Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 16 augustus 2019 om 21:54
Precies. Het is debiel gedrag, maar buiten het forum, dus waar slaat dat staffen en bestraffen dan op?Betty_Slocombe schreef: ↑16-08-2019 20:24Gestoord gedrag, maar ik heb liever dat dat dan blijft staan. We zijn hier allemaal volwassen, dus we kunnen het heus hebben én je weet gewoon gelijk wat je met zo iemand moet verder. Ik snap de neiging van mods om dit forum in een soort lalaland met alleen fijne gezelligheid te veranderen niet echt.
Maar goed, ik bezin me op een volgend reltopic.

vrijdag 16 augustus 2019 om 22:06
vrijdag 16 augustus 2019 om 22:07
En ik mag dus niks over mijn broer schrijven. Vanwege het verboden z-woord.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 16 augustus 2019 om 22:10
Ik vind dat het behoorlijk uit z'n verband wordt getrokken. Die zelfmoord-opmerking was gewoon niet ok, het is niet normaal om te zeggen dat een zelfmoord net goed was. Ik snap wel dat dat gestart is, en dat de mods dat te ver vonden gaan.
Dat wil niet zeggen dat zelfmoord een verboden woord is. Je mag alleen niet hier op dit forum aankondigen dat je dat nu gaat doen, en je mag niet zeggen dat je blij bent dat iemand zelfmoord heeft gepleegd. Zo onduidelijk is dat toch allemaal niet?
Dat wil niet zeggen dat zelfmoord een verboden woord is. Je mag alleen niet hier op dit forum aankondigen dat je dat nu gaat doen, en je mag niet zeggen dat je blij bent dat iemand zelfmoord heeft gepleegd. Zo onduidelijk is dat toch allemaal niet?
vrijdag 16 augustus 2019 om 22:17
En je mag niet bespreken dat je wel eens zelfmoordgedachten hebt.Marana schreef: ↑16-08-2019 22:10Ik vind dat het behoorlijk uit z'n verband wordt getrokken. Die zelfmoord-opmerking was gewoon niet ok, het is niet normaal om te zeggen dat een zelfmoord net goed was. Ik snap wel dat dat gestart is, en dat de mods dat te ver vonden gaan.
De opmerking van madelief030 was wat mij betreft ongehoord, maar niet banwaardig.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 16 augustus 2019 om 22:18
Helemaal eens!Marana schreef: ↑16-08-2019 22:10Ik vind dat het behoorlijk uit z'n verband wordt getrokken. Die zelfmoord-opmerking was gewoon niet ok, het is niet normaal om te zeggen dat een zelfmoord net goed was. Ik snap wel dat dat gestart is, en dat de mods dat te ver vonden gaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 16 augustus 2019 om 22:18
Ze zei niet dat het net goed was. Ze zei dat het niet had gehoeven.Marana schreef: ↑16-08-2019 22:10Ik vind dat het behoorlijk uit z'n verband wordt getrokken. Die zelfmoord-opmerking was gewoon niet ok, het is niet normaal om te zeggen dat een zelfmoord net goed was. Ik snap wel dat dat gestart is, en dat de mods dat te ver vonden gaan.
Soms kan je heel blij voor iemand zijn dat ie zelfmoord heeft gepleegd trouwens.

vrijdag 16 augustus 2019 om 22:31
Ik bedoel vooral: trol als iemand provoceert, trol als iemand overduidelijk zit te liegen, niet een eenduidige definitie dus.
Ik vraag me ook af hoe ze dat bepalen: ik ken nog wel een paar forummers die hun mening nogal provocerend brengen, maar die worden niet geband.
David Dunning
David Dunning