Napraattopic deel 115

06-08-2019 08:31 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
PoesinBoots schreef:
08-08-2019 16:52
Daarmee impliceer je dat god een man is?
Ik wist dat die opmerking zou komen, het was voor mij alleen nog maar de vraag van wie :proud:
Lady*Voldemort schreef:
08-08-2019 16:51
Ah, jij bent de nieuwe vrouw van Amand?
:rofl:
MamaVeerle schreef:
08-08-2019 16:50
Dat jullie mij belachelijk maken kan ik mee leven. Dat jullie de naam van God zo gebruiken doet mij heel veel pijn. En om antwoord te geven op jullie vragen. Ik verdiep mij eerst heel uitgebreid in een website voor ik het ga gebruiken. Mijn man heeft die nuttige functies uitgelegd.
Dan hebben jullie toch niet zo goed opgelet.

En als je nou niet steeds met God gaat lopen rondstrooien, hou je het misschien wat langer vol hier (als in, zijn er vast mensen die je nog geloven).
There is always something happening, and it's usually right now
MamaVeerle schreef:
Dat jullie mij belachelijk maken kan ik mee leven. Dat jullie de naam van God zo gebruiken doet mij heel veel pijn. En om antwoord te geven op jullie vragen. Ik verdiep mij eerst heel uitgebreid in een website voor ik het ga gebruiken. Mijn man heeft die nuttige functies uitgelegd.
Tis Godsgeklaagd.
charlottew88 schreef:
08-08-2019 16:51
Ja ik zit al urenlang in een hoekje te huilen ;-))
Tssssssk.
JankerT :nope:
MamaVeerle schreef:
Niet voldoende verdiept dus. Helaas.
Life is short. Eat dessert first.
PoesinBoots schreef:
Hij of zij mag zijn of haar eigen geslacht bepalen. Zo beperkend weer dit.
Life is short. Eat dessert first.
Orișa schreef:
08-08-2019 16:53
Tis Godsgeklaagd.
Nou, dat is het ja!
Niq schreef:
08-08-2019 12:16
Niks relletje van mijn kant. De mods proberen aan te vallen op zoiets is een rel opzetten.
Waarom voel jij je zo aangesproken als men wat over het mod team schrijft?
MamaVeerle schreef:
08-08-2019 16:14
@ Pimpelmees ik had je reactie gestraft! Ik vond het namelijk ongepast richting mij en voelde mij erg aangevallen.

Tuurlijk joh trollebol. Je weet allemaal net te goed hoe het werkt.
aloha66 schreef:
08-08-2019 16:58
Waarom voel jij je zo aangesproken als men wat over het mod team schrijft?

Omdat ze na haar perma in een goed blaadje probeert te komen :hihi:
PoesinBoots schreef:
God is genderneutraal.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
PoesinBoots schreef:
08-08-2019 16:30
Die van mij weet net de aanknop van de computer te vinden.
Heb ik weer... Net die ene man die niet goed met computers is :|
Ik heb de tweede. En de knop vinden lukt alleen met bril.
Lady*Voldemort schreef:
08-08-2019 16:53
Ik wist dat die opmerking zou komen, het was voor mij alleen nog maar de vraag van wie :proud:

Mij maakt het geen fluit uit verder maar ik dacht 'm maar vast in te koppen.
Wat dan weer grappig is, mijn partner is zeer gelovig, maar heeft geen achterlijke regels, legt die ook niet bij een ander op en probeert al helemaal geen zieltjes te winnen.
PoesinBoots schreef:
Afbeelding
Orișa schreef:
08-08-2019 17:17
Wat dan weer grappig is, mijn partner is zeer gelovig, maar heeft geen achterlijke regels, legt die ook niet bij een ander op en probeert al helemaal geen zieltjes te winnen.

Mijne, ook RK net als trolliebollie beweert te zijn, heb ik werkelijk waar nog nooit zo achterlijk horen wauwelen.
Orișa schreef:
08-08-2019 17:17
Veerle is niet gelovig hoor.
Lady*Voldemort schreef:
08-08-2019 17:21
Veerle is niet gelovig hoor.
Nee, ze doet alsof, maar doe het dan goed. Dan is het nog interessant.
MamaVeerle schreef:
08-08-2019 17:20
Ik probeer ook niemand tot God te bekeren. Ik gun alleen jullie de liefde van God. Net als God die aan jullie geeft. Niet meer en niet minder.

Ik heb genoeg aan 1 kerel.
God was teleurgesteld in Abraham dat hij blind bereid bleek om op Befehl zijn zoon te vermoorden en zijn geweten opzij te zetten. Vandaar dat hij Abraham en zijn joodse, christelijke en islamitische volgelingen heeft opgezadeld met zinloze en hinderlijke regeltjes.

De echt vrije mens veegt met die regeltjes zijn reet af en volgt zijn geweten. En God ziet dat dat juist goed is.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
MamaVeerle schreef:
Ik probeer ook niemand tot God te bekeren. Ik gun alleen jullie de liefde van God. Net als God die aan jullie geeft. Niet meer en niet minder.
Waarom zou ik heen liefde van God krijgen dan?
Star² schreef:
Mijne, ook RK net als trolliebollie beweert te zijn, heb ik werkelijk waar nog nooit zo achterlijk horen wauwelen.
Ik ben zelf behoorlijk RK opgevoed dus ik weet er wel iets van, en wat Veerle debiteert heb ik ook nog nooit gehoord in die kringen. Zelfs de pastoors die we over de vloer kregen in de jaren 70 waren ruimdenkender.
Star² schreef:
Ze doet alsof ze RK is? Beetje dom.
Grobbekuiken_ schreef:
08-08-2019 16:54
Tssssssk.
JankerT :nope:
:whip:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven