Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd

woensdag 4 september 2019 om 16:33

woensdag 4 september 2019 om 16:36
Shake it off van Taylor Swift, zo verschrikkelijk mooi gedaan door Blauzun. Ik had het er gister al over.
Luister maar, het zal niet teleurstellen.
https://www.youtube.com/watch?v=rL41QZZ5kaY
Luister maar, het zal niet teleurstellen.
https://www.youtube.com/watch?v=rL41QZZ5kaY

woensdag 4 september 2019 om 16:41
hondenmens schreef: ↑04-09-2019 16:33Van de week een folder gekregen van het fitnesscentrum. Ik wil daar een proefles gaan doen. Het zit vlakbij de AH en ik dacht: dan loop ik gelijk even naar die fitness voor informatie. Kom ik daar, kan ik er niet in. Alleen voor leden. Dan moet ik gaan bellen en daar heb ik een hekel aan.

@Phoebs jaa ik ook wel, vind regen niet zo heel erg maar ik was mijn plu vergeten

Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 4 september 2019 om 17:26
Pb gestuurdPhoebemeaculpa schreef: ↑04-09-2019 10:55:
Heb man 1 nieuws, maar daar wil ik jullie niet meer te veel mee lastig vallen, wie het weten wil
mag pben.
Toodeleduitjes!

woensdag 4 september 2019 om 17:28
Ik ook, zou deze sportschool dus ook overslaan.hondenmens schreef: ↑04-09-2019 16:33Van de week een folder gekregen van het fitnesscentrum. Ik wil daar een proefles gaan doen. Het zit vlakbij de AH en ik dacht: dan loop ik gelijk even naar die fitness voor informatie. Kom ik daar, kan ik er niet in. Alleen voor leden. Dan moet ik gaan bellen en daar heb ik een hekel aan.
Zag vandaag reclame voor een nieuw te openen sportschool in het centrum waar ik werk. €80 per maand voor 1 x sporten

woensdag 4 september 2019 om 17:31

vrijdag 6 september 2019 om 10:00

vrijdag 6 september 2019 om 15:21
Geen idee, ik zie dat ook al een tijdje niet meer...
Zal wel weer iets fout zijn...
Je hebt alweer bericht terug.
vrijdag 6 september 2019 om 19:00
Zo weekend. Dadelijk toch nog even een blokje om. Heb nog steeds rugpijn maar wel iets minder dan van de week. Morgenvroeg wil ik even rustig proberen te sporten.
Morgenavond misschien borrelen met vrienden, bij hun bij ons of op een evenementje in de buurt. Of gewoon niks en blijven we thuis dat kan ook nog.
Fijn weekend allemaal.
Morgenavond misschien borrelen met vrienden, bij hun bij ons of op een evenementje in de buurt. Of gewoon niks en blijven we thuis dat kan ook nog.
Fijn weekend allemaal.

vrijdag 6 september 2019 om 19:26
Dank Dolf, jij ook.
Zin in morgen, ben dan te druk om te forummen. September is hier een herdenkingsmaand ivm Market Garden in september 44. (Google is your friend)
Die begint met de grootste eendaagse wandeltocht, de airborne.
Doe ik en mijn familie al jaren aan mee, is echt een happening, en morgen is het weer zo ver, en dan is ook mijn moeder jarig. Die woont vlakbij het startpunt en loopt ook al jaren mee. Wordt een zooitje, eerst lopen en daarna bestelt ze een stapel pizza's en vieren we haar verjaardag.
Vorig jaar een paar dagen voor de airborne heb ik een spier in been verrekt, deed erg veel pijn en ik kon niet mee lopen en daar baalde ik stevig van. (En vorige week viel ik, ik dacht bijna he nee niet weer he!)
Ik heb er nu dus extra veel zin in, ben al helemaal hyper..
En mn bff is terug uit Bosnië waar hij een maand was. Jeeeeeej!! Ben gelijk ff bij hem geweest.
Zin in morgen, ben dan te druk om te forummen. September is hier een herdenkingsmaand ivm Market Garden in september 44. (Google is your friend)
Die begint met de grootste eendaagse wandeltocht, de airborne.
Doe ik en mijn familie al jaren aan mee, is echt een happening, en morgen is het weer zo ver, en dan is ook mijn moeder jarig. Die woont vlakbij het startpunt en loopt ook al jaren mee. Wordt een zooitje, eerst lopen en daarna bestelt ze een stapel pizza's en vieren we haar verjaardag.
Vorig jaar een paar dagen voor de airborne heb ik een spier in been verrekt, deed erg veel pijn en ik kon niet mee lopen en daar baalde ik stevig van. (En vorige week viel ik, ik dacht bijna he nee niet weer he!)
Ik heb er nu dus extra veel zin in, ben al helemaal hyper..

En mn bff is terug uit Bosnië waar hij een maand was. Jeeeeeej!! Ben gelijk ff bij hem geweest.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-09-2019 19:29
0.16% gewijzigd

vrijdag 6 september 2019 om 19:28
hondenmens schreef: ↑06-09-2019 19:21Wat ben ik toch een oelewap! Kom er net achter dat ik de röstischijven niet op de ovenstand, maar de magnetronstand gebakken heb. Ga het toch proberen, want ik heb honger.

vrijdag 6 september 2019 om 19:46
Veel plezier moeten Phoebe! Hier ook deze maand veel activiteiten in het kader van de bevrijding. Ik moet ook nog een keertje werken tijdens iets. En moet de aankondiging doen van iemand die ik niet zo goed ken dus moet me er nog in verdiepen.
Was het te eten Hondenmens?
Nou Ff snel de was in de droger en dan gaan we een film kijken.
Was het te eten Hondenmens?
Nou Ff snel de was in de droger en dan gaan we een film kijken.
vrijdag 6 september 2019 om 21:06

vrijdag 6 september 2019 om 21:24
Oh, shit.
Ik was vergeten om naar het weer te kijken toen ik zei dat ik iemands wedstrijd om te fluiten over zou nemen morgenochten. Dat wordt in de regen staan ben ik bang. 
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat de zomer voorbij is. Lekker donker, knus achter de computer met een kop thee en een speculaasje. Oeh! Laat de kou maar komen!

Ik moet zeggen dat ik blij ben dat de zomer voorbij is. Lekker donker, knus achter de computer met een kop thee en een speculaasje. Oeh! Laat de kou maar komen!