Afvallen met...
vrijdag 3 april 2009 om 23:05
quote:Mevrouwdekees schreef op 03 april 2009 @ 23:01:
Aangezien Tientje zo'n beetje iedereen kent moet die gewoon om half twee klaar gaan staan op de afgesproken plek dan herkennen we die gewoon allemaal.
/ alhoewel nu ze me zo lelijk uitscheldt...
Moi? De feiten mogen gezegd worden he
En graag gedaan hoor!
En ik ben inderdaad op tijd in de stad met Flora, dus dat komt wel goed...
Aangezien Tientje zo'n beetje iedereen kent moet die gewoon om half twee klaar gaan staan op de afgesproken plek dan herkennen we die gewoon allemaal.
/ alhoewel nu ze me zo lelijk uitscheldt...
Moi? De feiten mogen gezegd worden he
En graag gedaan hoor!
En ik ben inderdaad op tijd in de stad met Flora, dus dat komt wel goed...
vrijdag 3 april 2009 om 23:05
vrijdag 3 april 2009 om 23:06
vrijdag 3 april 2009 om 23:06
quote:Drift schreef op 03 april 2009 @ 23:05:
MdK is van de goede ideeen, Tien moet gewoon zorgen dat ze er op tijd is, dan regelt zij dat wij elkaar allemaal herkennen!
Maar dan moet Tien eerst mijn huis zien te vinden om daar de auto neer te zetten
Met Flora en Tien in 1 auto moet dat goed komen, hoop ik.
En we herkennen elkaar vast allemaal. Ik twijfel er geen moment aan!
MdK is van de goede ideeen, Tien moet gewoon zorgen dat ze er op tijd is, dan regelt zij dat wij elkaar allemaal herkennen!
Maar dan moet Tien eerst mijn huis zien te vinden om daar de auto neer te zetten
Met Flora en Tien in 1 auto moet dat goed komen, hoop ik.
En we herkennen elkaar vast allemaal. Ik twijfel er geen moment aan!
vrijdag 3 april 2009 om 23:07
vrijdag 3 april 2009 om 23:09
vrijdag 3 april 2009 om 23:10
quote:flora81 schreef op 03 april 2009 @ 23:09:
En Flora heeft alle nummers. Als het goed is, heeft iedereen ook een sms ontvangen van Flora met daarin een serieus dreigement om vanavond vroeg het bed op te zoeken. Morgen begint het serieuze werk... Ik ben nog aan het nadenken wat er gebeurt met degenen die het dreigement niet serieus nemen En wat is precies op tijd naar bed gaan?
En Flora heeft alle nummers. Als het goed is, heeft iedereen ook een sms ontvangen van Flora met daarin een serieus dreigement om vanavond vroeg het bed op te zoeken. Morgen begint het serieuze werk... Ik ben nog aan het nadenken wat er gebeurt met degenen die het dreigement niet serieus nemen En wat is precies op tijd naar bed gaan?
vrijdag 3 april 2009 om 23:11