Napraattopic deel 115

06-08-2019 08:31 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Grobbekuiken_ schreef:
08-08-2019 17:49
Jawel hoor, mag alleen niet van al die bezetene voorgangers die zelf maar dingen verzinnen.
:lightbulb:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Heel wonderlijk hoe ze in haar hele eerste topic echt met geen woord over God sprak, en ze sinds gisteravond 22u niet anders meer kan dan over God praten.

Dat eerste topic stond overigens ook vol met typische triggers voor dit forum: als vrouw niet werken, veel kinderen, de kleintjes zijn zoet en lief en de oudsten zijn stom, ze mogen geen schermen, etc etc. Overduidelijke trol. Ik heb net een aantal posts gestaft, en zag dat haar nieuwste topic al gestaft was. Hopelijk worden de mods snel wakker.
Het heeft een ban!
Lady*Voldemort schreef:
08-08-2019 17:54
En nou weer een topic over Eerbare Kleding. Het is al gestaft ook zag ik, dus Veerle zal het hier wel niet lang meer maken. En nee, ik wilde niet staffen maar ik was nieuwsgierig dus ik heb even gekeken.
Haha! Ik zie nu pas dat het om eeRbare kleding gaat. Ik las eeTbare kleding. :-9
A dirty mind...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
:applause:
broekrok schreef:
08-08-2019 18:00
Het heeft een ban!

Weer iemand weggetreiterd. Schandalig.
Marana schreef:
Heel wonderlijk hoe ze in haar hele eerste topic echt met geen woord over God sprak, en ze sinds gisteravond 22u niet anders meer kan dan over God praten.

Dat eerste topic stond overigens ook vol met typische triggers voor dit forum: als vrouw niet werken, veel kinderen, de kleintjes zijn zoet en lief en de oudsten zijn stom, ze mogen geen schermen, etc etc. Overduidelijke trol. Ik heb net een aantal posts gestaft, en zag dat haar nieuwste topic al gestaft was. Hopelijk worden de mods snel wakker.
Precies. Ik snap al die serieuze reacties ook niet.
broekrok schreef:
Het heeft een ban!
Mooi zo. Dat soort forummers zijn even grappig maar na een halve dag gaat het vervelen.
God, ik was net lekker plaatjes aan het zoeken om topic vol te plempen. Nu is mijn vermaak voor vanavond weg.

Of ze komt zo met nieuwe nick nog een andere poging doen. :-D
Lady*Voldemort schreef:
08-08-2019 18:04
Mooi zo. Dat soort forummers zijn even grappig maar na een halve dag gaat het vervelen.
pfft hehe erger me er blauw aan
Lady*Voldemort schreef:
08-08-2019 18:04

Maar dit dus. Niks mis met een goede troll, maar hier was niks goed aan.
gizzmo-returns schreef:
08-08-2019 18:06
pfft hehe erger me er blauw aan
Ik vind in ieder geval wel dat ze wat beter haar best moet doen de volgende keer. Dit lag er wel erg dik bovenop. Wat dat betreft deed Maya het een stuk beter.
Noder schreef:
08-08-2019 17:34
Zekers!

Ik heb mijn ziel al verkocht aan Bill Cipher en nu kan ik kleuren ruiken en kan ik de 4de dimensie zien met mijn derde oog.
O, dat heb ik ook wel eens gehad. Maar toen had ik lsd op.
Orișa schreef:
08-08-2019 17:36
Scientology is leuker.

Nah, daar zit tom cruise bij. Dat vind ik geen aanbeveling.
Mocht Veertje trouwens nog terug willen komen om iedereen in de meest blasfemische termen de moeder te schelden moet ze dat wel vanavond doen. Morgen moet ik gewoon weer werken namelijk.
broekrok schreef:
Het heeft een ban!

Halleluja
broekrok schreef:
Het heeft een ban!
Die komt wel weer terug. Net als Jezus.
broekrok schreef:
Het heeft een ban!
En wat moet ik dan nu gaan lezen ter vermaak? :wtf: Ik wil niet zwanger worden en ik heb geen make-uptas.
Oh God, is ze weg?
Maud*de*Braose schreef:
08-08-2019 18:09
Nah, daar zit tom cruise bij. Dat vind ik geen aanbeveling.
Maar ook Laura Prepon en die wil ik wel.
yette schreef:
08-08-2019 18:27
Oh God, is ze weg?
Wil je de naam van God niet lasterlijk gebruiken 😂, mis haar reacties/topics nu al. Goed tegen de verveling.
Such a beautiful place to be with Friends.
Orișa schreef:
08-08-2019 18:29
Maar ook Laura Prepon en die wil ik wel.
Serieus? Die flikkert hier in eens van haar voetstuk af in mijn hoofd. :nope:
Lucifer2018 schreef:
08-08-2019 18:30
Serieus? Die flikkert hier in eens van haar voetstuk af in mijn hoofd. :nope:
Ja, was ik even goed verdrietig om.
yette schreef:
08-08-2019 18:27
Oh God, is ze weg?
WeggeGodbetert! Voor even dan. Ze moest toch even voor de bloedjes koken en man zijn sloffen klaarzetten waarna ze zich mag wijden aan het te bedde leggen van het gebroed, met gebed natuurlijk en als dat allemaal klaar is gaat ze even controleren of ze vruchtbaar is en zo ja brengt ze dat voorzichtig aan haar man. En dan weet je het wel: het hek van de dam! Voor man dan want Veerle zeestert natuurlijk al biddend voor een bevruchting.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
broekrok schreef:
Het heeft een ban!
Dat is snel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven