Pregnyl Kruidvat zwangerschapstest

06-09-2019 08:19 46 berichten
Hoi iedereen,

Na een zeer slopende3e icsi behandeling 27-08 een terugplaatsing gekregen van 1embryo dag 3, 8cellig, met pregnyl ondersteuningen 3x 1500 dag 3,6en 9 de laatste was afgelopen zondag avond. In het kliniek mag ik dag 12 testen.
maar zo stom als ik ben heb ik vandaag al een test gewaagd omdat ik de vorige pogingen ook dag 10na TP mocht testen.
Nu heb ik een test van Kruidvat 2v5 gedaan en een licht streepje is waarneembaar in 5minuten niet heeel duidelijk maar wel zeker zichtbaar. Ik lees veel over dat het bij de meeste al dag 3weg is of dag 5. Zijn de testen op wachtdag 10 ook direct duidelijk? En is er nog wel kans of is het toch nog de pregnyl? Tuurlijk kan ik beter wachten maar dit is zo slopendddd
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen mindf****, je bent 'gewoon' te ongeduldig geweest. Er wordt niet voor niets aangegeven vanaf wanneer je mag testen.
Je helpt jezelf er niet mee door vroeger te testen. Maar nu kun je alleen nog maar afwachten en over een paar dagen nog een keer testen.

Ik heb heel wat meer dan 3 ICSI's gehad en teste liever te laat dan vroeger, juist om dit te voorkomen. Dus wat dat betreft sluit ik me aan bij meerdere dames hier. Maar daar heb je nu niets aan…

Succes met wachten en hopelijk heb je over een paar dagen weer een positieve test.
Moosforhappines1988 schreef:
06-09-2019 12:20
Heel makkelijk dat sommige zeggen dat je geduld moet hebben en afleiding moet zoeken.
Natuurlijk ben je super benieuwd! Ik hoop dat het streepje de komende dagen mooi oploopt.

Hier ook een vroege tester, en stippel ook, dus wij herkennen het :lol:
Het is zeg maar een houvast om hoopvol te blijven ofzo, helemaal niet fijn achteraf. Hoop dat het zowel negatief als positief snel achter de rug is vind dit zo rottt
Oooohhh spannend TO!! En tuurlijk weet je wel dat je beter kan wachten met testen, maar dat is soms zo moeilijk! Ik ga heel hard duimen! Zondag weer testen?
Inderdaad zondag weer ben zo bang
Ik snap je wel TO, die wachtdagen zijn echt slopend. Kop op, raap jezelf weer bij elkaar en afleiding proberen te zoeken. :hug:
Alaynee schreef:
06-09-2019 19:37
Het is zeg maar een houvast om hoopvol te blijven ofzo, helemaal niet fijn achteraf. Hoop dat het zowel negatief als positief snel achter de rug is vind dit zo rottt
Bij mij werkt het dus zo, als die negatief is dan hoef ik niet nog langer in spanning te zitten en kan ik mij vast voorbereiden op menstruatie.

Bij jou is het iets anders door medicatie, maar zou precies hetzelfde hebben gedaan :lol:
Zou gewoon elke dag testen met dezelfde testen en kijken of die oploopt. Ik duim!!
Ik kon ook nooit wachten met testen hoor, hoe vaak ik me het ook voornam om het niet te doen. Toen ik na de eisprong 3 x 1500 spoot had ik voor mezelf een berekening gemaakt wanneer het weg zou moeten zijn en volgens mij zat er echt op dag 14 na de eisprong nog steeds een heel klein beetje in (volgens mijn berekening dan he). De kruidvat test is erg gevoelig, dus die zou dat nog op moeten pakken. Ik vind het erg slecht dat ze aangeven dat je na 10 of 12 dagen al geen vals negatief meer zou moeten hebben.

Ik hoop voor je dat je morgen een mooi oplopend streepje hebt!
Hee Alaynee, wat spannend dat je weer op het wachtbankje zit! Hoe is deze ronde verlopen? Hier ook iemand die vaak (te) vroeg test en het moeilijk vind om te wachten. Helaas ook hier de ervaring dat de 1500IE pregnyl maar langzaam afbouwde, ik had na een week nog steeds een licht streepje ervan (wel hele gevoelige testen). Vind het dus, net als Elmen, maar raar dat de assistente zo makkelijk zegt dat het niet meer van de pregnyl zou komen. Helaas zit er toch niets anders op dan af te wachten of (wat ik vaak deed) morgen nog een keer testen en kijken of het streepje op of af loopt. Ik duim voor je!
windmolen schreef:
07-09-2019 12:13
Hee Alaynee, wat spannend dat je weer op het wachtbankje zit! Hoe is deze ronde verlopen? Hier ook iemand die vaak (te) vroeg test en het moeilijk vind om te wachten. Helaas ook hier de ervaring dat de 1500IE pregnyl maar langzaam afbouwde, ik had na een week nog steeds een licht streepje ervan (wel hele gevoelige testen). Vind het dus, net als Elmen, maar raar dat de assistente zo makkelijk zegt dat het niet meer van de pregnyl zou komen. Helaas zit er toch niets anders op dan af te wachten of (wat ik vaak deed) morgen nog een keer testen en kijken of het streepje op of af loopt. Ik duim voor je!
Lieve windmolen helaas weer een hele rot periode met DD achter de rug met vele leugens en misverstanden, de arts die zei dat er geen TP kon plaatsvinden ivm kans op overstimulatie, drie dagen later belde ik voor update of er nog embryo’s in running waren en dat was er een en ik moest gelijk naar DD komen want ze hadden toch wel tijd voor een TP en het was rustig zei ze.
voor de TP, heb geen urtogestan of iets gebruikt omdat er geen TP zou zijn en een andere arts wou hierdoor geen TP doen. Was echt heeel vervelend allemaal.
vandaag weer getest en de testen lopen af helaas....
de assistent zei zelfs dat ik al voorzichtig blij mocht worden gisteren dat maakte mij ook stiekem blij echt jammer. en de Tese materiaal gaat al bijna op
Heb je voor de zekerheid nog een test gedaan vandaag? :redrose:
[quote=JessMariano_1986 post_id=30363670 time=1567925917 user_id=216609]
Heb je voor de zekerheid nog een test gedaan vandaag? :redrose:
[/quo

Lief dat je er naar vraagt :hug:
Ik heb vanochtend weer met de kruidvattest getest (2v5) weer heel licht steepje waarneembaar en minder als de afgelopen dagen, vandaag 7dagen na pregnyl 1500

De Testen zouden moeten oplopen maar dat is helaas niet het geval :"-(
Wat ontzettend verdrietig Alaynee! :hug:
Shit wat super rot en verdrietig zeg. Had het zo voor je gehoopt.
Gaat het een beetje?
Je denkt dat het toch een keer moet lukken na vele pogingen tegenslagen en pijn en de rest...
Helaas weer nietp
we weten nu dat pregnyl 1500 nog steeds in m’n lichaam zit.
Had het zo voor je gehoopt :hug:
Wat balen zeg! :-(
Ah nee! Wat jammer & verdrietig! Rustig aan doen :hug:
Bah, wat verdrietig... Dikke knuffel van mij... En heel vervelend dat de artsen zo tegenstrijdig waren. Ik heb begrepen dat er een aantal Nederlandse artsen daar weg zijn gegaan, mss was het daarom extra chaotisch? Zou alsnog niet zo moeten zijn natuurlijk. De opmerking van de assistente vind ik wel echt onbegrijpelijk. Ze zou toch moeten snappen dat je in zo'n traject supervoorzichtig moet zijn met dat soort uitspraken... Mss kun je dat nog terugkoppelen aan de kliniek? Dan ben jij je frustratie daarover mss een beetje kwijt en hopelijk is ze vanaf dan voorzichtiger. Veel sterkte iig... :hug:
Ik had zo voor je gehoopt dat het alsnog positief zou zijn vandaag. Wat verdrietig voor je! :rose:
Voor de dames die advies hebben gegeven, kennis hebben gedeeld en hebben gereageerd heel erg bedankt!

Na een heftige aantal weken ben ik door de dag heen of eindelijk heel kalm of heel erg verdrietig.
Ik zei vandaag nog tegen mijn man ik kan (bijna) alles kopen wat ik wil geen probleem.. maar mijn grootste wens is gewoon geluk hebben om zwanger te worden in je leven..
Wat rot voor je meid... Had het zo voor je gehoopt! Dikke knuffel!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven