En de troffee gaat naar:

05-04-2009 11:48 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Superstar_2!!!

En waarom dan wel?

Omdat zij al enorm lang geen sex heeft gehad! Is dat zielig? Neeee! Want zij heeft alle mannen afgezworen in haar leven. Dat gedoe in bed. De laatste keer is vermoedelijk geweest toen haar jongste telg werd verwekt. Dit is slechts een aanname van mijn kant uit, want zeker weten doe ik het niet.

Bij deze Suup! Vanharte gefeliciteerd met je status Meest uitgedroogde vrijgezel van de maand April

Suup, lekker wijf, Van Harte Gefeliciteerd met deze mooie titel voor de maand apri.

Op naar Mei !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Xantippe, juni 2007

Zoiets?
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
(ik ga dus voor de juni-prijs!)
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
quote:Summerdance schreef op 05 april 2009 @ 12:19:

Zet mij er ook maar op!

Ik ben gewoon weer maagd geworden...

*vraagt zich af of het ook weer pijn gaat doen MOCHT ze ooit weer een man toelaten in de casa*Summer is het niks geworden op de plaatselijke bingo?
quote:xantippe schreef op 05 april 2009 @ 12:33:

(ik ga dus voor de juni-prijs!)Je weet nu al zeker dat je voor die tijd geen sex hebt?
*proest*
quote:Pilous schreef op 05 april 2009 @ 12:05:

[...]

Dank u!

Pear, september 2008

Heb besloten geen onsjes meer te willen en te wachten op De Liefde (die zich eerst een weg door al het spinnenrag zal moeten banen alvorens hij aan de slag kan, wat tegen die tijd ongetwijfeld zal voelen als een ontmaagding!!)
quote:Pilous schreef op 05 april 2009 @ 12:19:

Nouja.. anders degene met het meest zielige verhaal? En we hebben nog de verschillen, zij die er bewust voor kiezen en zij die er geen kunnen vinden . Of gaat dat net te ver?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Pear schreef op 05 april 2009 @ 12:51:

[...]

Dank u!

Pear, september 2008

Heb besloten geen onsjes meer te willen en te wachten op De Liefde (die zich eerst een weg door al het spinnenrag zal moeten banen alvorens hij aan de slag kan, wat tegen die tijd ongetwijfeld zal voelen als een ontmaagding!!)Heb je al in de Gouden Gids gekeken onder Schoorsteenveger?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 05 april 2009 @ 12:51:

[...]

En we hebben nog de verschillen, zij die er bewust voor kiezen en zij die er geen kunnen vinden . Of gaat dat net te ver?Nee hoor Myleen dat kan best dan hebben we gewoon 2 winnaars per maand.
quote:superstar_2 schreef op 05 april 2009 @ 12:36:

[...]

Je weet nu al zeker dat je voor die tijd geen sex hebt? Die kans is net zo klein als mijn tanden los zitten (krijg in juni klikgebit en vanaf dan kan ik pas weer ergens echt mijn tanden inzetten )
Vertel eens Suup, hoe lang heb je de seks moeten afzweren voor deze trofee? Ik denk nl dat ik toch écht een betere kandidaat ben dan jij
quote:superstar_2 schreef op 05 april 2009 @ 12:36:

[...]

Summer is het niks geworden op de plaatselijke bingo?Heb me gek gegraaid naar de ballen Suup, helaas zonder het gewenste resultaat!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:tangerine schreef op 05 april 2009 @ 13:13:

Vertel eens Suup, hoe lang heb je de seks moeten afzweren voor deze trofee? Ik denk nl dat ik toch écht een betere kandidaat ben dan jij Toch wel minstens een jaar hoor Tang,maar geheel vrijwillig dat dan weer wel.
Hier ook vrijwillig, dwz, de kerels die zich aanboden vond ik het zéker niet waard En ik zit al óver een jaar!
Dus deze troffee gaat naar de meest uitgedroogde pruim??
Hahaha ik dacht eerst: wat voor toffee?

Maar goed iedereen 'gefeliciteerd'. Volgende maand maar een trofee doen (met 1 f, zoals de gebruikelijke spelling :-)?
quote:Zamirah schreef op 05 april 2009 @ 14:39:

Dus deze troffee gaat naar de meest uitgedroogde pruim??Ja maar het mag geen zuurpruim zijn
Pff, bij mij is denk ik alles spontaan weer dichtgegroeid daar beneden denk ik.

Ik heb nu ruim 2 jaar geen sex, is wel een bewuste keuze trouwens.
Ik ding ook mee, al bijna drie jaar droog. Gortdroog mag ik wel stellen. En dat blijft ook nog wel even zo..
quote:mamzelle schreef op 05 april 2009 @ 19:46:

Ik ding ook mee, al bijna drie jaar droog. Gortdroog mag ik wel stellen. En dat blijft ook nog wel even zo..

Is je doos inmiddels al vanzelf dichtgegroeid Mamz

Wel fijn om te weten dat ik zoveel lotgenoten heb..
Wat zijn precies de criteria waar de deelnemers aan moeten voldoen? En wie is de jury?
quote:zwartkant schreef op 05 april 2009 @ 19:15:

Pff, bij mij is denk ik alles spontaan weer dichtgegroeid daar beneden denk ik.

Ik heb nu ruim 2 jaar geen sex, is wel een bewuste keuze trouwens.Een bewuste keuze?? Please explain...
proficiat !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven