Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

vrijdag 5 juli 2019 om 22:40

Op zich wel goed dat ze aandacht besteden aan agressie en geweld tegen hulpverleners.
Verder heb ik werkelijk geen zinnig woord te zeggen over deze 'cliffhanger'.

zaterdag 6 juli 2019 om 08:51
dat zou natuurlijk wel een publiciteitsstunt zijn. en dan volgende week een cliff waar je u tegen zegt. dan staat gtst gelijk weer op de kaart...Moccachino schreef: ↑05-07-2019 21:17Ik denk dat ze maandag gewoon verder gaan en dat volgende week de echte cliffhanger is.
Ik bedoel, dit kan het toch niet zijn? Een gemiddelde dinsdagavond einde is nog spannender.
Don't cry, buy a bag and move on.

zaterdag 6 juli 2019 om 08:57
Aysen heeft Janine opgespoord omdat Janine iets op het spoor was over die verdwijning van Rob. Ze werd vastgehouden door een paar mannen die geld wilden hebben van Janine. Aysen ontdekte de loods waar Janine zat en wist Janine los te maken, waardoor ze zelf werd vastgehouden.

zaterdag 6 juli 2019 om 09:25

zaterdag 6 juli 2019 om 09:27
Ik denk toch dat ze wel het achterdeurtje openhoud om eventueel toch terug te kunnen komen.GinnyJones schreef: ↑06-07-2019 09:25Ik zag op RTL Boulevard dat Aysen (de actrice) echt niet meer terugkomt. Door deze vreemde verhaallijn (opgehaald door een bekende maar we weten niet wie), leek het er nog op dat het eventueel tijdelijk zou zijn en dat er een verhaallijn achterweg zou komen. Maar niet dus.

dinsdag 9 juli 2019 om 12:02
Gezien de spoilers die 1 van de regisseurs/makers gaf, zou dat weleens goed kunnen.
Volgens mij kun je op videoland pas een week van tevoren (dus voordat het nieuwe seizoen begint) kijken.

dinsdag 9 juli 2019 om 12:13
Ja natuurlijk! Waarom zou ze anders die vreetbuien hebben. En zo vaak achter elkaar naar het toilet moeten.
En we hebben over 2 jaar natuurlijk ook weer nieuwe pubers nodig.
Want bram, teddy, Louise, nola, max, en ik vergeet er vast een paar, zijn er niet genoeg om een complete soap mee te vullen.

dinsdag 9 juli 2019 om 23:35
Ludo kwam haar halen.GinnyJones schreef: ↑06-07-2019 09:25Ik zag op RTL Boulevard dat Aysen (de actrice) echt niet meer terugkomt. Door deze vreemde verhaallijn (opgehaald door een bekende maar we weten niet wie), leek het er nog op dat het eventueel tijdelijk zou zijn en dat er een verhaallijn achterweg zou komen. Maar niet dus.
woensdag 10 juli 2019 om 18:46
Omdat je over gtst nooit genoeg kunt zeiken: https://www.tvgids.nl/nieuws/soap/gtst- ... aallijnen/
Ik vind hier dingen van.
woensdag 10 juli 2019 om 18:59
O ja, de gehaktballen! Die had ik geblokt.Sabeltandcavia schreef: ↑10-07-2019 18:46Omdat je over gtst nooit genoeg kunt zeiken: https://www.tvgids.nl/nieuws/soap/gtst- ... aallijnen/
Briljant geschreven stuk trouwens

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.