Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 9 augustus 2019 om 08:07
Complete berichten zijn verdwenen geloof ik he? Niet gewoon leeggehaald, echt verwijderd
Nja, 2x trollgedoe gemist, was een prima avond om op tijd naar bed te gaan dus
edit: coertje vraagt het al in het cm-topic zie ik, over die verwijderde berichten, zal wel tijdelijk nieuw beleid zijn van een nieuwe mod of zo

Nja, 2x trollgedoe gemist, was een prima avond om op tijd naar bed te gaan dus
edit: coertje vraagt het al in het cm-topic zie ik, over die verwijderde berichten, zal wel tijdelijk nieuw beleid zijn van een nieuwe mod of zo

vrijdag 9 augustus 2019 om 08:52
Lady*Voldemort schreef: ↑09-08-2019 08:18Gaan ze nu ook alle berichten van Maya en al haar alter ego's weghalen? Dan wens ik ze succes![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 9 augustus 2019 om 09:00
https://nos.nl/artikel/2296861-afrikaan ... ika-s.html
Het is toch altijd wat met die afrikaanse fruitmotten die komen hier vast ook om hun geluk elders te zoeken.
Het is toch altijd wat met die afrikaanse fruitmotten die komen hier vast ook om hun geluk elders te zoeken.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 9 augustus 2019 om 09:13
Grobbekuiken_ schreef: ↑08-08-2019 23:53overig/vivaroddels-en-geheimen/list_messages/447300
En weer opgeruimd.
Gemist, krijg ik ervan als ik een keer niet om 2 uur naar bed ga.
Iemand een samenvatting van de sappige roddels?

vrijdag 9 augustus 2019 om 10:18
Nah.Lucifer2018 schreef: ↑09-08-2019 09:13Gemist, krijg ik ervan als ik een keer niet om 2 uur naar bed ga.
Iemand een samenvatting van de sappige roddels?![]()
Een trol die even kwijt moest hier, en met dat topic dus, dat ze irl de bestie van Orisa was.
Erg grappig. Not.
There is always something happening, and it's usually right now

vrijdag 9 augustus 2019 om 10:42
Ja, dat had ik wel begrepen hoor.Grobbekuiken_ schreef: ↑09-08-2019 10:18Nah.
Een trol die even kwijt moest hier, en met dat topic dus, dat ze irl de bestie van Orisa was.
Erg grappig. Not.

Ik was benieuwd naar de inhoud van dat topic, Dus welke roddels ze precies te melden had. Of daar nog iets Sappigs tussen zat?

vrijdag 9 augustus 2019 om 10:45
He-le-maal niksLucifer2018 schreef: ↑09-08-2019 10:42Ja, dat had ik wel begrepen hoor.![]()
Ik was benieuwd naar de inhoud van dat topic, Dus welke roddels ze precies te melden had. Of daar nog iets Sappigs tussen zat?![]()
Een irritante puberale schreeuwlelijk
vrijdag 9 augustus 2019 om 10:46
Nee, niks.Lucifer2018 schreef: ↑09-08-2019 10:42Ja, dat had ik wel begrepen hoor.![]()
Ik was benieuwd naar de inhoud van dat topic, Dus welke roddels ze precies te melden had. Of daar nog iets Sappigs tussen zat?![]()

vrijdag 9 augustus 2019 om 10:47
Denk ik wel en dus niet grappig.

vrijdag 9 augustus 2019 om 10:53
Lijkt me wel idd.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 9 augustus 2019 om 11:08
Vraag ik me ook af. Niet te loepen dus ik zal wel onder de negeer staan.Lady*Voldemort schreef: ↑09-08-2019 11:08Wie of wat is Olina? Ik begrijp de helft niet van wat ze schrijft.
Raar gedoe.

vrijdag 9 augustus 2019 om 11:46
Grobbekuiken_ schreef: ↑09-08-2019 10:16Zo dan. Die TO van dat 'exposen' topic is een beetje de weg kwijt geloof ik.
Edit, niet alleen de TO.
Ik verbaas me ook enorm over het aantal mensen dat zegt dat het net goed is dat ze mannen aan de schandpaal nagelt. Bizar. Ik geloof dat de TO niet echt is, maar de mensen die ermee instemmen zijn dat wel.
vrijdag 9 augustus 2019 om 11:51
Lady*Voldemort schreef: ↑09-08-2019 11:08Wie of wat is Olina? Ik begrijp de helft niet van wat ze schrijft.
Waar?
vrijdag 9 augustus 2019 om 11:55
Er wordt echt geen moment doorgedacht over de gevolgen.
Kapot moeten ze, en blijkbaar tegen elke prijs want dat geeft...wat...voldoening?
Zitten er onschuldigen tussen, jammer dan, pech gehad.