Temptation Island Vips

zondag 1 september 2019 om 23:40
Ik hoop het...
maandag 2 september 2019 om 02:13
Ja, dat idee had ik ook. Maar dat ze dan tóch met 'm gaat seksen... Überhaupt seksen met Thomas.

maandag 2 september 2019 om 03:32
Wat een vertoning zeg dat bericht over DE KUT. Whahaha. Zo wordt het alleen maar meer een ding.
Trouwens ik snap nu beter waarom djamila is wie ze is. Ik heb ook de insta van moeders gezien, en die danst ongeveer net zo.
Niets tegen hen hoor, ik vind het heerlijk als mensen zo zichzelf zijn. Ziet eruit als een warme familie.
Trouwens ik snap nu beter waarom djamila is wie ze is. Ik heb ook de insta van moeders gezien, en die danst ongeveer net zo.
Niets tegen hen hoor, ik vind het heerlijk als mensen zo zichzelf zijn. Ziet eruit als een warme familie.
maandag 2 september 2019 om 08:53
Ik heb al vanaf het begin het idee dat Danielle Thomas niet leuk vindt.
Nu vind ik Danielle ook echt niet leuk (understatement) maar dat ze er dan toch overheen gaat vind ik ronduit ranzig te noemen.
Maar ja het meiske heeft al zoveel meegemaakt. Anorexia overwonnen enzo.
What evah
maandag 2 september 2019 om 09:26
maandag 2 september 2019 om 10:00
Als dat idd zo is dan is het nog erger dat ze zomaar het bed met hem induikt. Dan ben je in mijn ogen gewoon een hoer....vreselijk, het zal je dochter zijn die zichzelf zo neerzet op tv.
maandag 2 september 2019 om 10:08
Ik stoor me meer aan Liessinde.
'De andere vrouwen zijn geen bedreiging want ik ben veel mooier, de ene heeft een dikke buik en de andere 2 zijn lelijk.' Want mannen gaan uiteraard alleen maar vreemd als ze een vrouw zien die mooier is.
'Ik sta op een heel ander level dan de anderen hier' maar wel meedoen aan een programma waar mensen vreemdgaan en alles
'Ik kan heel goed communiceren met Orpheo, ik ben heel netjes, ik kan lekker koken en ik kan heel goed schoonmaken'. Nou welkom in de jaren 50 meid.
Daarbij is die gast al 1 keer (naar eigen zeggen) vreemd gegaan, dus daar sta je dan met je 'ik ben beter in dit en dat'.
'De andere vrouwen zijn geen bedreiging want ik ben veel mooier, de ene heeft een dikke buik en de andere 2 zijn lelijk.' Want mannen gaan uiteraard alleen maar vreemd als ze een vrouw zien die mooier is.

'Ik sta op een heel ander level dan de anderen hier' maar wel meedoen aan een programma waar mensen vreemdgaan en alles
'Ik kan heel goed communiceren met Orpheo, ik ben heel netjes, ik kan lekker koken en ik kan heel goed schoonmaken'. Nou welkom in de jaren 50 meid.
Daarbij is die gast al 1 keer (naar eigen zeggen) vreemd gegaan, dus daar sta je dan met je 'ik ben beter in dit en dat'.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 2 september 2019 om 11:14
Ja, dat gelul van Liessinde is irritant.
Wat betreft Danielle die seks heeft met Thomas ondanks dat ze hem (misschien) niet leuk vindt: dat gebeurt echt elk seizoen weer. Die Angie/Angelica heeft ook gezegd dat Orpheo totaal niet haar type is, maar voor het spel zou ze het wel doen En dat komt dus ieder seizoen weer naar voren, dat verleid(st)ers er alleen gebruik van maken dat ze iemands temptation zijn, terwijl ze in het dagelijks leven anders nooit op diegene waren gevallen. Het is ook gewoon een hoerenbende wat dat betreft. Moet iedereen zelf weten, maar het zou mijn ding niet zijn. Bah.
Wat betreft Danielle die seks heeft met Thomas ondanks dat ze hem (misschien) niet leuk vindt: dat gebeurt echt elk seizoen weer. Die Angie/Angelica heeft ook gezegd dat Orpheo totaal niet haar type is, maar voor het spel zou ze het wel doen En dat komt dus ieder seizoen weer naar voren, dat verleid(st)ers er alleen gebruik van maken dat ze iemands temptation zijn, terwijl ze in het dagelijks leven anders nooit op diegene waren gevallen. Het is ook gewoon een hoerenbende wat dat betreft. Moet iedereen zelf weten, maar het zou mijn ding niet zijn. Bah.

maandag 2 september 2019 om 14:39
Thomas en Danielle hebben nog steeds contact dus echt afstotelijk vindt ze hem niet. Verder heb je wel gelijk dat de verleid(st)ers doorgaans wel van een bepaald soort zijn; ze leggen de lat wat minder laag om het mild te zeggen. En/of doen veel voor de volgers, bekendheid en eventuele promodeals en het is evident dat de meest spraakmakende verleid(st)ers op die punten hoog scoren.Vikhui schreef: ↑02-09-2019 11:14Ja, dat gelul van Liessinde is irritant.

maandag 2 september 2019 om 14:41
Die vrouw met wie hij vreemdging kan dus nog beter koken en stofzuigenMaleficent schreef: ↑02-09-2019 10:08Ik stoor me meer aan Liessinde.
'De andere vrouwen zijn geen bedreiging want ik ben veel mooier, de ene heeft een dikke buik en de andere 2 zijn lelijk.' Want mannen gaan uiteraard alleen maar vreemd als ze een vrouw zien die mooier is.![]()

Ik snap ook niet dat ze stellig beweerde dat hij nooit zou vreemdgaan. Niemand kan dat weten en bovendien heeft hij al eens het tegendeel bewezen.
maandag 2 september 2019 om 17:13
Blijkbaar vinden ze de seks wel gewoon lekker dus doen ze hun ogen dicht en gaan. Thomas vind ik niet lelijk dus wat dat betreft zou ik het wel met hem kunnen doen. Ben alleen enorm afgeknapt op zijn onvolwassen gedrag en domme uitspraken.Vikhui schreef: ↑02-09-2019 11:14Ja, dat gelul van Liessinde is irritant.
maandag 2 september 2019 om 17:14
Ik denk dat ze gewoon niet zo slim is.vivautrecht85 schreef: ↑02-09-2019 14:41Die vrouw met wie hij vreemdging kan dus nog beter koken en stofzuigen![]()
Ik snap ook niet dat ze stellig beweerde dat hij nooit zou vreemdgaan. Niemand kan dat weten en bovendien heeft hij al eens het tegendeel bewezen.
maandag 2 september 2019 om 17:17
Het klinkt dus ook als pure onzekerheid dat Liessinde zo praat, eigenlijk vind ik dat best zielig voor haar. Ze was ook echt wel verdrietig door de beelden bij het kampvuur. Wel goed om even te zien dat er wat emotie in zat, ik vind haar aldoor zo doods overkomen. Wat dat betreft vind ik een Shirley ofzo veel leuker. Je krijgt een idee van wie iemand is, bij Liessinde heb ik werkelijk geen idee wat er onder die huls zit.
maandag 2 september 2019 om 18:15
Het is idd een mooie, doch lege huls.Vikhui schreef: ↑02-09-2019 17:17Het klinkt dus ook als pure onzekerheid dat Liessinde zo praat, eigenlijk vind ik dat best zielig voor haar. Ze was ook echt wel verdrietig door de beelden bij het kampvuur. Wel goed om even te zien dat er wat emotie in zat, ik vind haar aldoor zo doods overkomen. Wat dat betreft vind ik een Shirley ofzo veel leuker. Je krijgt een idee van wie iemand is, bij Liessinde heb ik werkelijk geen idee wat er onder die huls zit.
maandag 2 september 2019 om 22:37
Eens, ik vind het eigenlijk een hele knappe man, alleen dat innerlijk....Damien spreekt mij qua uiterlijk niet aan, maar vind zijn persoonlijkheid wel leuk.appelientjex schreef: ↑02-09-2019 17:13Blijkbaar vinden ze de seks wel gewoon lekker dus doen ze hun ogen dicht en gaan. Thomas vind ik niet lelijk dus wat dat betreft zou ik het wel met hem kunnen doen. Ben alleen enorm afgeknapt op zijn onvolwassen gedrag en domme uitspraken.
dinsdag 3 september 2019 om 07:48
Dat inderdaad. Thomas is best knap dus als je een beetje een oppervlakkig type bent dan is dat vast geen straf.OliebolmetKrenten schreef: ↑02-09-2019 22:37Eens, ik vind het eigenlijk een hele knappe man, alleen dat innerlijk....Damien spreekt mij qua uiterlijk niet aan, maar vind zijn persoonlijkheid wel leuk.
dinsdag 3 september 2019 om 09:01
Ik vind hem regelmatig zo'n manische blik hebben.AnAppleADay schreef: ↑03-09-2019 07:48Dat inderdaad. Thomas is best knap dus als je een beetje een oppervlakkig type bent dan is dat vast geen straf.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 3 september 2019 om 15:00
Ik vond hem heel knap. Maar ik vind hem steeds minder knap (en zelfs viezig) worden door zijn innerlijk en ranzige praat. Daardoor krijg ik het idee dat ie niet goed in bed is, maar als een dolle tekeer gaat.AnAppleADay schreef: ↑03-09-2019 07:48Dat inderdaad. Thomas is best knap dus als je een beetje een oppervlakkig type bent dan is dat vast geen straf.
donderdag 5 september 2019 om 12:41
Schouderloze Thomas komt op mij over als iemand die erg onzeker is en niet gewend dat vrouwen hem leuk vinden. Hij zegt wat er van hem wordt verwacht ('mijn emoties zijn echt een rollercoaster,' en dat met emotieloze ogen) en denkt dat-ie stoer is nu hij een chickie in zijn badkamer heeft.
Liessinde is een bang hertje dat denkt alles onder controle te hebben. Nou Liessinde.. guess again.
Ik vind de gouden ketting met badslippers van Orpheo wel erg cool!
Liessinde is een bang hertje dat denkt alles onder controle te hebben. Nou Liessinde.. guess again.
Ik vind de gouden ketting met badslippers van Orpheo wel erg cool!

donderdag 5 september 2019 om 14:06
Ik vind het zielig voor Damian dat zijn relatie uit is. Ik hoop niet dat hij nu wraak gaat nemen met met die stomme Djamiah gaat.
Ik snap oprecht niet dat Thomas echt geen flauw idee heeft wat hij verkeerd zou hebben gedaan. Is hij zijn geile praat dan helemaal vergeten? Of vind hij het normaal dat je geil aan het praten bent tegen het andere geslacht? Ik heb ook het idee dat Thomas niet gewend is dat vrouwen hem leuk vinden. Waarschijnlijk was hij vroeger een nerd. Dat Yasmin hem een loser noemt doet hem volgensmij meer dan dat zij zoent met een ander.
Oreo is ook een emotieloze gast zonder inlevingsvermogen. Echt, welke vriendin wil zou zo'n vriend? Het boeit hem geen flikker dat zijn vriendin aan het huilen is.
Pommeline en Fabrizio lijken er goed uit te gaan komen. Ben benieuwd waarom hun relatie dan nu toch uit is, heeft volgensmij niks met TI te maken.
Ik snap oprecht niet dat Thomas echt geen flauw idee heeft wat hij verkeerd zou hebben gedaan. Is hij zijn geile praat dan helemaal vergeten? Of vind hij het normaal dat je geil aan het praten bent tegen het andere geslacht? Ik heb ook het idee dat Thomas niet gewend is dat vrouwen hem leuk vinden. Waarschijnlijk was hij vroeger een nerd. Dat Yasmin hem een loser noemt doet hem volgensmij meer dan dat zij zoent met een ander.
Oreo is ook een emotieloze gast zonder inlevingsvermogen. Echt, welke vriendin wil zou zo'n vriend? Het boeit hem geen flikker dat zijn vriendin aan het huilen is.
Pommeline en Fabrizio lijken er goed uit te gaan komen. Ben benieuwd waarom hun relatie dan nu toch uit is, heeft volgensmij niks met TI te maken.