zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
cons

recup is gewoon de afkorting van recuperatie :-) Dat gebrijken we hier altijd.

Wat spannend zeg, de kans zit er dik in dat je zwanger bent lijkt me!

@stefanie

het komt voor jou ook steeds dichterbij! de kamers gaan inrichten kan al een stap in de goeie richting zijn. Misschien kan hij het zich dan allemaal veel beter gaan voorstellen!

@LONDON

jipiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee goed gedaan!!!!!!! super! weer eentje erbij!

en ik ben ook naar de kapper geweest, mijn oog was ontstoken, het kan gewoon niet meer stuk!
Hallo Dames,

Kom net thuis en denk nog ff viva... hoe bedoel je obsessie??

Nog steeds niets hier dus morgenochtend testen, maar niet zo vroeg :-) Ik hoop dat al die knoflook geen invloed heeft, want we hebben net de shaormazaak bezocht :-) Ik heb nu al dorst....dus dat word een fles water mee naar bed.

Jullie horen mij morgen.... either way....
goeiemorgen!

Hahaha ik ben de eerste!! Wat een belachelijk tijdstip op zondag,maar ja er moet gewerkt worden!

Londen! Van harte met je zwangerschap,wat heerlijk voor je zeg! En dat al zo snel! Geniet ervan! En als dat extra testje nodig is voor je gevoel,moet je dat gewoon doen!

Nog ander NOD-ers???

Nata hoe is het met jou?

Jij gaat morgen naar de VK Lilith? Succes ermee!

Prettige dag allemaal,hoop dat het snel 15.30uur is!!! Heb erg slecht geslapen...pffffffffff
Goedemorgen hier ook al wakker...maar ga er zo nog even in..kindjes gaan zo naar oma en opa aan de overkant jihaaa lang leve opa en oma!!

Ik was er al bang voor hoor dat ik te vroeg zou zijn voor de testende dames!!!

Nou tot straks dan maar!!
hha lil te vroeg voor de testende dames? weet je nog hoe vroeg ik mijn testjes deed hihi

maaruh 10 uur is wel belachelijk hoor dames SCHIET OP EN PLAS OP HET STAAFJE!!!!!!

hou ons toch niet altijd zo lang in spanning !!! hihi
PROFICIAT LONDON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waar zijn de andere testende dames ???
nou dit duurt wel erg lang hoor !!!! maar we wachten af...
iemand trouwens nog iets van arucamba gehoord, ik heb haar nod namelijk nog op februari staan, betekent dat ze al bijna 2 maanden niet is geweest.....
Kom op meiden, testen!!!! Joy???????? Al getest? Ik denk nl dat je gewoon ook zwanger bent!!!

Ik heb gisterenmiddag toch maar 2e test gedaan, haha! weer enorm positief. moet wel af en toe kijken naar die staafjes om het te geloven.... werd vanmorgen wakker en dacht; ik ben zwanger! zo raar dat het in mijn lijf gebeurt! hou nog enorme slag om de arm voor als het mis gata merk ik wel hoor. vriend is helemaal blij en is enorm knuffelig en aanhankelijk. zo schattig! nu is het nog ons geheimpje!!! geweldig. probren het nog 3 weken zo te houden, dan evt familie en goede vrienden vertellen. kijken of het ons zo lang lukt...

verder last van borsten (voelen als enorme blauwe plekken) en uitgeput. veel plassen deed ik altijd al....nu dus ook.
londen, appart is dat he, en het voelt zo raar, ik kijk nu nog steeds af en toe na die testen en denk jaa het is echt wel zoo hahaha het is een heel raar gevoel, maar je went er snel aan !!!
Oooooh LONDEN GEFELICITEERD!!!!!

JEEE!! Ik ben HEEL blij voor je *doet een dansje*

Sorry, ik was even een dagje zonder op forum-en-googelen-over-zwanger-zijn... puur zelfbehoud, haha.

Ik ben nogsteeds niet ongesteld, trouwens.
cons, je moet testen hoor !!!
Nou tjee het is nu echt al middag meiden?

Cons.....wanneer ga jij er nog een testje tegen aan gooien?

Ja Londen apart gevoel he?

En dat naar die postieve testen staren hmmm dat doe ik nog steeds whahhahahaa en dat terwijl ik het hartje heb zien kloppen en is en blijft een onwerkelijk gevoel.

Ja Ano hoe vroeg jij het deed doet geen mens het hoor !

Oké heb ik bij mijn 1e ook gedaan ik beken...eh was toen ook 21 hihihihi zal de jeugdigheid zijn whoehahaha
Nou, ik ben gewoon bang dat ik een rare cyclus heb na Mirena ofzo? Ik snap niet dat ik dan wel gevoeligere borsten en steken kado krijg en geen mens, maar ok. Ik wacht het liever nog even af. Gek, ik had gedacht dat ik blij zou zijn met niet-ongesteld zijn, maar ik word er alleen maar in de war van.
hahahaha jaa dat zal best wel lill !!!! ik deed gewoon geen oog dicht dacht en NU moet ik het weten !!!! hahaha
Hallo Dames,

Vanmorgen om kwart over 8 al getest. Maar negatief.....

Daarna weer lekker terug mijn mandje in gegaan. Ik had er de pest in. Nu maar wachten of mijn mens. toch komt. Zolang die er niet is houd ik nog hoop... Is er woensdag nog niets, gooi ik er weer een testje tegen aan....

Iemand hier zei toch dat ze pas een week na NOD een positieve test had?
quote:anoniempje21 schreef op 05 april 2009 @ 10:55:

iemand trouwens nog iets van arucamba gehoord, ik heb haar nod namelijk nog op februari staan, betekent dat ze al bijna 2 maanden niet is geweest.....Ze had toch een miskraam half februari (2 dagen na een positieve test ofzo)?? Misschien even tijd nodig om dat te verwerken?
he joy, jammer man van de test, ik heb dat gezegd ja, maar ik had de dagen na mijn nod wel positief maar een heel licht streepje, na een week zwanger op de clear blue digitaal, en een paar dagen later miskraam...

het kan inderdaad dat je lichaam langzaam hcg hormoon aanmkaakt... geen bloed is goed... afwachten meid
Hey Joy,

Ah, jammer, maar idd zolang je ook niet ong bent, zou ik zeggen dat je vandaag ook pas net overtijd bent. We zitten lekker in hetzelfde schuitje

Was jouw NOD op basis van je vorige cyclus? Ik had dat wel gedaan, maar voor mijn doen is 26 erg kort als cyclus. Bij de kruidvat testen die ik gisteren in huis heb gehaald staat ook nog expliciet in de gebruiksaanwijzing dat je er bij het pas gestopt zijn met anticonceptie altijd van uit moet gaan dat je cyclus nog onregelmatig is en je dus mss te vroeg test.

Ik ben net terug uit de stad en heb mezelf getrakteerd op een paar prachtige pumps. Bij meer figuur horen sexy heels, toch?
He balen Joy , maar misschien te vroeg?

Cons inderdaad vrouwen hebben schoenen nodig!!!

Ik ben ook zo dol op highheels...nog even en het worden ballerina's maar zolang mogelijk loop ik graag elegant.

Heb lekker in de tuin gezeten half boek gelezen..straks de rest het is zo spannend...en normaal gun ik mezelf er de tijd niet voor .

Morgen naar de vlk ben benieuwd wat ze besluit of ik kan blijven of toch naar de gyn moet..heb nog vrijwel dageljks wat licht bloedverlies.

Misschien te persoonlijk maar zwangere dames hebben jullie (nog) sex?

Ik wel maar en 't gekke is dat ik erna dus geen bloed verlies heb terwijl je dat juist ( in mijn geval?) wel zou verwachten.
Whahaahah te persoonlijk hoor mij we hebben het hier over afscheiding in alle soorten voor tijdens en na de eisprong en noem maar op ..ach mijn bescheidenheid siert woehahhaha.
jaa echt te persoonlijk lill whahahaha

nee ik heb geen sex gehad sinds ik het weet, jammer voor vriendlief maar durf het niet aan, wil eerst zeker weten dat mijn kindje goed zit hahahaha stom he ook weer zon tik overgehouden na de vorige keer.
Nou anoniempje, dat snap ik best... Had jij nou al een afspraak bij de VK gepland?

Ik ben net weer thuis van zo'n 3,5 uur fietsen. We hebben ruim 80 kilometer gefietst! Alles doet nu pijn...

Want ja... Hele winter niet op de racefiets gezeten, en nu weer voor de eerste keer. Dus vriend en ik vonden dat we dan best zo'n stuk konden... Nog erger: we zijn naar het huis van mijn ouders gefietst. 40 kilometer verder dus. Staan we daar: niemand thuis! Gelukkig sleutel mee en daar iets gegeten en gedronken. Stonden we ons net weer klaar te maken, kwamen mijn ouders binnen. Toen zijn we nog maar even gebleven.

Wel grappig: vriend en ik hadden het er over dat als ik nou zwanger zou worden, dat ik dan zo'n rollerbank voor de racefiets moet hebben, kan ik midden in de kamer fietsen als ik te dik word... Hihi...

Trouwens, mijn vriend durft al niet te seksen als ie weet dat we gaan fietsen. Word nog wat als ik straks zwanger blijk te zijn. Durft ie helemaal niets meer!

Joy, voor jou. Wat een tegenvaller... Kan me voorstellen dat je weer lekker je bed in bent gekropen...
Wauw Karan, 80 km fietsen!

Ik lig weer plat in de zetel, mijn rug zit weer vast en ik kan weer niets doen.. Ik haat het zo enorm, wat gaat dat zijn als ik zwanger ben, als ik een kind heb, dan kan ik niet eens met mijn kind spelen :'(
Wijziging tabel:

anoniempje21, mijn nieuwe NOD valt op 7 mei.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven