Versieren via wordfeud okee?

07-08-2019 16:23 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van me zei me dat hij enorm veel vrouwen "regelt" (en probeert te regelen) via wordfeud. Omdat je juist vanuit de luchtige context van een spelletje heel makkelijk (under the radar) een praatje kunt aanknopen.

Een andere vriend van ons vond echter dat het absoluut 'not done' is om tijdens een spelletje onbekende vrouwen te gaan overhalen tot dates of meer.

Wat vinden jullie? Ben je sowieso gevleid als je een complimentje krijgt en een man met je uit wil, zelfs als je niet op de uitnodiging in kunt of wilt gaan? Of kan het ook ronduit irritant en intimiderend zijn dat je in de 'safe zone' van wordfeud als lustobject wordt bejegend?

Zijn er trouwens ook vrouwen die wordfeud gebruiken om mannen te versieren?

Versieren via wordfeud is.....

Totaal aantal stemmen: 135

een van de mogelijkheden in de huidige wereld (42%)
not done (58%)
Ik blokkeer je zodra je een poging waagt. Net als die sneue types die een dickpick als profielfoto gebruiken.
Grobbekuiken_ schreef:
07-08-2019 16:40
Neuh. Vooral veel over seks. Het houd je nogal bezig kennelijk.
Klopt. Ik ben hier alleen voor de seks-pijler en de relatie-pijler, niet voor de make-up-pijler. Maar je moet niet doen alsof ik een eigenlijk het liefst naar de hoeren zou willen.
TO, heb je al eens geprobeerd om vrouwen te "regelen" via Wordfreud, of wilde je hier eerst even peilen om je kansen in te schatten?

TO, heb je wel eens vrouwen "geregeld" via Viva Forum?
Orpheus13 schreef:
07-08-2019 16:44
Klopt. Ik ben hier alleen voor de seks-pijler en de relatie-pijler, niet voor de make-up-pijler. Maar je moet niet doen alsof ik een eigenlijk het liefst naar de hoeren zou willen.
Even blijven opletten hè, ik heb niks over hoeren gezegd. Alleen beaamd dat dat misschien een goed idee zou zijn.

Maar joh, veel plezier hoor :thumbsup:
There is always something happening, and it's usually right now
Nee. En nee.
Grobbekuiken_ schreef:
07-08-2019 16:53
Even blijven opletten hè, ik heb niks over hoeren gezegd. Alleen beaamd dat dat misschien een goed idee zou zijn.
Ja, rare suggestie toch? Doe eens even normaal!
Orpheus13 schreef:
07-08-2019 16:55
Ah, een Wildersje. Ik zou Rutte kunnen citeren....nah, laat maar.
Nogmaals: veel plezier hoor! :thumbsup: :byee:
There is always something happening, and it's usually right now
Zijn de incellen weer eens losgelaten?
Of heb je deze tip van een versiercoach gekregen?
"vrouwen regelen" :nooo:
nounou
...wacht even..., ik ben Tinder aan het verwijderen, want ik wil graag WordFreud installeren.
hamerhaai schreef:
07-08-2019 16:33
Zo lang hij dit bij volwassen vrouwen doet, geen probleem. Vrouwen zijn oud en wijs genoeg om een keuze te maken of dat daarop ingaan of niet. Voor mij een reden om ze te blokken.

Maar er zullen vast ook vrouwen zijn die op deze manier opzoek zijn naar een date.
Precies, dit! Ik speel sinds kort ook weer WF en blokkeer de sneuneuzen met dickpic’s en dom gewauwel teneinde een date te regelen. Geen behoefte aan, wil alleen WF spelen, kom daar niet voor een date.
Your ego is not your amigo!
Zazamaenade schreef:
07-08-2019 17:05
Of heb je deze tip van een versiercoach gekregen?
"vrouwen regelen" :nooo:
Moet je hem eens loepen..
Orpheus13 schreef:

Is dat raar dan naar de hoeren gaan?
Lucifer2018 schreef:
07-08-2019 17:06
Moet je hem eens loepen..

Dat advies wilde ik juist geven :proud:
Er zijn al heel wat incels langsgekomen, de laatste jaren, maar dit is er één met wel heel barokke fantasieën.
Thierry B. is blijkbaar een grote inspiratiebron.
nounou
Star² schreef:
07-08-2019 17:07
Is dat raar dan naar de hoeren gaan?

Is beneden zijn stand, denk ik.
nounou
Zazamaenade schreef:
07-08-2019 17:11
Dat advies wilde ik juist geven :proud:
Er zijn al heel wat incels langsgekomen, de laatste jaren, maar dit is er één met wel heel barokke fantasieën.
Thierry B. is blijkbaar een grote inspiratiebron.
En dan via Wordfeud proberen prooitjes binnen te halen want verder lukt het niet. Tja. :popcorn:
Orpheus13 schreef:
Naar de hoeren gaan heeft meer klasse dan vrouwen versieren via een spelletjesapp. Het tweede is namelijk lastigvallen via een ongepast medium. Ik snap je aversie en reactie niet. Je hoeft niet naar de hoeren te gaan, maar zo heftig reageren is ook onnodig.
koffiehagedis wijzigde dit bericht op 07-08-2019 18:25
15.21% gewijzigd
Ik heb het ook weleens meegemaakt en nee, ik ben dan niet gevleid. Die mensen kennen mij niet, weten niet hoe ik eruit zie. Hoezo moet ik dan gevleid zijn? Dan gaat het ze waarschijnlijk alleen om de seks, ongeacht met wie. Dat is voor mij een afknapper.
Ik speel wordon en daar gebeurt het heel vaak, lijkt soms net een datingsite..

Heb toen in mn nickname een ander jaartal gezet en krijg nu nog zeer zelden oneerbare voorstellen
HAHAHA ik zag al een spel voor me waarin iemand elke keer woorden als date, met, mij ging spelen :')

Blijkbaar kan je dus gewoon chatten. Geen speler overigens.
Tarya83 schreef:
07-08-2019 18:26

Heb toen in mn nickname een ander jaartal gezet en krijg nu nog zeer zelden oneerbare voorstellen
Ik heb mezelf maar een mannen-nick aangemeten om niet versierd te worden.
Vreselijk dat het überhaupt nodig is..
Mannen.
Zullen ze het ooit leren.
Tarya83 schreef:
07-08-2019 18:26

Ik heb een tijd via het account van mijn man gespeeld. Opvallend genoeg beëindigen die sneue types het spel dan altijd meteen voor het goed en wel begonnen is. Kneuzen.
Koffiehagedis schreef:
07-08-2019 18:18
Naar de hoeren gaan heeft meer klasse dan vrouwen versieren via een spelletjesapp. Het tweede is namelijk lastigvallen via een ongepast medium. Ik snap je aversie en reactie niet. Je hoeft niet naar de hoeren te gaan, maar zo heftig reageren is ook onnodig.

Nah. Zelfs in Nederland heeft 95% van de sekswerkers in allerlei takken van de seksmarkt te maken met geweld, intimidatie en dwang. Volgens hen zelf.

Dus ik vind mannen die daar bewust geld gaan brengen naar die schimmige wereld nog wel even een graadje sneuer.
Nog sneuer.

Ik snap niet waarom je niet op een sekschat of datingsite gaat als je vrouwetjes wil regelen. Die zitten daar om de zelfde reden. Dan kan je de rest van de dames rustig een woordje laten leggen.
Maartje2016 schreef:
07-08-2019 18:36
Ik heb een tijd via het account van mijn man gespeeld. Opvallend genoeg beëindigen die sneue types het spel dan altijd meteen voor het goed en wel begonnen is. Kneuzen.
Klopt!!!

Diep triest.
WF is inderdaad géén datingsite, het is een spelletje.

Mijn vriendin speelt ook WF en een tijd geleden kreeg ze ook mannen 'die haar wilden regelen'. Meteen afgewezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven