Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Manonna schreef:
22-08-2019 01:24
Ik kijk al een hele tijd amper nog. Maar nu Barbara Pouwels erin zit/komt ben ik toch weer benieuwd. Lone van Roosendaal vind ik overigens ook een hele leuke actrice. Maar wat een @@##$ rol heeft ze zeg. En dan die naam. Ik vind de naam Billy al vreselijk en dan ook nog voor een vrouw.
Maar dat is dus precies mijn punt. We hebben Barbara Pouwels welgeteld 1 keer in een scene gezien. Nu Worden Ludo en Billie gedwongen te trouwen maar die hele verhaallijn ernaartoe heeft zich buiten beeld afgespeeld. Wat hebben we daar nou aan?
GinnyJones schreef:
22-08-2019 14:29
Maar dat is dus precies mijn punt. We hebben Barbara Pouwels welgeteld 1 keer in een scene gezien. Nu Worden Ludo en Billie gedwongen te trouwen maar die hele verhaallijn ernaartoe heeft zich buiten beeld afgespeeld. Wat hebben we daar nou aan?

Mee eens.
Elke avond voor de buis, en nog mis je de helft.
Stom gedoe.
Er staat nu een promo online https://gtstcourant.com/gtst/gtst-vanaf ... bij-rtl-4/

Het enige dat mij enthousiast maakt is Barbara Pouwels.
Promo heb ik ook net gezien ja.
En de eerste spoilers gelezen.

Het enige positieve is tot nu toe Barbara Pouwels ;) Vond ze in Celblok H ook fantastisch.
Alle reacties Link kopieren
Wie is Carmen?
Ik vind hier dingen van.
De tijd van onbezorgdheid is voorbij.
We gaan ons nu weer elke avond storen.
We dachten: Nog een week ergernisvrij
Maar nee, die narigheid die schuift naar voren.

De dag die veel te vroeg verschijnt
Aan ons lijden komt geen eind

RTL die spaart ons niet
Zenderbaas, jij stuuuk verdriet!
Ik vind hier dingen van.
:rofl: :applause:
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Zou Kerstmis die jaar ook een week te vroeg komen in Meerdijk?
Ik vind hier dingen van.
Vast. Jef heeft nu toch zo'n leeftijd bereikt waarop seniel worden een risico is. Zit hij straks verkleed als Kerstman met het grote boek van Sinterklaas op zijn schoot...
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Het wordt tijd voor een tweede meneer Harmsen..
Sabeltandcavia schreef:
22-08-2019 21:59
De tijd van onbezorgdheid is voorbij.
We gaan ons nu weer elke avond storen.
We dachten: Nog een week ergernisvrij
Maar nee, die narigheid die schuift naar voren.

De dag die veel te vroeg verschijnt
Aan ons lijden komt geen eind

RTL die spaart ons niet
Zenderbaas, jij stuuuk verdriet!
:thumbsup:

En ik heb nog wel vooruit gekeken vijf afleveringen wat een ellende.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ongelofelijk wat een bizar gebeuren allemaal...
Ludo zou zich nooit zo laten chanteren.
De verhaallijnen zijn echt tenenkrommend.
Ik kan het bijna niet meer aanzien.
Redballoon schreef:
26-08-2019 20:24
Ongelofelijk wat een bizar gebeuren allemaal...
Ludo zou zich nooit zo laten chanteren.
De verhaallijnen zijn echt tenenkrommend.
Ik kan het bijna niet meer aanzien.
Ik kijk omdat dochter van 12 er plat voor zit, maar het is inderdaad tenenkrommend. Meerdijk is wel the place tot be voor coma & verlamming. Vraag me af hoe lang zo'n serie nog kan blijven bestaan.

Aan de andere kant...het is RTL en de voice is ook zo uitgemolken dat je gewoon niet meer wilt kijken. Ik vermoed dat het nog wel even blijft. Hoop dat Peter van de vorst wat verandert.
Ik ben gisteravond gezwicht en heb de eerste twee afleveringen van dit seizoen gekeken. Wat ontzettend slecht zeg. Het lijkt ook wel of de acteurs er zelf ook geen plezier meer in hebben.
Ach, is het weer begonnen? Ik heb zo veel gemist dat ik niet eens meer weet wat nu allemaal de verhaallijnen zijn.
AbsoFabso schreef:
28-08-2019 16:15
Ach, is het weer begonnen? Ik heb zo veel gemist dat ik niet eens meer weet wat nu allemaal de verhaallijnen zijn.
Lucas, Laura, Janine, Linda, Rover, Kimberly, Bing, Nina, de nieuwkomers, Sjors etc allemaalnog even irritant en slecht acteerwerk dat is de verhaallijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
GinnyJones schreef:
22-08-2019 14:29
Ik heb maandag gekeken en warempel, daar was haar verhaallijn. Maar man man man. Het blijkt allemaal om een schilderij te gaan. Het moet echt niet gekker worden. Maar ik vrees het ergste.
Manonna schreef:
28-08-2019 23:26
Ik heb maandag gekeken en warempel, daar was haar verhaallijn. Maar man man man. Het blijkt allemaal om een schilderij te gaan. Het moet echt niet gekker worden. Maar ik vrees het ergste.
En heel erg overtuigend is die Barbara niet hoor, als afperser en chanteur. Sorry, maar ik zou er hartelijk om lachen als ik in Ludo's positie zat.
Ik kom even in het wit..

Carmen werkt voor Rob, die ineens ook weer terug is, beweerd ontvoerd te zijn geweest door een ex cliënt en duidelijk zijn zinnen heeft gezet op Janine. Carmen is eveneens een patient van hem, ze is een gefortuneerde vrouw uit een goede familie en ze is duidelijk zelf verliefd op Rob. Ze is ook een aantrekkingskracht naar Nina toe aan het ontwikkelen.

De rest van de verhaallijnen.. Blegh! Tiffy is ook net weer terug.
Heeft Rik nu opeens een ‘me-too’ verleden?
Jeetje.

Er is echt geen reet aan joh.
Het echte leven van sommige acteurs blijkt niet voor soap onder te doen: https://www.tvgids.nl/nieuws/soap/jaloe ... lijn-gtst/
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
31-08-2019 15:15
Het echte leven van sommige acteurs blijkt niet voor soap onder te doen: https://www.tvgids.nl/nieuws/soap/jaloe ... lijn-gtst/
Ik vraag me af hoe betrouwbaar dit artikel is hoor. Janine heeft al zoveel andere relaties gehad, met Stefano, met Ray Groenoord en met Jack van Houten.. Allemaal aantrekkelijke mannen, dus waarom zou het met Rik dan ineens een probleem zijn?
Nou, ik snap niet waarom Erik daar zo'n halszaak van maakt. :P
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
31-08-2019 16:23
Nou, ik snap niet waarom Erik daar zo'n halszaak van maakt. :P
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven