Volledig in de war

30-08-2019 16:28 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-08-2019 08:53
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
99.46% gewijzigd
Relatietherapie? Zo te lezen zitten jullie in een spiraal die jullie zelf niet kunnen doorbreken.

En tja, als je niet gelukkig bent in je relatie, is het niet gek dat je sneller van slag bent door iemand anders. Ben je een mens voor. Zolang je er maar niets mee doet. Maar dat is niet aan de orde, zie ik. Voel je niet te schuldig.
wolfmeisje wijzigde dit bericht op 30-08-2019 16:36
Reden: Toevoeging
14.83% gewijzigd
Sexualiteit is het smeermiddel van een relatie, samen met gesprekken voeren en ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend is dat je niet meer van elkaar kunt genieten.

Ik zou zeggen, geef het aan, aan je vrouw, dat je ogen beginnen te dwalen en je erg aangetrokken voelt tot een mooie vrouw en vertel haar hoe dat komt. De natuur laat zich, als het erop aankomt, niet dwingen, maak haar dat duidelijk, dan is het aan haar hoe zij ermee omgaat.

Echt hoor, beter in de war dan door de war.
Ik vind het altijd bizar om te lezen als iemand hun partner seksueel verwaarloost.
Sugar and spice, and everything nice.
Probeer dit allemaal eens los van elkaar te zien.
1. Je hebt een seksloos huwelijk, dat is Absoluut, Niet Oke!
Waarom heb je geen seks meer? Wat is er nog meer mis?? Want heel eerlijk, het is 5 minuten werk, aardappels scillen kost meer tijd. Er is dus een reden, dat zij dat niet meer wil.
Welke??

Weet je het niet, dan weet ik het: Jullie zijn gestopt met echt praten
Vaak is gebrek aan seks, gebrek aan communicatie, en aan elkaar iets gunnen, seks wordt gemakkelijk een machtsstrijd

Je zult haar moeten uitleggen hoe belangrijk het vor je is
En dan mag zij vertellen, waarom zij niet meer wil. (en dan moet jij ook luisteren)

en dan zijn er 2 opties:
1. Jullie gaan weer praten & neuken (met elkaar, en/of met anderen)
2. Jullie relatie is dood

(of je probeert te blijven hangen in deze seksloosheid, en gaat je relatie over 5 jaar stuk. Maar dit houdt echt op)

2. De mooie andere vrouw
De hel wereld zit vol mooie andere vrouwen, en daar kun gerust naar kijken. Rukken mag ook (niet waar ze bij is) :)
Maar zij heeft niks met jouw problemen te maken

Mocht je Vraagstuk 1 (je relatie) opgelost hebben, en bij je vrouw weggaan, ligt ze wellicht voor je klaar
Kandijsuiker schreef:
30-08-2019 16:36
Ik vind het altijd bizar om te lezen als iemand hun partner seksueel verwaarloost.
Jij neukt toch uberhaupt niet?
lilalinda schreef:
30-08-2019 16:37
Jij neukt toch uberhaupt niet?
@(
Alleen door de topictitel te lezen wist ik al precies waar het over zou gaan. Man of vrouw krijgt geen seks en wordt geil van collega (of in dit geval vriendin ervan). Lees eens de andere 7251 topics hierover zou ik zeggen.
lilalinda schreef:
Probeer dit allemaal eens los van elkaar te zien.
1. Je hebt een seksloos huwelijk, dat is Absoluut, Niet Oke!
Waarom heb je geen seks meer? Wat is er nog meer mis?? Want heel eerlijk, het is 5 minuten werk, aardappels scillen kost meer tijd. Er is dus een reden, dat zij dat niet meer wil.
Welke??
Briljante uitspraak!

En verder ben je nu nog op tijd om rigoreuze stappen te ondernemen. Vrouw, ik merk dat ik me aangetrokken voel tot andere vrouwen, maar dat wil ik helemaal niet. Als we nu zo verder gaan, stevenen we af op een scheiding. Wat gaan we er aan doen?? Daar hoeven niet gelijk verwijten aan te pas te komen, maar ga met elkaar in gesprek.
2,5 jaar geen seks vind ik een behoorlijk lange tijd maar wat hebben jullie wel gedaan in die tijd? Kussen, knuffelen, samen genieten van dingen die je doet? Waarom is er geen seks, wijst zij je af? Waarom dan? In dat geval zou ik ook aangeven wat dat met je doet.

Jullie moeten praten, zonder verwijten. Praat naar de toekomst toe. Hoe zien jullie jezelf over 5 jaar en hoe ga je dat bereiken?
Kandijsuiker schreef:
Ik vind jouw posts ook altijd zo bizar.
Heldens schreef:
30-08-2019 16:48
Ik vind jouw posts ook altijd zo bizar.
Da's lekker ontopic. Goed advies! :thumbsup:
pamelacourson schreef:
30-08-2019 16:42
Alleen door de topictitel te lezen wist ik al precies waar het over zou gaan. Man of vrouw krijgt geen seks en wordt geil van collega (of in dit geval vriendin ervan). Lees eens de andere 7251 topics hierover zou ik zeggen.
Dat is heel snel, ik wist het na:
"Korte situatieschets, wij zijn al 20 jaar een koppel en hebben 2 jonge kinderen.
Voor dat onze kinderen kwamen was ons relatie met vrij veel passie."

Denk dat ik mijn antwoord een keer opsla, en volgende keer knip&plak
Mijn probleem is juist dat ik alleen maar kan neuken, beter lezen he.

Seks weigeren is geestelijke mishandeling.
lilalinda schreef:
30-08-2019 16:55
Dat is heel snel, ik wist het na:
"Korte situatieschets, wij zijn al 20 jaar een koppel en hebben 2 jonge kinderen.
Voor dat onze kinderen kwamen was ons relatie met vrij veel passie."

Ik ook.

@TO, je hebt het aangekaart. Wilde ze er wel over praten en gaf ze een reden?
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Heb je haar al eens gevraagd waarom ze niet wil?
Hoe zijn de zorg/werktaken verdeeld?
Leven jullie langs elkaar heen of leven jullie samen?
Praten jullie wel?
Gaan jullie weleens samen weg?
Ik zou zeggen dat je weggaat als ze je zo behandelt. Als ze je weigert te respecteren of je slaat roept iedereen dat je weg moet, maar seks, hetgene het doel is van een relatie (anders ben jehuisgenoten) mag je gewoon geweigerd worden.
ga in gesprek met JE VROUW.

over andere vrouwen zeg je trouwens niet: dat is helemaal me ding.
een vrouw is een mens, geen gadget of hobby. Misschien zit daar ook wel de kern van je relatieprobleem
Lees het topic van koningkoos.. Mischien staan daar nog handige tips tussen.

relaties/midlife/list_messages/436574?r=
Vertel eens eerlijk aan je vrouw wat je voelde.
Kandijsuiker schreef:
30-08-2019 17:14
Ik zou zeggen dat je weggaat als ze je zo behandelt. Als ze je weigert te respecteren of je slaat roept iedereen dat je weg moet, maar seks, hetgene het doel is van een relatie (anders ben jehuisgenoten) mag je gewoon geweigerd worden.

Seks het doel van een relatie?
Kandijsuiker schreef:
30-08-2019 17:14
Seks is toch niet het doel van een relatie.

Maar 2,5 geen seks als je een relatie hebt kan ik mij ook niet voorstellen.

Waarom wil je vrouw geen seks to?
lilalinda schreef:

Wat is er nog meer mis?? Want heel eerlijk, het is 5 minuten werk, aardappels scillen kost meer tijd.
Nou als seks alleen maar 5 minuten pompen is zonder voorspel zou ik ook afhaken.
Dit verhaal doet mij denken aan mij ex vriendin na 7 jaar samen.
Letterlijk en figuurlijk wilde ze gedurende 6 maanden lang niet vrijen, en uiteindelijk werd ik keihard gedumpt.

Maar ondertussen:
Deden we nog leuke dingen samen, wel op mijn kosten...
Zoals: Disneyland, 3 dagen Milaan, en 8 dagen Portugal....
En toch heeft ze me keihard gedumpt...

Altijd naar excuus zoeken om niet te vrijen...

Ik heb nu geleerd dat als een vrouw moeilijk doet om te vrijen, dan moet je alvast beginnen met het verwerken van je hart.
Waarom leeg halen??? Welke reacties miste TO?????
:facepalm:
Jezus wat slecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven