Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Toet, moet ik even navraag doen bij buren, die atijd naar SdB gaan?

En Maeve, kreeg van vrienden nog vier pakjes met voietbalplaatjes. Komen jouw kant op (sorry, sorry ).
Ohjee, Meave.. wel fijn dat vakantie fijn was.

Werd net bestraffend toegesproken door mijn oudste zoon, die me eigenlijk vroeg wat de bekendste krokodil is. Ik antwoorde dat ik dat niet weet want geen verstand van kroks maar dat ik het wel op kan zoeken? Komt hij met een hele preek, zeg. Dat ik dan ook niet altijd weg moet lopen als hij en pappa naar Animal Planet/Discovery/ National G. kijken, dat dat belangrijk is voor je ontwikkeling (What the f*ck!..) en waarom ik niks wil leren.. Eh... halló wijsneus, ik weet toevallig niks over krokodillen, excúse me! Kon mijn lachen echt niet inhouden, werd ie ook niet blij van, hij vond dat een beetje dom. Tsssssk, talk to hand, you 8-year-old!

Ben benieuwd hoe het met Kjong en haar fijne, inspirerende, nieuwe collega is. :-) Krijg je er al bultjes van?
Hahahaha Bam, ga jij eens snel Discovery kijken ipv hier forummen!

*hoewel de situatie natuurlijk zwaar ka uu tee is kan ik nu al wel vast genieten bij het idee dat Kjong over twee weken bij de Slemp verhalen over de collega kan vertellen!*
Meave, klinkt heftig. We gaan wel even bellen. Ik kan nog steeds niet in de NNAK.

Sorry Toet. Ook hier geen super de Boer.

O, en Bam
kan vanaf werk ook niet in NNAK. Helaas geen jota te doen hier, dus had het graag wel gekund. Nu dan maar alleen een knuffel!

8 jarigen zijn leuk hè bam!
Bambi.. meid, dat jij niet weet wta de meest bekende krokodil is.. dat is natuurlijk die éne, die de hand van Kapitein Haak opat, daardoor die Kapitein z'n haak én z'n naam kreeg.. duh.

Heerlijk avondje gehad aan tafel met architecten. Die het overigens verfrissend vonden een niet architect aan tafel te hebben, zodat de gesprekken niet over architecten en hun werk gingen. Ik ben aan een willekeurige tafel gaan zitten en bleek tussen de Groningers geland te zijn (in een ruimte vol andere Nederlanders, Duitsers, Oostenrijkers, Denen en Zwitsers best wel knap, eigenlijk ) maar daar kwam uiteindelijk nog 1 Italiaan bij. Een van de Groningers bleek van oorsprong uit Kosovo te komen en zo hebben we geanimeerde gesprekken gevoerd. Heerlijk leuk. Uiteindelijk bleek dat degene naast me vroeger, ooit, tegelijk met mij op Schier gewerkt had!! Het was een geweldig weerzien

NNAK lees ik morgen

Meave, welkom terug!

Enja.. ik moet echt naar bed, zekers?

Overigens... tadatataaaa

ik heb donderdag een sollicitatiegesprek!!!!

Eindelijk.. een goede reactie op een brief..
Later is nu
Oei oei oei, lekkere tante, die Dot!

Meave, welcome back! (Heb hier een megastapel voetbalplaatjes voor je liggen... sparen ze nog?)

Dream, wat gaaf een gesprek!

En nee, ik heb geen sigaretten meer gerookt (behalve dat ene slippertje in de 1e week) maar wel een sigaar. Heb besloten dat als ik drink (en dan niet één wijntje, maar écht drink ) ik een sigaartje erbij "mag", dit om te voorkomen dat ik naar de real stuff grijp. Ben verdomme wel 3 kilo aangekomen, waarop sport ik dan in godesnaam zoveel?!?!

Voelde me vandaag wel wat blijer en heb een leuk weekend voor de boeg, dusss... wat mij betreft gaan we weer bergopwaarts.
Een sigaartje roken is geen roken?

Ik vind het toch allemaal knap hoe je het volhoudt Pimpel in de afgelopen weken. En fijn dat je het gevoel hebt dat het steeds lekkerder gaat.

Hier een ziekige BJ. Vannacht overgegeven, gelukkig net op tijd een bak eronder (pfieuw). Rest van de nacht naast me gelegen, warm koppie, buikpijn. Ik ga zo weg (redactieuitje van vrouw.nl) en vind dat dan wel een klein beetje moeilijk. Gelukkig is Lief de hele dag thuis en hebben ze verder een relaxt dagje voor de boeg, maar toch. Hopen dat ie niet superziek wordt; morgen gaan we met een grote groep familie en vriendjes een rondvaart maken omdat BJ dat al heel lang zo graag wil. Dan moet ie wel zelf mee kunnen natuurlijk.

Nu snel omkleden, over een half uur naar de trein.

Lekker gewerkt Bentetje?

Goed geslapen Dream? En goed zeg, dat gesprek!
ai toet, dat is naar inderdaad. Ik moet naar scouting, daar hebben ze bedacht dat het leuk zou zijn om een ouder/kindopkomst te doen. Ik deel die mening niet. Zeker als ik de rest van de dag moet werken niet. Daar gaat mijn koffie en zaterdagkrant.

Klinkt als een enige avond dream en wat goed, een gesprek! Spannend!

Pim, spieren zijn zwaarder dan vet, als je nog steeds zo veel sport als in het begin kan het best zijn dat je spieren aan het kweken bent. Geenzorgen dus!

Shoot, geen zon, ik ben het nu al ontwend.
Wat lekker dat je op gesprek mag komen Dreamer. Moeten we al gaan heulen?
Heulen kan nooit kwaad, natuurlijk, Madootje

Zo las ik vanmorgen in de krant dat masturberen niet helpt tegen hooikoorts, maar volgens de dokter mocht je het gerust blijven proberen..

Beneenbeetjeduf

raar he?

Kan me voorstellen dat je je krantje + kopje koffie zo mist, Bentetje. Maar is de ouderkindbijeenkomst van de scouting wel leuk geweest?

Oei, hopen dat BJ morgen weer beter is Toet.. bij kindjes gaat dat gelukkig meestal wel snel. En dat rondvaartuitje is natuurlijk wel erg leuk!

Hier ook geen zon

dus dan maar zo

Later is nu
Update in nnAk.
Tssssk, Bam, de bekenste krokodil.... Dat is toch Schnappi? Dat weet toch iedereen!

Nee, sigaren roken is geen roken, dan inhaleer je namelijk niet (of dat is in ieder geval niet de bedoeling).

Heb ik ook een tijdlang gedaan; vanillesigaartjes met filter! Hahaha...

Oei, een zieke BJ, hopelijk trekt hij snel bij, en heb jij toch nog een fijne dag, lieve Toet.

En Bentetje, sterkte op scouting. Leuk he, die hobbies van de kinderen, gnagnagna... Arme jij!

Ik heb ook al zo'n fijn weekend voor de boeg. Maar nu eerst mijn logeerkamer opruimen, want ik krijg een schone slaapster. Dat is wel een middagje werk, vrees ik...

Eerst maar naar de bergzolder (Nnak klinkt zo waardeloos, iemand een betere suggestie?) , maar op voorhand maar alvast een voor Meave. Wel fijn dat Egypte fijn was...
Wat wilde ik nou toch typen?
gezellig, een loge!

Ik moest er even doorheen, maar ik kan niet anders zeggen dat het hartstikke leuk was! GG liet vol trtos zien dat hij al een beetje weet hoe hij met een kompas moet werken en knopen moet leggen, helemaal trots natuurlijk, want mama kan dat helemaal niet (nu wel natuurlijk ) KK vond het ook erg leuk, heeft alle spelletjes meegedaan en nu gaan we door naar oma. Kinders daar spelen, ik aan het werk. Later lieverds!
Tja, ik zal een doosje sigaren op het nachtkastje van de loge leggen,

Fijn dat het leuk was, Bent!
Wat wilde ik nou toch typen?
Veel plezier, Mims, geef die logé een lekkere kus van me en have fun!

En verder hoop ik heel erg dat BJ helemaal beter is morgen, Toet! (en nog heel erg bedankt voor je kado trouwens, je gaf me er een grijns mee van oor tot oor.. en Bambiman was ook danig onder de indruk van zoveel attendheid, jij bijzondere vrouw!)

Schnappie! Dat ik daar niet aan gedacht heb!

Djiez! De ! is gratis vandaag, geloof ik!

SUPER, Dream! Spannend! Was dat die job die je zo heel graag wilde?

Bambiman aan de arbeid vandaag, vannacht tot bijzonder laat zitten borrelen met vrienden, nu nog gaar maar wel al alles gedaan wat gedaan moest worden, kindjes lekker aan het spelen (ze hebben het bos ontdekt hier in de buurt, geweldige plek om hutten te bouwen en te schooieren) en vanavond stappen met vriendinnen om mijn verjaardag nog ff flink te vieren. Wat een rotleven, he?
Zo, ik ga op reis!

(En zoals Mims al zegt: sigaren roken is geen roken )

Ja Bam, wat een rótleven!! Heel veel plezier vannacht, ik zal aan je denken.

Hoe is het nu met BJ??

Toet, ik heb net van mijn zusje mijn twee ontbrekende zegeltjes gekregen... zij heeft nog wat over, maar denk dat niet dat jou dat nog kan helpen? Volgens mij kon je tot en met vandaag inruilen?? Mocht je er nog wel wat mee kunnen, let me know!

Meave, ik lees de update morgen!

Dikke kus!
Kijk maar uit met logeetjes.

Ik heb vannacht een vriendin gehompt...

Gisteravond een wijntje, hapje en muziekje op haar bank, met natuurlijk een veel te uitgebreid verslag van mijn nieuwe hobby: werk.

Daarna naast haar gekropen, want geen kinders, en met de auto.

En toen heb ik zo'n 10 uur lang verschrikkelijk diep geslapen. Dat ik de eerste 5 min na wakker worden niet kon achterhalen waar ik nou was.

Niet zo verwonderlijk natuurlijk, want vanmorgen nog even uitgerekend dat ik zondag uit TR kwam, maandag bij de gemeente ben weggegaan, en dinsdag in het heksenhol terecht kwam, dus 3 cultuurshocks in 48 uur. ZOnder daarna een rustig overpeinsmoment,

Ik praatte in mijn slaap.

En snurkte.

En draaide.

Heb haar uit bed proberen te duwen.

En heb haar dus ook nog besprongen,,,

Tóch heeft ze, naar eigen zeggen goed geslapen.

Dat kan 2 dingen betekenen.

Ze is bang van me geworden, en durft niet meer vrijuit te praten over wangedrag. Maar zo schat ik haar niet in.

Of het was voor haar net zo lekker. En voor herhaling vatbaar.

Gót wat was ik daar aantoe, aan volwassenmomenten.

Nu schnell in de benen, naar volleybal (ik verveel me nu al), omdat Kjongen gewoon echt Flinke Aandacht verdiend.
En was dat een kruisje Kjong, of had je deze al ?

Joehoepie, weekend! Gisteren eigenlijk al mee begonnen door ruim 2 uur met Qwertu op zonnig terras te zitten, jurkje te scoren van het geld dat voorlopig nog niet terug is van belasting maar wat (hopelijk) wel gaat komen (reken vooral alles naar je tóe), en vanavond ga ik ontzettend etendrinkendansen met de politieke vriendin & nog wat. Wanstaltig veel zin in. Nu (al!) alleen een ouderwetse watmoetikaan-crisis: lekkere tevens kekke broek-met-shirtje van altijd goed en goed in te kunnen dansen, of nog kekker maar mogelijk minder danscomfortabeler jurkje/rokje. Dilemma's. dilemma's; ik kom de zaterdagmiddag wel door

Dot heeft een nieuwe hobby: vogels spotten. Al paar ochtenden vind ik haar terug aan voeteneind van bed, kop achter gordijn, indringend starend naar bomen in de tuin waar van alles aan het nesten is. Wel rustig: ze kan zich zo lang vermaken aangezien ze tegenwoordig meestal rond 6en (fuck, fuck, fuck) wakker is, vind ik dat een Groot Goed. Ik denk dat ik maar een verrenkijkertje in de vensterbank ga leggen
Kek jurkje/rokje natuurlijk. Duhuh.
Ja, leuk nieuw gescoord jurkje, bijvoorbeeld!

Ik ben echt in shock.. is het al zolaat??

Ik heb spelletjes gedaan met LD.. en vreselijk gewonnen.

En LE heeft snoep gekocht van z'n zakgeld. Mèn wat een zak vol!! In principe ben ik erop tegen, maarja, het is zijn geld. En ik deed dat vroeger net zo goed.

LD voelt zich 'blegh' .. zielepiet.

Elvis is alweer weg..

*gaat op weg naar de zolder... *
Later is nu
Wow Meave, wat een verhaal het je op zolder gezet

Ja, baan is trouwens één die ik graag wil.
Later is nu
Oudste: "ah wat een zielige bij! Die is zeker zijn kudde kwijt!"

Blont he!?

Bam, klinkt lekker! Wordt er blij van! Pim en Mims veel plezier! En Bentetje, moet je nog werken vannacht?

Lil ook veul plezier! Goed plan hoor, een verrenkijker voor je Dot. Wanneer ga je met haar treinen spotten? Of vliegtuigen? ( "kijk daar Dot! Dat is een KDC 10! )

MM is onderweg naar huis; heeft vandaag 140 kilometer gefietst. Knappe kerel, die van mij.

En Jongste had een paar dagen geleden kotseritis en dus korte nachten voor ons. Met het gevolg dat ik nu keelpijn en snot heb en zij weer fris en vrolijk is. Ze heeft vandaag net als haar zus skeelers gekocht van hun zakgeld! Trots om mijn meisjes! En gammel dus blij als mijn liefste weer thuis is (waar ik dan waarschijnlijk heul charmant tegen in slaap ga vallen.... )

Driem, zet je wat info in de NAK? Ben benieuwd!

De klaptop van het werk sluit steeds internet af als ik een andere pagina wil openen van het forum. Ik kan dus niet teruglezen wat er met de klega's van Kjong was. Jammerrrrrr... Effe een update mogelijk?
Moet nog een achterdeur zien te vinden op de laptop, maar voor de volledigheid in het gemis, hierbij een tongzoen, Meef.

En dus later een klega upeet.

Jurkje. Duh inderdaad, Lil. Al was het maar om mensen als ik jaloers te maken.

Bij deze haat ik mensen als Mims.

Vandaag bij volleybal ben ik,

zonder enige vorm van twijfel

én in overvolle overtuiging, de óma van Kjongen genoemd.

Zelfs na zachtdwingende correcte, flikte ze het gewoon nóg een keer.

Dank u.

En goedenavond.
shoot kjong, dat is wel erg kut!!! Waar kwam die zottigheid ineens vandaan?

Nee hoor bloes, ben vannacht vrij , maar heb avonddienst. Wederom, en morgen en overmorgen. Mag zo niet vergeten mijn kinderen bij om uit bed te plukken trouwens!

Begrijp ik het goed dat pim de loge van mims is? Als dat net zo fanatieke loge is als kjong dan willen we natuurlijk wel over 2 weken (over 2 weken!!!) alles over horen.

Mief, heb gelezen, maar kan niet reageren om een of andere vage reden. Hier dus een hele dikke kus.

Xoppie, hoe bevalt het in het paleis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven