Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
zondag 8 september 2019 om 10:45
Phoebemeaculpa schreef: ↑07-09-2019 20:52Was ik weer!
Geen uitgebreid bericht, net thuis en ik ben gesloopt.
En mijn voetjes doen zeer.
Dit is trouwens zo'n moment dat ik zo blij ben dat ik alleen woon...
40.000 mensen bij de Airborne, moeder jarig dus ook nog bezoek. Erg gezellig allemaal maar nu wil Phoebs met een kop thee in pyama languit op de bank.
Wat een dag...

En hoe gaat het vandaag met je voeten?

zondag 8 september 2019 om 10:50

zondag 8 september 2019 om 13:16
Ik ben pas 62 geworden en vorige zomer gestopt met verven. Ik had donker haar van mezelf en was het verven al heel lang beu. Ik deed het altijd zelf en aangezien mijn gezicht natuurlijk ouder werd vond ik het donkere haar steeds minder mooi staan. Ik heb het steeds een tintje lichter geverfd en toen de zomerzon het een heel eind verder had opgebleekt ben ik radicaal gestopt. Mijn haar is iets langer dan echt kort (beetje rare omschrijving) en na ongeveer driekwart jaar was alle verf er uitgeknipt. (laagjeskapsel)
zondag 8 september 2019 om 13:54
Ik ben ook al wat lichter gaan verven op advies van de kapster ook. Vind donker wel mooier staan bij mij al was ik als kind wel heel blond. Moet er nog aan wennen denk ik.herfstappeltaart schreef: ↑08-09-2019 13:16Ik ben pas 62 geworden en vorige zomer gestopt met verven. Ik had donker haar van mezelf en was het verven al heel lang beu. Ik deed het altijd zelf en aangezien mijn gezicht natuurlijk ouder werd vond ik het donkere haar steeds minder mooi staan. Ik heb het steeds een tintje lichter geverfd en toen de zomerzon het een heel eind verder had opgebleekt ben ik radicaal gestopt. Mijn haar is iets langer dan echt kort (beetje rare omschrijving) en na ongeveer driekwart jaar was alle verf er uitgeknipt. (laagjeskapsel)
zondag 8 september 2019 om 14:00
Ondanks laat naar bed ben ik net toch even een klein wandelingetje gaan maken. Het was lekker buiten maar nu begint het wat te betrekken hier.
Man ligt op bed F1 te kijken en ik kijk Dancing with the stars al vind ik er niet zo veel aan dus weet niet of ik het echt ga volgen verder.
Gisteren waren vrienden op bezoek en het viel mijn vriendin op dat ik wat ben afgevallen
het gaat langzaam maar dat is niet erg. Ik wil ook niet echt heel streng gaan lijnen maar ik let wel op over het algemeen. Gisteren wel heel slecht chips en bier op.
Mijn rug is gelukkig aan de beterende hand dus wil morgenmiddag na werk rustig proberen te sporten weer.
Man ligt op bed F1 te kijken en ik kijk Dancing with the stars al vind ik er niet zo veel aan dus weet niet of ik het echt ga volgen verder.
Gisteren waren vrienden op bezoek en het viel mijn vriendin op dat ik wat ben afgevallen

Mijn rug is gelukkig aan de beterende hand dus wil morgenmiddag na werk rustig proberen te sporten weer.

zondag 8 september 2019 om 15:26
Ik wil een pbPhoebemeaculpa schreef: ↑04-09-2019 10:55
Heb man 1 nieuws, maar daar wil ik jullie niet meer te veel mee lastig vallen, wie het weten wil
mag pben.
Toodeleduitjes!
Ik wil een pb
Ik wil een pb

zondag 8 september 2019 om 15:48

Ik wilde wel weer maar hij wil momenteel geen relatie. Vond ik eerst wel jammer maar dat is ook weer bijgedraaid. Ik houd van hem, maar ik wil hem niet meer

Dat was het ongeveer.
Oww ook man 2 nieuws: had hem nog een kans gegeven, maar het gaat hem duidelijk om 1 ding en ik wil dat niet. (Hij is te jong voor mij, of ik te oud voor hem..)
Even geen mannengedoe dus, ff rust aan mn kop, heerlijk

zondag 8 september 2019 om 16:02

zondag 8 september 2019 om 16:36
Nou nee hoor... ik vind het geen tandenbijten want ik wil gewoon meer dan alleen dat. En zo blij ben ik daar niet mee, dat ik niet zo makkelijk in elkaar zit maar ik ben wie ik ben. (En mezelf vertellen dat dat stom is en dat het leven makkelijker zou zijn als enkel dat voldoende zou zijn verandert dat niet)Vivamuis schreef: ↑08-09-2019 16:02Ik ben wel oprecht blij dat het goed zit met de vriendschap Feebs!
En ja bij de jongere man... als het maar om 1 ding draait dan weet je voldoende, toch?
Al kan ik me voorstellen dat als dat ene heul lekker is, het toch wel tandenbijten is als je het overslaat![]()
![]()
In ieder geval: geniet van de rust.
Dank je. Ik vind het wel ff lekker en ik ben er ook blij mee.
Man 1 is eerlijk en duidelijk.
Ik ben overigens verbaasd hoe goed tegenwoordig zelf weet en vooral voel wat ik wil en dat ik het ook prima aan kan geven aan anderen. Dat is lang anders geweest.
zondag 8 september 2019 om 16:42
Ik ben er nooit aan begonnen, denk dat ik dan meer met uitgroei had gelopen dan met netjes geverfd haar, mijzelf kennendeherfstappeltaart schreef: ↑07-09-2019 17:21Bij mij ook! Vorig jaar gestopt met verven. Ben er nog iedere dag blij om.![]()
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

zondag 8 september 2019 om 18:10
Ook op dat laatste mag je trots zijnPhoebemeaculpa schreef: ↑08-09-2019 16:36Nou nee hoor... ik vind het geen tandenbijten want ik wil gewoon meer dan alleen dat. dat siert je!
En zo blij ben ik daar niet mee, dat ik niet zo makkelijk in elkaar zit maar ik ben wie ik ben. (En mezelf vertellen dat dat stom is en dat het leven makkelijker zou zijn als enkel dat voldoende zou zijn verandert dat niet) ik vind dat echt niet stom. Het getuigt van fatsoen, een zeldzaam goed tegenwoordig.
Dank je. Ik vind het wel ff lekker en ik ben er ook blij mee.
Man 1 is eerlijk en duidelijk.
Ik ben overigens verbaasd hoe goed tegenwoordig zelf weet en vooral voel wat ik wil en dat ik het ook prima aan kan geven aan anderen. Dat is lang anders geweest.

zondag 8 september 2019 om 18:29
Lieve opmerkingen Muis, ik ben dat ook (heb ik hard voor moeten werken) maar toch bedankt voor je complimenten!
Krijg nou wat...... Ik wil man 2 niet meer en man 1 eigenlijk ook niet. (Ik vind het ineens wel best om vrienden te zijn, vorige week baalde ik nog wel en wist ik niet goed wat ik ermee moest, nu wel. Ik ga niet achter iemand aan of hopen op iets als die om wat voor reden dan ook daar niet voor wil gaan)
Ik ga niet ontkennen dat ik geen leuke fijne relatie zou willen, maar als ik er teveel moeite bij iemand voor moet doen, daar heb ik geen zin in en ik heb al helemaal geen zin meer om me te veel aan te moeten passen. (En daar ben ik een sterk in, me aanpassen aan anderen en daarbij mijn eigen grenzen over het hoofd zien)
Dat is trouwens het grote voordeel i.m.o van fouten maken en een aantal keer op je snufferd gaan; zo leer je goed wat je niet wil.

Krijg nou wat...... Ik wil man 2 niet meer en man 1 eigenlijk ook niet. (Ik vind het ineens wel best om vrienden te zijn, vorige week baalde ik nog wel en wist ik niet goed wat ik ermee moest, nu wel. Ik ga niet achter iemand aan of hopen op iets als die om wat voor reden dan ook daar niet voor wil gaan)
Ik ga niet ontkennen dat ik geen leuke fijne relatie zou willen, maar als ik er teveel moeite bij iemand voor moet doen, daar heb ik geen zin in en ik heb al helemaal geen zin meer om me te veel aan te moeten passen. (En daar ben ik een sterk in, me aanpassen aan anderen en daarbij mijn eigen grenzen over het hoofd zien)
Dat is trouwens het grote voordeel i.m.o van fouten maken en een aantal keer op je snufferd gaan; zo leer je goed wat je niet wil.

zondag 8 september 2019 om 18:34
Heel verstandig. Als je eenmaal begint met langhoudende haarverf word je er slaaf van. Ik moest echt om de vier weken verven en dan zag je al grijs aan mijn slapen. Ik heb nu best mooi grijs haar vind ik zelf. Zilvergrijs met hier en daar nog donkere stukken. Ik vind het een bevrijding.

zondag 8 september 2019 om 19:23
Hier ben ik het helemaal mee eens, ik ben dat dus ook in gaan zien.
Net als dat ik een pleaser ben die die neiging nogal heeft.
Ik ben mezelf om die rede in het verleden een aantal keer nogal tegengekomen, en ik wil dat niet meer.
(Ook al zou ik om die rede misschien niet weer een langdurige relatie krijgen. Ik ben liever gelukkig alleen dan ongelukkig samen.
En dat ik op een leeftijd ben dat ik 'een vaste relatie hoor te hebben in de maatschappij' kan me niet zoveel meer schelen)
Herfstappeltaart: mijn moeder werd ook ergens in de 40 al grijs. De eerste jaren heeft ze het nog wel geverfd maar dat is ze vrij snel mee opgehouden. Nu is ze al jaren zo grijs als een dakduif, maar het is een hele mooie kleur grijs.
Ik snap je helemaal, je hebt ook hele mooie grijstinten.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-09-2019 19:25
Reden: aanvulling/reactie appeltaart
Reden: aanvulling/reactie appeltaart
17.43% gewijzigd
zondag 8 september 2019 om 21:34
Ik ben 34 en heb een stuk of 20 grijze haren. Op 3 plekken. Aan beide zijkanten (de onderlaag) en bovenop. Vind het nog niet nodig om te verven, maar als het snel erger wordt ga ik het wel laten doen. Nu knipt de kapper ze er nog uit. Doe ik niet zelf, want ik kan niet in spiegelbeeld knippen. Dan heb ik steeds de verkeerde. Ik heb een bruine huid en daarbij vind ik grijs haar echt geen gezicht.

maandag 9 september 2019 om 08:37
Goedemorgen allen!
Ik ben 37 en nog geen grijs haartje te zien. En dat wil ik graag zo houden
Nog een dagje vrij vandaag, de schilders zijn er (Laatste dag als het goed is, geen probleem dat ze er zijn maar ik hoop dat ze het af krijgen vandaag...
Ik ga zo eerst lekker een uurtje naar de yoga, leek me goed voor mijn spieren.
Die nog een beetje pijn doen maar het valt mee.
Joepie, het is weer lekker weer
Ik ben 37 en nog geen grijs haartje te zien. En dat wil ik graag zo houden

Nog een dagje vrij vandaag, de schilders zijn er (Laatste dag als het goed is, geen probleem dat ze er zijn maar ik hoop dat ze het af krijgen vandaag...
Ik ga zo eerst lekker een uurtje naar de yoga, leek me goed voor mijn spieren.
Die nog een beetje pijn doen maar het valt mee.
Joepie, het is weer lekker weer

maandag 9 september 2019 om 08:39
hondenmens schreef: ↑08-09-2019 21:34Ik ben 34 en heb een stuk of 20 grijze haren. Op 3 plekken. Aan beide zijkanten (de onderlaag) en bovenop. Vind het nog niet nodig om te verven, maar als het snel erger wordt ga ik het wel laten doen. Nu knipt de kapper ze er nog uit. Doe ik niet zelf, want ik kan niet in spiegelbeeld knippen. Dan heb ik steeds de verkeerde. Ik heb een bruine huid en daarbij vind ik grijs haar echt geen gezicht.
Juist mooi! Ik vind een bruine huid met van dat zilvergrijze haar heel mooi staan.

maandag 9 september 2019 om 11:21
Grijze haren? Ik heb die min of meer al sinds mijn 19e
Mede door pigmentproblemen kennelijk (en wellicht wat andere factoren), maargoed. "Wat grijs is wordt niet kaal", zegt men. Ik heb me er nooit echt aan gestoord, het zijn enkel plukjes en losse haren, niet overweldigend, maar bij mijn slaap wel iets meer dan de rest. Tja. Nu ik de 30 gepasseerd ben krijg ik wel steeds vaker te horen dat ik grijs wordt.
Het contrast met mijn gezicht is dan wel weer raar, aangezien ik vaak nog begin (of maximaal midden) 20 wordt geschat.
Goedemorgen trouwens, succes met de week alvast!

Goedemorgen trouwens, succes met de week alvast!

maandag 9 september 2019 om 13:42
Dankjewel

Ik kan al aftellen, ik ben al over de helft vandaag

maandag 9 september 2019 om 17:46
Goedemiddag/avond.
Ik had vanmorgen een vergadering en daarna een klusje met een collega. Daarna ben ik , heel rustig, gaan sporten. Rug doet een stuk minder pijn maar voel het nog wel. Toen boodschappen en beetje gestreken en nu ben ik aan het koken. Stamppot, kreeg ik ineens zin in en we eten dus bijna nooit aardappels dus dat is raar
Morgenvroeg heb ik een activiteit met kleine kinderen, moet nog even de uitvoering goed op een rijtje zetten maar daar heb ik morgen ervoor nog tijd voor. Dan even naar huis en om 17:00 weer werken.
Ik had vanmorgen een vergadering en daarna een klusje met een collega. Daarna ben ik , heel rustig, gaan sporten. Rug doet een stuk minder pijn maar voel het nog wel. Toen boodschappen en beetje gestreken en nu ben ik aan het koken. Stamppot, kreeg ik ineens zin in en we eten dus bijna nooit aardappels dus dat is raar

Morgenvroeg heb ik een activiteit met kleine kinderen, moet nog even de uitvoering goed op een rijtje zetten maar daar heb ik morgen ervoor nog tijd voor. Dan even naar huis en om 17:00 weer werken.