Ramen zemen
vrijdag 30 augustus 2019 om 12:38
Geen spiritus gebruiken. Klein beetje afwasmiddel en evt glansmiddel.
Ik gebruik voor het gemak HG glazenwasser, hoef je maar een heel klein beetje van te gebruiken.
Ik heb inmiddels ondervonden dat het er vooral om gaat een goede raamwisser en trekker te gebruiken, tijdje geleden wat Leifheit spullen aangeschaft en ik merk echt verschil.
Ik gebruik voor het gemak HG glazenwasser, hoef je maar een heel klein beetje van te gebruiken.
Ik heb inmiddels ondervonden dat het er vooral om gaat een goede raamwisser en trekker te gebruiken, tijdje geleden wat Leifheit spullen aangeschaft en ik merk echt verschil.
vrijdag 30 augustus 2019 om 12:40
Vreet dat de verf op de kozijnen niet aan? Of heb je kunststofkozijnen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 30 augustus 2019 om 12:40
+1
vrijdag 30 augustus 2019 om 13:01
Ik maak mijn ramen schoon met een natte vaatdoek, daarna droog ik ze met een speciale ramendoek en klaar is Taart...
1x per jaar komt de glazenwasser voor het grondige werk en om de paar weken verricht ik bovenstaande handelingen om het te onderhouden.
Streeploos schoon en geen geëmmer met schoonmaakmiddelen, 5 verschillenden hulpmiddelen en emmers vuil water.
1x per jaar komt de glazenwasser voor het grondige werk en om de paar weken verricht ik bovenstaande handelingen om het te onderhouden.
Streeploos schoon en geen geëmmer met schoonmaakmiddelen, 5 verschillenden hulpmiddelen en emmers vuil water.
vrijdag 30 augustus 2019 om 13:03
Ik spuit het niet rechtstreeksop het kozijn, alleen glas, dus dat valt wel mee. Gebruik het al jaren op deze manier en het ziet er nog keurig geverfd uit.PoesinBoots schreef: ↑30-08-2019 12:41Dasty tast zowel geverfde als kunstof kozijnen aan. Zou ik zeker niet doen.
En ik gebruik de dasty glasreiniger, misschien maakt dat nog verschil?