Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik had al grijze haren ver voor dat ik 30 was.
Phoebemeaculpa schreef:
09-09-2019 08:37
Goedemorgen allen!
Ik ben 37 en nog geen grijs haartje te zien. En dat wil ik graag zo houden ;)

Nog een dagje vrij vandaag, de schilders zijn er (Laatste dag als het goed is, geen probleem dat ze er zijn maar ik hoop dat ze het af krijgen vandaag...
Ik ga zo eerst lekker een uurtje naar de yoga, leek me goed voor mijn spieren.
Die nog een beetje pijn doen maar het valt mee.

Joepie, het is weer lekker weer :sun:
Ik ben meer dan 10 jaar ouder en heb er nog maar 3 gevonden de laatste 2 jaar :proud:
Team zilveren ipv grijze haren :heart:
Ik hartje achtjarig nichtje :love:
Net ventilator gekuist, wat een stofvergaarbak is dát zeg :@
Vivamuis schreef:
09-09-2019 19:32
Team zilveren ipv grijze haren :heart:
Ik hartje achtjarig nichtje :love:
Net ventilator gekuist, wat een stofvergaarbak is dát zeg :@
Oh ja dat was ik ook nog van plan voor ik hem weer ga opbergen.
Poker schreef:
09-09-2019 18:31
Ik ben meer dan 10 jaar ouder en heb er nog maar 3 gevonden de laatste 2 jaar :proud:
Nou dan ga ik me er nog maar niet druk om maken... ;-D
Alhoewel bij mijn moeder kwamen ze vroeg, hoop dat dat niet genetisch doorgegeven is aan mij. (Ik heb al genoeg nutteloze genen van haar... )
Nou ja dan hebben we altijd nog kappers...

Ik heb ff een stom liedje in mn kop... ga ik jullie maar even mee lastig vallen.. :proud:
'Breng die rozen naar Sandraaaaaaaaa voor ze weg bij ons gaaaaaaat breng die rozen naar Sandraaaaaaa lalalalalaaaaaaa'!!
Zo dat lucht op.
Phoebemeaculpa schreef:
09-09-2019 19:35
Alhoewel bij mijn moeder kwamen ze vroeg, hoop dat dat niet genetisch doorgegeven is aan mij. (Ik heb al genoeg nutteloze genen van haar... )

Ik heb ff een stom liedje in mn kop... ga ik jullie maar even mee lastig vallen.. :proud:
'Breng die rozen naar Sandraaaaaaaaa voor ze weg bij ons gaaaaaaat breng die rozen naar Sandraaaaaaa lalalalalaaaaaaa'!!
Zo dat lucht op.
Feebsje dat is geen aria me dunkt, what’s wrong? :whut:
Phoebemeaculpa schreef:
09-09-2019 19:35
Ik had dat in mijn geval wel gehoopt. Mijn ouders zijn midden/eind 60 en hebben nu slechts enkele grijze haren. Sterker nog, ik kreeg eerder grijze haren dan mijn ouders, ook mijn opa kreeg pas erg laat grijze haren. Helaas kreeg ik dat dus niet van ze via de genen.

Achja joh, verder ben ik gezond dus zo erg is het niet. :D
Vivamuis schreef:
09-09-2019 20:59
Feebsje dat is geen aria me dunkt, what’s wrong? :whut:
:rofl: Dat weet ik zelf niet.... zal ik 112 maar bellen voor de zekerheid want misschien heb ik wel een Delirium of een zenuwinzinking... :p:
dolfje schreef:
09-09-2019 18:27
Ik had al grijze haren ver voor dat ik 30 was.
zo lang geleden gaat mijn herinnering niet meer :whistle:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
09-09-2019 22:19
zo lang geleden gaat mijn herinnering niet meer :whistle:
:rofl:
Nou ik voel me wel weer een jonge blom met mn 37 met al dat gemopper hier over grijze haren ;) ;-) ;)

Goedemorgen!!!
Ik haat de plantsoenendienst. Rot the fuck op met die herrie voor 8 uur 's'morgens :@
Echt hé vanaf 7.15 herrie en nu is het stil.
Plantsoendienst met herrie voor 8 uur : (6) :steam: :@ Hatelijk!
Geheugenverlies wegens voor 30 is te lang geleden : :-D :lol: grappig!!!
Genen en wat je zeker niet wilt erven van pa en ma : check!! :thumbsup:
Gezondheid belangrijker dan wel of geen zilveren haren : sooooooo right!! :jump:
Goedemorgen allemaal :bigkiss:
Goedmorgen terug!

De rest ook een goede morgen! Wat een lekker weer vandaag, wel nog wat warm. :| Jaja, dat zal wel weer aan mij liggen, ik moest mijn vest alweer uitdoen. Maar lekker slapen is het wel met dit weer zeg! :D
Thlubbe schreef:
10-09-2019 11:19
Goedmorgen terug!

De rest ook een goede morgen! Wat een lekker weer vandaag, wel nog wat warm. :| Jaja, dat zal wel weer aan mij liggen, ik moest mijn vest alweer uitdoen. Maar lekker slapen is het wel met dit weer zeg! :D
Tot hoeveel graden is voor jou aangenaam Thlubbe?
Wij hebben momenteel 18°C en het zonnetje schijnt.
Voor mij heerlijk om even buiten te zijn tijdens de lunch.
Ik vind het heerlijk weer! Heb buiten zitten lunchen op ons balkon. Daarna nog paar boodschappen gehaald en ben blij want heb bij Etos 3 zonnebrillen gescoord voor 2,50€ per stuk. Er liggen hier thuis ettelijke zonnebrillen maar ik vind ze allemaal net niet fijn zitten. Zonnebrillen hebben bij mij nooit een erg lang leven en we gaan natuurlijk nog op vakantie in oktober/november. Kan ik er mooi 2 meenemen en voor man ook een paar want ze sneuvelen bij hem helemaal snel of hij laat ze ergens liggen. Daarom voor ons geen dure brillen :P

Mijn kinderactiviteit vanmorgen was erg druk maar ze waren volgens mij wel enthousiast. Nu nog even lekker thuis en vanavond weer werken.
Zonnebrillen kopen is echt al voorpret voor je vakantie hé Dolfje :sun: :cheer2:
Wat leuk dat de kinderactiviteit gesmaakt werd :cheer:
Vivamuis schreef:
10-09-2019 14:45
Zonnebrillen kopen is echt al voorpret voor je vakantie hé Dolfje :sun: :cheer2:
Wat leuk dat de kinderactiviteit gesmaakt werd :cheer:
Ja heerlijk! Heb ook al reisgidsen thuis liggen en kijk regelmatig op tripadvisor en Pinterest voor ideetjes.
Hmm de reisgidsen doornemen doe ik ook altijd, super fijne bezigheid in aanloop naar een vakantie :heart:
Pas nog in het buitenland geweest en de voorpret was bijna zo leuk als het effectieve daar zijn :-D
@muis

Voor mij is 10-15 graden warm zat. Ik loop ook vrij vlot waardoor ik snel opwarm. Trouwens... ergelijke windows update. K kon eerder naar huis vandaag. Maar windows updates lieten me doodleuk nog 35 minuten wachten. :steam:
Da's niet zo heel warm Thlubje, maar nog goed te doen voor een koukleum als ik.
Jakkes, k*t-updates :nope:
Krijg je wat meer betaald als je langer moet blijven? :nerd:
Ik ben gelukkig aanstaande vrijdag vrij, helaas moet ik zaterdag wel werken anders had ik lang weekend gehad. Twee collega’s zijn ook met vakantie de komende weken dus het kan zijn dat ik het weer drukker ga krijgen.
Rustig aan maar als de collega's er niet zijn. In je eentje kun je niet het hele werk van drie doen dolfje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven