Stom

08-08-2019 17:18 79 berichten
Hallo allemaal,

Ik ben nu acht maanden zwanger van een man die een vriendin blijkt te hebben. Ik ben daar vorige week achtergekomen doordat zij in zijn telefoon is gegaan. Het brak mijn hart. Ik had haar alles kunnen vertellen, maar dat heb ik niet gedaan. We wilden (vooral hij) na 1,5 jaar graag een kindje samen en hij zou bij mij intrekken. Hij heeft dit alles goed verborgen gehouden want ik heb nooit argwaan gehad. Op het moment dat ik het hem vertelde werd hij heel erg afstandelijk. Hij houdt mij denk ik alleen aan het lijntje omdat hij misschien denkt dat ik naar zijn vriendin zal gaan. Hij heeft me compleet in de steek gelaten.Ik voel me zo ontzettend dom en stom.
Ik wil het allemaal heel graag loslaten, maar er de kracht nog niet voor.

Wie heeft tips hier over heen te komen?
Lucifer2018 schreef:
08-08-2019 23:44
Ze wilde wel samen wonen maar het voelde niet goed met hem. Vandaar dat iedereen vraagt waarom ze wel een kind wilde van hem.
Als ik nog een kind zou willen zou ik dat dus wel willen, maar ik zou nooit meer willen samenwonen.
Ik vraag me af waarom sommigen een kick krijgen van iemand natrappen en maar blijven roepen dat je eerst moet samenwonen voor je zwanger mag raken. TO, ik zou de deur op slot voor hem gooien en zijn vriendin inlichten. Hij is een oplichter en dit is gewoon een klere streek. Schaam je er niet voor, je bent niet de enige die zich een keer vreselijk heeft vergist in iemand, binnenkort wordt je moeder en je hebt steun hard nodig.
Ben het met je eens Geronimo, sowieso al om het feit dat de TO in de OP al hand in eigen boezem steekt, ik vraag me dan ook af wat al die andere handen in die boezem te zoeken hebben.
Omdat het aan alle kanten rammelt.
diyer schreef:
09-08-2019 00:22
Omdat het aan alle kanten rammelt.
Misschien.

Ik weet ook dat ik zeker weet dat als ik het topic wat ik 17 jaar geleden opende nu zou openen dat iedereen zou roepen dat het aan alle kanten rammelde.
Wat was het fijn dat ik toen vooral medeleven kreeg.
Je was klaar voor een kind dus dat is het enige wat telt.
Lekker moedertje spelen straks.
Wel blijven werken hoor to.
:@@:
Boogschutter27 schreef:
08-08-2019 19:41
Als je iets zelf niet hebt meegemaakt is het makkelijk oordelen.
Dit is altijd de meest onzinnige opmerking die er bestaat. Mensen kunnen altijd oordelen. Dat mensen sommige dingen niet hebben meegemaakt, wil niet zeggen dat ze dingen niet snappen. Misschien snappen ze het allemaal wel beter dan de persoon die het beleeft.
Wat een eikel zeg, die vent. Ik zou vooral steun zoeken bij je verdere omgeving. Denk dat je dat goed kunt gebruiken. :hug:
Orișa schreef:
08-08-2019 23:51
Als ik nog een kind zou willen zou ik dat dus wel willen, maar ik zou nooit meer willen samenwonen.

Maar TO wilde dat wel. Ze vertrouwde hem niet, maar wilde het wel.

Ik zou ook nooit meer willen samenwonen mocht ik alleen komen te staan. En ook geen baby meer trouwens.

Het verhaaltje rammelt. TO kan het beste in omgeving van vrienden en familie zitten nu en misschien is het geen vent als partner maar een vader die kind niet laat zitten. Heeft ze mazzel en kind ook.
Alle reacties Link kopieren
Boogschutter27 schreef:
08-08-2019 17:18
Hallo allemaal,

Ik ben nu acht maanden zwanger van een man die een vriendin blijkt te hebben. Ik ben daar vorige week achtergekomen doordat zij in zijn telefoon is gegaan. Het brak mijn hart. Ik had haar alles kunnen vertellen, maar dat heb ik niet gedaan. We wilden (vooral hij) na 1,5 jaar graag een kindje samen en hij zou bij mij intrekken. Hij heeft dit alles goed verborgen gehouden want ik heb nooit argwaan gehad. Op het moment dat ik het hem vertelde werd hij heel erg afstandelijk. Hij houdt mij denk ik alleen aan het lijntje omdat hij misschien denkt dat ik naar zijn vriendin zal gaan. Hij heeft me compleet in de steek gelaten.Ik voel me zo ontzettend dom en stom.
Ik wil het allemaal heel graag loslaten, maar er de kracht nog niet voor.

Wie heeft tips hier over heen te komen?
Meid ik weet precies hoe jij je voelt. Ik heb het zelfde mee gemaakt. Er is 4 jaar lang in totaal tegen mij gelogen en bedrogen en ik wist niet dat hij al een gezin had. Ben daar ook met 8 maanden zwangerschap achter gekomen. Nu is mijn dochtertje 13 weken en heb ik mijn verwachtingen van huisje boompje beestje iets bij moeten stellen. Hij wist zo ontzettend goed te liegen dat ik niets door heb gehad. Tijdens mijn zwangerschap begon hij echter heel vervelend tegen mij te doen en vertrouwde ik de boel niet meer. Uiteindelijk geeft hij het opgebiecht dat hij zich zelf in een vervelende situatie terecht heeft gebracht. Ja echt waar zich zelf net ofdat ik niet in een vervelende situatie terecht ben gekomen of zijn gezin.

Wij wilden ook samen gaan wonen en huis was net klaar. Wij hebben echter gekozen om zwanger te raken vanwege mijn leeftijd. En we wilden niet langer wachten met proberen omdat ik gewoon de tijd niet meer had om te kunnen wachten.

Ik kan je wel vertellen als ik zou weten wat zijn echte adres zou zijn (heeft zelfs gelogen over zijn voor en achternaam) zou ik denk ik daar op de stoep hebben gestaan. Zijn vrouw heeft het recht om het te weten. Ook al beweerd hij dat ze uit elkaar zijn geweest en alleen goed samen waren vanwege de kinderen. Ja ja en daarom liegen over je naam.

Hij heeft nog steeds zijn naam en adres niet vast bang dat ik voor zijn deur sta.
Hij zegt als je weet hoe ik heet ga je googlen. Ja wat dacht hij dan. Maar iedereen weet van zijn geboren dochter ook die andere vrouw. Ja vast. Ik zal waarschijnlijk vinden op Google dat hij getrouwd is en wie zijn vrouw is. Anders geef je ook wel je naam.
05-2019 wijzigde dit bericht op 09-08-2019 09:50
22.38% gewijzigd
Blijf in jezelf geloven !
Boogschutter27 schreef:
08-08-2019 18:20
Ik heb werk inderdaad. Ik ga ervan uit dat hij het kind niet zal erkennen.
Waarom niet? En zou je dat willen?
Hoe kun je nou 4 jaar lang niet doorhebben dat iemand een gezin heeft?
Boogschutter27 schreef:
08-08-2019 18:20
Ik heb werk inderdaad. Ik ga ervan uit dat hij het kind niet zal erkennen.

Ik denk juist dat je daar blij mee moet zijn. Ik heb hem ook niet laten erkennen. Hij wilde wel maar toen ik tijdens de zwangerschap begon aan te dringen deed hij vaag en raar. Nu achteraf begrijp ik het want dan zou alles op tafel komen dat hij al kinderen had enzo.

Ik wil opdit moment niet eens dat hij haar zou erkennen.
Lillybit schreef:
09-08-2019 09:44
Hoe kun je nou 4 jaar lang niet doorhebben dat iemand een gezin heeft?
Omdat blijkbaar heel erg goed gelogen kan worden. Deze man is een rasechte narcist en wist mij ontzettend goed te manipuleren. De beste leugenaars op de wereld zobdwr blikken of blozen.Dat gaat langzaam en word je in mee gezogen. Hij zegt dan dat hij niet samen met haar was anders kon hij niet steeds bij mij zijn. Maar waarom heeft hij dan altijd zijn kinderen voor mij geheim gehouden?

Mensen die zeggen dit is nep en hoe kon je dit laten gebeuren snappen het toch niet en dat begrijp ik ook. Zij zijn nooit in zo'n situatie terecht gekomen dus dan lijkt het ook nep. Je denkt komt uit een film of een boek.

Helaas gebeurd dit echt heel erg veel nog.

Boogschutten27 ik stuur je even een privé bericht.
Wat bestaan er toch ontzettend egoïstische mensen.
Ik zou m niet laten erkennen, dan ook geen rechten.

Verder, heb je genoeg hulp om je heen? Je gaat nu, t eind van je zwangerschap wel even door een hele lastige periode.
Bijt door de zure appel en vertel je naasten wat er is gebeurd.
Waarschijnlijk krijg je meer begrip dat je denkt.
05-2019 schreef:
09-08-2019 10:03
Omdat blijkbaar heel erg goed gelogen kan worden. Deze man is een rasechte narcist en wist mij ontzettend goed te manipuleren. De beste leugenaars op de wereld zobdwr blikken of blozen.Dat gaat langzaam en word je in mee gezogen. Hij zegt dan dat hij niet samen met haar was anders kon hij niet steeds bij mij zijn. Maar waarom heeft hij dan altijd zijn kinderen voor mij geheim gehouden?

Maar ben je dan in die vier jaar nooit bij hem thuis geweest?
Realsk schreef:
09-08-2019 10:13
Wat bestaan er toch ontzettend egoïstische mensen.

Verder, heb je genoeg hulp om je heen? Je gaat nu, t eind van je zwangerschap wel even door een hele lastige periode.
Bijt door de zure appel en vertel je naasten wat er is gebeurd.
Waarschijnlijk krijg je meer begrip dat je denkt.
Als iets egoïstisch is.......!
Realsk schreef:
09-08-2019 10:13

Is dat in het belang van het kind? Ik zou erkenning juist afdwingen: hij mag minstens financieel bijdragen en kind heeft recht om te weten wie de ouders zijn.
ClumsyNinja schreef:
09-08-2019 11:02
Is dat in het belang van het kind? Ik zou erkenning juist afdwingen: hij mag minstens financieel bijdragen en kind heeft recht om te weten wie de ouders zijn.
Precies.
ClumsyNinja schreef:
09-08-2019 11:02
Kind heeft recht om te weten wie de ouders zijn maar dat kan toch ook zonder erkenning?
Laat hem maar eens eerst bewijzen dat hij er is voor zijn kind. Erkennen kan altijd nog. Dit lijkt me geen betrouwbaar persoon moet je hem meer rechten geven dan zodat hij ook meer macht kan krijgen?

Kom maar eens zelf in zo'n situatie te zitten je wilt je kind en jezelf beschermen.
05-2019 schreef:
09-08-2019 11:20
Kind heeft recht om te weten wie de ouders zijn maar dat kan toch ook zonder erkenning?
Laat hem maar eens eerst bewijzen dat hij er is voor zijn kind. Erkennen kan altijd nog. Dit lijkt me geen betrouwbaar persoon moet je hem meer rechten geven dan zodat hij ook meer macht kan krijgen?

Kom maar eens zelf in zo'n situatie te zitten je wilt je kind en jezelf beschermen.
Altijd zo grappig dat gegil dat je het eerst maar eens zelf mee moet maken.
Macht? Volgens mij vooral veel plichten. Erkennen is geen erkenning van de vader hè, maar van het kind.
Daarbij kan elke man dit gewoon via de rechter afdwingen als hij dat zou willen.
Echt onvoorstelbaar dit..

Maar ik lees nog niet terug of je in al die tijd nooit vrienden/familie van hem hebt ontmoet? En ben je weleens bij hem thuis geweest?
Lucifer2018 schreef:
09-08-2019 09:33

Het verhaaltje rammelt. TO kan het beste in omgeving van vrienden en familie zitten nu en misschien is het geen vent als partner maar een vader die kind niet laat zitten. Heeft ze mazzel en kind ook.
Misschien is het zinvoller dat als een verhaal naar jou gevoel rammelt er ook geen tijd en energie in te steken. Wat heeft TO er aan dat je alles in twijfel blijft trekken maar er wel een adviesje er achter aan knalt. De geloofwaardigheid van een oprecht advies is dan wel weg hoor.
Hai, To allereerst wat een naar verhaal maar helaas herkenbaar.
Voel je niet schuldig vraag hulp aan je omgeving of eventueel instanties.

Wat Realsk al aangaf daar sta ik zeker achter.
Laat je kind niet Erkennen door een Narcist!

1.het gaat nadelig voor je kind en jou uitpakken.
2.volgens de wet is dan de Verwekker verplicht om Financieel bij te dragen, maar 9/10 doet dit niet of wordt doorzichtig.
3. Hij is niet stabiel lijkt wel dakloos, leugens etc etc , geen steun geweest in de zwangerschap,hij had allang een ander.
4. Laat je niet meeslepen in de Onzin van “in het Belang van het kind” is dat beter bla bla, of de verwekker heeft recht.

Wat nou echt in het belang van je kind denken zou zijn is een stabiele omgeving.
en dat is iets wat jij alleen kunt doen.
Ban die man uit jullie leven enige wat ik je op je hart kan drukken.

Wees niet bang er zijn Tientallen vrouwen je voor gegaan.
Geef de hoop niet op en probeer niet in paniek te raken.

Sterkte met alles. :hug:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Orișa schreef:
09-08-2019 11:24
Altijd zo grappig dat gegil dat je het eerst maar eens zelf mee moet maken.
Macht? Volgens mij vooral veel plichten. Erkennen is geen erkenning van de vader hè, maar van het kind.
Daarbij kan elke man dit gewoon via de rechter afdwingen als hij dat zou willen.
Praat je dan uit ervaring Orisa? Geloof ik echt helemaal niets van. Vrouwen die in zo'n situatie zitten of hebben mee gemaakt praten wel anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven