Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 17 augustus 2019 om 07:46

zaterdag 17 augustus 2019 om 10:28

zaterdag 17 augustus 2019 om 10:35
Calamitycat schreef: ↑17-08-2019 10:28Een zekere wild om zich heen slaande forummer noemt mij achterlijk waarop ik reageer dat diegene best een sneuneus is en daarvoor krijg ik een waarschuwing? Beetje flauw, vinden jullie zelf ook niet?
Ik vind het wel terecht aangezien je zelf ook erg aanvallend/agressief bezig was

zaterdag 17 augustus 2019 om 10:46
Ben het hier helemaal mee eens viva! Ik zat middenin die discussie en terwijl de andere forummer abnormaal agressief reageerde en reacties uitlokte, krijgt c.cat een waarschuwing om dat ene woord dat niet eens een scheldwoord is?Calamitycat schreef: ↑17-08-2019 10:28Een zekere wild om zich heen slaande forummer noemt mij achterlijk waarop ik reageer dat diegene best een sneuneus is en daarvoor krijg ik een waarschuwing? Beetje flauw, vinden jullie zelf ook niet?
Ik wil jullie even adviseren om meer van dat topic te lezen om de toon te ervaren en DAN pas een oordeel te vellen
sue-heck wijzigde dit bericht op 17-08-2019 10:53
Reden: Bij nader inzien laat ik mijn mening gewoon staan
Reden: Bij nader inzien laat ik mijn mening gewoon staan
0.08% gewijzigd
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
zaterdag 17 augustus 2019 om 10:50
zaterdag 17 augustus 2019 om 10:51
Oh het klopt dus dat het wel eerst op het cm topic stond? Ik dacht al...

Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog

zaterdag 17 augustus 2019 om 10:52
Ja, idioot gedoe.

zaterdag 17 augustus 2019 om 11:00
Ik heb het uitsluitend over een kat gehad, verdraai het niet met een gevaarlijke pinda allergie of dodelijke wespen allergie om hier alsnog je gelijk te halen omdat iedereen dan automatisch oooh wat errug ze vind dat je gewoon pinda's moet eten??gaan roepen en jij weer blij bent.
zaterdag 17 augustus 2019 om 11:03
Volgens mij zit er een mod finaal in de stress nu.
Help! Ik moet alles verplaatsen!
Shit! Nou wil er ook nog iemand op anoniem. Nou, die wacht maar effe.
Nee hè, iemand moet een ban. Zo, gemeld.
Fuck, vergeten echt te bannen

Hellup!!
There is always something happening, and it's usually right now