Afgrijselijke kinderprogramma’s

10-08-2019 23:02 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan welk kinderprogramma erger jij je? En probeer je te omzeilen? Post hier je frustraties ;-)

TO trapt af: Bumba... Wat een enge vreselijke clown.
Star² schreef:
11-08-2019 11:07
Ernst, Bobbie en de rest op een goede tweede plaats.
Ik kreeg ooit kaartjes voor een voorstelling van Ernst en Bobbie. Lege zaal, niemand vindt die twee leuk. Maar ze waren onverwacht wel echt grappig.

Ome opa vind ik stom.
Taralina schreef:
11-08-2019 10:19
Het zal wel aan mij liggen, maar je kunt je kind toch gewoon een koptelefoon opzetten?
Kom jij even bij mijn tweejarige een koptelefoon opzetten. Praten we dan verder.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
lux- schreef:
11-08-2019 13:13
Kom jij even bij mijn tweejarige een koptelefoon opzetten. Praten we dan verder.

Categorie: pet en zonnebril
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Kabouter Plop (6) Daar krijg ik moordneigingen van :hamer:
Helaas vind jongste dochter het fantastisch... :wtf:
lux- schreef:
11-08-2019 13:13
Gewoon zelf opzetten en hopla binnen 2 minuten wil 2 jarige het ook.
Malagueña schreef:
11-08-2019 13:19
Haha jij snapt mij :high5:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Sophiever schreef:
11-08-2019 14:41
Dat werkt hier echt niet hoor :P
lux- schreef:
11-08-2019 15:03
Dat werkt hier echt niet hoor :P
Oei.
Bumba, Teletubbies, SpongeBob, my little pony, Shaun het schaap.
Gelukkig vind mijn zoon (4jaar) vier van deze zelf ook vreselijk. De vijfde probeer ik actief te ontwijken.
Kuzu schreef:
11-08-2019 09:23
Gelukkig viel het erg mee wat mijn zoon van 6 keek toen hij kleiner was.
Hij vond tekenfilms nooit zo leuk, had een paar favorieten maar dat was niet zo erg.
Maar. Wat hij nu kijkt en geweldig vind is Dylan Haegens! DAT is pas erg!!!!!!
I feel you. Echt pure horror.
Bibaboerderij
Het Zandkasteel
Dora
Tweenies
Teletubbies
Kabouter Plop

Mijn zoon heeft een DVD van Bassie en Adriaan waarop ze oud-Hollandse kinderliedjes zingen, die is ook heel erg.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Malagueña schreef:
11-08-2019 13:19
Yep! I feel you too!!
Torment schreef:
11-08-2019 12:16
:rofl:

Bij hem denk ik alleen maar’ je zult er maar onder liggen”... :'(
Moet ik nu deze :HA: of deze 🤮 kiezen? Echt vreselijk die vent! En ook zo erg dat die Peter Lusse daar ook weer bij zit :facepalm:
fiona2018 schreef:
11-08-2019 12:45
Oh ja, die hysterische Pino. Mijn man en ik beginnen af en toe ook zo tegen elkaar te praten als dochter weer eens Sesamstraat kijkt :roll:
Mijn kind vindt Sesamstraat saai (al heel lang), dus staat hier nooit op.
Nitflex schreef:
11-08-2019 13:02
Nee hoor, dat was veel te duur, dit is de Nederlandse stem van Pippi Langkous: https://www.google.nl/search?q=nederlan ... ent=safari.

Ik heb het over de jaren ‘80. Ik weet zeker dat het een soort van nagesynchroniseerd werd. Niet echt, maar met een verteller er overheen. Anne-Wil Blankers heeft ook door van alles heen zitten praten. Bolderburen enzo.

Wij deden dat thuis altijd na.

Bij mijn weten dus ondertiteld, begin jaren 90. Dus Zweeds was heel goed te horen. Maar wellicht dat dat toen net veranderde.
Van Pippi weet ik dat het werd nagesynchroniseerd, maar die stemmen brrrrr...
Pippi Langkous is gewoon nagesynchoniseerd ja, de stemmen waren vrij irritant, maar het is wel heel goed gedaan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sophiever schreef:
11-08-2019 14:41
Voor 2 tellen ja
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Cateautje schreef:
11-08-2019 00:29
Ik heb jarenlang Pieter post gekeken. Dat vond ik zulke heerlijke slowtelevisie.
Jaaaaaa, dochter wil helaas niet meer
Nitflex schreef:
11-08-2019 13:02
Nee hoor, dat was veel te duur, dit is de Nederlandse stem van Pippi Langkous: https://www.google.nl/search?q=nederlan ... ent=safari.

Ik heb het over de jaren ‘80. Ik weet zeker dat het een soort van nagesynchroniseerd werd. Niet echt, maar met een verteller er overheen. Anne-Wil Blankers heeft ook door van alles heen zitten praten. Bolderburen enzo.

Wij deden dat thuis altijd na.
Ja, klopt. Je hoorde altijd nog zo'n knackebrod-echo achterna. Mijn kinderen keken Kindertijd en daar deden ze dat ook nog steeds. Ik vind het wel charmant.
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat mensen een hekel aan Pingu hebben.
.
Betty_Slocombe schreef:
11-08-2019 22:29
Ja, klopt. Je hoorde altijd nog zo'n knackebrod-echo achterna. Mijn kinderen keken Kindertijd en daar deden ze dat ook nog steeds. Ik vind het wel charmant.
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat mensen een hekel aan Pingu hebben.
.
Echt? NUTNUUUUUUT gaat je door merg en been.
1 aflevering dat hij een nachtmerrie had met een wandelend bed en een mega zeeleeuw/hond die doodeng was, heeft mijn kinderen bijna een week wakker gehouden van angst.
Geen NUTUUUUT van die klotepinguin in dit huis

https://m.youtube.com/watch?v=bFNGS0y64_U Deze dus :frusty:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Ik ben gek op hem. Was ik als kind al, ben ik nog steeds. En "Noot-noot" is echt een ideale uitspraak voor als je zat bent van mensen hun gezeur.
Maar goed, ik snap je punt. Sommige afleveringen zijn echt griezelig.
De programma's voor kleine kinderen vielen me nog mee. Pas echt erg werd het met Nickelodeon. Sam and Cat, gameshakers....té erg. Één van de weinige dingen die zoon echt niet mocht kijken omdat zijn moeder het gewoon niet trekt. Of alleen zonder geluid, dat was nog oké. Wat een verschrikking!
Torment schreef:
10-08-2019 23:24
Juf Roos en Gijs ,haar mentaal uitgedaagde sidekick.
Gistern met beide kids naar de film geweest van juf Roos. Tip: niet doen! Gijs was nogal "bijzonder" bezig.

Hier staat Bumba ook met stip op 1. Daarnaast de Clangers en de Teletubbies. Helaas vinden de kinderen die laatste 2 wel erg leuk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven