Uitspraak vriend
zondag 8 september 2019 om 21:19
Sinds iets langer dan een half jaar heb ik een relatie met een leuke man. Het gaat erg goed tussen ons.
Vriend heeft al een kind van 14 uit een vorige relatie. Nou ja, relatie.. met de moeder van zijn kind was hij maar 3 maanden samen en de zwangerschap was ongepland. Voor het kind heeft hij de verantwoording genomen en met zijn ex heeft hij gelukkig een goede band. Nu ligt zijn ex in een problematische scheiding. En hij is daar best wel mee bezig, ook vanwege het welzijn van zijn kind. Ook logisch allemaal.
Maar nu zei mijn vriend vanavond: zij is de belangrijkste vrouw in mijn leven, want ze is de moeder van mijn kind.... Nu vind ik dat geen hele leuke uitspraak en ben ik daar best ontdaan door. Ik snap dat zij belangrijk voor hem is. Maar deze uitspraak ....
Stel ik me nou aan?
Vriend heeft al een kind van 14 uit een vorige relatie. Nou ja, relatie.. met de moeder van zijn kind was hij maar 3 maanden samen en de zwangerschap was ongepland. Voor het kind heeft hij de verantwoording genomen en met zijn ex heeft hij gelukkig een goede band. Nu ligt zijn ex in een problematische scheiding. En hij is daar best wel mee bezig, ook vanwege het welzijn van zijn kind. Ook logisch allemaal.
Maar nu zei mijn vriend vanavond: zij is de belangrijkste vrouw in mijn leven, want ze is de moeder van mijn kind.... Nu vind ik dat geen hele leuke uitspraak en ben ik daar best ontdaan door. Ik snap dat zij belangrijk voor hem is. Maar deze uitspraak ....
Stel ik me nou aan?
zondag 8 september 2019 om 21:31
zondag 8 september 2019 om 21:31
Waarschijnlijk is de context ook belangrijk. Die geef jij helaas niet.
Ook had hij misschien geen liefdesrelatie met haar langer dan 3 maanden maar zij hebben wel een 'ouder-relatie' van 14+jaar.
Dat is langer dan de half jaar dat jullie bij elkaar zijn.
Hij zegt gewoon de waarheid en dat is juist heel netjes en eerlijk. Op zo een iemand kun je misschien wel bouwen en dan kun jij (na een aantal jaren) wel de belangrijkste vrouw in zijn leven worden als jij dat wilt.
Ook had hij misschien geen liefdesrelatie met haar langer dan 3 maanden maar zij hebben wel een 'ouder-relatie' van 14+jaar.
Dat is langer dan de half jaar dat jullie bij elkaar zijn.
Hij zegt gewoon de waarheid en dat is juist heel netjes en eerlijk. Op zo een iemand kun je misschien wel bouwen en dan kun jij (na een aantal jaren) wel de belangrijkste vrouw in zijn leven worden als jij dat wilt.
Vivete e imparate!
zondag 8 september 2019 om 21:43
Sorry hoor maar iedereen zegt dat ze zich niet aanstelt?
ik vind die opmerking behoorlijk bot en ongepast.
Als zij de ''belangrijkste vrouw'' is wat valt ie muts87 dan lastig.
Zeg dan'' mijn kind is het belangrijkste in de wereld, dus zij hoort daar bij (helaas).''
Maar deze uitspraak? vind ik gewoon dom.
ik vind die opmerking behoorlijk bot en ongepast.
Als zij de ''belangrijkste vrouw'' is wat valt ie muts87 dan lastig.
Zeg dan'' mijn kind is het belangrijkste in de wereld, dus zij hoort daar bij (helaas).''
Maar deze uitspraak? vind ik gewoon dom.
zondag 8 september 2019 om 21:44
Ik vind het vooral een heel onhandige opmerking. Natuurlijk zal zij altijd in zijn leven zijn en is ze belangrijk voor hem en het is fijn dat ze een goede band hebben et cetera, maar waarom moet hij dat zo nodig op die manier naar jou toe verwoorden? Ik neem aan dat jij helemaal niet de behoefte hebt om de strijd aan te gaan met die vrouw, waarom moet hij dat er wel van maken?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 8 september 2019 om 21:50
zondag 8 september 2019 om 21:52
Ik had dan wel gezegd : “ oké en ik dan ? Kan dus net zo goed naar huis gaan “
Denk wel die opmerking voor mij voldoende was om de avond te verzieken...
Zou hem dat wel
Duidelijk maken dat je dat niet leuk vond want anders zit je er alleen maar mee en blijft het door je hoofd gaan...
Denk wel die opmerking voor mij voldoende was om de avond te verzieken...
Zou hem dat wel
Duidelijk maken dat je dat niet leuk vond want anders zit je er alleen maar mee en blijft het door je hoofd gaan...
linnylow wijzigde dit bericht op 08-09-2019 21:53
29.49% gewijzigd
zondag 8 september 2019 om 21:58
zondag 8 september 2019 om 22:13
Waarom niet?creativeguy schreef: ↑08-09-2019 22:03Hij had het ook anders kunnen brengen, zoals anderen zeggen. Vergeet niet, zij is al 14 jaar de moeder van zijn kind, maar daarom is ze nog niet "de belangrijkste vrouw in zijn leven".
Hij zegt van wel. En ik snap ook niet waarom dat niet waar zou zijn.
zondag 8 september 2019 om 22:13
Nee ik deed niet naar. Ik zei iets in de trant van: wat naar allemaal voor haar en jullie zoon.Attraverso schreef: ↑08-09-2019 22:11En dat zei hij omdat? Dat zal niet zomaar een opmerking uit het niets geweest zijn.
Deed jij naar over het feit dat hij zich zorgen maakt over haar vechtscheiding?