Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
Als het waar is wat Shirley vertelde over Damian: dat ze niks mag, dat hij bepaalt waar ze werkt etc. Is het maar goed dat het uit is. Ik walg ook echt van al die jongens behalve Fabricio.
Ze zijn allemaal nog niet helemaal volwassen. Allemaal nog jong. En op die leeftijd is de frontale cortex (regulatiesysteem) nog niet volgroeid.
Is wel handig als we daar soms ook rekening mee houden. ;-)
fientje1982 schreef:
07-09-2019 18:36
Ze zijn allemaal nog niet helemaal volwassen. Allemaal nog jong. En op die leeftijd is de frontale cortex (regulatiesysteem) nog niet volgroeid.
Is wel handig als we daar soms ook rekening mee houden. ;-)
Thomas is al 28 🤔.
Er vergeet niet dat dit soort mensen ook gewoon nu al kinderen hebben (sommigen althans).
Taralina schreef:
05-09-2019 20:21
Hoe hij daar praatte met zijn boek over ‘echte mannen’ in zijn hand..... ‘voor een man is een doos belangrijker dan een
Het was doel, niet doos :proud:
Maar de rest van het verhaal was wel echt bizar.
Mintel88 schreef:
07-09-2019 13:26
Als het waar is wat Shirley vertelde over Damian: dat ze niks mag, dat hij bepaalt waar ze werkt etc. Is het maar goed dat het uit is. Ik walg ook echt van al die jongens behalve Fabricio.
Tuurlijk, maar waarom dan een relatie beginnen en aan TI meedoen? Maak het dan gewoon uit.
Ik las ergens dat ze 9 maanden samen zijn/waren.

Fabrizio komt wel anders over, maar volgens mij is dat ook geen zuivere koffie.
appelientjex schreef:
07-09-2019 21:44
Thomas is al 28 🤔.
Er vergeet niet dat dit soort mensen ook gewoon nu al kinderen hebben (sommigen althans).
28 al. Dat had ik hem niet gegeven.
Ik had ook al vroeg kinderen. Maar als ik kijk naar hoe ik als begin twintiger was en nu dan zit daar een groot verschil in. Gelukkig deed ik toen niet mee aan een programma.
appelientjex schreef:
07-09-2019 21:44
Thomas is al 28 🤔.
Dat onderstreept in mijn ogen alleen maar hun onvolwassenheid. Quentin die voor zijn dertigste al bij twee vrouwen kinderen gaat hebben en toch meedoet aan TI. Fabrizio die zegt dat hij meer dan een jaar niet maar zijn zoontje heeft omgekeken omdat er door zijn eerste deelname aan TI zoveel op hem afkwam. :facepalm:
vivautrecht85 schreef:
09-09-2019 05:43
Dat onderstreept in mijn ogen alleen maar hun onvolwassenheid. Quentin die voor zijn dertigste al bij twee vrouwen kinderen gaat hebben en toch meedoet aan TI. Fabrizio die zegt dat hij meer dan een jaar niet maar zijn zoontje heeft omgekeken omdat er door zijn eerste deelname aan TI zoveel op hem afkwam. :facepalm:
Onderstreept ook het narcisme van deze tijd. Mensen zijn vooral nog met zichzelf bezig en vinden zichzelf geweldig (zie al die instagram acccounts).
Het verbaasde me een beetje dat het gesprek tussen Shirley en Yolanthe werd getoond bij het kampvuur van de mannen. Wel sneu dat Damian het op deze manier te horen moest krijgen. Maar, als Shirley inderdaad niets te zeggen had binnen hun relatie, dan kan ik mij zo voorstellen dat je geen minuut langer in zo'n relatie wil zitten.
Heeft Quentin al een kind ja?
_melon schreef:
09-09-2019 14:56
Heeft Quentin al een kind ja?
Een dochter die hij 1x per jaar ziet.
Goh.

:bonk:
En channah wilde daar een kind mee??

Die gozer gaat voor zijn leven vreemd. Tenzij die verminkt raakt of lelijk wordt. Het is echt een simpel figuur die seksbelust is.
Ik zat vol smart te wachten op Thomas zijn nieuwe verknipte uitleg op YouTube. Maar hij durft niet meer denk ik?
Ikkuz schreef:
09-09-2019 19:57
En channah wilde daar een kind mee??

Die gozer gaat voor zijn leven vreemd. Tenzij die verminkt raakt of lelijk wordt. Het is echt een simpel figuur die seksbelust is.
Volgens mij was het niet gepland.
Tvp
AnAppleADay schreef:
10-09-2019 07:17
Volgens mij was het niet gepland.
Ze waren vast het condoom vergeten... Twee keer..
YellowLemon schreef:
09-09-2019 20:21
Ik zat vol smart te wachten op Thomas zijn nieuwe verknipte uitleg op YouTube. Maar hij durft niet meer denk ik?
Jawel, maar hij zit/zat in Peru.
Thomas mag zijn ogen uit zijn kop schamen... zal hij ook wel doen na alle snieke piekjes die naar voren komen nu.

Yasmine vind ik daar en tegen heel leuk. Zonde dat ze haar tijd heeft verspild aan een kleuter die stampvoetend “jij begon....!!” Alles rechtvaardigt.
Ik vind Djamiah echt best wel op Shirley lijken, maar dan een veel minder aantrekkelijke versie.
En wat een geluk voor Thomas dat ze Orpheo hebben ingevlogen. Die is namelijk NOG ERGER.
Vikhui schreef:
12-09-2019 09:48
En wat een geluk voor Thomas dat ze Orpheo hebben ingevlogen. Die is namelijk NOG ERGER.
Nou voor mij tipt er echt niks aan Thomas dit jaar. Wat een rare gast is dat zeg. Vooral dat onschuld te de hele tijd spelen bah
Vikhui schreef:
12-09-2019 09:24
Ik vind Djamiah echt best wel op Shirley lijken, maar dan een veel minder aantrekkelijke versie.
Tja, over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar ik vind Djamiah toch ook best aantrekkelijk. Het is haar wat ordinaire gedrag, wat haar voor velen wellicht onaantrekkelijk maakt, maar als je daar doorheen kijkt, is ze best mooi. In elk geval naturel.
Djamiah is zeker niet lelijk. Alleen die poedel op haar hoofd en die ordinaire air vind ik jammer. Met een andere stijl en ander haar zal ze een beauty kunnen zijn.

Damian vind ik een eng mannetje. Die heeft 2 gezichten. Shirley is gewoon nog een puber. Laat die nog even een paar jaar lekker uitrazen.

Thomas is een idioot. Die is echt niet helemaal 100 en denkt echt dat alles wat ie doet gerechtvaardigd is ofzo. Wat een mafklapper. Meer heb ik er ook niet over te zeggen.

Verder vind ik die Orpheo echt een heel enge vent. Een hele dominante player met een psychopatisch randje. Bij mij gaan alle rode vlaggen uit.
Damian is idd eng. Agressief en veeleisend volgens mij. Shirley gaf al aan, dat ze de hele tijd op haar tenen moet lopen. Nu krijgt ze aandacht van de verleiders en die doen lief etc tegen haar. Geven haar een goed gevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven