Mode & Beauty alle pijlers

Haarverfvraag

29-08-2019 15:16 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
enwatnu wijzigde dit bericht op 12-06-2020 11:49
98.98% gewijzigd
Je hebt geloof ik ook kleurconditioners. Misschien een idee? Dan kan je het zo wat langer fel houden.
In mijn 'punktijd' kochten we dat direct bij de kapper. (misschien nu via een website voor kappersproducten/groothandel?) ,
Voor dochters heb ik alleen maar semi-permanente kunnen kopen, dat was paar jaar terug

Het is al wel een beetje 'uit' toch? alleen nog voor hele jonge meisjes en net te oude vrouwen?
L'Oréal is echt troep.
Ik heb ook heel vaak een kleurtje in de onderkant van mij haar. Ben as we speak perzik roze aan het laten intrekken
Ik gebruik al jaren Arcticfox. Beste semi permanente verf die ik tot nu heb gevonden. Vet aagd heel mooi vind ik, ijfr redelijk lang zitten en soms doe ik een drupje verf door mijn conditioner om het nog langer mooi te houden
Wel nog steeds om de zoveel weken verven, maar deze werkt dubbel als haarmasker dus gelijk mooi meegenomen
Ik heb langere tijd de Directions verf gebruikt. Ook semi-permanent, maar bleef aardig goed zitten. Heb toen wel begrepen dat het per kleur ook verschillend is hoe snel het eruit wast. Blauw ging bij mij wat sneller, van de roze verf had ik, behalve dat het langer in mijn haar bleef, ook nog dagen een roze streep over mijn rug lopen van het uitspoelen :rolling:

Bol.com verkoopt wat kleurtjes zie ik: https://www.bol.com/nl/l/Directions/N/1 ... a3EALw_wcB
ja sommige van die 'wash-out' kleuringen kun je door je conditioner mengen ook, dan breng je elke keer weer een beetje aan.
Lorem Ipsum
https://www.attitudeholland.nl/vrouwen/ ... qFEALw_wcB

Op deze site verkopen ze hele felle kleuren. Manic panic is volgens mij redelijk goed en vervaagt mooi.
raindance schreef:
29-08-2019 15:48
https://www.attitudeholland.nl/vrouwen/ ... qFEALw_wcB

Op deze site verkopen ze hele felle kleuren. Manic panic is volgens mij redelijk goed en vervaagt mooi.
maar toch ook allemaal semi-permanent?
lilalinda schreef:
29-08-2019 15:57
maar toch ook allemaal semi-permanent?
Hm nou van wat ik op youtube heb gezien, is het behoorlijk permanent. Alle felle kleuren zullen uiteindelijk vervagen semi of niet, maar echt helemaal eruit gaan ze niet.

@TO op youtube heb je genoeg reviews etc. Zou even daar een merk intypen en wat filmpjes kijken!
raindance schreef:
29-08-2019 16:00
Hm nou van wat ik op youtube heb gezien, is het behoorlijk permanent. Alle felle kleuren zullen uiteindelijk vervagen semi of niet, maar echt helemaal eruit gaan ze niet.

@TO op youtube heb je genoeg reviews etc. Zou even daar een merk intypen en wat filmpjes kijken!
dochter verfde het knalroze
en ja, dat bleef permanent roze, maar wel heeeel licht roze
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven