Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 9 augustus 2019 om 11:55
In het exposure topic.
Ze vindt mij niet zo leuk geloof ik.
There is always something happening, and it's usually right now

vrijdag 9 augustus 2019 om 12:16
Dat verbaast me nou weer niet. Doe eens een rondje nieuwssites met reactiemogelijkheid.
vrijdag 9 augustus 2019 om 12:42
Ik las het. Die is ehm apart want wie vind jou niet leukGrobbekuiken_ schreef: ↑09-08-2019 11:55In het exposure topic.
Ze vindt mij niet zo leuk geloof ik.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 9 augustus 2019 om 12:44
Oh, die zijn er echt wel, daarover maak ik me geen enkele illusie.
Maar toch bedankt

vrijdag 9 augustus 2019 om 13:01
Och jesus. Echt? Zou die dan ook achter al die eeuwige stafjes voor Orisa zitten? OMG dat zou toch wel echt volslagen gestoord zijn, zeg. Misschien naïef dat ik nooit aan die mogelijkheid gedacht had, dat het misschien steeds dat konijn kan zijn. M'n onderkaak ligt ergens op de benedenverdieping nu...
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 9 augustus 2019 om 13:03
Kijk 's? Alsjeblief, je kaak.Dana schreef: ↑09-08-2019 13:01Och jesus. Echt? Zou die dan ook achter al die eeuwige stafjes voor Orisa zitten? OMG dat zou toch wel echt volslagen gestoord zijn, zeg. Misschien naïef dat ik nooit aan die mogelijkheid gedacht had, dat het misschien steeds dat konijn kan zijn. M'n onderkaak ligt ergens op de benedenverdieping nu...
Maar inderdaad, daar heb ik ook nooit aan gedacht.

vrijdag 9 augustus 2019 om 13:10
ThunderassMan schreef: ↑09-08-2019 13:05Konijn? Welk konijn?
Ik vindt het alleen maar sneu voor Orisa dat ze EINDELIJK een vriendinnetje leek te hebben maar dat het een troll bleek te zijn.
Zo ga je niet met mensen om natuurlijk. Orisa heeft ook gevoel hè.

vrijdag 9 augustus 2019 om 13:13
Olina

vrijdag 9 augustus 2019 om 13:15
Dus trollen zijn niet geschikt als vrienden. Dat is discriminatie.ThunderassMan schreef: ↑09-08-2019 13:05Konijn? Welk konijn?
Ik vindt het alleen maar sneu voor Orisa dat ze EINDELIJK een vriendinnetje leek te hebben maar dat het een troll bleek te zijn.
Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 9 augustus 2019 om 13:17
Je mist er niks aan.
vrijdag 9 augustus 2019 om 13:17
Grobbekuiken_ schreef: ↑09-08-2019 13:03Kijk 's? Alsjeblief, je kaak.
Maar inderdaad, daar heb ik ook nooit aan gedacht.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 9 augustus 2019 om 13:29
Ik heb ook geen idee mijn naam is haas.ThunderassMan schreef: ↑09-08-2019 13:05Konijn? Welk konijn?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 9 augustus 2019 om 13:48
Door de islamisering vliegen er allemaal kerken in brand.......
Je kunt er gewoon op wachten.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 9 augustus 2019 om 13:52
Een grammofoonplaat met een missie die al jaren blijft hangen
Reken maar dat er hele volxtammen zijn die dit soort gevaarlijke laster geloven. Wellicht zitten hier ook posters die belangen hebben in Moskou of in dubieuze rechtspopulistische stromingen.
oudebaas wijzigde dit bericht op 09-08-2019 13:55
73.23% gewijzigd
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
vrijdag 9 augustus 2019 om 13:52
Maar owee als je ze verdenkt van racisme en/of islamofobie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning