Het geheime genootschap van het 2e streepje ;)

29-03-2009 17:02 4928 berichten
Hier issie dan! Zal het schema hier nog even heenhalen.

Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam Sinds DatumBijz.Vakantie

Mexx25Okt.083/08/09Bijna met verlof!sept.

Ik30Dec.0813/09/0920wk echo: alles goed! een meisje!

Maya23Sept.0823/09/0920wk echo: alles goed!18/7-2/8 vakantie: klussen (in huis!!)

Duvel26Nov.0801/10/0920 wk echo: alles goed! Een jongetje!

Charlotte24Nov.0819/10/0920 wk echo gehad, alles goed!

Justdeb25Okt.0819/10/093/7: VK10/8 - 31/8

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.0822/10/09

Fanatic28Nov.0816/11/0920 wk echo: alles goed!

Husky28Dec.08 14/11/0920 wk echo:alles goed! 30/7: VKAl gehad...

party29Jul.0724/11/0920 wk echo: alles goed! 24/7: VK11/8-26/8: Dom.Republiek

Riz26Okt.0815/12/0922/7: 20 wk echo

Thee26Sep.0812/01/1028/8: 20 wk echo!

Yaya27Dec.0802/02/10

GW32Jan.0916/02/10 25/7-1/8: Schier 22/8-30/8:?

Becky30Dec.0817 juli 27/7 - 23/8: Frankrijk

Erine24Dec.0831 juli 27/7: vakantie 28/7: TROUWEN!

Poll30Nov.0830 juli Onderzoeken lopen....15/6 -30/6

Momo31Sept.083 aug

Rainbow30Nov.085 aug 17/6 - 27/6: Turkije

Specu30Nov.08 12/7-30/7: Hongarije

Mariss27Nov.08 Dupheston 3/8 - 24/8: Frankrijk

Annika29Jan.09 28/6 - 15/7: Italie

Mulan33Nov.08 3/7 - 10/7

Kath32Jan.09 Pauze...Aug.

Alle reacties Link kopieren
Ongesteld....

Ben echt teleurgesteld, had het niet verwacht. En zeker niet nu al.....

Erine en Theemuts, hopelijk meer geluk voor jullie!
Marriss, wil je m'n p-dag op 3 mei zetten? :(
Ach lieve specu, dat vind ik rot voor je. Had het niet verwacht gezien je positieve gevoel steeds.

Theemuts: wow wat superspannend! Houd ons op de hoogte.

Leonor: fijn dat alles goed is. En een paar dagen zonder internet red ik echt niet als ik thuis ben! Op vakantie kan ik gelukkig we goed zonder. Als je thuis geen internet hebt,merk je pas hoe vaak je even je email checkt (of het forum of hyves) of even snel iets opzoekt.
He Speculaasje hoe kan dat nou... Das mooi klote zeg... Dikke

Positieve eraan is wel dat je weet dat je weer een cyclus hebt, die niet echt verstoord is... Maar balen blijft het wel...
anoniem_76500 wijzigde dit bericht op 04-04-2009 21:37
Reden: woord vergeten
% gewijzigd
Even voor Specu een dikke knuf. Balen meid. Maar nu weet je zeker dat je lijf 't weer doet. Dooddoener natuurlijk maar ik hoop dat je je er wat aan op kan trekken.
SPECU wat gigantisch Kl*te zeg, dit had ik niet verwacht hoor! Een hele dikke van mij. Echt balen zeg. .
aaah speecertje... maar de boel doet het wel weer. zo moet je het idd maar zien.. hoe kut nu ook.
Nou specu wat K*T. Ik had het helemaal niet verwacht en ik had het je zo gegund. Dikke voor jou meid.
Speculaasje......
ach specu , wel vroeg idd maar wat balen! Op naar de volgende ronde! Ik vind dat jij dan maar voor de eerste baby in 2010 moet gaan van ons groepje hier!

Hier ook internet (en forum) verslaafd, net gezellig een avondje gewii-ed met vrienden maar ik moest toch even kijken of ik wat gemist had....

Voor wat betreft de naam/de letter, dat komt tzt nog wel. Eerst idd maar eens zorgen dat ik zwanger word. Wel vanavond gezondigd..... 2 wijn gedronken. Maar geod, volgens mij is mijn eicel mocht die al bevrucht zijn nog niet ingenesteld dus dan zal die niet zo veel schade oplopen van die 2 wijntejs van vanavond.
Huh?! Sjee, Specu, wat balen zeg! Kan me voorstellen dat je zwaar teleurgesteld bent, ook omdat het zo goed voelde... Ik hoop dat je wat troost haalt uit het feit dat je cyclus blijkbaar weer enigszins op orde is na vorige maand... maar hoe dan ook, het is gewoon hartstikke dikke klote. Dikke voor jou!

Trusten leedies, tot morgen straks! (wij net terug van een verjaardag en gaan nog even borrelen en filmpje kijken, dus wordt een latertje denk ik... ach lekker toch, morgen hoeven we niets! Nog even genieten van het uitslapen zolang het nog kan )
evening ladies!

Specu, verdeuri!!!

hier moet ik iemand echt gaan verleiden, want veel drankjes op, ppppf mannen
Goedemorgen!!

En en en theemuts??? Mogen we al juichen .

*gaat aan het werk*.
anoniem_76687 wijzigde dit bericht op 05-04-2009 08:24
Reden: .....
% gewijzigd
Goedemorgen!

Specu: balen meid! Maar ik ben het helemaal eens met de andere dames: wel fijn dat je cyclus weer een beetje op gang is.. Maar toch blijft het balen..

Theemuts: spannend!!
specu balen zeg, en dat terwijl je er zo'n goed gevoel over had, shit...

theemuts waar ben je? ik duim voor je!! spannend!!

gelukt om 'm te verleiden becky ?

rainbow het is gisteren inderdaad goed gegaan! ik was er helemaal blij mee! maar toen werd ik vanochtend wakker en was het gewoon weer terug....

leonor dat lijkt me ook niets dat je gewoon vast alles aan iedereen vertelt, incl. de naam!
Waarom zijn bij mij die testen nou steeds vaag!!!!

Er staat een streep, maar voor ons te vaag om te juichen...

de voirge zwangerschap kon ik ook pas echt positief testen op dag 4... Het blijft nog even spannend zolang ik nog niet ongesteld ben... Ga dinsdag weer een test doen... Willen jullie dus nog even heel hard duimen voor me
het is helaas niet gelukt hem te verleiden, vrijdag positieve ovutest, toen gesext, gister niet en vandaag weer wel denk ik. Hopelijk werkt het nog wel allemaal.

theemuts, en en en en?
Zal zeker heeel hard duimen hoor, maar een beetje voorzichtig juichen mag niet ?? . Want ehm een streep is toch een streep !!
*Duimt heeeeeel hard voor Theemuts*

Hier alles okee, ben alleen kots en kotsmisselijk... blijf maar boeren (bah) hoef tenminste nog niet boven de pot te hangen maar af en toe scheelt het niet veel
theemuts, een streep is een streep! Maar op jouw verzoek wil ik best nog even doorgaan met duimen hoor!

En becky, bespringen die man! Voor het te laat is!

Succes voor de ziek, zwak en misselijke zwangeren, hopelijk trekt het allemaal snel weg!
Ja dat weet ik, maar ik durf nog niet te juichen... Pas als ik een duidelijke test in mijn handen heb, ga ik juichen... Merk in ieder geval nog niks of er een ongesteldheid aan zit te komen...
snap wel dat je je nog onzeker voelt theemuts, het leifst wil je natuurlijk gewoon een dikke vette streep (en als het zou kunnen ook maar meteen een echo met kloppend hartje zodat je daar ook niet meer over hoeft in te zitten). Maar hcg verdubbetl zich realteif snel, dus idd over een paar dagen nog eens testen, is het vast meteen knalpositief!
Ik hoop het GW... Slecht voor mijn hart dit hoor!!!!
ook slecht voor de onze...... ik zei bij het opstaan al tegen man, nu snel even vivadames kijken, kijken of theemuts zwanger is....
Sorry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven