De kunst van het vaatwasser inpakken
maandag 2 september 2019 om 18:48
maandag 2 september 2019 om 18:51
Ik doe het zo:
Kopjes of mokken (zoals de ikea kinderbekers) die onder de "klepjes" in de bovenlade passen en dat ze dan nog naar beneden kunnen, die moeten daaronder. Daar bovenop kunnen dan spatels liggen of kleine bakjes of bekertjes, of doppen.
Diepere borden bij elkaar in onderste lade. Platte borden ook. Grootste borden aan de zijkanten. Bestek in bestekkorf natuurlijk.
Pannen achteraan in de onderste lade. Vergiet erbovenop.
Kopjes of mokken (zoals de ikea kinderbekers) die onder de "klepjes" in de bovenlade passen en dat ze dan nog naar beneden kunnen, die moeten daaronder. Daar bovenop kunnen dan spatels liggen of kleine bakjes of bekertjes, of doppen.
Diepere borden bij elkaar in onderste lade. Platte borden ook. Grootste borden aan de zijkanten. Bestek in bestekkorf natuurlijk.
Mwah nee hoor, maar mogelijk een vaatwasinpakfetisj?
ach, zolang het beter is dan dit (vanaf 0:43):
https://www.youtube.com/watch?v=BxHZRpNzspY
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
maandag 2 september 2019 om 18:53
Klinkt redelijk hetzelfde als hoe ik het doe.COtweepuntnul schreef: ↑02-09-2019 18:51Ik doe het zo:
Maar niet iedereen kan even goed een vaatwasser inruimen, niet alleen qua hoeveelheid maar ook het schoon/droog worden.
maandag 2 september 2019 om 18:58
Haha!schorpioentje28 schreef: ↑02-09-2019 18:51ach, zolang het beter is dan dit (vanaf 0:43):
maandag 2 september 2019 om 18:59
Ja dat zou kunnen, jammer genoeg kan de schoonmaakster het ook niet
maandag 2 september 2019 om 19:00
Hoe noem jij het dan?Maud*de*Braose schreef: ↑02-09-2019 18:54Inpakken?
Dan doe ik de originele doos eromheen. Strik eromheen en klaar is kees.
maandag 2 september 2019 om 19:00
ik heb sinds kort een vaatwasser met een besteklade bovenin. ik haat het! ik stond al een paar keer op het punt weer een mandje te kopen. laatst was ik zo gefrustreerd dat ik het bestek dat er eigenlijk niet meer bij kon gewoon erop heb gegooid. Wat denk je? blinkend schoon. dus dat is nu mijn manier...
Don't cry, buy a bag and move on.
maandag 2 september 2019 om 19:02
Inruimen?
maandag 2 september 2019 om 19:02
Haha werkt dat? Zo'n besteklade lijkt me heerlijk eigenlijk.daenerys79 schreef: ↑02-09-2019 19:00ik heb sinds kort een vaatwasser met een besteklade bovenin. ik haat het! ik stond al een paar keer op het punt weer een mandje te kopen. laatst was ik zo gefrustreerd dat ik het bestek dat er eigenlijk niet meer bij kon gewoon erop heb gegooid. Wat denk je? blinkend schoon. dus dat is nu mijn manier...
![]()
maandag 2 september 2019 om 19:03
Die heeft mijn moeder ook, ik vind het ook verschrikkelijk. Al dat bestek dat je op volgorde in zo’n dingetje moet steken, enorm tijdsconsumerend.daenerys79 schreef: ↑02-09-2019 19:00ik heb sinds kort een vaatwasser met een besteklade bovenin. ik haat het! ik stond al een paar keer op het punt weer een mandje te kopen. laatst was ik zo gefrustreerd dat ik het bestek dat er eigenlijk niet meer bij kon gewoon erop heb gegooid. Wat denk je? blinkend schoon. dus dat is nu mijn manier...
![]()
maandag 2 september 2019 om 19:05
inladen zeggen wij
maandag 2 september 2019 om 19:10
maandag 2 september 2019 om 19:24
Wat doe je dan met een cadeautje?
maandag 2 september 2019 om 19:27
Inruimen had ik met een week na aanschaf echt goed onder de knie. Man na een paar jaar ook redelijk.
Waar ik me meestal nogal aan erger is dat man en kinderen niet vooruit denken. Als iets niet past op de gebruikelijke plek denk dan even na wat het volgende zal zijn dat er in moet. Ontbijt, lunch, rondje koffie/thee of avondeten? En houd dan rekening met wat daar meestal bij gebruikt wordt.
En de kinderen: ruim het kreng uit als jouw bord er niet meer in kan omdat het ding vol staat met schone vaat en je toch de hele dag vrij hebt.
Waar ik me meestal nogal aan erger is dat man en kinderen niet vooruit denken. Als iets niet past op de gebruikelijke plek denk dan even na wat het volgende zal zijn dat er in moet. Ontbijt, lunch, rondje koffie/thee of avondeten? En houd dan rekening met wat daar meestal bij gebruikt wordt.
En de kinderen: ruim het kreng uit als jouw bord er niet meer in kan omdat het ding vol staat met schone vaat en je toch de hele dag vrij hebt.
maandag 2 september 2019 om 19:35
de mijne weet het nog niet... hij heeft OCD uitgevonden namelijkShaunTheSheep schreef: ↑02-09-2019 19:03Daenerys, zo doe ik het ook! Stomme besteklade. Gewoon er in smijten, dat bestek. Tot ergernis van mijn OCD-man die soort bij soort wil en dan van groot naar klein of welke raar systeem hij ook heeft.
De rest puzzel ik gewoon net zo lang mee tot alles er in past.
Don't cry, buy a bag and move on.