Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Alle reacties Link kopieren
Ik moest hem inkoppen ;-D
Ik vind hier dingen van.
Ik heb gekeken vanavond! :cheer:

Samenvatting van dit alles: zoek je een goede psycholoog? Ga dan niet naar Rob. |-)
Sabeltandcavia schreef:
31-08-2019 16:23
Nou, ik snap niet waarom Erik daar zo'n halszaak van maakt. :P
:proud:
Tiener serie geworden
lijkt spangas of brugklas wel ,
Ik heb heel lang niet gekeken. Maar ik volg het weer sinds een paar dagen. Hoe komt Anton aan een.dochter Tiffy?
Het verbaast me echt nog dat GTST op tv is.
Vanmorgen las ik dat zelfs de vernieuwde Lingo meer kijkers trekt :rofl:
Ik heb toch even een serieuze vraag tussendoor.. is het realistisch dat iemand ineens diabetes type 1 krijgt? dus iets van 18 jaar totaal geen last en dan in een keer telkens hypo's?

Ik ken wel kinderen die diabetes type 1 hebben, maar dat is dan ook echt van kleins af aan, niet ineens zomaar na 18 jaar.. Maar goed , ik weet er ook weer te weinig van.
GinnyJones schreef:
06-09-2019 01:11
Ik heb toch even een serieuze vraag tussendoor.. is het realistisch dat iemand ineens diabetes type 1 krijgt? dus iets van 18 jaar totaal geen last en dan in een keer telkens hypo's?

Ik ken wel kinderen die diabetes type 1 hebben, maar dat is dan ook echt van kleins af aan, niet ineens zomaar na 18 jaar.. Maar goed , ik weet er ook weer te weinig van.
Ja dat is helaas heel realistisch, ze had geen hypo maar een hyper ( hele hoge bloedsuiker) daar kan je ook van in coma raken.
Type 1 komt niet zo vaak voor als type 2 en start vaak ik de jeugd of puberteit maar het kan ook later. Ik vond dit verhaal juist verbazend realistisch neergezet.
Ik kan het woord therapeu(ui)t niet meer horen.
Ik heb alle afleveringen gezien maar kennelijk niet goed opgelet want ik begrijp geen hol van die verhaallijn met Carmen-Ludo-Billy.
-Waarom moesten Ludo en Billy trouwen?
- Waarmee heeft Carmen hen in haar macht?
- Hoezo trekken die twee zich iets aan van een geschift mens?
- Hoe kwamen Ludo en Billy in die kelder terecht?
- Heeft Carmen in haar eentje die lichamen verplaatst? En zaten ze daar nu de hele zomer tijdens de hittegolf?
Ik vind hier dingen van.
GinnyJones schreef:

Ja hoor. Mijn moeder kreeg het zelfs toen ze al tegen de vijftig liep. Het start overigens niet met hypo's, maar juist met hypers, oftewel een veel te hoog bloedsuikergehalte.
Sabeltandcavia schreef:
06-09-2019 08:39
Ik heb alle afleveringen gezien maar kennelijk niet goed opgelet want ik begrijp geen hol van die verhaallijn met Carmen-Ludo-Billy.
-Waarom moesten Ludo en Billy trouwen?
- Waarmee heeft Carmen hen in haar macht?
- Hoezo trekken die twee zich iets aan van een geschift mens?
- Hoe kwamen Ludo en Billy in die kelder terecht?
- Heeft Carmen in haar eentje die lichamen verplaatst? En zaten ze daar nu de hele zomer tijdens de hittegolf?
Er zit geen logische verhaallijn in. Ik zou de moeite van verdieping besparen 😅.
GinnyJones schreef:

Er zat vroeger bij mij een meisje in de klas en die vroeg, meerdere keren op een dag, of ze wat mocht drinken. Bij de zoveelste keer werd de juf boos en mocht ze niet meer.
Een paar dagen later is het meisje overleden aan diabetes.
Het kas dus nog veel erger dan bij gtst.
Merel7 schreef:
06-09-2019 17:26
Er zat vroeger bij mij een meisje in de klas en die vroeg, meerdere keren op een dag, of ze wat mocht drinken. Bij de zoveelste keer werd de juf boos en mocht ze niet meer.
Wow heftig.
Ik heb iemand in de familie met diabetes (heeft hij op latere leeftijd gekregen) en hij is daar niet bepaald zuinig mee omgegaan. Nu let hij er wel beter op gelukkig, maar de gevolgen zijn helaas al zichtbaar.
Polsjef schreef:
06-09-2019 09:55
Er zit geen logische verhaallijn in. Ik zou de moeite van verdieping besparen 😅.

Ik ben toch ook wel benieuwd.
Maar ik begrijp dat Rob eigenlijk het criminele meesterbrein is en Carmen voor hem werkt?
Met die hitte in een kelder zitten is dan wel weer lekker koel.
AbsoFabso schreef:
06-09-2019 18:44
Ik ben toch ook wel benieuwd.
Maar ik begrijp dat Rob eigenlijk het criminele meesterbrein is en Carmen voor hem werkt?
Met die hitte in een kelder zitten is dan wel weer lekker koel.
Zo ongeveer heb ik dat ook begrepen. Ik dacht dat Rob vooral uit is om Janine voor zich te winnen, omdat hij nogal een obsessie voor haar heeft.
En dat hij Carmen, die hij volgens mij heeft behandeld voor haar obsessies :D, heeft ingeschakeld om hier het vuile werk te doen. En volgens mij heeft hij niet echt door dat Carmen nog niet helemaal uitbehandeld is.

Hoe kan zo'n iemand nou therapeut zijn en half Meerdijk behandelen? :P
@Merel7, wat heftig. Dat lijkt me een grote impact voor iedereen.

Diabetes wordt volgens mij snel onderschat, nog steeds. Ik ken meerdere mensen die dat hebben. Ook iemand die het op latere leeftijd heeft gekregen. Je moet constant blijven opletten. :-(
Mijn zoontje heeft diabetes. Het kwam wel een beetje overeen. In het echt is het nog erger.
Merel7 schreef:
06-09-2019 17:26
Dan hadden haar ouders met haar naar de dokter moeten gaan. Dorst is 1 van de duidelijkste symptomen.
Ok, heb dus uit PURE verveling een paar aflevering gekeken (en had gelijk weer spijt) ...

Sjors:
- Komt achter het adres van de weduwe (ik dacht dat zoiets vertrouwelijke informatie is?)
- Gaat naar de weduwnaar en bedreigt hem aan de deur.
- Is vervolgens (weer eens een keer) boos omdat de weduwnaar daar niet van gediend is.
- Valt hem daarna aan in zijn eigen huis.
- Gooit daarna spullen van hem kapot.
- Is daarna WEER boos omdat hij een contactverbod tegen haar heeft aangevraagd. Wat ik ook zou doen in zijn geval.
- Wil er vervolgens over vloggen met de o zo hippe vlogsquad.

En de rest van alle verhaallijnen ... wat een (puberale) bagger allemaal zeg. :wtf:

Geen wonder dat de kijkcijfers zakken :hyper:
koffiedoosje wijzigde dit bericht op 11-09-2019 12:17
3.49% gewijzigd
Een date bij Nina op kantoor. Tussen het werk door: 'Zullen we even wijn drinken aan een tafel met kaarslicht?!; HOE REALISTISCH

En Rik is vals beschuldigd van seksuele 'intimiteit'. Raap. Me. Op.
Amir's ptss is toch ook niet serieus te nemen? Hij komt uit een oorlogsgebied en dacht dat hij wel in een bus heeft kunnen komen om te vluchten maar zijn vrouw wel dodelijk getroffen was. Een agressieve man op zijn werk zou meer indruk maken?
Vief74 schreef:
11-09-2019 11:23
Een date bij Nina op kantoor. Tussen het werk door: 'Zullen we even wijn drinken aan een tafel met kaarslicht?!; HOE REALISTISCH

En Rik is vals beschuldigd van seksuele 'intimiteit'. Raap. Me. Op.
Echt hè! Hou op gewoon
Never stop making wishes♡
Ik vind Amir echt een heel ergerlijk figuur worden. Voorheen was hij nog enigszins te hachelen maar.. bah!

En dan Janine.. echt! Als Ludo slim is dan laat hij haar eens lekker in haar sop gaarkoken. Dat mens vraagt er gewoon om. Ik begin oprecht te vermoeden dat Janine verstandelijk beperkt is.
GinnyJones schreef:
17-09-2019 14:38
Ik vind Amir echt een heel ergerlijk figuur worden. Voorheen was hij nog enigszins te hachelen maar.. bah!

En dan Janine.. echt! Als Ludo slim is dan laat hij haar eens lekker in haar sop gaarkoken. Dat mens vraagt er gewoon om. Ik begin oprecht te vermoeden dat Janine verstandelijk beperkt is.
:rofl: nou idd. met haar poppenjurk. wie draagt dat nou in het dagelijks leven? zo’n wijde rok en zulke naaldhakken? en dan koken met zo’n schort om 🤣
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven