Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
the_Wicked_Witch schreef:
05-09-2019 21:09
Dat dus. Waarom doe jij dat Marana?

Ik doe het maar zelden, zeker niet bij dt-fouten of zo. Als een TO zegt 'oh wat stom, ik heb een tikfout gemaakt!' bijvoorbeeld.
Marana schreef:
05-09-2019 21:57
Ik doe het maar zelden, zeker niet bij dt-fouten of zo. Als een TO zegt 'oh wat stom, ik heb een tikfout gemaakt!' bijvoorbeeld.
Ah, ok. Ik zou zelf dan eerder TO op de stafunctie wijzen.
Of als er een topic wordt geopend wat begint met 'het leet dat [..] heet'
SHIFTY schreef:
05-09-2019 22:14
Of als er een topic wordt geopend wat begint met 'het leet dat [..] heet'
Exact.
Ik zie mogelijkheden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Oh ja zo sbs is dat! Maar daar heb ik het nog nooit bij geprobeerd.

WW, dat heb ik ook wel eens gedaan, maar als je er dan 2 posts aan moet besteden voor een TO je eens begrijpt ben je snel genezen.
Echt, ik doe het maar zeer zelden hoor, alleen bij erg in het oog springende fouten. Ik wees Poker er vooral op om het CM-topic weer een beetje leesbaar te krijgen.
Waarom?
:biggrin:
:byee:
the_Wicked_Witch schreef:
05-09-2019 22:13
Ah, ok. Ik zou zelf dan eerder TO op de stafunctie wijzen.
Maar misschien wil zo'n TO wel liever zitten.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nouschi schreef:
05-09-2019 21:23
Niks spoileren hoor, ik zit nog maar in seizoen 2.

Slechts 18 jaar geleden :biggrin:
Tijd voor een nieuwe regel van de Mods: Alleen een TO kan een verzoek doen om een titel aan te passen danwel te corrigeren. Heb het net voorgesteld.
Vind het echt belachelijk dat ze dit soort verzoeken van derden honoreren.
Poker schreef:
05-09-2019 20:02
Het is trouwens nog geen 2 weken geleden dat er ook al werd gediscrimineerd naar Belgen toe. Vlamingen hebben blijkbaar geen recht om hier op het forum actief te zijn.
Dus als er iemand iets lulligs zegt over Belgen dan betekent dat volgens jou dat Vlamingen geen recht hebben om op het forum actief te zijn? Hoezo geef je die forummer die iets lulligs zegt zoveel macht, diegene bepaalt toch niet wie wel of geen rechten heeft op dit forum? Gewoon negeren.
MarindaH schreef:
05-09-2019 14:12
Die Poker en Aloha, wat een aanwinsten zeg. Ze zijn nog erger dan Nouschi! ;) Continu spelfouten laten corrigeren in het modtopic. Of zijn het alter ego's van...?
??? In de war much?
Nee hoezo?
Such fun!1
Dana schreef:
05-09-2019 22:38
Maar misschien wil zo'n TO wel liever zitten.
:proud:
Kijk eens wat iemand speciaal heeft aangemaakt voor de taalnazi'sdames.

Aas:

relaties/verwaard/list_messages/448874
Lucifer2018 schreef:
06-09-2019 07:47

Aas:

Ik twijfel nog tussen verward en verwaand :biggrin:

Nu even verder gelezen, maar de hele OP is zo.... Die slaan we dus maar over.
Lucifer2018 schreef:
06-09-2019 07:47

Aas:

Geen bijzonderheden
Phineas schreef:
06-09-2019 08:15
Ik twijfel nog tussen verward en verwaand :biggrin:

Nu even verder gelezen, maar de hele OP is zo.... Die slaan we dus maar over.
Het is dezelfde TO van het ZA-topic. Ik vind het vooral heel sneu. Een beetje (erg) dom qua keuzes, maar mijn neiging is vooral 'ach gossie, mens toch, ga snel terug naar Zuid Amerika en naar mensen die wél om je geven'.
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
06-09-2019 09:33
Het is dezelfde TO van het ZA-topic. Ik vind het vooral heel sneu. Een beetje (erg) dom qua keuzes, maar mijn neiging is vooral 'ach gossie, mens toch, ga snel terug naar Zuid Amerika en naar mensen die wél om je geven'.

Oh die... Ze had beter kunnen beginnen met zeggen dat ze geen Nederlandse is, in plaats van dat in de laatste regel te vermelden... Heel sneu inderdaad. Met 4 kinderen ga je ook niet zomaar terug; je zult als ouders toch bij elkaar in de buurt moeten blijven als je gaat scheiden. Het is voor haar te hopen dat haar schoonmoeder er snel tussenuit piept.
Is er al iemand voor de nieuwe Viva Rianne S Classique gegaan?
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Ik vind het wel poëtisch eigenlijk; dat je zo verward bent dat je zelfs het woord verkeerd schrijft.
Vergelijkbaar met iemand die dyslectisch is en het woord dyslexie niet kan schrijven.
Ik ben niet dyslectisch maar moet de juiste schrijfwijze van het woord dyslexie ook altijd even checken.
Suðri schreef:
05-09-2019 20:13
Het voordeel van een forum is dat je die accenten niet hoort. Dan is het zo irritant als mensen hun accent ook schrijven.
Laatst had ik een meetje en die mevrouw had zich voorbereid op een vreselijk Belgisch accent. Na 2 zinnen van mijn kant volgde een verbaasd: ' Jij klinkt helemaal niet zo Belgisch'! Het was trouwens erg gezellig!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven