Het geheime genootschap van het 2e streepje ;)

29-03-2009 17:02 4928 berichten
Hier issie dan! Zal het schema hier nog even heenhalen.

Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam Sinds DatumBijz.Vakantie

Mexx25Okt.083/08/09Bijna met verlof!sept.

Ik30Dec.0813/09/0920wk echo: alles goed! een meisje!

Maya23Sept.0823/09/0920wk echo: alles goed!18/7-2/8 vakantie: klussen (in huis!!)

Duvel26Nov.0801/10/0920 wk echo: alles goed! Een jongetje!

Charlotte24Nov.0819/10/0920 wk echo gehad, alles goed!

Justdeb25Okt.0819/10/093/7: VK10/8 - 31/8

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.0822/10/09

Fanatic28Nov.0816/11/0920 wk echo: alles goed!

Husky28Dec.08 14/11/0920 wk echo:alles goed! 30/7: VKAl gehad...

party29Jul.0724/11/0920 wk echo: alles goed! 24/7: VK11/8-26/8: Dom.Republiek

Riz26Okt.0815/12/0922/7: 20 wk echo

Thee26Sep.0812/01/1028/8: 20 wk echo!

Yaya27Dec.0802/02/10

GW32Jan.0916/02/10 25/7-1/8: Schier 22/8-30/8:?

Becky30Dec.0817 juli 27/7 - 23/8: Frankrijk

Erine24Dec.0831 juli 27/7: vakantie 28/7: TROUWEN!

Poll30Nov.0830 juli Onderzoeken lopen....15/6 -30/6

Momo31Sept.083 aug

Rainbow30Nov.085 aug 17/6 - 27/6: Turkije

Specu30Nov.08 12/7-30/7: Hongarije

Mariss27Nov.08 Dupheston 3/8 - 24/8: Frankrijk

Annika29Jan.09 28/6 - 15/7: Italie

Mulan33Nov.08 3/7 - 10/7

Kath32Jan.09 Pauze...Aug.

Alle reacties Link kopieren
laat maar, heb het al!
http://www.svb.nl/Images/jongensnamen_2 ... 215325.pdf

http://www.svb.nl/Images/meisjesnamen_2 ... 215324.pdf

Ik schiet best aardig op erine, moet er nog 1 (van 6), daarna alleen nog even wat kopieren en mag ik mits er zich geen spoed meld, zo naar huis. Manlief is er toch ook pas om 10 uur, dus ik heb nog wel even tijd.
Nou dat gaat lekker dan gw...

Specu piess date staat (hopelijk) genoteerd op half 7.
ik zet me wekker iets vroeger, mits ik niet buitenshuis ben ga ik om 7 uur checken! Spannend!
en duvel, zit er nog wat voor je tussen op de site?
En nu maar hopen dat we allebei niet ongesteld worden van tevoren, Erine...
er is dus een piesdate woensdag om half zeven? hilarisch, hopelijk alletwee twee streepjes!
quote:germanwings schreef op 03 april 2009 @ 19:58:

yaya, dan komt het dak erop?? Uh, wat is dat voor megaverbouwing? En zitten jullie nu zonder dak?

Nou groot, ze hebben nieuwe kozijnen geplaatst en hebben de muur afgebroken daarboven en dat moest nog opgemetseld worden.

Daardoor is het dak van het dakterras naar de keuken gedeeltelijk open.

Dus dat word morgen weer helemaal gefixt. Nou ja gedeeltelijk want dan komt over 2/3 dagen het bitumen er nog op en een houten hekwerk.
Nee dat is inderdaad echt niet de bedoeling he, zou wel een beetje heeel erg jammer zijn...
quote:yaya1 schreef op 03 april 2009 @ 21:14:

[...]

Nou groot, ze hebben nieuwe kozijnen geplaatst en hebben de muur afgebroken daarboven en dat moest nog opgemetseld worden.

Daardoor is het dak van het dakterras naar de keuken gedeeltelijk open.

Dus dat word morgen weer helemaal gefixt. Nou ja gedeeltelijk want dan komt over 2/3 dagen het bitumen er nog op en een houten hekwerk.Ik als klusleek snap hier niet zo veel van, maar het is dan dus bijna klaar? Als het uiteindelijk dan maar mooi word!
Gw: ik kan nog niet echt wat vinden, maar men, wat een lijst!

Ben hem al even aan het doorspitten, ben al bijna bij de B.. haha..

Erine en Specu: ik moet om kwart voor 7 weg woensdag.. dus graag voor die tijd de uitslagen..

Ik duik zo mijn bedje in.. ben weer eens total loss.. Erg druk gehad op het werk, en dat breekt me nu een beetje op.. Heb snel zere voeten en moeie benen.. Ik sta de hele dag bijna.. pffffff.. wordt nog wat in de zomer met het warme weer.. haha

Slaap lekker iedereen!
Als je de b al gepasseerd bent word het dus geen bok, stond ook tussen de meisjes namen....
Ooh dat schiet op he Yaya!

Slaap lekker Duvel en we gaan voor de sweet dreams he.

Heb nog geen leuke jongensnaam gezien!
de leukste jongensnaam staat er ook niet tussen erine!

En yes, ik heb mijn werk af, dus ik ga zo op huis aan! Staat nog een lekkere salade in de koelkast, dus ga snel fietsen want ik heb honger!
Het klinkt misschien gek, maar ik ben nog niet eens zwanger en ik heb al 3 jongensnamen en 1 meisjes naam.

Heb net gekeken maar mijn meisjesnaam staat in heel 2008 er niet in.

Dat vind ik best leuk eigenlijk. En de jongensnamen 10 en 3 keer.

Verder schiet de verbouwing aan de buitenkant inderdaad al aardig op Erine. En ik moet zeggen als het zo door gaat zijn we voor de zomer klaar. Gelukkig maar want ik wil het eigenlijk af hebben nu.
quote:germanwings schreef op 03 april 2009 @ 21:23:

Als je de b al gepasseerd bent word het dus geen bok, stond ook tussen de meisjes namen....

BOK!!!!

kind is zeker geboren met een sik. aahhhh dat is toch zielig?

Ik vind dat echt sneu als je zo door het leven moet.
ik vind bok ook wel heel zielig en snap ook niet dat de ambtenaar van de burgerlijke stand dat doorgelaten heeft.

Onze jongensnaam staat er dus ook niet tussen in 2008, vind ik ook wel leuk!
Ja leuk he ik vind dat ook wel wat hebben. Toch een teken dat we redelijk creatief zijn. hahah
Bok? Verwijst misschien naar het verwekkings-standje ofzo

Die namen die je 23x over moet lezen en dan nog niet uit kunt spreken vind ik ook vreselijk...

Woensdag kwart voor 7... aai'll bie der!! Jiehooe!! Ik ga voor de streep(-)pies!
baal er wel van dat onze meisjesnaam iets van 200x genoemd is in 2008, maar goed, zoals gezegd daar waren we nog niet helemaal over uit. Wel een goed idee mariss, zo'n namenlijstje, ga ik mss ook maar doen!
Goeiemorgen!

Ik heb ook al lang een namenlijstje in Word staan hoor! Ik vrees alleen dat ik niet echt een hele exclusieve smaak heb en dat al die namen dus ruim vertegenwoordigd zijn in de 2008-lijst...

Het wordt trouwens ook best lastig denk ik om een naam te verzinnen , want 1) man vindt niks leuk en 2) we werken allebei in het onderwijs en bij bijna elke naam weet je wel een student die zo heet. Vind ik niet zo erg hoor. Als het maar niet een hele vervelende student is Maar man vindt dat niks. Zucht.

Trouwens, even wat prive details op internet gooien, vanmorgen waren we even gezellig aan het playen en toen had ik me toch ineens een buikpijn na afloop! Echt zo'n kramperig gevoel. Dat heb ik wel vaker (hoewel, niet zo erg als nu) voordat ik ongesteld moet worden. Zal wel door het samentrekken van de baarmoeder komen. Maargoed, mijn positivisme van gisteren is al weer een beetje aan het verdwijnen...
Oh, ik zit net nog even in de jongensnamenlijst te kijken. zag nog 3 heel erge namen: Bint, Bix en Boef.... je zal je later maar voor moeten stellen met zo'n naam.
specu: dan kan een heel goed teken zijn hoor! Dat had ik ook toen ik net zwanger was!

even van internet geplukt op de vroege morgen:

De sensatie van het klaarkomen kan veranderen als je zwanger bent. Door het orgasme gaat de baarmoeder samentrekken. Dit kan het gevoel van lichte weeën geven. Soms kan het zelfs een beetje buikpijn veroorzaken. Dit kan verder geen kwaad en je hoeft er niet van te schrikken. Alleen als je een verhoogd risico loopt op een vroeggeboorte kan het zijn dat je om deze reden het advies krijgt niet meer klaar te komen.

Bloedverlies

Sommige vrouwen hebben wat last van bloedverlies na de gemeenschap. Dit komt omdat de penis de baarmoedermond raakt. De baarmoedermond is in de zwangerschap extra goed doorbloed en de huid van de baarmoedermond is dunner dan normaal. Hierdoor kan de baarmoedermond makkelijk beschadigen en een beetje (pijnloos) bloedverlies geven. Ook dit is onschadelijk en betekent niet dat je geen gemeenschap meer mag hebben.

Ik kwam vanmorgen al helemaal enthousiast in mijn zomerkleren naar beneden, klaar voor de zon.. doe ik de gordijnen open, alleen maar mist! Getsie..

We gaan zo naar een kraammarkt in het ziekenhuis. Geen idee wat het is, maar mijn schoonzusje wil er perse met me heen.. Ze loopt stage op de kraamafdeling..

Fijne dag iedereen!
Bedankt Duvel! Het kan er dus bijhoren. Fijn om te weten, het voelde namelijk alsof ik heftig ongesteld zou gaan worden... (dat kan natuurlijk ook nog steeds gebeuren).

Hier ook helemaal geen lekker weer! Ik ga zo even de stad in. Heb alleen maar laarzen en als het straks echt lekker weer wordt zijn een paar zomerschoenen natuurlijk wel noodzakelijk!

Veel plezier op de kraammarkt (wat het ook moge zijn )
erg he die namen! ik heb op school bij een tweeling puck en muck in de klas gezeten!

maar ik vind het wel knap dat jullie allemaal namen hebben die gewoon in 2008 helemaal niet zijn voorgekomen! ik weet tot nu toe alleen een jongensnaam en die is toch wel een keer of 70 gebruikt geloof ik... meisjesnaam geen idee.... dadelijk nog even op hyves spieken naar het dillemma van duveltje.

mulan ik heb ook die van predictor gebruikt, en bij mij werkten ze prima. de eerste die ik gebruikte was meteen positief, de volgende dag voor de zekerheid ook nog getest die was negatief, en toen ik een positieve zwangerschapstest had er nog 1 gebruikt (geloofde het eerst niet natuurlijk) en die was ook knal positief.

becky vanochtend werd ik wakker en was ik voor het eerst de afgelopen 2 weken niet misselijk! en nu nnog steeds niet! daar ben ik helemaal blij mee! (en aan de andere kant denk ik meteen weer Huh hoe kan dat dan, is dat wel goed? wat een muts ben ik he, het is ook nooit goed )

leuk woensdagochtend, de pies-date! ik zal er zijn!

specu blijf positief hoor! zoals je ziet in het berichtje van duvel, dat hoeft niks te zeggen of kan zelfs ook een positief teken zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven