Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik word altijd een beetje depressief van herfst en winter. Geef mij maar zomer al vind ik dat superwarme weer ook niet heel fijn hoor.
Maar ga daarom wel in de herfst en winter regelmatig naar de zon.
Ik heb wel genoten hoor van de zon en van de warmte, maar ik merk echt dat mijn lichaam beter met kou om kan gaan, dan alles boven 15 graden. :P
Thlubbe schreef:
06-09-2019 21:24
Oh, shit. :facepalm: Ik was vergeten om naar het weer te kijken toen ik zei dat ik iemands wedstrijd om te fluiten over zou nemen morgenochten. Dat wordt in de regen staan ben ik bang. :|

Ik moet zeggen dat ik blij ben dat de zomer voorbij is. Lekker donker, knus achter de computer met een kop thee en een speculaasje. Oeh! Laat de kou maar komen! :D
Ik niet...
Ik wil zomer. Gewoon daarom.

En moet slapen van mezelf want moet vroeg op maar ben nou al hyper... :rofl:

En sommige forummers (ander topic) hebben het inlevingsvermogen van een... van een... van een.. diepvrieskist/lantaarnpaal/hondendrol.. :nope:
Ik had trouwens vannacht weer een nachtmerrie. Werd schreeuwend wakker zelfs. Heel stom, ik droomde dat er iemand in huis was en die was in de wc. Dacht eerst dat het man was maar die lag naast me en toen schrok ik helemaal.
Durfde niet eens naar de wc :$
Phoebemeaculpa schreef:
06-09-2019 23:00
En sommige forummers (ander topic) hebben het inlevingsvermogen van een... van een... van een.. diepvrieskist/lantaarnpaal/hondendrol.. :nope:
Ik heb al een sterk vermoeden welk topic je bedoeld ja... :facepalm:
Wat mis ik?
ik verveel me, dus kom hier maar even kijken. ik zit ook aan de zomerkant.
Heb vest en pantoffels aan, en vanmiddag vond ik het koud in huis,het was 20 graden volgens de thermometer maar toen ik de thermostaat op 20 zette sloeg de verwarmingsketel wel aan.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hier geen vest maar wel sloffen sinds deze week in plaats van blote voeten.
Ik vind het ook zo irritant dat het weer vroeger donker wordt. Later licht vind ik dan wel fijn.
dolfje schreef:
06-09-2019 23:27
Hier geen vest maar wel sloffen sinds deze week in plaats van blote voeten.
Ik vind het ook zo irritant dat het weer vroeger donker wordt. Later licht vind ik dan wel fijn.
ja he vroeg donker is niks.
hoor jij trouwens nog wel eens iets van de vroegere buren?
nlies schreef:
06-09-2019 23:33
ja he vroeg donker is niks.
hoor jij trouwens nog wel eens iets van de vroegere buren?
Nee , ik weet niet hoe of wat daar aan de hand is.
dolfje schreef:
06-09-2019 23:43
Nee , ik weet niet hoe of wat daar aan de hand is.
gekaapt door een of ander figuur dat het leuk vindt om dat te doen denk ik. Gewoon omdat hij het kan
Thlubbe schreef:
06-09-2019 23:11
Ik heb al een sterk vermoeden welk topic je bedoeld ja... :facepalm:
Ging niet over mij hoor, maar was een jongen met een moeilijke relatie en ik erger me aan sommige sarcastische reacties...

Ik had het ook een beetje koud gister... had zelfs de verwarming weer even aan.. :$

Beetje vroeg, vrij hyper ivm vandaag haha...
Goedemorgen!!
Naast rugpijn heb ik nu ook last van mijn nek, daar schoot vannacht een soort kramp in. Ga toch maar niet sporten, straks even wandelen lijkt me nu beter.
Dadelijk eerst eens mijn haar verven, over 2 weken komt de kapster maar het is me te grijs nu. Had het afgelopen weekend willen doen maar toen kwam het er niet van.
goeiemorgen,
werd niet zo goed wakker vanmorgen, had knallende hoofdpijn en toen ik eenmaal rechtop zat was het weg :-?

ga maar een beetje rustig aandoen vandaag, heb vanavond een verjaardag... geen zin in... zou eigenlijk naar een optreden gaan van een vriend maar dacht dat het volgende week was :facepalm:

was gisteren wat gaan drinken met vrienden alleen eentje was flink aangeschoten en dan veranderd hij een seksistisch sarcastisch monster en ik was niet in de stemming daarvoor. zat sowiso niet goed in mijn vel gister (/afgelopen dagen)
vervolgens raakte ik aan de praat met een toerist die me ook nog is probeerde te versieren uiteindelijk heb ik maar gezegd dat ik getrouwd ben :hihi:
uiteindelijk besloten we naar huis te gaan en ben ik in bed gedoken met een boek.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ah dat is irritant zo’n dronkaard Rouge, dan inderdaad liever naar huis .

Mijn haren zijn weer normaal van kleur in plaats van grijs dus ik kan weer over straat.
Wij krijgen zo min of meer onverwachts bezoek, hadden eigenlijk soort van voor vanavond afgesproken maar ze komen nu ff op de koffie ofzo. Dus man is even naar de winkel terwijl ik net even met de stofzuiger dood het huis ben gesjeest want had dankzij die rug de laatste dagen niks gedaan hier.
dolfje schreef:
07-09-2019 11:24
Ah dat is irritant zo’n dronkaard Rouge, dan inderdaad liever naar huis .

Mijn haren zijn weer normaal van kleur in plaats van grijs dus ik kan weer over straat.
bij mij is grijs de normale kleur ;)
nlies schreef:
07-09-2019 17:11
bij mij is grijs de normale kleur ;)

Bij mij ook! Vorig jaar gestopt met verven. Ben er nog iedere dag blij om. :jump:
Ook even mopperen over het vroege donker. Vind er niks aan. We zijn in 1 harde klap in de herfst beland.
Bezoek was gezellig. Zien elkaar veel te weinig soms. Maar soms ook wekelijks.

Ik ben er nog niet aan toe om te stoppen met verven van mijn haar.
:hello: Was ik weer!
Geen uitgebreid bericht, net thuis en ik ben gesloopt.
En mijn voetjes doen zeer.

Dit is trouwens zo'n moment dat ik zo blij ben dat ik alleen woon...
40.000 mensen bij de Airborne, moeder jarig dus ook nog bezoek. Erg gezellig allemaal maar nu wil Phoebs rust aan haar hoofd en met een kop thee in pyama op de bank.
Wat een dag...
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-09-2019 10:45
4.49% gewijzigd
dolfje schreef:
07-09-2019 19:06
Bezoek was gezellig. Zien elkaar veel te weinig soms. Maar soms ook wekelijks.

Ik ben er nog niet aan toe om te stoppen met verven van mijn haar.

Ik denk dat jij ook een stuk jonger bent dan ik. Maar op een dag.....ben je er klaar mee :-D
Goedemorgen mensjes en wezens! Ik heb lichte spierpijn, wat fijn is. Met mijn nieuwe kunstgrasschoenen heb ik veel minder last. Met de oude schoenen had ik zondag en soms maandav nodig om mijn rug te laten rusten, daar liep ik echt veel te lang mee eigenlijk... oeps.

Nu een lekker dagje niksen, fitnessen en wandelen. ^_^ ik lees hier dat ik in de minderheid ben. Ik ben gek op dat vroege donker, avond/nachtmens enzo. Ik slaap ook zoveel beter nu, ben enorm uitgerust.
Thlubbe schreef:
08-09-2019 10:31
ik lees hier dat ik in de minderheid ben. Ik ben gek op dat vroege donker, avond/nachtmens enzo. Ik slaap ook zoveel beter nu, ben enorm uitgerust.

Nee hoor, ik vind het ook fijn dat het weer eerder donker is. Veel gezelliger 's avonds met de gordijnen dicht en lampen aan. Veel beter dan dat felle zonlicht zo laat nog.
herfstappeltaart schreef:
08-09-2019 08:05
Ik denk dat jij ook een stuk jonger bent dan ik. Maar op een dag.....ben je er klaar mee :-D
Hoe oud ben jij en op welke leeftijd was je er klaar mee? Ik ben 45 en ben het verven wel beu hoor. Ga om de 6 weken naar de kapster maar moet dus om de 3 al verven nu.
Vriendin van mij is gestopt toen ze 50 werd ongeveer en bij haar is het grijs heel mooi vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven