Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
quote:zusenzo schreef op 03 april 2009 @ 23:01:

Ahh Johhny... zingt toch wel beter dan roan maar Roan is wel een stuk beter te versmaden voor het oog.Gewoon met je ogen dicht luisteren
Goede tip! En dan mijn fantasie op hol laten slaan hihi!
quote:Mevrouwdekees schreef op 03 april 2009 @ 23:01:

Aangezien Tientje zo'n beetje iedereen kent moet die gewoon om half twee klaar gaan staan op de afgesproken plek dan herkennen we die gewoon allemaal.

/ alhoewel nu ze me zo lelijk uitscheldt...

Moi? De feiten mogen gezegd worden he

En graag gedaan hoor!

En ik ben inderdaad op tijd in de stad met Flora, dus dat komt wel goed...
MdK is van de goede ideeen, Tien moet gewoon zorgen dat ze er op tijd is, dan regelt zij dat wij elkaar allemaal herkennen!

Maar dan moet Tien eerst mijn huis zien te vinden om daar de auto neer te zetten
Zo, ik ben er klaar voor. In topvorm, topfit en helemaal hyper om morgen die waterfiets door de Utrechtse Grachten te rammen!! Hahahaha.... Met Tien en mij als trappers, mogen de andere twee passagiers zich gelukkig prijzen. Want: extra tijd om witbiertjes en roseetjes op het terras te drinken!
quote:zusenzo schreef op 03 april 2009 @ 23:03:

Goede tip! En dan mijn fantasie op hol laten slaan hihi!Eh.. ja. En die fantasie dan liever niet tot in detail delen, ik wil zo heel graag rustig te bedde gaan
Ik heb jullie nog even een lijstje met nummers gemaild. Heb niet alle nummers, maar die hebben anderen dan weer wel volgens mij, dus komt goed.

Als jullie mij niet meer zien hier, heeft Vinyl onszelf dus geband voor dubbelnicken
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 03 april 2009 @ 23:05:

MdK is van de goede ideeen, Tien moet gewoon zorgen dat ze er op tijd is, dan regelt zij dat wij elkaar allemaal herkennen!

Maar dan moet Tien eerst mijn huis zien te vinden om daar de auto neer te zetten

Met Flora en Tien in 1 auto moet dat goed komen, hoop ik.

En we herkennen elkaar vast allemaal. Ik twijfel er geen moment aan!
quote:flora81 schreef op 03 april 2009 @ 23:05:Want: extra tijd om witbiertjes en roseetjes op het terras te drinken!
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 03 april 2009 @ 23:05:

Maar dan moet Tien eerst mijn huis zien te vinden om daar de auto neer te zetten Daar heb ik TomtomFlora voor hoor
Nee hoor Tien ga maar lekker slapen
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 april 2009 @ 23:06:

Als jullie mij niet meer zien hier, heeft Vinyl onszelf dus geband voor dubbelnicken

Ik heb jullie nog even een lijstje met nummers gemaild. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat een beetje mosterd was

Ja, ik ga nu echt douchen.... (aaargh...wat kan ik toch lastig loskomen, hihi)
En Flora heeft alle nummers. Als het goed is, heeft iedereen ook een sms ontvangen van Flora met daarin een serieus dreigement om vanavond vroeg het bed op te zoeken. Morgen begint het serieuze werk... Ik ben nog aan het nadenken wat er gebeurt met degenen die het dreigement niet serieus nemen
quote:Tientje79 schreef op 03 april 2009 @ 23:08:

[...]

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat een beetje mosterd was Ik hebT inderdaad twee lijstjes met nummers inmiddels
Ik heb ook teruggesmst dat ik niet zou weten waarom ik vroeg naar bed moet als ik pas om half 2 's middags de deur uit hoef
quote:Tientje79 schreef op 03 april 2009 @ 23:08:

[...]

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat een beetje mosterd was Zou dat nu smaken Erwtjes met mosterd???
quote:flora81 schreef op 03 april 2009 @ 23:09:

En Flora heeft alle nummers. Als het goed is, heeft iedereen ook een sms ontvangen van Flora met daarin een serieus dreigement om vanavond vroeg het bed op te zoeken. Morgen begint het serieuze werk... Ik ben nog aan het nadenken wat er gebeurt met degenen die het dreigement niet serieus nemen En wat is precies op tijd naar bed gaan?
Tssskkk... dacht ik eens heel aardig en actief een lijstje te maken... ben ik te laat
Peas on earth!
quote:Vinyl schreef op 03 april 2009 @ 23:10:

Ik heb ook teruggesmst dat ik niet zou weten waarom ik vroeg naar bed moet als ik pas om half 2 's middags de deur uit hoef Vinyl, ik zag toch echt ergens een actielijstje voorbijkomen. Door jouzelf gemaakt...
Kwam trouwens omdat m'n mail soms heel vertraagd binnenkomt. Irritant.

Dreig-sms: check
Peas on earth!
quote:flora81 schreef op 03 april 2009 @ 23:09:

Ik ben nog aan het nadenken wat er gebeurt met degenen die het dreigement niet serieus nemen Suggestie: een rondje. Oh en op- en aanmerkingen op de voorbank: óók een rondje.
Oh, de uitslag!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven