Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
*Coldplay is op de radio: Vida la Vita, fantastisch nummer*

Beng, meidje, toch ongesteld geworden. Ik had ergens toch een soort stille hoop...

Caatje, het wordt wel spannend zo hoor, je moest eens weten hoe vaak je in mijn gedachten bent...

Sproet, het schiet al op he? Helemaal leuk, jullie zijn zo'n romantisch setje heb ik de indruk. Oh ja, schoenen die niet lekker zitten zou ik niet aantrekken op je bruiloft hoor, tenzij het oprekken echt gaat werken, maar een vriendinnetje is met zere voeten getrouwd zeg maar, en die werd daar echt wanhopig van. Ik ben trouwens heel jaloers op alle winkels bij jou in de buurt, hier in het durpse is in dat opzicht weinig te beleven. Ik bestel wel veel op Internet, maar stuur vrijwel alles weer terug, want het valt bijna altijd tegen.. :(

@Mien, toch nog 4 dagdelen ipv 7. Op een hele maand is dat trouwens niet heel erg veel, maar waarschijnlijk meer dan genoeg naast een studie. En goed dat je geslaagd bent, ik zoek al zoooo lang naar leuke positiekleding, word er gewoon moedeloos van...

@Neem, wat een stompzinnig stukje inderdaad in de Viva. Snap je toch niet?

@Pien, hoe was je werkdag? Je klinkt druk, maar wel leuk druk!

@Elev, wat heb je toch een leuk werk!

Hier weer een drukke dag. Vanmorgen op babykamer-jacht, maar wat een zooi is er te koop zeg. Totaal geen gevoel voor stijl hebben ze bij Ga rdo. Wat een kutzaak. Zo. Sorry hoor. Maar goed, morgen maar even bij de Prenatal koekeloeren. Vanmiddag echt superlekker gelunched met vriendin op het strand, ondanks het weer, want dat viel na gister wel tegen. Net nog even naar de kinderboerderij geweest met Lief en mini en dat was erg knus en gezellig. En nu lig ik echt weer volledig afgepeigerd op de bank, mijn god, wat ben ik moe.

Oh ja, ik zat me laatst nog af te vragen waarom ik minder op het forum ben de laatste tijd, maar dat komt toch vooral omdat ik een geweldig boek aan het lezen ben: "De eenzaamheid van de priemgetallen" van Paolo Giordano. Fantastisch en meeslepend. En gebaseerd op 2 personages met hun eigen traumatische jeugd en de invloed op het heden daarvan. Zo mooi en echt. Dus vandaar :-)
Zooo tante Pinda is ook weer van de partij.

Best lekker gewerkt ondanks het onschappelijke uur. Ben nu wel weer erg gesloopt.

Voor wie het ook alweer vroeg, ja we doen flink ons best (sinds dinsdag al volgens mij) deze maand. Maar door die rare ovu testen ben ik een beetje in de war en heb ik minder hoop zeg maar. Maar goed het zou zo maar kunnen. En zo niet dan is het voordeel dat het niet rond de feestdagen geboren wordt.

Wat dat inleiden betreft, dat klopt inderdaad. Vriendinnetje van mij hebben ze ook behoorlijk lang laten waggelen. Ik vond het dat erg vreemd maar blijkbaar is dat normaal (hoewel het wel per ziekenhuis/vk verschilt dus Caatje hopelijk heb je mazzel mocht het zo ver komen).

Moet nu even eten straks meer....
Beng ook lekker gewinkeld lees ik! Fijn hè, als je kunt slagen in de uitverkoop. Dan krijg je meer voor je geld.

Duft, ook ik ben jaloers op jouw strand-dichtbijheid! Lijkt me heerlijk als het zonnetje schijnt, lekker wandelen, ijsje eten, de zeelucht diep inademen... Ik het strand en de zee.

Pien, lekker gewerkt vandaag? Bij mij was de dag na die heule positieve test ook weer een ieniemini licht streepje trouwens hoor, dus maak je geen zorgen. I got pregnant too.

Chiek, super balen van de pijn die je steeds hebt. Ik hoop echt dat de fysio nuttig is voor je. En anders misschien net zo'n ding als Luus kopen?

Laal, hoe gaat het?

Mardie ook al zo druk!

South, dat Grey's Anatomy spel voor de DS was helemaal niet zo geweldig. Het was wel grappig om te spelen maar geen uitdaging ofzo.

Elev, hoe gaat het met de Berlijnbaby symptomen?

Sproetje, ik zou het zeker erg op prijs stellen als je de naam van die knakkert op de groep zou willen zetten. Misschien scheelt het wel bakken met geld ivm wat we tot nu toe hebben gezien.

DD, ik kende dat plaatje al. You gotta love Geneeskunde.

De dementie slaat trouwens echt keihard toe hier! Niet alleen moet ik zes keer terug lezen om te zien wie nou wat geschreven heeft, ook vroeg ik vandaag 3 keer aan Minieman of ik nog moest pinnen (wat dus niet zo was). Minieman vindt het wel grappig, ik een tikkie minder...
Is ik weer.

Jeetje Sproet wat vervelend dat vroege wakker worden. Dat lijkt me niet bevorderlijk voor je gezondheid en gemoedstoestand. Wel fijn dat je een middagdutje hebt kunnen doen.

Minie wat fijn dat je toch nog wat werk hebt weten te bemachtigen. Tja al die leuke nieuwe broeken moeten toch ook betaald worden.

Het weer liet inderdaad te wensen over. Het was ook nog best koud in het durp van Elev. Maar lekker buiten gelopen en genoten van vooral mensen (lees: kleine kinderen).

Inderdaad waar is Laaltje? Hopelijk heel hard aan het knuffelen met Laalman.
Het was koud he vandaag! Flinke tegenvaller na de zomerse dag van gisteren. Vanmorgen ook een meisje bij de supermarkt, was helemaal teleurgesteld dat ze geen teenslippers aan mocht van 'dr moeder. Ze kwam haar beklag doen bij Beng-man. Ik was nl. naar supermarkt 2 voor de dingen die bij nr. 1 uitverkocht waren en hij zat op het bankje te wachten tot ik naar buiten kwam. Werd hij belaagd door een klein meisje, hahahahaaha. En hij had een hondje gescoord om op te passen. Moesten we wachten tot het oude dametje weer buiten was om haar hondje te retourneren.
Hihihihi goed verhaal Beng! Klinkt alsof Bengman zich goed vermaakt heeft tijdens het wachten.

Ik was lekker op tijd wakker. Ben beetje aan het opruimen, schoonmaken en dingetjes voorbereiden voor de visite vanmiddag. Ben er nog niet helemaal uit of ik zo nog even ga sporten.

Ik heb een soort van activiteitswoede en schoonmaakwoede!
Dag meisjes! Ik ga eerst eens even goed bijlezen, want dat heb ik de afgelopen paar dagen niet gedaan...tot straks!
Hey Laaltje is er weer! Gezellig!!!!
Bengman heeft een enorme aantrekkingskracht op kleine kinderen, dieren en ouderen Ik denk dat ik mezelf in de categorie klein kind plaats (hoezo probleem met leeftijd? )

Hier ook druk aan de poets. Vanmiddag visite. Dan krijg ik ineens huishoudelijke neigingen. Ik zou vaker visite moeten krijgen. Ben er ook achter dat man wel schoonmaakt, maar echt voor het oog. Vorige week had poes gespuugd. Zo vanaf de krabpaal naar beneden. Man heeft de krabpaal schoongemaakt en op zijn manier druk schoongemaakt. Hij vond het iig een prestatie van dusdanige grootte dat het mij werd verteld toen ik thuiskwam uit het werk. Ik ben nu iets minder trots, want heb nog een restje gedroogde kost van de modem af kunnen poetsen en nog wat vergeten plekjes. YUK.

Verder ben ik de pootjes van de bank aan het afsoppen, de plinten waar de vieze modderige tennisballen van de hond tegenaanrollen - die van mij niet mee naar binnen mogen.

Man is op pad met zijn fototoestel. Hij is gevraagd om een fotoreportage te maken. Serie portretten van de kleinkinderen op plaatsen die veel voor opa & oma in kwestie betekenen. Wel leuk dat hij gevraagd is vind ik!

Ik ga even snel al mijn poetsdoeken in de wasmachine doen. Heb er geloof ik al zo'n 10 versleten.....gisteren waren we nl. ook al druk. Keuken uitgesopt, oven schoongemaakt, koelkast etc. Grooooooooooote schoonmaak hier. Heb zelfs de kraan in het toilet en het fonteintje ingepakt met in azijn gedrenkte doeken en vannacht laten weken. Alle kalkaanslag is weg nu en het blinkt je tegemoet.
Goedemorgen Laal!
Oh Beng hou op nu voel ik me vreselijk lui. Jouw schoonmaakwoede is nog sterker dan die van mij.
Whahahaaha, gelukkig heb ik het maar 1x per jaar Ik ben zoooooo'n slechte huisvrouw
Goedemorgen!!

Mini Chi zit er nog. Tjonge, ik hou jullie meer op de hoogte dan familie en vrienden zeg. Maar voel me gewoon schuldig om niks te laten horen.

Ik baal wel van het weer hoor. Bah! Dit had ik niet besteld. Vind het ook zielig voor manlief. Heel de week moeten werken met dat mooie weer en nu is ie vrij en helaas...

Laal: Hoe istie?? Lekker weekje gehad met manlief weer veilig thuis??

Beng en Pien; wat zijn jullie goed! Ik moet zeggen dat ik erger ben. We hebben hier de ramen (alleen beneden) pas 1 keer schoongemaakt in de 4 jaar dat we hier wonen. Keuken nog nooit echt. Maar heb een lichte keuken en gisteren eens een doekje met schoonmaakspul over de koelkastdeur gehaald want zag wat vlekken. En wat blijkt? Onze keuken is veel witter dan ik dacht.

Misschien ga ik de rest van de kastjes van de week nog wel doen. Eens zien of ik zin heb.
Elev…balen dat je weer ongesteld bent geworden! Voor de zomer meid…die houden we er echt in! Goed dat je nu testen gekocht hebt om je eisprong te bespeuren, kan me voorstellen dat je er eerst niet aan wilde, maar misschien kun je nu iets gerichter vrijen.

En wat klinkt je verhaal over je mini-vakantie leuk!

Luus/Sproet…wat jullie schreven over het zwanger zijn…ik herken dat niet zo. Al ben ik de eerste die zal zeggen dat het bij mij (op dit moment in ieder geval) allemaal goed verloopt. Natuurlijk heb ik ook wel zo mijn ongemakken, maar dat is niet te vergelijken met jullie bekkenpijn. Wat dat betreft kan ik me voorstellen dat het voor jullie mooi is geweest en dat je graag je kindje wilt vasthouden.

Neem/Pien…en van jullie kan ik me dan weer heel goed voorstellen dat het allemaal zo’n ver-van-je-bed-show is…ik sprak ook altijd over “als ik ooit zwanger raak” en nu is het dan ook zo! En dat is een heerlijk gevoel, er klopt gewoon nog een hartje onder mijn eigen hart. En dat gevoel gun ik jullie ook enorm! Dus daar ga ik heel hard voor duimen!

South…ik ben ook al twee keer bevallen in mijn dromen…appeltje-eitje! Ik teken er voor! Maar op de een of andere manier heb ik het idee dat het beeld in mijn dromen een beetje geromantiseerd is…

Hahaha…jullie zijn echt lief! Ik heb Laal-man inderdaad veel en heel lang vastgehouden. Hij was inderdaad de dag na zijn thuiskomst heel de dag vrij, meestal wel hoor als hij lang gereisd heeft…

Chiek…je laatste echo voorlopig! Gelukkig heeft Chiek-mini zich goed laten zien…kun je daar hopelijk op teren de komende weken…wat is nu de volgende echo? De 20-weken echo alweer?

Ik heb trouwens ook nog een paar ovulatie testen liggen hoor…het zijn er niet zo heel veel meer, maar op dit moment doe ik er toch niets mee en waarschijnlijk voor de “houdbaarheids-datum” ook niet…ik stuur ze met alle liefde op hoor!

Bengal…wat verdrietig dat je man zo sip is! Goed dat jullie er toch een leuke dag van hebben gemaakt, fietsen in de zon en dan een hapje eten!

Caatje…inderdaad heel spannend als de verloskundige je al gaat vertellen wanneer je moet bellen enzo! Ik moet nog 4 pagina’s bijlezen en ben zo benieuwd hoe het met je is!

Pien…beter laat dan nooit…nog gefeliciteerd met je lief!

Oeh Chiek…wat een nieuws bij de fysio…daar zit je niet op te wachten…nooit niet, maar zeker niet zo vroeg in je zwangerschap! Ik kan me indenken dat je er tegen op zit om het te vertellen tegen je leidinggevende…Maar je moet echt voor jezelf kiezen hoor! Je moet echt nog heel wat weken en dan moet je gewoon luisteren naar de fysio en bovenal je eigen lichaam. En weet je wat het is…werk is maar werk. Het klinkt heel simpel en zo voel je het waarschijnlijk niet…zo voel ik het zelf ook niet namelijk…maar jij en je kindje gaan uiteindelijk altijd voor. Zelf maak ik me ook altijd druk over mijn werk “wat als dit en dat” en “hoe moet dat dan…”, maar als het er echt op aankomt dan gaat mijn (toekomstige) gezin altijd voor! Werk is op dat moment dan maar werk…Op mijn werk kunnen ze er van uitgaan dat ik altijd mijn best doe, maar als ik uiteindelijk zou moeten beslissen tussen mijn eigen gezondheid of dat van mijn kindje…dan weet ik het wel.

Mien…wat leuk dat je het kamertje binnen hebt!

DD wat leuk dat je al aan het shoppen bent geweest voor jezelf! Wees maar trots op je buikje hoor!

Ooooh Caatje wat maak jij het spannend! Zou het…je slijmprop verloren?

Pien…wat lief dat je man helemaal emotioneel werd van je cadeau! En ik sluit me helemaal aan bij alle yells voor jullie paaskindje hoor!

Elevje…ik heb geen dipje hoor lief! Ik ben van de week lekker met man bezig geweest in het kamertje en dergelijke…maar af en toe merk ik toch echt wel dat ik 22 weken zwanger ben en dan ga ik gewoon languit op de bank!

Sproetje…balen van je nachtelijke escapades zeg…! Maar ik smelt wel helemaal weg bij je trouwverhalen…wat spannend allemaal! Wat trouwens ook hele mooie poeder is…ik heb van die minerale poeder. Het lijkt een dikke laag die je er op smeert, maar na een paar minuten trekt het helemaal gelijk met de eigenlijke kleur op je gezicht, ik vind het in ieder geval heel mooi! Weet je trouwens al wat je met je haar gaat doen? Jammer dat ik die cursus nog niet heb gedaan, ik had je graag willen helpen (als je me dat toe zou vertrouwen natuurlijk)…

Beng…dikke knuffel!

Duft…jammer dat je nog niets hebt kunnen vinden qua kamertje…ik weet natuurlijk niet wat jullie smaak is, maar ik vond bij de Pr*natal wel een paar leuke kamertjes staan!

*Even geen smileys hoor, ben allang blij dat ik dit allemaal getypt heb...geen zin meer om na te lezen haha!*
Zo en nu even ego...vandaag 22 weken Afgelopen paar dagen zijn we ook druk geweest is huis en dat kost vooral mij nogal wat energie...gisterenavond was ik gewoon helemaal in tranen omdat ik een beetje te veel gedaan had...

Afgelopen vrijdag was ik lekker vrij...'s middags ben ik lekker in het zonnetje gaan zitten en even lekker gewandeld...

En ik heb nog zeer heugelijk nieuws! Ik heb geen tiet van jullie meer nodig...sinds gisteren ben ik de trotse eigenares van 3 nieuwe BH's...maat C75!!! Ik heb het gisteren even laten opmeten en een B kreeg ik wel aan, maar zat niet echt lekker...toen een C...ik heb heel hard gelachen omdat ik dacht dat ik er in zou verzuipen...maar het zat mooi! Zelf die mevrouw van de winkel was plaatsvervangend blij voor mij en zei "leuk he, nu kun je lekker een C aan"...

Oh ja, ik wilde toch van de metallic verf in de babykamer...nou dat gaat helaas niet lukken omdat de muur waar het op moet de verf niet kan hebben...Even jammer...dus nu moesten we een nieuw kleurtje uitzoeken. Dat is gelukkig gelukt! Hele stoere kleur blauw...geen babykleurtje...maar ik zal t.z.t. uiteraard wel foto's maken!

Nu lekker F1 aan het kijken, mijn lekkere ding rijdt op dit moment op de eerste plek!
Jeej Laal heeft een C!!! Gefeliciteerd meid.

Jammer van het kleurtje op de muur, maar wat je nu hebt klinkt ook heel erg leuk. En je bent gewoon al 22 weken, dat gaat zo snel bij jou! Je loopt op de dag af 5 weken voor op mij, ben vandaag 17 weken.

Beng, Pien, ik word moe als ik jullie lees... Wat een gepoets! Zo actief. Wij hebben hier ook nog nooit de ramen gezeemd eigenlijk, is toch een huurhuis. Dan ben ik gelijk minder bezorgd om de looks. Kunnen nog naar buiten kijken, dus dan vind ik het best. Natuurlijk houden we wel de keuken, wc en badkamer schoon. Dat is gewoon goor als je daar in moet zitten.

Ik zit hier lekker in mijn pyjama, heb wel gedoucht en schone pyjama aan maar ga me vandaag niet aankleden. We hebben ontbeten en lekker gekletst in bed. Minieman is de vogelkooien aan het schoonmaken en daarna gaan we een spelletje doen denk ik. We hadden naar het park willen gaan vandaag, maar helaas is het weer er niet naar.
Goedemiddag!

Ik kom heerlijk net uit bed rollen en zit nu met een bakkie koffie aan de laptop. Beetje jammer dat er nog geen enkele steen in onze tuin ligt... Als het goed is hebben we over drie weken wel een tuin!

Yeah!!! Laal, een cup C!! Hoera! Heb je nou ook niet, als je voorover buigt dat je borsten op je buik komen te leunen?? Hihi, ik vind dat een erg grappig gevoel, maar dat had ik geloof ik al eens eerder verteld.

Nog geen Chi-baby lees ik... prrrr het wordt steeds spannender!!

DD en Minie lekker geshopt lees ik! Leuk leuk!

Lief gaat vandaag de trap weer verven en ik ga lekker chillen. Ik denk een potje world of warcraft spelen. Ik dacht ook aan schoonmaken hier...maar bij nader inzien...nehhhh toch niet!

Het is hier trouwens lekker weer!! Hele strakke blauwe lucht en lekker zonnetje...mmmm
Oh ben nu 24w,2d... nog twee weken en het voelt alsof ik dan weer een soort grens gehaald heb: actief beleid bij een eventuele geboorte.

Eigenlijk gaat het best snel he? Laal alweer 22 weken, Minie alweer 17 weken!
Minie, voel je al iets??

Mijn kind was gisteren heel de dag erg druk en ik merk toch echt dat het steeds sterker wordt. Het zijn nu soms echt trappen. En als het zich omdraait (althans dat vermoed ik) dan voelt het erg gek... bijna een irritant gevoel soms.
hey lieve skatten!

Ik had mezelf even een laptop-verbod opgelegd, omdat ik steeds zo duizelig was en ik wilde even weten of dit nog een na-sleepje was van de whiplash (en dus slechte houding achter laptop) of dat dit zwangerschaps-gerelateerd was. Ik denk het laatste, want het laptop-verbod heeft niet echt geholpen. Wat meer suiker trouwens wel, of zou het de roosvice ferro zijn geweest... Ik weet het niet, maar ik voel me weer goed.

Ik heb nog niet alles bijgelezen, maar wat chicaatje betreft...

Ik las ergens dat je darmen een paar dagen voor de bevalling heel vreemd kunnen gaan doen, door de hormonen die je nodig hebt om te gaan bevallen... dus wie weet....

Beng, wat shitty dat je ongesteld bent geworden, maar inderdaad je lijf werkt gelukkig. Always look at the bright site...

Mien, jammer dat het spel tegen viel. En wat een grap dat de dementie ook zo toe is geslagen bij jou. Ik ben ook steeds van alles kwijt... ik heb het in mijn handen, draai me om en weet het gewoon niet meer te vinden.... Ook zo leuk... boodschappen doen. Ik loop naar een rek, sta ervoor en weet niet meer wat ik ging pakken.. hahaha

Overigens las ik laatst dat zwangerschapsdementie niet bestaat... nou... wat heb ik dan?!?!

Lalie, er is ook verf die je over de laaggekleurde verf heen kunt doen, met een soort van metalic glans. Heb je die ook bekeken? Dat is niet van dat merk met al die kant en klare metalic kleuren, zoals maan en zon enzo, maar van dat andere merk (de namen van de merken weet ik dan weer niet i.vm. de bovengenoemde dementie) Wat goed van je Lalie, dat je zaf en te lekker languit gaat op de bank. Neem maar lekker je rust!

Ik hoor iedereen over schoonmaak woede... heerlijk! Een echte voorhaarsschoonmaak. Ik zou graag ook willen schoonmaken, maar hou mezelf in... veel te bang voor harde buiken. Het gaat namelijk de laatste dagen echt supergoed en dat wil ik zo houden. Ik ga nu dan ook weer even bijslapen!
Luas, grappig he, dat bewegen. Ik had gister na een paar dagen weer wat suiker gegeten en tsjonge, ik ben de hele nacht wakker geschopt! Maar het is zoooooooo leuk!

En wat gaat dat inderdaad allemaal snel zeg... alweer 17 weken voor minie....
Luaska, jullie gaan dus ook nog aan de tuin werken. Bij ons moet er nog best heel veel gedaan worden, maar we hebben dan ook een behoorlijk grote tuin. Gelukkig is het gazon in de achtertuin helemaal af en klaar voor een kleed met een baby erop... en natuurlijk de kraamvisite er om heen... Lijkt me heerlijk... laat dat mooie weer van afgelopen vrijdag maar weer doorkomen....
quote:Luaska schreef op 05 april 2009 @ 12:17:

Yeah!!! Laal, een cup C!! Hoera! Heb je nou ook niet, als je voorover buigt dat je borsten op je buik komen te leunen??

Jaaaahhh dat heb ik nu ook sinds een paar weken...de eerste keer had ik echt zoiets van "huh, wat heb ik nu weer aan m'n lijf hangen" maar het waren gewoon m'n eigen borsten! Ik vind m'n borsten trouwens nog steeds niet groot hoor, maar het zal dan toch wel een stuk voller zijn...

Mien...het is hier mooi weer hoor...vreemd dat het bij julile dan niet lekker is.

Ik heb gisteren ook heel veel gepoetst in huis en dat was schijnbaar toch een beetje te veel van het goede...vandaag nog wel wat, maar wel ietsje rustiger...

Ik heb het idee dat Luus ook veel verder is dan ik, maar dat scheelt nog geen 3 weken en wij dan 5 weken Mien. Het ligt eigenlijk allemaal best wel dicht bij elkaar...zo rond juli/augustus hebben we hier spannende weken voor de boeg. En dan zijn de eerste van ons (Caatje en Sproet) gewoon al mama!
quote:south schreef op 05 april 2009 @ 12:25:

Lalie, er is ook verf die je over de laaggekleurde verf heen kunt doen, met een soort van metalic glans. Heb je die ook bekeken? Ja hebben we ook bekeken, die verf kan alleen over muurverf...en de muur die moeten verven kan weer geen muurverf hebben...Maar al met al zijn we nu ook heel blij met de kleur die we hebben! Al is het wel jammer dat ik heel m'n idee heb moeten aanpassen, maar het gaat zeker wel mooi worden!
Luus, ik voel nog niets volgens mij. Laatst had ik dus 's nachts dat ik dacht: misschien... En net had ik weer een apart gevoelletje wat wel eens iets zou kunnen zijn, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.

We gaan trouwens deze week nog een echo laten maken, ook al is Minieman het er nog niet zo mee eens. Ik heb toch niet voor niets geld voor veel echo's apart gezet?!

En ik wil eigenlijk gewoon graag weten wat voor smaakje we krijgen, heb geen zin om nog helemaal tot eind april te wachten. En ik wil wel weer eens binnen spieken, heb met 13 weken en 1 dag nog even mogen kijken maar daarna niet meer. De laatste fotootjes die we hebben zijn zelfs van 12 weken en 1 dag! Duidelijk tijd voor een nieuwe echo.

South, wat fijn dat het de laatste dagen zo goed gaat! Doe maar lekker rustig aan hoor, als dat beter is voor jou en de kleine.

Heb gister trouwens van die W*leda buikolie gekocht, vandaag voor het eerst gebruikt. Trekt wel lekker snel in, dat is fijn. Ben benieuwd wanneer mijn buik echt gaat groeien.

Stond vanochtend op de weegschaal en ben nu in 17 weken tijd 2 kilo AFGEVALLEN. Zo raar... Maar goed, ik heb ook geen reservevet nodig, dat had ik al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven