Mijn man reageert vreemd

zondag 1 september 2019 om 15:39
het maakt niet uit of hij autistisch of narcistisch of wat dan ook is , feit is dat jullie elkaar niet gelukkig maken en jullie elkaar niet moeten willen veranderen. als je jezelf niet kunt zijn in een relatie word je nooit gelukkig. met een stempeltje gaat hij echt niet ineens een andere persoon worden, echt niet.
laat dat stukje dus los en kijk naar of je je leven lang met deze man samen wilt blijven, met al zijn tekortkomingen ( die jij vast ook wel hebt, hij zal jou ook niet perfect vinden) neem elkaar zoals de ander is of ga scheiden, meer keuzes zijn er niet gezien hij geen therapie wil.
laat dat stukje dus los en kijk naar of je je leven lang met deze man samen wilt blijven, met al zijn tekortkomingen ( die jij vast ook wel hebt, hij zal jou ook niet perfect vinden) neem elkaar zoals de ander is of ga scheiden, meer keuzes zijn er niet gezien hij geen therapie wil.
zondag 1 september 2019 om 15:42
Mijn hemel, wat ontzettend naar om dat allemaal te moeten meemaken! Je kleintje zo ziek en helemaal geen steun van je partner, ik kan me niet voorstellen hoe eenzaam dat voor je is geweestandrea84 schreef: ↑01-09-2019 15:15Mijn man vond dat ik moest rijden omdat hij niet begreep waarom ik iedere dag op bezoek naar ons kind wou.
Ik heb hem later gezegd dat ik best heel heftig vond en dat ik veel angst had en dat ik dood op was. Hij leegde uit dat hij niet wilde naar het zh gaan omdat heel moeilijk vond onze zoon zo te zien lijden.....dus hij vond de beste oplossing om niet te gaan....

Wat ik hier allemaal lees is dat je als een leeuwin voor je kinderen gaat & staat en ik denk dat het tijd wordt om diezelfde kracht (die je dus wél hebt!) ook in te gaan zetten voor jezelf.
Hij zegt wel dat hij het zo moeilijk vond om z'n kindje zo te zien en dat hij daarom niet naar het ziekenhuis ging, maar het klinkt een beetje als een soort smoes ofzo, heel raar. Hij zei namelijk ook dat hij niet begreep waarom je iedere dag op bezoek wilde bij je zieke kind. Dat klinkt niet heel empathisch. Dat klinkt echt heel eng eigenlijk, hoe kan iemand dat nou niet begrijpen en erger nog, zelf niet willen?
Hij vond het de beste oplossing om niet te gaan, ik zou denken, de beste oplossing voor jou lijkt me om wel te gaan. Met je kinderen, weg van hem.
Dit kun je toch allemaal niet meer scharen onder miscommunicatie en fel zijn en weet ik wat allemaal, dit is gewoon een ontzettend nare egoïstische man waar je helemaal niets aan hebt.

zondag 1 september 2019 om 15:44
Het maakt niet uit of jouw man nu narcistisch, autistisch of gewoon een vervelende, energieslurpende droplul is.
Jouw man wil zich niet laten testen dus daar kom je niet achter.
Wel kan je de keuze maken of je wil blijven, tijdje latten of te gaan scheiden.
Je mag voor je zelf kiezen he...
Man redt zich wel.
Jouw man wil zich niet laten testen dus daar kom je niet achter.
Wel kan je de keuze maken of je wil blijven, tijdje latten of te gaan scheiden.
Je mag voor je zelf kiezen he...
Man redt zich wel.
zondag 1 september 2019 om 16:02

zondag 1 september 2019 om 16:23
Mss omdat ik in he begint niet wilde geloven dat hij zo is.... Wat ik al zei toen we een latijns america woonde was hij niet zo.
Het voelt op moment dat hij soort haat opgebouw heeft naar mij.... Met de jaren heen heb ik uitendelijk wat van gezegd, ook momenten op een verkeerde manier
Dat natuurlijk het alleen maar zijn gevoeld erger maakte en wss meer haat uitlokte
Ik ben op moment zo leeg, heb zo behoefte aan liefde.
Het voelt op moment dat hij soort haat opgebouw heeft naar mij.... Met de jaren heen heb ik uitendelijk wat van gezegd, ook momenten op een verkeerde manier
Dat natuurlijk het alleen maar zijn gevoeld erger maakte en wss meer haat uitlokte
Ik ben op moment zo leeg, heb zo behoefte aan liefde.
anoniem_390098 wijzigde dit bericht op 01-09-2019 16:25
1.79% gewijzigd
zondag 1 september 2019 om 16:54
zondag 1 september 2019 om 18:22
Je moet toch wat om je punt te maken....vivautrecht85 schreef: ↑01-09-2019 13:58Is het narcisme en autisme gediagnosticeerd? Ik vind het best heftig om zo over de vader van je kinderen te spreken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 2 september 2019 om 04:35
VivaYfke schreef: ↑01-09-2019 09:23Je schrijft best goed Nederlands Andrea. Als buitenlander is Nederlands echt niet makkelijk te leren.
Jouw man is zeker niet de makkelijkste zo te lezen en daar ben niet alleen jij maar ook de kinderen de dupe van.
Ik zou een afspraak maken met de huisarts, liefst een dubbele, om te kijken wat voor hulp van belang is want op deze manier valt jouw gezin uiteen.
Jouw kinderen worden ouder en zullen steeds meer tegen hun vader in gaan en jij staat er tussenin. Geen benijdenswaardige situatie.
Kom voor jezelf op en ga ook eens iets leuks doen. Een keer per week, liefst vaker, iets doen wat jij leuk vindt en mensen leert kennen.
Uit de situatie.
Ook jij hebt rechten ook al denkt jouw man van niet. Ga ervoor en nogmaals: schakel hulp in.
Sterkte![]()
Ik ben het hier mee eens.
En goed dat je het Viva forum hebt gevonden! Je kunt hier altijd schrijven en delen