slag en het gaat wel maar 's avonds ben ik echt op. Vandaar dat ik een tikkie rustig ben. Lees wel steeds mee maar de puf om te reageren ontbreekt. Sorry! Hopelijk snel een tikkie meer energie.

Hel, ik had je nog een mailtje gestuurd, nog gezien? Tuinsetje gescoord? Jou idee is natuurlijk weel slimmer dan dat van je man. Een lounge set, wat moet je er mee? Gezellig aan eten is toch een tikkie lastiger dan.

Ris, jij hastikke moe zag ik langskomen? Niet stiekem weer zwanger denk ik?

Ben je nog bloed gaan prikken?

Oh ja, ik was woensdag naar vk geweest. Kind groeit echt erg goed. Baarmoeder gaat al ernstig richting navel en hartje ging kadoeng, kadoeng, kadoeng. Bloeddruk aan hoge kant dus in de gaten houden maar nog geen probleem (120/90). Ik moet eens nazoeken wanneer hij bij J naar beneden ging, dat gebeurde toen wel ergens...

Verder voel ik de koter lekker heen en weer stuiteren, ik ben blij!

Zo, ik ga paaseitjes eten en dom tv kijken tot de luiken dicht vallen (en dat kan nooit lang duren...)

Fijne avond meisjes
Suze, wat een fijn nieuws dat het zo goed gaat met de nieuwe freule. Veel eitjes gegeten?

Star, gave bak!!!! Wanneer krijgen jullie em?

Mal, balen dat het zo moeizaam gaat. Oudste hier is echt apetrots dat hij nu ook eens medicijnen krijgt (en nu eens niet kleine broer).

Oudste blijft echt zo jaloers op jongste. Ik ben af en toe echt "jaloers" op jullie als het zo goed samen gaat.

Vandaag zei oudste:

Mamma, ik mag *naam jongste* niet door het toilet spoelen he?

Toch geen teken van echte broederliefde he?
Ha ha niet echt nee Jin, maar ik moet er wel om lachen.
Ik moest ook wel lachen, en gelukkig hadden ze erg leuk in de zandbak gespeeld samen. Maar goed, dat is een goedmakertje voor de beuk op het hoofd van jongste met de blokfluit (door oudste...).

Lekker he dat weertje Amalia? Ik heb echt genoten!

Juud, door de homeopaat/osteopaat/kinesioloog is die allergie vastgesteld. In het ziekenhuis is destijds in zijn bloed een verhoogde kans op allergie aangetoond, maar hij is nog te jong om het volledig in het bloed aan te kunnen tonen. Kun jij het dieet niet nog een poosje volhouden tot hij echt wat sterker (huidje mooier en zo) is? Dat kan toch geen kwaad?
Och, mijn omaatje zou zo maar eens kunnen doodgaan deze week (ouderdom)....
Amalia, welke maat broek heeft L. nu? Ik heb laatst bij WE een aantal gekocht, erg stoere spijkerbroeken en een leuke blauw-wit gestreepte (zo´n broek met een identiteitscrisis weet je wel, geen korte en geen lange).

Kokos, ik wilde nog zeggen: jammer dat je niet mee kon vorige week, het was erg gezellig. Ben je weer helemaal opgeknapt?
O Jinny, ik kan er niks aan doen maar ik moet wel erg lachen om Thomas. Maar kan me voorstellen dat je het heel graag anders zou zien. Wie weet komt dat nog wel! Als Thomas wat meer ook samen kan doen met hem.

Trouwens, de revalidatie-arts zei dat ik voor de zomer wel een paar hele goede sandaaltjes mocht kopen, die Jonathan aan mag als hij kleine stukjes wandelt! Joepie!!! was al bang dat hij de hele zomer bergschoenen aan moest onder zijn korte broekjes.
Jaaaa!!! Vriendinnetje is op de uitgerekende dag bevallen: Zara (dus niks geen Roos....). Leuk leuk leuk.

Jin, Laurens heeft nu 98. Ik vind WE ruim vallen. Hij is nu wel aan het groeien merk ik, maar ik koop toch broeken die precies passen want als ik ze op de groei koop zit er toch alweer een gat in, en tegen de tijd dat hij dan in de goeie maat zit heb ik ze al wegggegooid. Berend heeft 86.

ach arm omaatje.. is ze oud?

Een blokfluit tegen zijn hoofd?? Oeps... nou hier is het ook niet altijd pais en vree hoor. Maar ik kreeg laatst van Star en Bam te horen dat ik teveel klaagde dus nu alleen maar leuke berichten ha ha. Nee hoor, het is hier over het algemeen gezellig. Behalve dan dat Laurens erg brutaal wordt....

Leuk Mal, sandaaltjes! Tof! Dus lekker gaan shoppen nu!

Hé, waar is de zon vandaag???

Hmm, gisteren in het zonnetje nog eens aangekaart over De Derde, maar lief gaf aan het zo echt wel druk genoeg te vinden. Ik ben er echt wel sip van... kut...
doet me meteen aan die winkel denken

leuk hoor, gefeliciteerd!
Amalia, wat knap op de uitgerekende dag! Leuke naam, maar ik moet idd ook aan de winkel denken Staat Roos bovenaan op jouw lijstje voor meisjesbaby-naam?

Vriendin van mij heeft nu net verlof dus kan ook snel gebeuren nu. Ik ben erg benieuwd wat het wordt (ze weten het zelf niet).
Sorry, ik ben al dit hele topic (32 blz ) niet langs geweest. Alleen om Enka te feliciteren.

Sorry, ik heb eigenlijk geen smoesjes ervoor. Ben een beetje viva moe denk ik.

Robin is al vanaf dinsdagavond ziek. Koorst tot 39.6. en heel veel hoesten. Echt heel zielig en als ik dan de dokter bel, dan moet ik het maar even afwachten en een extra zetpil geven. Tss.. echt niet grappig!

Mal, fijn dat je nog leuke sandaaltjes voor Mr J mag kopen. Lekker voor in de zomer.

Amalia, balen je je vent er klaar mee is, ik kan me voorstellen dat je daar sip van wordt.

Hier hadden we allebei de wens wel voor 3 kinderen, maar ík heb van de week uitgesproken dat ik het (voorlopig) wel goed vind zo.

Jinny, niet leuk dat oudste zo jaloers ( nog steeds) is. Hier zegt Tobias altijd gelijk ja op de vraag of iemand Robin mee naar huis mag nemen omdat hij zo lief is. Hij hoeft er geen sec. over na te denken. Beetje jammer dus.

Star gave auto! Wij hebben precies dezelfde alleen in het zilvergrijs
Ik moet ook aan die winkel denken, maar mss is dat wel zo bedacht want ze zitten beide in de kleding. Hij heeft een aantal zaken en zij is ook altijd met mode en dingen bezig (werkt nu even niet meer). Dus wie weet. Ik vind het wel een leuke naam hoor.

Ik wil haar zien!!! Maar ze liggen nog even in het zkh, dus kan pas morgen
Naatie, waarom ben je viva-moe? Ben je ons moe of forummoe? Nog zo´n enorme broederliefde dus bij jullie. Het komt vast goed!!!

Amalia, wat leuk, een vriendinnetje voor L. en B. Nog geen derde dus, is Lief over te halen? (Lees, wil hij het ook helemaal zelf ooit?)

Mal, wat een fijn sandalennieuws! Wat voor soort ga/mag je kopen?
Net even naar Ikea geweest (nieuwe pan kopen, beetje onsmakelijk, maar man was nogal beroerd deze week en kon nog net de oude pan halen, snappie, en daar wil ik niet meer in koken dus die ligt in de kliko).

Straks ga ik met oudste naar een bbq bij een vollega van man, maar aangezien de buik van man nog steeds van slag is ga ik maar alleen met oudste. Dus hier heerlijk zon Amaal!

Enka, dank voor je kaartje. Wat heb ik hem ook snel (dank!!!). Heel zoet.
Naatie, je komt toch gewoon als je zin hebt en anders niet. Maakt toch niet uit?

Jinny, hoe gaat het met oma? Had je haar nog gezien vorige week? Bah, onsmakelijk verhaal inderdaad...! We moeten een sandaaltje kopen waarvan de hak dicht is. Dus dat wordt nog wel een beetje zoeken denk ik. Sterkte met zieke man en have fun at the BBQ
Ik zag op internet hele leuke sandaaltjes, maar dat was helemaal in Bridgesdorp, beetje ver weg om te gaan passen! Ik zoek nu verder waar ze dat merk nog meer verkopen.
Mal, maakt het merk niet uit dan? Ik heb wel zin even in de bbq. Gezellig alleen met oudste op pad. Vanochtend alleen met jongste naar Ikea, dus ik vermaak me uitstekend! Net echt heel tuttig een bak met viooltjes gekocht. Ik vind ze zo cute. Lekker lente voor de deur.

Compu, hoe gaat het met vent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven