Waarom ghost men
donderdag 1 augustus 2019 om 17:22
Ghosten, ofwel opeens uit het niets niks meer laten horen. Het overkomt me de afgelopen jaren steeds vaker. Van 'lichte vergrijpen' als niet meer reageren op dating apps, tot niet meer appen na een date. Ook ben ik door meerdere 'vrienden' geghost. Een kreeg een vriendin en blokkeerde mij uit het niks. Twee anderen reageerden opeens niet meer. Er is niks voorgevallen, geen ruzie of drama. Opeens waren ze verdwenen.
Ik vraag me af of ik iets fout doe. Ik ben iemand die, als haar verteld wordt dat een vriendschap niet meer loopt, nuchter en beleefd reageert. Idem met dates. Ik maak geen scene. Het kan altijd niet klikken maar ghosten vind ik echt extreem laag.
Ik vraag me af of ik iets fout doe. Ik ben iemand die, als haar verteld wordt dat een vriendschap niet meer loopt, nuchter en beleefd reageert. Idem met dates. Ik maak geen scene. Het kan altijd niet klikken maar ghosten vind ik echt extreem laag.
Sugar and spice, and everything nice.
dinsdag 6 augustus 2019 om 15:11
Niet mannen. Mensen. En die mannheeft nogal wat te bewijzen, namelijk dat hij anders is dan alle andere mannen op de wereld. Tis wat.Kandijsuiker schreef: ↑06-08-2019 15:09Dusomdat mannen liegen, ghosten en agressief zijn moet ik stoppen met daten? Zodra een man het tegendeel bewijst vertrouw ik hem, maar dan moet ik hem wel vinden.
dinsdag 6 augustus 2019 om 15:11
Kandijsuiker schreef: ↑06-08-2019 15:06Ik heb een officiele diagnose van de GGZ naast die van mijn therapeut.
Sinds wanneer dan? In je vorige topic was er slechts een vermoeden van je therapeut.
dinsdag 6 augustus 2019 om 15:31
Nee, omdat je totaal niet in de juiste mindset bent om te daten.Kandijsuiker schreef: ↑06-08-2019 15:09Dusomdat mannen liegen, ghosten en agressief zijn moet ik stoppen met daten? Zodra een man het tegendeel bewijst vertrouw ik hem, maar dan moet ik hem wel vinden.
En zelfs als je een man vertrouwt, kan hij nóg (achteraf) dat gedrag vertonen.
Wat denk je van vrouwen die trouwen met "de man van hun dromen" en het blijkt dan een agressieve l*l te zijn?
Of denk je dat ik anderhalf jaar heb besteed aan een man met de gedachte, de verwachting dat hij me dan wel zou ghosten?
Je weet nooit hoe dingen gaan. Je weet nóóit 100% of een relatie eeuwig durend is en/of altíjd maar goed is.
dinsdag 6 augustus 2019 om 15:38
Eind juli.the_Wicked_Witch schreef: ↑06-08-2019 15:11Sinds wanneer dan? In je vorige topic was er slechts een vermoeden van je therapeut.
dinsdag 6 augustus 2019 om 15:48
Precies wat ik wilde typen. Je hele mindset is vanaf het begin al fout. Je gaat er namelijk meteen al vanuit dat ze je toch geen besodemieteren en sowieso liegen en alleen seks willen. Dat geef je meermaals aan in al je eindeloze topics. Mannen zijn niet te vertrouwen. Punt.CherokeeRose1977 schreef: ↑06-08-2019 15:31Nee, omdat je totaal niet in de juiste mindset bent om te daten.
En zelfs als je een man vertrouwt, kan hij nóg (achteraf) dat gedrag vertonen.
Wat denk je van vrouwen die trouwen met "de man van hun dromen" en het blijkt dan een agressieve l*l te zijn?
Of denk je dat ik anderhalf jaar heb besteed aan een man met de gedachte, de verwachting dat hij me dan wel zou ghosten?
Je weet nooit hoe dingen gaan. Je weet nóóit 100% of een relatie eeuwig durend is en/of altíjd maar goed is.
Elke man die jou ontmoet staat dus al 5-0 achter voordat je ze uberhaubt ontmoet hebt. Want ja, in jouw ogen zijn echt alle mannen hetzelfde en willen ze maar een ding: jou naaien. Letterlijk en figuurlijk.
Je vertrouwt ze niet. Dat zit diep van binnen al helemaal scheef. En daar moet je aan werken.
Vrouwen liegen namelijk net zoveel, misschien wel meer dan mannen. Mijn broertje was vroeger een enorm heilig boontje, was altijd heel eerlijk over alles. Ik loog met gemak hele verhalen bij elkaar.
Die ervaring heb ik ook met mijn exen, goudeerlijke gozers, niets op de kerfstok, gewoon mannen naar mijn hart. Hart op de tong en zo zacht als een ei maar echt heel oprecht.
Mensen liegen. Kleine leugens, grote leugens. Daar zit geen geslacht aan vast hoor. Vrouwen doen het net zo goed. Maar daar hoef je niet mee te daten nee, dat zeg je steeds. Dus zijn de mannen de pispaaltjes.
Zij doen alles fout. Het ligt allemaal aan hun.
Dat je problemen hebt met mensen te vertrouwen begrijp ik, daar heb ik ook moeite mee. Maar je kan niet alle mannen afschrijven vanwege je agressieve ex.
Nou ja, dat kan wel hoor. Maar dan zal je dus altijd zo aan blijven kwakkelen met daten.
dinsdag 6 augustus 2019 om 16:06
Een paar dagen geleden dus?
Dat vind ik lastig te geloven, wetende hoe lang de wachtlijsten zijn en het ook nog eens vakantietijd is.
dinsdag 6 augustus 2019 om 17:18
Het was bij Emerhese, bel ze na zou ik zeggenthe_Wicked_Witch schreef: ↑06-08-2019 16:06Een paar dagen geleden dus?
Dat vind ik lastig te geloven, wetende hoe lang de wachtlijsten zijn en het ook nog eens vakantietijd is.
dinsdag 6 augustus 2019 om 18:29
Je moet niets alleen voor je eigen gezondheid en veiligheid is het misschien beter dat je pas weer date wanneer je wat verder in therapie deze onderwerpen hebt verkend. Je hebt hebt nu amper 2 weken een diagnose.
Volgens mij was dat ook de conclusie van je vorige topic. Op een of andere manier herhaal je steeds dezelfde obessieve gedachten spiraal.
Volgens mij was dat ook de conclusie van je vorige topic. Op een of andere manier herhaal je steeds dezelfde obessieve gedachten spiraal.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 6 augustus 2019 om 20:31
dinsdag 6 augustus 2019 om 20:52
Lees het boek "Liefdesbang". Is hier volgens mij al een keer genoemd.
dinsdag 6 augustus 2019 om 20:54
Is het dan niet eens tijd om aan je diagnose te gaan werken ipv zo wanhopig op zoek te zijn naar een man?
Ga in therapie, koop een vibrator en kijk over een paar jaar weer eens om je heen.
dinsdag 6 augustus 2019 om 20:57
Ik heb al jaren therapie. Maar ik ben nu ook niet intensief aan het daten. Ik zit gewoon met ghostgedrag. Dat gaat verder dan daten.
dinsdag 6 augustus 2019 om 21:03
Als je niet date en op zoek bent naar mannen word je ook niet gegohst.Kandijsuiker schreef: ↑06-08-2019 20:57Ik heb al jaren therapie. Maar ik ben nu ook niet intensief aan het daten. Ik zit gewoon met ghostgedrag. Dat gaat verder dan daten.
Tijd voor andere therapie dan, wat je nu doet werkt niet.
dinsdag 6 augustus 2019 om 21:26
Nou, bespreek dan eens in therapie waarom iedereen jou vermijdt.
dinsdag 6 augustus 2019 om 21:28
Gaat het nu om vrienden of gaat het nu om daten/mannen. Ik ben het even kwijt geloof ik.
Kandij, er zijn hier ondertussen al zoveel waardevolle tips gegeven. Ik begin me ondertussen af te vragen of je die überhaupt wel leest en tot je door laat dringen omdat je zo vaak van de hak op de tak springt op zaken die er helemaal niet toe doen. Wat in hemelsnaam bijv. heeft het vergelijken met andere (bekende) mensen van doen op jouw situatie(s). Niets toch?
Kandij, er zijn hier ondertussen al zoveel waardevolle tips gegeven. Ik begin me ondertussen af te vragen of je die überhaupt wel leest en tot je door laat dringen omdat je zo vaak van de hak op de tak springt op zaken die er helemaal niet toe doen. Wat in hemelsnaam bijv. heeft het vergelijken met andere (bekende) mensen van doen op jouw situatie(s). Niets toch?
wij slapen nooit.
dinsdag 6 augustus 2019 om 22:25
Denk ook niet dat t aan ons is om haar te helpen. Daar heeft ze therapie voor.Koffiehagedis schreef: ↑06-08-2019 22:16En continu weer niet reageren op de kern van berichten, enkel op korte vragen. Zo komen we dus nergens.
Al stoort het me wel enorm dat er niks met onze adviezen wordt gedaan. Alsof we een soort van gratis uitlaatklep zijn.
dinsdag 6 augustus 2019 om 22:32
dinsdag 6 augustus 2019 om 22:56
Koffiehagedis schreef: ↑06-08-2019 22:16En continu weer niet reageren op de kern van berichten, enkel op korte vragen. Zo komen we dus nergens.
Nouja, sec gezien hoeft dat voor 'ons' als reageerders niet uit te maken, het is niet 'ons' probleem uiteindelijk. Het lijkt alleen niet aan/binnen te komen of het wordt totaal over een andere boeg gegooid, wat er helemaal niet mee te maken heeft. Ik vind dat ook wel een harde noot om te kraken eerlijk gezegd.
@Kandij, als je nu dit topic voor jezelf overnieuw leest/zou lezen, zijn er dan tips waar je iets mee kunt of waarvan je zegt, mmmm, zo had ik het nog niet bekeken? Ik heb het idee dat je zo in je eigen idee (vast)zit van 'hoe het moet/hoort', daar niet van wil af wil/kunt wijken dat al het andere geen optie voor je is.
wij slapen nooit.