Het geheime genootschap van het 2e streepje ;)

zondag 29 maart 2009 om 17:02

Hier issie dan! Zal het schema hier nog even heenhalen.
Geen hubbies, beebs en klusserij hier
Naam Sinds DatumBijz.Vakantie
Mexx25Okt.083/08/09Bijna met verlof!sept.
Ik30Dec.0813/09/0920wk echo: alles goed! een meisje!
Maya23Sept.0823/09/0920wk echo: alles goed!18/7-2/8 vakantie: klussen (in huis!!)
Duvel26Nov.0801/10/0920 wk echo: alles goed! Een jongetje!
Charlotte24Nov.0819/10/0920 wk echo gehad, alles goed!
Justdeb25Okt.0819/10/093/7: VK10/8 - 31/8
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.0822/10/09
Fanatic28Nov.0816/11/0920 wk echo: alles goed!
Husky28Dec.08 14/11/0920 wk echo:alles goed! 30/7: VKAl gehad...
party29Jul.0724/11/0920 wk echo: alles goed! 24/7: VK11/8-26/8: Dom.Republiek
Riz26Okt.0815/12/0922/7: 20 wk echo
Thee26Sep.0812/01/1028/8: 20 wk echo!
Yaya27Dec.0802/02/10
GW32Jan.0916/02/10 25/7-1/8: Schier 22/8-30/8:?
Becky30Dec.0817 juli 27/7 - 23/8: Frankrijk
Erine24Dec.0831 juli 27/7: vakantie 28/7: TROUWEN!
Poll30Nov.0830 juli Onderzoeken lopen....15/6 -30/6
Momo31Sept.083 aug
Rainbow30Nov.085 aug 17/6 - 27/6: Turkije
Specu30Nov.08 12/7-30/7: Hongarije
Mariss27Nov.08 Dupheston 3/8 - 24/8: Frankrijk
Annika29Jan.09 28/6 - 15/7: Italie
Mulan33Nov.08 3/7 - 10/7
Kath32Jan.09 Pauze...Aug.

Geen hubbies, beebs en klusserij hier
Naam Sinds DatumBijz.Vakantie
Mexx25Okt.083/08/09Bijna met verlof!sept.
Ik30Dec.0813/09/0920wk echo: alles goed! een meisje!
Maya23Sept.0823/09/0920wk echo: alles goed!18/7-2/8 vakantie: klussen (in huis!!)
Duvel26Nov.0801/10/0920 wk echo: alles goed! Een jongetje!
Charlotte24Nov.0819/10/0920 wk echo gehad, alles goed!
Justdeb25Okt.0819/10/093/7: VK10/8 - 31/8
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.0822/10/09
Fanatic28Nov.0816/11/0920 wk echo: alles goed!
Husky28Dec.08 14/11/0920 wk echo:alles goed! 30/7: VKAl gehad...
party29Jul.0724/11/0920 wk echo: alles goed! 24/7: VK11/8-26/8: Dom.Republiek
Riz26Okt.0815/12/0922/7: 20 wk echo
Thee26Sep.0812/01/1028/8: 20 wk echo!
Yaya27Dec.0802/02/10
GW32Jan.0916/02/10 25/7-1/8: Schier 22/8-30/8:?
Becky30Dec.0817 juli 27/7 - 23/8: Frankrijk
Erine24Dec.0831 juli 27/7: vakantie 28/7: TROUWEN!
Poll30Nov.0830 juli Onderzoeken lopen....15/6 -30/6
Momo31Sept.083 aug
Rainbow30Nov.085 aug 17/6 - 27/6: Turkije
Specu30Nov.08 12/7-30/7: Hongarije
Mariss27Nov.08 Dupheston 3/8 - 24/8: Frankrijk
Annika29Jan.09 28/6 - 15/7: Italie
Mulan33Nov.08 3/7 - 10/7
Kath32Jan.09 Pauze...Aug.

zaterdag 4 april 2009 om 13:02

Heel herkenbaar hoor Yaya, gister was ik in de tuin aan het werken en als ik dan in de tuin en in huis rondkijk dan zakt me de moed soms gewoon echt in de schoenen. Er is geen ruimte in ons huis te vinden waar het geen zooi is, en er is gewoon nog geen ruimte helemaal af. Erg vermoeiend soms.
Kijk specu kan ook een heel goed teken zijn dus. Leuke schoenen gevonden?
Hier begint nu de zon een beetje door te komen.
He Becky dat is fijn zeg, niet misselijk…
Moet zo werken en zoals meestal in het weekend heb ik zooo geen zin. Moet de komende drie weekenden elk weekend werken en werk in april ook nog eens 5 dagen teveel. Zo genoeg gezeurd. Heb er zin in woensdag samen piessen.
                    Kijk specu kan ook een heel goed teken zijn dus. Leuke schoenen gevonden?
Hier begint nu de zon een beetje door te komen.
He Becky dat is fijn zeg, niet misselijk…
Moet zo werken en zoals meestal in het weekend heb ik zooo geen zin. Moet de komende drie weekenden elk weekend werken en werk in april ook nog eens 5 dagen teveel. Zo genoeg gezeurd. Heb er zin in woensdag samen piessen.

zaterdag 4 april 2009 om 14:31

Boooehooee... waar is die zon nou? Werd er helemaal heppie van! Tis harstikke grijs en koud hier  
Eigenlijk geen nieuws hier. Heb net 20 ovutesten besteld op internet... hoop dat ik daarmee verder kom. Heb nu cyclussen gehad van 26 - 31 - 35 - 29 - 40 dagen
Nou, ik ga even stofzuigen en boodschappen doen, tot later!
                    Eigenlijk geen nieuws hier. Heb net 20 ovutesten besteld op internet... hoop dat ik daarmee verder kom. Heb nu cyclussen gehad van 26 - 31 - 35 - 29 - 40 dagen
Nou, ik ga even stofzuigen en boodschappen doen, tot later!

zaterdag 4 april 2009 om 15:51

Kom op specu, niet de moed laten zakken! Denk aan de date van woensdag!
Hier verder weinig nieuws, ik vind het alleen lang duren voordat mijn piesdag is, word een beetje ongeduldig. Ik zou er echt voor zijn om meteen na je ovulatie te weten of je zwanger bent of niet. Want het duurt nog zo lang!!!!!!!!!!!!
                    Hier verder weinig nieuws, ik vind het alleen lang duren voordat mijn piesdag is, word een beetje ongeduldig. Ik zou er echt voor zijn om meteen na je ovulatie te weten of je zwanger bent of niet. Want het duurt nog zo lang!!!!!!!!!!!!

zaterdag 4 april 2009 om 16:37

Neee specu niet opgeven nu! Kom hier dikke knuffel en weer vol goede moed op naar woensdag!
Hier schijnt het zonnetje hoor!
Hoe is je metamorfose gegaan gw? Was die niet vandaag?
Kl*te afwachten.
Zo gaa weer aan het werk, net ruzie met een psychiater gehad, opgewonden standje. Ze is niet eens terug gekomen om haar ongelijk toe te geven! Getuigd ook niet van veel karakter dus!
                    Hier schijnt het zonnetje hoor!
Hoe is je metamorfose gegaan gw? Was die niet vandaag?
Kl*te afwachten.
Zo gaa weer aan het werk, net ruzie met een psychiater gehad, opgewonden standje. Ze is niet eens terug gekomen om haar ongelijk toe te geven! Getuigd ook niet van veel karakter dus!

zaterdag 4 april 2009 om 16:42

Oke, ik zal me weer iets positiever opstellen  Er zitten woensdag zoveel mensen op de tribune. Die kan ik natuurlijk niet teleurstellen!
Maar ik kan er ook zo slecht tegen: dat ellenlange wachten en al die vage pijntjes... 't Zou inderdaad handig als je direct na de daad een seintje kreeg of het gelukt is of niet! Weet je ook gelijk of je weer aan de alcohol kan, of niet
Nou, ik ga nog maar even iets huishoudelijks doen. Behalve shoppen heb ik vandaag nog weinig zinnigs uitgespookt. Ik word ook een beetje lamlendig van dit grijze koude weer. Ik had het zonnetje verwacht! Korte broek en bikini! Waterijsjes! Barbecuen! Zonnebaden! Oke, ik sla een beetje door...
                    Maar ik kan er ook zo slecht tegen: dat ellenlange wachten en al die vage pijntjes... 't Zou inderdaad handig als je direct na de daad een seintje kreeg of het gelukt is of niet! Weet je ook gelijk of je weer aan de alcohol kan, of niet
Nou, ik ga nog maar even iets huishoudelijks doen. Behalve shoppen heb ik vandaag nog weinig zinnigs uitgespookt. Ik word ook een beetje lamlendig van dit grijze koude weer. Ik had het zonnetje verwacht! Korte broek en bikini! Waterijsjes! Barbecuen! Zonnebaden! Oke, ik sla een beetje door...

zaterdag 4 april 2009 om 17:19

Specu, zolang je niet ongesteld bent, houden we gewoon hoop hoor... probeer niet teveel te fixeren op pijntjes en kwaaltjes die er wel/niet zijn... het zegt allemaal niets! Nog even geduldig zijn... (sprak zij wijs, muppet ongeduld herself)
Lijkt me een goeie, direct na de seks een seintje of het gelukt is... een soort pratend ei ofzo: ik ben bevrucht hoor!!
                    Lijkt me een goeie, direct na de seks een seintje of het gelukt is... een soort pratend ei ofzo: ik ben bevrucht hoor!!

zaterdag 4 april 2009 om 17:49

he, ik zie dat wbm weer onderaan in de tabel staat, maar ze was toch nog niet ongesteld geworden? Of heb ik iets gemist?
N.a.v. de metamorfose, make-up is echt niet zo mijn ding.... heb nu geverfde wimpers en daar ben ik wel blij mee. Maar de rest, ik weet het niet hoor. Voel me zo "opgemaakt". Had ik touwens op mijn trouwdag helemaal niet, daar had ik me ook laten opmaken en gezegd dat ik niet veel wilde. Was ik heel blij met het eindresultaat. Ik hou het voorlopig maar weer bij niets...
Ga zo straks vast mijn amuse-hapjes maken. Hadden voor ons huwelijk amuse lepels gekregen en ik ga ze nu voor het eerst echt gebruiken!
                    N.a.v. de metamorfose, make-up is echt niet zo mijn ding.... heb nu geverfde wimpers en daar ben ik wel blij mee. Maar de rest, ik weet het niet hoor. Voel me zo "opgemaakt". Had ik touwens op mijn trouwdag helemaal niet, daar had ik me ook laten opmaken en gezegd dat ik niet veel wilde. Was ik heel blij met het eindresultaat. Ik hou het voorlopig maar weer bij niets...
Ga zo straks vast mijn amuse-hapjes maken. Hadden voor ons huwelijk amuse lepels gekregen en ik ga ze nu voor het eerst echt gebruiken!

zaterdag 4 april 2009 om 17:52

Party nou kan je eindelijk gaan genieten van het feit dat je zwanger bent!!!!! Echt super om te horen dat alles gewoon oke is...
Hier nog geen nieuws, moet vandaag eigenlijk ongesteld worden, maar mijn temp is nog hoog (36.9) en daald ook niet... Mijn borsten jeuken enorm, doen zeer en zijn erg vol... Heb ook nog geen bekende krampen, alleen nog wel steeds steken in mijn lies... Morgen samen met vriendlief testen als er nog niks is...Vind het wel weer erg spannend allemaal, zou betekenen dat ik iets minder dan 20 weken achter zou lopen op mijn vorige zwangerschap...
                    Hier nog geen nieuws, moet vandaag eigenlijk ongesteld worden, maar mijn temp is nog hoog (36.9) en daald ook niet... Mijn borsten jeuken enorm, doen zeer en zijn erg vol... Heb ook nog geen bekende krampen, alleen nog wel steeds steken in mijn lies... Morgen samen met vriendlief testen als er nog niks is...Vind het wel weer erg spannend allemaal, zou betekenen dat ik iets minder dan 20 weken achter zou lopen op mijn vorige zwangerschap...

zaterdag 4 april 2009 om 17:54

zaterdag 4 april 2009 om 18:00

zaterdag 4 april 2009 om 18:07

quote:Marriss schreef op 04 april 2009 @ 17:19:

Ha ladies, daar ben ik weer, het telefoonbedrijf had ons twee dagen lang afgesloten omdat ze niet kunnen lezen daar die sukkels: ze dachten dat wij eind maart wilden worden afgesloten terwijl wij toch echt april hadden opgeschreven.... en zie dan maar weer aangesloten te worden! Ik was me toch een portie chagrijnig (hoezo internetverslaafd?)...
Dus... vannacht heb ik bijgelezen maar was te moe om te reageren. Wat heb ik onthouden...
Specu en Erine gaan synchroon pissen deze week;
Bij Party was alles gelukkig goed;
GW ging huis en wimpers verven;
Bij WBM lijkt toch de ongesteldheid aan te breken;
Specu is bang dat ze toch ongesteld wordt;
Momo is er even minder mee bezig;
Het was heel mooi weer bij jullie maar ik begrijp dat het nu weer afgelopen is;
Maya heeft in de tuin gewerkt (wel handschoenen aan!!! Google maar even op in de tuin werken en zwangerschap);
Bij Ik gaat alles goed;
Duveltje denkt diep na over de namen;
En verder weet ik het niet meer!! Ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest voor controle en alles was prima en ik heb het hartje weer gehoord! Wat geeft je dat toch een heerlijk gevoel, dat die kleine daar heel vrolijk in mijn buik woont!
Wij willen ook het geslacht niet weten. Ik was vorige week op de zwangerschapscursus en dan gaan de gesprekken na afloop zo:
Ik krijg een jongetje en hij gaat Gabriel heten.
- Wat leuk! Ik krijg een meisje en we noemen haar Alejandra.
SUFFFFF!!!!! Vind daar echt geen reet aan, als hier een baby wordt geboren weet iedereen alles al van te voren. Bij ons wordt het lekker ouderwets spannend: niemand weet het geslacht en niemand weet de naam. Maar ja, ieder zijn ding natuurlijk.
Ik ga me nu even klaarmaken want ik ga met een vriendin die ook zwanger is babybedjes kijken. Ben benieuwd, wat ik tot nu toe heb gezien zou de Europese veilgiheidskeuring niet zijn doorgekomen...
Fijn weekend allemaal!
Ha ladies, daar ben ik weer, het telefoonbedrijf had ons twee dagen lang afgesloten omdat ze niet kunnen lezen daar die sukkels: ze dachten dat wij eind maart wilden worden afgesloten terwijl wij toch echt april hadden opgeschreven.... en zie dan maar weer aangesloten te worden! Ik was me toch een portie chagrijnig (hoezo internetverslaafd?)...
Dus... vannacht heb ik bijgelezen maar was te moe om te reageren. Wat heb ik onthouden...
Specu en Erine gaan synchroon pissen deze week;
Bij Party was alles gelukkig goed;
GW ging huis en wimpers verven;
Bij WBM lijkt toch de ongesteldheid aan te breken;
Specu is bang dat ze toch ongesteld wordt;
Momo is er even minder mee bezig;
Het was heel mooi weer bij jullie maar ik begrijp dat het nu weer afgelopen is;
Maya heeft in de tuin gewerkt (wel handschoenen aan!!! Google maar even op in de tuin werken en zwangerschap);
Bij Ik gaat alles goed;
Duveltje denkt diep na over de namen;
En verder weet ik het niet meer!! Ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest voor controle en alles was prima en ik heb het hartje weer gehoord! Wat geeft je dat toch een heerlijk gevoel, dat die kleine daar heel vrolijk in mijn buik woont!
Wij willen ook het geslacht niet weten. Ik was vorige week op de zwangerschapscursus en dan gaan de gesprekken na afloop zo:
Ik krijg een jongetje en hij gaat Gabriel heten.
- Wat leuk! Ik krijg een meisje en we noemen haar Alejandra.
SUFFFFF!!!!! Vind daar echt geen reet aan, als hier een baby wordt geboren weet iedereen alles al van te voren. Bij ons wordt het lekker ouderwets spannend: niemand weet het geslacht en niemand weet de naam. Maar ja, ieder zijn ding natuurlijk.
Ik ga me nu even klaarmaken want ik ga met een vriendin die ook zwanger is babybedjes kijken. Ben benieuwd, wat ik tot nu toe heb gezien zou de Europese veilgiheidskeuring niet zijn doorgekomen...
Fijn weekend allemaal!

zaterdag 4 april 2009 om 18:11

is voor jullie mss wel moeilijk om een geode naam te vinden bedenk ik me nu leonor. Ik heb een vriendin die met een engelsman getrouwd was en zei klaagde dat het zo moeiliijk was om een naam te vinden die zowel de nl-se als de engelse familie goed zou kunnen uitspreken... 
is voor spaans mss nog wel moeillijker.
                    is voor spaans mss nog wel moeillijker.

zaterdag 4 april 2009 om 19:08

Tjongem jonge, is het 1 dagje zomers en dan is het vandaag ineens weer grijs en grauw. Da's wel weer even balen. Maar goed, ondanks dat het ik me toch wel vermaakt. Heb voor het eerst van mijn leven een appeltaart gebakken en al zeg ik het zelf (en mijn vriend ook) hij is lekker!!!
Specu en Erine, spannend hoor. Ik moet iedere dag om 07.00 uur de deur uit dus zal het waarschijnlijk niet redden om klaar te zitten. Maar zodra ik op mijn werk ben dan log ik in hoor! Ik zal in ieder geval voor jullie duimen.
En natuurlijk duim ik ook voor theemuts! Klinkt wel positief allemaal.
Leonor, vervelend is dat he. Verstoken zijn van internet. En inderdaad dan kom je er pas achter hoe " verslaafd" je wel niet bent. Gelukkig dat alles goed gaat daar met dat kleine mensje in je buik.
Husky, goed gegaan vandaag? Dus niet misselijk geworden?
Goed, ik ga er eens even een heel relaxed avondje van maken. Lekker op de bank beetje tv kijken. Drankje erbij, komt helemaal goed.
Fijne avond.
                    Specu en Erine, spannend hoor. Ik moet iedere dag om 07.00 uur de deur uit dus zal het waarschijnlijk niet redden om klaar te zitten. Maar zodra ik op mijn werk ben dan log ik in hoor! Ik zal in ieder geval voor jullie duimen.
En natuurlijk duim ik ook voor theemuts! Klinkt wel positief allemaal.
Leonor, vervelend is dat he. Verstoken zijn van internet. En inderdaad dan kom je er pas achter hoe " verslaafd" je wel niet bent. Gelukkig dat alles goed gaat daar met dat kleine mensje in je buik.
Husky, goed gegaan vandaag? Dus niet misselijk geworden?
Goed, ik ga er eens even een heel relaxed avondje van maken. Lekker op de bank beetje tv kijken. Drankje erbij, komt helemaal goed.
Fijne avond.

zaterdag 4 april 2009 om 19:18

Hey Leo, fijn dat alles goed is en je het hartje weer gehoord hebt! Ik hou er ook niet van dat iedereen alles maar vantevoren weet. Geslacht + naam blijven tot het einde toe geheim voor de buitenwereld 
Ja GW, die letter... Geen Marrit / Marris in ieder geval Ben ook erg benieuwd! Je kan altijd op hyves terecht voor adviezen he!
Maar goed, eerst maar eens zwanger worden, dat lijkt bij mij op dit moment een groter 'probleem' dan de naam
Theemuts, klinkt spannend zeg! Ik zit morgen klaar en duim voor je..
Wat betreft het schema, WBM was vrij vroeg ongesteld geworden de vorige keer, en ik had volgens mij nog geen nieuwe piesdag... maar tis ook niet zo zeer relevant hoor, die volgorde... maar mensen zonder nieuwe piesdag zet ik even onderaan, totdat ze met een nieuwe piesdag weer op de 'juiste plek' kunnen. Tis niet lullig bedoeld in ieder geval, laat dat duidelijk zijn.
Momo, nog zo druk met je verenigingsgedoe? Heb je al een paar dagen niet gezien geloof ik...
En Charlotte, lees je nog mee eigenlijk? En ben je nog van plan om weer mee te gaan schrijven of ben je nog steeds boos?
Ik ga eten maken: lasagne met spinazie en geitenkaas, lekkere salade erbij mmmm. Daarna op verjaardag bij vrienden, ik sjouw vriend met zweepslag mee op krukken
                    Ja GW, die letter... Geen Marrit / Marris in ieder geval Ben ook erg benieuwd! Je kan altijd op hyves terecht voor adviezen he!
Maar goed, eerst maar eens zwanger worden, dat lijkt bij mij op dit moment een groter 'probleem' dan de naam
Theemuts, klinkt spannend zeg! Ik zit morgen klaar en duim voor je..
Wat betreft het schema, WBM was vrij vroeg ongesteld geworden de vorige keer, en ik had volgens mij nog geen nieuwe piesdag... maar tis ook niet zo zeer relevant hoor, die volgorde... maar mensen zonder nieuwe piesdag zet ik even onderaan, totdat ze met een nieuwe piesdag weer op de 'juiste plek' kunnen. Tis niet lullig bedoeld in ieder geval, laat dat duidelijk zijn.
Momo, nog zo druk met je verenigingsgedoe? Heb je al een paar dagen niet gezien geloof ik...
En Charlotte, lees je nog mee eigenlijk? En ben je nog van plan om weer mee te gaan schrijven of ben je nog steeds boos?
Ik ga eten maken: lasagne met spinazie en geitenkaas, lekkere salade erbij mmmm. Daarna op verjaardag bij vrienden, ik sjouw vriend met zweepslag mee op krukken

zaterdag 4 april 2009 om 19:54

Haha specu nu sla je inderdaad wel een beetje door ja!!
Herken het wel hoor, krijg zo de sch*&t van die gekke kwaaltjes, ik heb een paar tieten waar je u tegen zegt (voor mijn gevoel dan he) en ze doen ook nog een potje pijn ook! Elke maand hetzelfde liedje.
Lekker gw amuses, heb inderdaad de lepels ook, alleen ook nog nooit gebruikt. Dus er komt geen foto van je make-up?
Spannend thee hoe laat ga je testen morgen? Klinkt best hoopvol hoor.
Haha Leo dat is inderdaad wel suf ja, nog wat leuks gevonden?
Fijn zeg dat alles in orde was!
Please bewaar een stukje voor mij rainbow, vreet meer als de gemiddelde olifant op het moment!
* Gaat weer gauw eens aan het werk*
                    Herken het wel hoor, krijg zo de sch*&t van die gekke kwaaltjes, ik heb een paar tieten waar je u tegen zegt (voor mijn gevoel dan he) en ze doen ook nog een potje pijn ook! Elke maand hetzelfde liedje.
Lekker gw amuses, heb inderdaad de lepels ook, alleen ook nog nooit gebruikt. Dus er komt geen foto van je make-up?
Spannend thee hoe laat ga je testen morgen? Klinkt best hoopvol hoor.
Haha Leo dat is inderdaad wel suf ja, nog wat leuks gevonden?
Fijn zeg dat alles in orde was!
Please bewaar een stukje voor mij rainbow, vreet meer als de gemiddelde olifant op het moment!
* Gaat weer gauw eens aan het werk*