Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 8 augustus 2019 om 17:59
Grobbekuiken_ schreef: ↑08-08-2019 17:49Jawel hoor, mag alleen niet van al die bezetene voorgangers die zelf maar dingen verzinnen.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 8 augustus 2019 om 18:00
Heel wonderlijk hoe ze in haar hele eerste topic echt met geen woord over God sprak, en ze sinds gisteravond 22u niet anders meer kan dan over God praten.
Dat eerste topic stond overigens ook vol met typische triggers voor dit forum: als vrouw niet werken, veel kinderen, de kleintjes zijn zoet en lief en de oudsten zijn stom, ze mogen geen schermen, etc etc. Overduidelijke trol. Ik heb net een aantal posts gestaft, en zag dat haar nieuwste topic al gestaft was. Hopelijk worden de mods snel wakker.
Dat eerste topic stond overigens ook vol met typische triggers voor dit forum: als vrouw niet werken, veel kinderen, de kleintjes zijn zoet en lief en de oudsten zijn stom, ze mogen geen schermen, etc etc. Overduidelijke trol. Ik heb net een aantal posts gestaft, en zag dat haar nieuwste topic al gestaft was. Hopelijk worden de mods snel wakker.
donderdag 8 augustus 2019 om 18:01
Haha! Ik zie nu pas dat het om eeRbare kleding gaat. Ik las eeTbare kleding.Lady*Voldemort schreef: ↑08-08-2019 17:54En nou weer een topic over Eerbare Kleding. Het is al gestaft ook zag ik, dus Veerle zal het hier wel niet lang meer maken. En nee, ik wilde niet staffen maar ik was nieuwsgierig dus ik heb even gekeken.

A dirty mind...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.

donderdag 8 augustus 2019 om 18:04
Precies. Ik snap al die serieuze reacties ook niet.Marana schreef: ↑08-08-2019 18:00Heel wonderlijk hoe ze in haar hele eerste topic echt met geen woord over God sprak, en ze sinds gisteravond 22u niet anders meer kan dan over God praten.

donderdag 8 augustus 2019 om 18:06
pfft hehe erger me er blauw aanLady*Voldemort schreef: ↑08-08-2019 18:04Mooi zo. Dat soort forummers zijn even grappig maar na een halve dag gaat het vervelen.

donderdag 8 augustus 2019 om 18:07
Lady*Voldemort schreef: ↑08-08-2019 18:04Mooi zo. Dat soort forummers zijn even grappig maar na een halve dag gaat het vervelen.
Maar dit dus. Niks mis met een goede troll, maar hier was niks goed aan.

donderdag 8 augustus 2019 om 18:07
Ik vind in ieder geval wel dat ze wat beter haar best moet doen de volgende keer. Dit lag er wel erg dik bovenop. Wat dat betreft deed Maya het een stuk beter.

donderdag 8 augustus 2019 om 18:29
Maar ook Laura Prepon en die wil ik wel.Maud*de*Braose schreef: ↑08-08-2019 18:09Nah, daar zit tom cruise bij. Dat vind ik geen aanbeveling.

donderdag 8 augustus 2019 om 18:32
Ja, was ik even goed verdrietig om.Lucifer2018 schreef: ↑08-08-2019 18:30Serieus? Die flikkert hier in eens van haar voetstuk af in mijn hoofd.![]()
donderdag 8 augustus 2019 om 18:34
WeggeGodbetert! Voor even dan. Ze moest toch even voor de bloedjes koken en man zijn sloffen klaarzetten waarna ze zich mag wijden aan het te bedde leggen van het gebroed, met gebed natuurlijk en als dat allemaal klaar is gaat ze even controleren of ze vruchtbaar is en zo ja brengt ze dat voorzichtig aan haar man. En dan weet je het wel: het hek van de dam! Voor man dan want Veerle zeestert natuurlijk al biddend voor een bevruchting.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras