Temptation Island Vips

zaterdag 7 september 2019 om 21:44
Thomas is al 28fientje1982 schreef: ↑07-09-2019 18:36Ze zijn allemaal nog niet helemaal volwassen. Allemaal nog jong. En op die leeftijd is de frontale cortex (regulatiesysteem) nog niet volgroeid.
Is wel handig als we daar soms ook rekening mee houden.![]()
Er vergeet niet dat dit soort mensen ook gewoon nu al kinderen hebben (sommigen althans).
zondag 8 september 2019 om 12:25
Tuurlijk, maar waarom dan een relatie beginnen en aan TI meedoen? Maak het dan gewoon uit.
Ik las ergens dat ze 9 maanden samen zijn/waren.
Fabrizio komt wel anders over, maar volgens mij is dat ook geen zuivere koffie.

zondag 8 september 2019 om 17:29
28 al. Dat had ik hem niet gegeven.appelientjex schreef: ↑07-09-2019 21:44Thomas is al 28.
Er vergeet niet dat dit soort mensen ook gewoon nu al kinderen hebben (sommigen althans).
Ik had ook al vroeg kinderen. Maar als ik kijk naar hoe ik als begin twintiger was en nu dan zit daar een groot verschil in. Gelukkig deed ik toen niet mee aan een programma.

maandag 9 september 2019 om 05:43
Dat onderstreept in mijn ogen alleen maar hun onvolwassenheid. Quentin die voor zijn dertigste al bij twee vrouwen kinderen gaat hebben en toch meedoet aan TI. Fabrizio die zegt dat hij meer dan een jaar niet maar zijn zoontje heeft omgekeken omdat er door zijn eerste deelname aan TI zoveel op hem afkwam.appelientjex schreef: ↑07-09-2019 21:44Thomas is al 28.

maandag 9 september 2019 om 08:33
Onderstreept ook het narcisme van deze tijd. Mensen zijn vooral nog met zichzelf bezig en vinden zichzelf geweldig (zie al die instagram acccounts).vivautrecht85 schreef: ↑09-09-2019 05:43Dat onderstreept in mijn ogen alleen maar hun onvolwassenheid. Quentin die voor zijn dertigste al bij twee vrouwen kinderen gaat hebben en toch meedoet aan TI. Fabrizio die zegt dat hij meer dan een jaar niet maar zijn zoontje heeft omgekeken omdat er door zijn eerste deelname aan TI zoveel op hem afkwam.![]()
maandag 9 september 2019 om 14:37
Het verbaasde me een beetje dat het gesprek tussen Shirley en Yolanthe werd getoond bij het kampvuur van de mannen. Wel sneu dat Damian het op deze manier te horen moest krijgen. Maar, als Shirley inderdaad niets te zeggen had binnen hun relatie, dan kan ik mij zo voorstellen dat je geen minuut langer in zo'n relatie wil zitten.

dinsdag 10 september 2019 om 08:39
Ze waren vast het condoom vergeten... Twee keer..
dinsdag 10 september 2019 om 10:14
Jawel, maar hij zit/zat in Peru.YellowLemon schreef: ↑09-09-2019 20:21Ik zat vol smart te wachten op Thomas zijn nieuwe verknipte uitleg op YouTube. Maar hij durft niet meer denk ik?
dinsdag 10 september 2019 om 18:16

donderdag 12 september 2019 om 13:44
Tja, over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar ik vind Djamiah toch ook best aantrekkelijk. Het is haar wat ordinaire gedrag, wat haar voor velen wellicht onaantrekkelijk maakt, maar als je daar doorheen kijkt, is ze best mooi. In elk geval naturel.
donderdag 12 september 2019 om 13:50
Djamiah is zeker niet lelijk. Alleen die poedel op haar hoofd en die ordinaire air vind ik jammer. Met een andere stijl en ander haar zal ze een beauty kunnen zijn.
Damian vind ik een eng mannetje. Die heeft 2 gezichten. Shirley is gewoon nog een puber. Laat die nog even een paar jaar lekker uitrazen.
Thomas is een idioot. Die is echt niet helemaal 100 en denkt echt dat alles wat ie doet gerechtvaardigd is ofzo. Wat een mafklapper. Meer heb ik er ook niet over te zeggen.
Verder vind ik die Orpheo echt een heel enge vent. Een hele dominante player met een psychopatisch randje. Bij mij gaan alle rode vlaggen uit.
Damian vind ik een eng mannetje. Die heeft 2 gezichten. Shirley is gewoon nog een puber. Laat die nog even een paar jaar lekker uitrazen.
Thomas is een idioot. Die is echt niet helemaal 100 en denkt echt dat alles wat ie doet gerechtvaardigd is ofzo. Wat een mafklapper. Meer heb ik er ook niet over te zeggen.
Verder vind ik die Orpheo echt een heel enge vent. Een hele dominante player met een psychopatisch randje. Bij mij gaan alle rode vlaggen uit.