Stom
donderdag 8 augustus 2019 om 17:18
Hallo allemaal,
Ik ben nu acht maanden zwanger van een man die een vriendin blijkt te hebben. Ik ben daar vorige week achtergekomen doordat zij in zijn telefoon is gegaan. Het brak mijn hart. Ik had haar alles kunnen vertellen, maar dat heb ik niet gedaan. We wilden (vooral hij) na 1,5 jaar graag een kindje samen en hij zou bij mij intrekken. Hij heeft dit alles goed verborgen gehouden want ik heb nooit argwaan gehad. Op het moment dat ik het hem vertelde werd hij heel erg afstandelijk. Hij houdt mij denk ik alleen aan het lijntje omdat hij misschien denkt dat ik naar zijn vriendin zal gaan. Hij heeft me compleet in de steek gelaten.Ik voel me zo ontzettend dom en stom.
Ik wil het allemaal heel graag loslaten, maar er de kracht nog niet voor.
Wie heeft tips hier over heen te komen?
Ik ben nu acht maanden zwanger van een man die een vriendin blijkt te hebben. Ik ben daar vorige week achtergekomen doordat zij in zijn telefoon is gegaan. Het brak mijn hart. Ik had haar alles kunnen vertellen, maar dat heb ik niet gedaan. We wilden (vooral hij) na 1,5 jaar graag een kindje samen en hij zou bij mij intrekken. Hij heeft dit alles goed verborgen gehouden want ik heb nooit argwaan gehad. Op het moment dat ik het hem vertelde werd hij heel erg afstandelijk. Hij houdt mij denk ik alleen aan het lijntje omdat hij misschien denkt dat ik naar zijn vriendin zal gaan. Hij heeft me compleet in de steek gelaten.Ik voel me zo ontzettend dom en stom.
Ik wil het allemaal heel graag loslaten, maar er de kracht nog niet voor.
Wie heeft tips hier over heen te komen?
donderdag 8 augustus 2019 om 18:32
donderdag 8 augustus 2019 om 18:42
Ik zou het nu wel willen, maar ik durf het niet. Hij dreigt ook. Heb het namelijk een keer gezegd tegen hem.Latina1984 schreef: ↑08-08-2019 18:32Ik zou juist met haar praten. Recent zoiets meegemaakt, gelukkig nog net niet zwanger. Maar jullie kunnen elkaar juist steunen en sterker worden om je niet meer door hem te laten beinvloeden omdat je alles weet. Hij gaat je blijven manipuleren en liegen.
donderdag 8 augustus 2019 om 18:45
Joh, dat kan prima zonder te gaan samenzweren met zijn vriendin/ex.Latina1984 schreef: ↑08-08-2019 18:32Ik zou juist met haar praten. Recent zoiets meegemaakt, gelukkig nog net niet zwanger. Maar jullie kunnen elkaar juist steunen en sterker worden om je niet meer door hem te laten beinvloeden omdat je alles weet. Hij gaat je blijven manipuleren en liegen.
TO, heeft wel wat anders aan hoofd. Alarmbelletjes herkennen en niet negeren..er dan niet toch babies mee gaan maken. Na de bevalling. Die eerst.
donderdag 8 augustus 2019 om 19:00
donderdag 8 augustus 2019 om 19:07
Ik snap het niet zo goed. Blijkbaar wilde je graag kinderen en was je bereid om het deels alleen te doen want niet samenwonend.Boogschutter27 schreef: ↑08-08-2019 18:22Ja wat kan ik nog doen. Ik ben compleet voor de gek gehouden. Ik moet me sterk houden, maar van binnen ben ik al dood.
Het is heel rot dat hij niet betrouwbaar is maar waarom voel je je dood van binnen? Je had je keuze toch deels al gemaakt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 8 augustus 2019 om 19:08
Wat een raar verhaal inderdaad, al 2 jaar samen en dan eigenlijk niets van hem weten, niemand uit zijn kring ontmoet. En wel een kind van hem willen? Het hoeft geen narcist te zijn, zoals iemand schreef, maar gewoon een eikel....
ik hoop dat je voldoende steun krijgt de komende tijd, je zal het nodig hebben. Zal geen makkelijke tijd worden, als je bedenkt dit allemaal samen te doen.
ik hoop dat je voldoende steun krijgt de komende tijd, je zal het nodig hebben. Zal geen makkelijke tijd worden, als je bedenkt dit allemaal samen te doen.
Find people who will make you better (M. Obama)
donderdag 8 augustus 2019 om 19:14
viva-amber schreef: ↑08-08-2019 19:07Ik snap het niet zo goed. Blijkbaar wilde je graag kinderen en was je bereid om het deels alleen te doen want niet samenwonend.
Het is heel rot dat hij niet betrouwbaar is maar waarom voel je je dood van binnen? Je had je keuze toch deels al gemaakt?
Dood omdat ik dit allemaal niet wist. Niet dat hij een vriendin had en niet dat hij mij keihard in de steek zou laten.
donderdag 8 augustus 2019 om 19:16
Maar je wilde niet samenwonen want het voelde niet goed . En hij zou er helemaal voor gaan omdat jij twijfels had. Maar wel een baby maken.Boogschutter27 schreef: ↑08-08-2019 19:14Dood omdat ik dit allemaal niet wist. Niet dat hij een vriendin had en niet dat hij mij keihard in de steek zou laten.
Dus wat is het nu? Je verhaal klopt van geen kant.
donderdag 8 augustus 2019 om 19:19
Ik denk dat dit de beste reactie is: het verhaal klopt van geen kant.Lucifer2018 schreef: ↑08-08-2019 19:16Maar je wilde niet samenwonen want het voelde niet goed . En hij zou er helemaal voor gaan omdat jij twijfels had. Maar wel een baby maken.
Dus wat is het nu? Je verhaal klopt van geen kant.
donderdag 8 augustus 2019 om 19:33
donderdag 8 augustus 2019 om 19:39
Zij blijkbaarmarielle8484 schreef: ↑08-08-2019 19:35Vind het totaal niet geloofwaardig...
Niet toe zijn aan samenwonen maar wel aan een kind van deze man lijkt me beetje de verkeerde volgorde...
Maar wie was eerst in the picture? Jij of zij?
donderdag 8 augustus 2019 om 19:41
Als je iets zelf niet hebt meegemaakt is het makkelijk oordelen.Machutookunbietjemeerzijn schreef: ↑08-08-2019 19:22Dood vanbinnem...
Doe niet zo dramatisch.
Je wil niet samenwonen, maar wel kinderen maken.
Goed over nagedacht.
![]()
donderdag 8 augustus 2019 om 19:48
Het is echt heel dramatisch.Boogschutter27 schreef: ↑08-08-2019 19:41Als je iets zelf niet hebt meegemaakt is het makkelijk oordelen.
En als dit waar is: kut. Gelukkig weet je nu de waarheid en kan je nog verdrietig zijn voordat je kind wordt geboren.
Heeft hij al erkent? Regel dat. Regel alimentatie.
donderdag 8 augustus 2019 om 19:48
Boogschutter27 schreef: ↑08-08-2019 19:41Als je iets zelf niet hebt meegemaakt is het makkelijk oordelen.
Meeste mensen gaan geen kinderen maken met iemand die ze niet genoeg vertrouwen om mee samen te wonen. Terwijl dat wel een wens was. Dat heet nadenken.
Dus veel mensen die dit ook hebben meegemaakt hebben zul je niet treffen hoor.
donderdag 8 augustus 2019 om 23:38
Het kan toch? Niet (willen) samenwonen, om wat voor reden dan ook. (Gehecht aan je vrijheid? Financieele redenen of noem het maar) Er zijn wel meer stellen die een kindje krijgen maar niet willen samenwonen.
Heb je zijn familie of vrienden in die 1,5 jaar dan ook nog nooit ontmoet? Dat vind ik eigelijk vreemder dan niet samen wonen.
Heb je zijn familie of vrienden in die 1,5 jaar dan ook nog nooit ontmoet? Dat vind ik eigelijk vreemder dan niet samen wonen.
donderdag 8 augustus 2019 om 23:44
Ze wilde wel samen wonen maar het voelde niet goed met hem. Vandaar dat iedereen vraagt waarom ze wel een kind wilde van hem.Dwarrel75 schreef: ↑08-08-2019 23:38Het kan toch? Niet (willen) samenwonen, om wat voor reden dan ook. (Gehecht aan je vrijheid? Financieele redenen of noem het maar) Er zijn wel meer stellen die een kindje krijgen maar niet willen samenwonen.